-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Ремонтно-реставраційні роботи будівлі Одеської гімназії № 107 за адресою: м. Одеса, вул. Кіри Муратової, 30» (пам’ятка архітектури та містобудування місцевого значення)» (стара адреса м. Одеса, вул. Льва Толстого, 30)
Всі документи, що готуються учасником безпосередньо до участі у процедурі закупівель викладаються українською мовою. Категорія замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування. Місцезнаходження - Україна, 65091, Одеська обл., м. Одеса, вул. Комітетська, 10-А.
Завершена
92 508 400.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 462 542.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 462 542.00 UAH
Номер:
b50c3e8b7a3242bfa419200a197aeabb
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-06-20-000014
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.06.2025 00:00
Період моніторингу:
20.06.2025 15:51 - 12.07.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
20.06.2025 Київ № 174
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 02 червня 2025 року № 136-в «Про відпустку Басалаєвої А.В. та виплату грошової допомоги»,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
24 UA-2025-04-24-011585-a 24.04.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник директора Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Лілія КРИВОНОС
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання виконання вимог Постанови № 710 встановлено порушення частини 4-1 цієї постанови.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Українська будівельна компанія «Ю.Бі.Сі.» установлено порушення вимог пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «УКРСЕРВІСГРУП», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо оприлюднення: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів); антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми ТОВ «Українська будівельна компанія «Ю.Бі.Сі.», не допускати встановлені порушення у подальшому, зокрема, шляхом направлення на навчання осіб, якими допущено порушення, та протягом п’яти робочих днів, з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 07 липня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, виконання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання бюджетних коштів» (далі – Постанова № 710).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління капітального будівництва Одеської міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 02 червня 2025 року № 13Т/-3) зі змінами, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «УКРСЕРВІСГРУП» (далі – ТОВ «УКРСЕРВІСГРУП») та товариства з обмеженою відповідальністю «Українська будівельна компанія «Ю.Бі.Сі.» (далі – ТОВ «Українська будівельна компанія «Ю.Бі.Сі.»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 16 червня 2025 року № 13/Т-6, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до 14 червня 2025 року, рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ) від 19 травня 2025 року № 7937-р/пк-пз, повідомлення про намір укласти договір від 16 червня 2025 року, договір про закупівлю підрядних робіт за державні кошти від 30 червня 2025 року № 20-25/П на суму 83 990 110,69 грн з ПДВ, пояснення Замовника від 27 червня 2025 року, від 02 липня 2025 року та від 04 липня 2025 року, отримані через електронну систему закупівель.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії АМКУ не здійснювався.
1.1. З метою ефективного використання державних коштів Кабінет Міністрів України прийняв Постанову № 710. Пунктом 4 вказаної постанови було рекомендовано з урахуванням затверджених цією постановою заходів: 1) органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п`яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Водночас, 16 грудня 2020 року Кабінетом Міністрів України було прийнято Постанову №1266 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 року №631 і від 11 жовтня 2016 року №710», якою доповнено Постанову №710 пунктом 4-1 такого змісту: «Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель».
Згідно з пунктом 18 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України головні розпорядники бюджетних коштів - бюджетні установи в особі їх керівників, які відповідно до статті 22 цього Кодексу отримують повноваження шляхом встановлення бюджетних призначень.
Відповідно до пункту 47 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України, розпорядник бюджетних коштів - бюджетна установа в особі її керівника, уповноважена на отримання бюджетних асигнувань, взяття бюджетних зобов`язань довгострокових зобов`язань за енергосервісом, середньострокових зобов`язань у сфері охорони здоров`я та здійснення витрат бюджету.
Як визначено пунктом 12 частини 1 статті 2 Бюджетного кодексу України бюджетні установи - органи державної влади, органи місцевого самоврядування, а також організації, створені ними у встановленому порядку, що повністю утримуються за рахунок відповідно державного бюджету чи місцевого бюджету.
Враховуючи наведене, орган місцевого самоврядування підпадає під дію норм права, передбачених пунктом 4-1 Постанови № 710, якщо має статус головного розпорядника бюджетних коштів.
За результатами моніторингу установлено, що протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі за номером UA-2025-04-24-011585-a не оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки).
У поясненні, яке надано Замовником 27 червня 2025 року на запит Держаудитслужби, зазначено, що «… Управління капітального будівництва Одеської міської ради є виконавчим органом Одеської міської ради і створюється відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні. Керуючись статтею 31 Закону України «Про місцеве самоврядування», якою визначені повноваження виконавчих органів сільських, селищних, міських рад у галузі будівництва, Рішення виконавчого комітету Одеської міської ради від 04.04.2012 №157. Управління капітального будівництва Одеської міської ради призначено замовником на проектування, будівництво, реконструкцію, капітальний ремонт об’єктів комунальної власності нежитлового фонду та інженерних мереж м. Одеси (тепло-, водо-, газо-, електропостачання, госпфекальної і зливної каналізації та споруд, розташованих на них). Таким чином, розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів носить рекомендаційний характер та є не обов’язковим. Останні зміни до Розпорядження Одеського міського голови № 1108 від 01.11.2016 «Про заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів» вносились розпорядженням Одеського міського голови № 146 від 25.02.2020.https://omr.gov.ua/ua/acts/mayor/89608/. Згідно даного розпорядження у Управління капітального будівництва Одеської міської ради відсутній обов’язок щодо оприлюднення та не має саме можливості оприлюднення на сайті Одеської міської ради».
Надані пояснення не спростовують порушення вимог Постанови № 710, зважаючи, що Замовник відповідно до інформації, що міститься в Єдиному державному реєстрі юридичних, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, є органом місцевого самоврядування та враховуючи норми статті 2 Бюджетного кодексу України - бюджетною установою.
Крім того, згідно з інформацією з Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщеною на сайті Державної казначейської служби України (https://www.treasury.gov.ua/unifie-register-search), Замовник є розпорядником бюджетних коштів.
Відповідно до частини 3 статті 24 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» від 21 травня 1997 року № 280/97-ВР (зі змінами) органи місцевого самоврядування та їх посадові особи діють лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, передбачені Конституцією і законами України, та керуються у своїй діяльності Конституцією і законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України.
Постановою Касаційного адміністративного суду Верховного Суду України від 31 жовтня 2023 року у справі №160/8058/22 суд виснував, що основною та визначальною ознакою суб`єкта правовідносин, який підпадає під дію норм права, передбачених підпунктом 1 пункту 4 та пунктом 4-1 Постанови № 710 є наявність у органу місцевого самоврядування статусу головного розпорядника бюджетних коштів.
Отже Управління капітального будівництва Одеської міської ради є органом місцевого самоврядування, що має статус розпорядника бюджетних коштів. Таким чином, Замовник на порушення пункту 4-1 Постанови № 710 не оприлюднив обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів).
1.2. Пунктом 28 Особливостей визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих Особливостей.
Абзацом восьмим пункту 28 Особливостей визначено, що у тендерній документації зазначаються підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 Особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення.
Водночас, абзацом другим пункту 31 Особливостей встановлено, що тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Абзацом шістнадцятим пункту 47 Особливостей визначено, що учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в цьому пункті (крім підпунктів 1 і 7 цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції.
Отже, учасник повинен підтвердити відсутність підстав, зазначених в пункті 47 Особливостей в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями.
Зазначена вимога стосується і підпункту десять пункту 47 Особливостей (наявність або відсутність в учасника відкритих торгів антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми).
Також, пунктом 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено, що Замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника, зокрема в разі, якщо юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом).
Пунктом 5 цього ж розділу тендерної документації встановлено, що Замовник зазначає підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 Особливостей. Учасник надає у довільній формі на фірмовому бланку підприємства відповідно до Додатку № 2.
В свою чергу, Додаток 2 до тендерної документації - це перелік документів, які вимагаються замовником для підтвердження відповідності учасника вимогам.
У пункті 1.1. вказаного переліку зазначено: Учасник процедури закупівлі для підтвердження відповідності п. 47 Особливостей, заповнює відповідні поля в електронній системі закупівель під час подачі тендерної пропозиції; Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених у пункті 47 Особливостей, шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції; Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у пункті 47 Особливостей, крім самостійного декларування.
Слід зазначити, що згідно із Оголошенням про проведення відкритих торгів з особливостями очікувана вартість предмету закупівлі становить 92 508 400,00 гривень.
Моніторингом установлено, що учасником ТОВ «Українська будівельна компанія «Ю.Бі.Сі.» під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель не підтверджено шляхом самостійного декларування відсутність підстав, визначених підпунктом десять пункту 47 Особливостей.
У поясненні на запит Держаудитслужби щодо підтвердження наявності в переможця торгів ТОВ «Українська будівельна компанія «Ю.Бі.Сі.» антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми Замовник зазначив: «Відповідно до вимог пункту 47 Особливостей Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у цьому пункті, крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого цього пункту. Учасник ТОВ «Українська будівельна компанія «Ю.Бі.Сі.» самостійно задекларував відсутність підстав для відхилення його пропозиції, передбачених пунктом 47 (тобто відсутність підстав для відхилення, які вказані в усі підпунктах цього пункту), шляхом надання довідки від 06.06.2025 №4-06-25 (файл «7 довідка п47.pdf») відповідно до якої учасник підтверджує відсутність підстав, зазначених у пункті 47 Особливостей, шляхом самостійного декларування таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Чим виконав вимоги чинного законодавства (Особливостей)».
Проте, в наданій учасником ТОВ «Українська будівельна компанія «Ю.Бі.Сі.» довідці від 06 червня 2025 №№ 4-06-25 зазначено, що «ТОВ «Українська будівельна компанія «Ю.Бі.Сі.», як учасник процедури закупівлі, підтверджує відсутність підстав, зазначених у пункті 47 Особливостей, шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції».
Отже, в ході моніторингу встановлено, що учасник ТОВ «Українська будівельна компанія «Ю.Бі.Сі.» не підтвердив наявність в нього антикорупційної програми та уповноваженого з реалізації антикорупційної програми юридичних осіб шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції відповідно до вимог абзацу шістнадцятого пункту 47 Особливостей.
Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Водночас, під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Українська будівельна компанія «Ю.Бі.Сі.», Замовник на порушення пункту 43 Особливостей не розмістив вимогу про усунення невідповідностей щодо надання учасником ТОВ «Українська будівельна компанія «Ю.Бі.Сі.» підтвердження наявності антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми та прийняв рішення щодо визначення його переможцем торгів, без належного розгляду інформації щодо відсутності підстав, встановлених підпунктом 10 пункту 47 Особливостей.
Період усунення порушень:
08.07.2025 17:28 - 23.07.2025 00:00
Дата публікації висновку:
08.07.2025 17:28
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Управлінням капітального будівництва Одеської міської ради розміщено інформацію щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Тендерною документацією передбачено, що Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у пункті 47 Особливостей, крім самостійного декларування
Дата публікації звіту:
15.07.2025 16:54
Запити/Пояснення
Номер:
d38aa5fb67ce4fa88a811062ca853f04
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
24.06.2025 15:57
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.06.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Ремонтно-реставраційні роботи будівлі Одеської гімназії № 107 за адресою: м. Одеса, вул. Кіри Муратової, 30» (пам’ятка архітектури та містобудування місцевого значення)» (стара адреса м. Одеса, вул. Льва Толстого, 30) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-04-24-011585-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Надати інформацію, за рахунок якої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам здійснено фінансування зазначеної закупівлі (з зазначенням кодів програмної класифікації видатків).
4. Надати інформацію, чи здійснювалося фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
7a60128136514acf84affae2642d0ca5
Назва:
Інформація
Дата опублікування:
27.06.2025 14:25
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт: «Ремонтно-реставраційні роботи будівлі Одеської гімназії № 107 за адресою: м. Одеса, вул. Кіри Муратової, 30» (пам’ятка архітектури та містобудування місцевого значення)» (стара адреса м. Одеса, вул. Льва Толстого, 30), надаємо наступну інформацію, та документи.
1. Рішенням виконавчого комітету Одеської міської ради від 04.04.2012 №157 «Про призначення управління капітального будівництва Одеської міської ради єдиним замовником на проектування, будівництво, реконструкцію, капітальний ремонт об’єктів комунальної власності нежитлового фонду та інженерних мереж м. Одеси (тепло-, водо-, газо-, електропостачання, госпфекальної і зливної каналізації та споруд, розташованих на них). Також - Рішення Одеської міської ради від 04.12.2024 року № 2578-VІIІ «Про бюджет Одеської міської територіальної громади на 2025 рік» зі змінами, управлінню капітального будівництва Одеської міської ради, виділено кошти з бюджету м. Одеси, рішення знаходиться у вільному доступі на сайті м. Одеси (https://omr.gov.ua/). Після розроблення проектної документації та отримання позитивного експертного звіту, Управлінням капітального будівництва Одеської міської ради проведено відкриті торги з особливостями.
2. Пунктом 1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 № 710 з метою ефективного використання державних коштів Кабінет Міністрів України чітко затверджено заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету.
Пунктом 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 № 710 (зі змінами внесеними Постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 з 19.12.2020) передбачено, що головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єкти господарювання державного сектору економіки державних коштів зобов’язані забезпечувати:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Тобто, з урахуванням норм п. 1 цієї постанови відповідні заходи стосуються головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки державних коштів, які використовують кошти державного бюджету.
Що стосується органів місцевого самоврядування, то відповідно до пп.1 п. 4 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 № 710 з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів рекомендовано затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Управління капітального будівництва Одеської міської ради є виконавчим органом Одеської міської ради і створюється відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні». Керуючись статтею 31 Закону України «Про місцеве самоврядування», якою визначені повноваження виконавчих органів сільських, селищних, міських рад у галузі будівництва, Рішення виконавчого комітету Одеської міської ради від 04.04.2012 №157. Управління капітального будівництва Одеської міської ради призначено замовником на проектування, будівництво, реконструкцію, капітальний ремонт об’єктів комунальної власності нежитлового фонду та інженерних мереж м. Одеси (тепло-, водо-, газо-, електропостачання, госпфекальної і зливної каналізації та споруд, розташованих на них).
Таким чином, розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів носить рекомендаційний характер тає не обов’язковим.
Останні зміни до Розпорядження Одеського міського голови № 1108 від 01.11.2016 «Про заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів» вносились розпорядженням Одеського міського голови № 146 від 25.02.2020.https://omr.gov.ua/ua/acts/mayor/89608/. Згідно даного розпорядження у Управління капітального будівництва Одеської міської ради відсутній обов’язок щодо оприлюднення та не має саме можливості оприлюднення на сайті Одеської міської ради
3. Рішення Одеської міської ради від 04.12.2024 року № 2578-VІIІ «Про бюджет Одеської міської територіальної громади на 2025 рік» зі змінами, відповідно до якого Управлінню капітального будівництва Одеської міської ради на об’єкт: «Ремонтно-реставраційні роботи будівлі Одеської гімназії № 107 за адресою: м. Одеса, вул. Кіри Муратової, 30» (пам’ятка архітектури та містобудування місцевого значення)» (стара адреса м. Одеса, вул. Льва Толстого, 30) виділено кошти.
4. Фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р., не здійснювалось.
Додатки:
- Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва;
- Експертний висновок, виданий ТОВ «ПРОЕКСП» в м. Київ від 02.04.2025 №V-0027-25/ПРОЕКСП;
Номер:
76aae0acdf6b4789aefac3062f1ff092
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
27.06.2025 11:09
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.07.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Ремонтно-реставраційні роботи будівлі Одеської гімназії № 107 за адресою: м. Одеса, вул. Кіри Муратової, 30» (пам’ятка архітектури та містобудування місцевого значення)» (стара адреса м. Одеса, вул. Льва Толстого, 30) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-04-24-011585-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Стосовно відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «Українська будівельна компанія «Ю.Бі.Сі.» (далі – Учасник) вимогам пункту 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та Додатку 9 тендерної документації в частині наявності верхолазних робіт та промислового альпінізму; застосування скловати, шлаковати, азбесту, мастик на бітумній основі, перхлорвінілових і бакелітових матеріалів в Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
2. Яким чином Учасником під час подання тендерної пропозиції було підтверджено підстави, визначені підпунктом 10 пункту 47 Особливостей, щодо наявності антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, враховуючи, що вартість закупівлі перевищує 20 млн. гривень.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
5bf9493edb5a4b098098af8f8c251e05
Назва:
На Ваш Запит інформуємо.
Дата опублікування:
02.07.2025 17:43
Опис:
Щодо пункту 1 запиту. У складі тендерної пропозиції ТОВ «Українська будівельна компанія «Ю.Бі.Сі.» надано Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (файл «27 декларація Одеса.pdf»), яка містить позицію 11 – верхолазні роботи та промисловий альпінізм та пункт 14 застосування скловати, шлаковати, азбесту, мастик на бітумній основі, перхлорвінілових і бакелітових матеріалів. Щодо пункту 2 запиту. Відповідно до вимог пункту 47 Особливостей Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у цьому пункті, крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого цього пункту. Учасник ТОВ «Українська будівельна компанія «Ю.Бі.Сі.» самостійно задекларував відсутність підстав для відхилення його пропозиції, передбачених пунктом 47 (тобто відсутність підстав для відхилення, які вказані в усі підпунктах цього пункту), шляхом надання довідки від 06.06.2025 №4-06-25 (файл «7 довідка п47.pdf») відповідно до якої учасник підтверджує відсутність підстав, зазначених у пункті 47 Особливостей, шляхом самостійного декларування таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Чим виконав вимоги чинного законодавства (Особливостей).
Номер:
e6bed0c740ed45eebbe09e59e701069f
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
01.07.2025 12:27
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.07.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Ремонтно-реставраційні роботи будівлі Одеської гімназії № 107 за адресою: м. Одеса, вул. Кіри Муратової, 30» (пам’ятка архітектури та містобудування місцевого значення)» (стара адреса м. Одеса, вул. Льва Толстого, 30) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-04-24-011585-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи щодо виконання переможцем процедури товариством з обмеженою відповідальністю «Українська будівельна компанія «Ю.Бі.Сі.» умов пункту 6 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації в частині надання забезпечення виконання договору (депозиту).
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.