-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Саперний дріт СПП-2, код ДК:021-2015: 44310000-6 Вироби з дроту, (44318000-2 Електричні проводи саперний провід СПП-2)
Завершена
10 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 100 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 100 000.00 UAH
Номер:
7900ef52f29543fc9a18f6bcd208d8b6
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-06-02-000030
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.06.2025 00:00
Період моніторингу:
02.06.2025 13:33 - 24.06.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
02.06.2025 № 37-з
Ужгород
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Сергій КРАСИЛЕНКО
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 02.06.2025 № 37-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2025-04-24-008035-a 24.04.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону №922-VIII та Особливостям № 1275, своєчасності надання відповідей на запитання щодо процедури закупівлі, своєчасності надання відповіді на вимогу учасника процедури закупівлі про усунення порушення, відповідність розміщеного повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Особливостей, розгляду пропозицій на відповідність умовам оголошення та вимогам законодавства; наявності підстав для відхилення пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 червня 2025 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та особливостям здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінетів Міністрів України від 11 листопада 2022 року № 1275 (в редакції від 27.02.2025, що діяла станом на період проведення процедури закупівлі, далі – Особливості № 1275), своєчасності надання відповідей на запитання щодо процедури закупівлі, своєчасності надання відповіді на вимогу учасника процедури закупівлі про усунення порушення, відповідність розміщеного повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції від 17.04.2025, що діяла станом на період проведення процедури закупівлі, далі – Особливості), розгляду пропозицій на відповідність умовам оголошення та вимогам законодавства; наявності підстав для відхилення пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII.
Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної закупівлі, затверджене рішенням уповноваженої особи; відповіді Замовника, надані через електронну систему закупівель на вимогу учасника процедури закупівлі про усунення порушення; пропозицію приватного акціонерного товариства «ОДЕСЬКИЙ КАБЕЛЬНИЙ ЗАВОД «ОДЕСКАБЕЛЬ» (далі – ПАТ «ОДЕСЬКИЙ КАБЕЛЬНИЙ ЗАВОД «ОДЕСКАБЕЛЬ»); пропозиції товариств з обмеженою відповідальністю «АДМ ЕНЕРДЖІ» та «УКРЕНЕРГО-АЛЬЯНС» (далі – ТОВ «АДМ ЕНЕРДЖІ» та ТОВ «УКРЕНЕРГО-АЛЬЯНС»); протокольне рішення про відхилення пропозиції ПАТ «ОДЕСЬКИЙ КАБЕЛЬНИЙ ЗАВОД «ОДЕСКАБЕЛЬ» від 07.05.2025 року №155; повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей ТОВ «АДМ ЕНЕРДЖІ» від 09.05.2025 року; протокольне рішення про відхилення пропозиції ТОВ «АДМ ЕНЕРДЖІ» від 12.05.2025 року №167; протокольне рішення уповноваженої особи про визначення переможця та прийняття рішення про намір укласти договір з ТОВ «УКРЕНЕРГО-АЛЬЯНС» від 13.05.2025 № 175; повідомлення про намір укласти договір від 13.05.2025 року; договір від 19.05.2025 року №335; пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 03 та 16 червня 2025 року.
Період усунення порушень:
23.06.2025 15:15 - 27.06.2025 00:00
Дата публікації висновку:
23.06.2025 15:15
Запити/Пояснення
Номер:
ca1b755d31ce44e89f2bd25118015345
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
03.06.2025 16:28
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.06.2025 00:00
Опис:
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Саперний дріт СПП-2, код ДК:021-2015: 44310000-6 Вироби з дроту, (44318000-2 Електричні проводи саперний провід СПП-2)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-24-008035-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
1) Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
2) Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення, надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
95bbf47df27f4410b932daba00b29e40
Назва:
Поснення Замовника на вимогу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
Дата опублікування:
04.06.2025 09:58
Опис:
У межах проведення моніторингу (наказ Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 02.06.2025 № 37-з) процедури закупівлі «Саперний дріт СПП-2, код ДК:021-2015: 44310000-6 Вироби з дроту, (44318000-2 Електричні проводи саперний провід СПП-2)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-24-008035-a) надаються відповідні пояснення.
1. Щодо надання інформації на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість, повідомляємо наступне:
Очікувану вартість та обсяг предмета закупівлі, визначено розпорядником бюджетних коштів вищого рівня та доведено до виконання Замовнику телеграмою НР 518/1.6/139 від 10.04.2025 року у вигляді Витягу до Переліку та обсягів закупівель товарів, робіт і послуг оборонного призначення військових частин Держспецтрансслужби на 2025 рік від 24.01.2025 №518/1.7-27/35.
Даний документ є документом службового користування, містить конфіденційну інформацію та не може бути опублікованим через електронну систему закупівель.
2. Щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, повідомляємо наступне:
Згідно з вимогами пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (з урахуванням змін, внесених постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 №1266) головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єкти господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів повинні забезпечити:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Частиною 1 статті 13 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі можуть здійснюватися шляхом застосування однієї з таких конкурентних процедур:
- відкриті торги;
- торги з обмеженою участю;
- конкурентний діалог.
Замовником проводиться спрощена закупівля, яка не є конкурентною процедурою закупівлі.
Отже, оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 є обов’язковим при проведенні процедури відкритих торгів.
З урахуванням викладеного, проведення спрощеної закупівлі не передбачає оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710.
Номер:
f4e1b702756e45e1b93a1f0bf91c7962
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
16.06.2025 15:52
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.06.2025 00:00
Опис:
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Саперний дріт СПП-2, код ДК:021-2015: 44310000-6 Вироби з дроту, (44318000-2 Електричні проводи саперний провід СПП-2)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-24-008035-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
1) Яким чином Уповноваженою особою Військової частини Т0950 (далі – Замовник) здійснювався розгляд найбільш економічно вигідної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АДМ ЕНЕРДЖІ" та прийнято рішення про її відхилення, тоді як:
Під час розгляду пропозиції учасника ТОВ «АДМ ЕНЕРДЖІ» Замовником в електронній системі закупівель розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, які підлягали виправленню згідно умов пункту 43 Особливостей наступного змісту: «1) Згідно вимог пункту 4.2 Додатку 1 до Оголошення, Учасник в складі пропозиції повинен надати: «4.2. довідку в довільній формі із зазначенням інформації наявності/відсутності обмежень чи заборон на підписання документів тендерної пропозиції/договору про закупівлю, які встановлені документами Учасника з посиланням на відповідні пункти таких документів. У випадку наявності обмежень чи заборон на підписання документів тендерної пропозиції/договору про закупівлю, які встановлені документами Учасника - Учасник надає рішення вищого органу управління чи іншого відповідного уповноваженого органу про надання згоди на підписання документів тендерної пропозиції/договору про закупівлю;». На виконання зазначених вимог Учасником в складі тендерної пропозиції було надано лист вих. №30/04-06 від 30.04.2025 року в якому зазначено Учасником повідомлено про відсутність обмежень чи заборон на підписання документів тендерної пропозиції/договору про закупівлю згідно пункту 10.40 Статуту ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АДМ ЕНЕРДЖІ", згідно якого Директор вирішує всі питання діяльності Товариства, крім тих, які віднесено до компетенції Загальних зборів Учасників Товариства. Згідно вимог пункту 8 Додатку 1 до Оголошення учасникам необхідно надати Статут підприємства з усіма додатками та змінами (остання редакція). На виконання зазначених вимог Учасником в складі тендерної пропозиції було надано документ : «Установчі документи АДМ Енерджі 28.02.2025.pdf». Відповідно до пункту 10.26 Статуту, по питанням надання згоди на вчинення значних правочинів, щодо яких є заінтересованість, рішення вважається прийнятим, якщо за нього проголосують Учасники, що володіють у сукупності більш як 75% загальної кількості голосів Засновників Товариства. Зважаючи на вище зазначене, просимо надати Рішення Загальних зборів Учасників Товариства, що володіють у сукупності більш як 75% загальної кількості голосів про надання повноважень Директору на підписання документів тендерної пропозиції/договору про закупівлю. 2) Згідно вимог пункту 2.2 Додатку 2 до Оголошення, Учасник в складі пропозиції повинен надати: «2.2. Гарантійний лист від виробника, або від його представника, уповноваженого здійснювати продаж предмету закупівлі, яким підтверджується можливість поставки (виготовлення) предмета закупівлі у кількості та в терміни, визначені Оголошенням та пропозицією учасника. Повноваження представника повинні бути підтверджені копіями листів від виробника або сертифікатів офіційного представника або договорів про співпрацю чи іншими документами виробника, якими він доручає представнику, надавати зазначені гарантії.». На виконання зазначених вимог Учасником в складі тендерної пропозиції було надано документ («Авторизаційний лист.pdf») від виробника ТОВ «Кабельний завод «ЕНЕРГОПРОМ» вих. №29/04-01 від 29.04.2025 року, відповідно до якого останнім надано підтвердження, щодо можливості поставки товару запропонованого Учасником відповідно до вимог Оголошення. Проте 08 травня 2025 року, на електрону пошту Замовника зазначену в пункті 2.3. Розділу І до Оголошення, надійшла інформація від виробника ТОВ «Кабельний завод «ЕНЕРГОПРОМ», про те що останній надіслав Учаснику лист вих. №38 від 07.05.2025 року, в якому зазначено, що виготовлення проводу СПП-2 для ТОВ "АДМ ЕНЕРДЖІ" на даний момент не є можливим в зв’язку завантаженістю виробничих ліній під інші проекти. Копія надісланого Учаснику листа була додана до повідомлення. Зважаючи на отриману інформацію, просимо актуалізувати лист від виробника, зазначивши в ньому інформацію відповідно до вимог пункту 2.2. Додатку 2 до Оголошення. Актуальний гарантійний лист повинен мати дату реєстрації не раніше дати оприлюднення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей та реєстраційний номер для можливості його ідентифікації. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями № 1275: 1) Рішення Загальних зборів Учасників Товариства, що володіють у сукупності більш як 75% загальної кількості голосів про надання повноважень Директору на підписання документів тендерної пропозиції/договору про закупівлю; 2) Актуалізований гарантійний лист від виробника відповідно до вимог пункту 2.2. Додатку 2 до Оголошення. Актуальний лист повинен мати дату реєстрації не раніше дати оприлюднення зазначених вимог та реєстраційний номер для можливості його ідентифікації. У разі якщо Учасник не надає вище зазначені документи - надати лист-роз’яснення в довільній формі з вказанням причин не надання документу що вимагається.».
Інших невідповідностей Замовником у розміщеному повідомленні зазначено не було, проте після завантаження учасником протягом 24 годин всіх документів, що вимагалися у вказаному повідомленні Замовником прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «АДМ ЕНЕРДЖІ» з наступною аргументацією: «Згідно вимог пункту 1.1 Додатку 2 до Оголошення, предмет закупівлі повинен відповідати технічним характеристикам відповідно до таблиці, що заповнюється учасником.
В складі пропозиції Учасника на підтвердження зазначених вимог надано документ вих. №30/04-02 від 30.04.2025р. Відповідно до таблиці, яка заповнена Учасником згідно пункту 1.1 Додатку 2, на вимогу відповідності запропонованого товару показнику «Розривне зусилля дроту», останнім вказано наступне значення: «617,8 Н». Згідно значень,що вимагались Замовником даний показник повинен бути «441 Н». Тобто дана вимога до технічних характеристик предмету закупівлі Учасником не виконана.
Невиконання даних вимог вказує на невідповідність технічних характеристик запропонованого Учасником товару вимогам предмета закупівлі, тому Замовник не може застосувати механізм «24 години на виправлення» та не розміщує повідомлення про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Таким чином, пропозиція Учасника підлягає відхиленню відповідно до пункту 1 частини 13 статті 14 Закону з урахуванням пункту 8 Особливостей № 1275.»
Разом з тим, під час здійснення моніторингу встановлено, що учасником ТОВ «АДМ ЕНЕРДЖІ» у складі пропозиції було надано паспорт на запропоновану учасником продукцію з підтвердженням технічних характеристик товару, виданий виробником товариством з обмеженою відповідальністю «Кабельний завод «ЕНЕРГОПРОМ» (далі – ТОВ «Кабельний завод «ЕНЕРГОПРОМ» ), в якому зазначені технічні характеристики та відповідність ТУ У 27.3-23075526-017:2019, де фактичний показник «Зусилля на розрив», вказано значення «63», що дорівнює близько «617 Н». Згідно значень, що вимагались Замовником даний показник повинен бути «441 Н» (файл Паспорт якості (1).pdf).
Окрім того, під час розгляду пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «УКРЕНЕРГО-АЛЬЯНС», який визначений переможцем (далі ТОВ УКРЕНЕРГО-АЛЬЯНС»), встановлено, що виробником запропонованої учасником продукції є ТОВ «Кабельний завод «ЕНЕРГОПРОМ». У складі пропозиції учасником надано документ «ПРОВОДИ ДЛЯ САПЕРНИХ ТА ПРОМИСЛОВИХ ВИБУХОВИХ РОБІТ. ТЕХНІЧНІ УМОВИ ТУ У 27.3-23075526-017:2019» від 20.03.2019 року без терміну дії (файл «ТУ_017_СПП, ВП_1.pdf). Так, у вищезазначеному документі, підпунктом 1.5.3 пункту 1.5 «Вимоги до механічних параметрів» зазначено, що для проводу марки СПП-2, що є предметом закупівлі, розривне зусилля проводів саперних, має бути не менше ніж 441 Н (45 кгс), що виконано вказаним учасником під час внесення інформації у відповідне поле, визначене Замовника.
Враховуючи зазначене поясність, яким чином здійснювався розгляд пропозицій вказаних учасників та, відповідно, дотримано принципи здійснення публічних закупівель, визначених Законом № 922-VIII під час проведення закупівлі «Саперний дріт СПП-2, код ДК:021-2015: 44310000-6 Вироби з дроту, (44318000-2 Електричні проводи саперний провід СПП-2)» в частині прийнятих рішень про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «АДМ ЕНЕРДЖІ» та визначення переможцем учасника ТОВ УКРЕНЕРГО-АЛЬЯНС».
2) Під час аналізу інформації, зазначеної у повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей, розміщеному учаснику ТОВ «АДМ ЕНЕРДЖІ» встановлено, що 08 травня 2025 року, на електрону пошту Замовника зазначену в пункті 2.3. Розділу І до Оголошення, надійшла інформація від виробника ТОВ «Кабельний завод «ЕНЕРГОПРОМ», про те що останній надіслав Учаснику ТОВ «АДМ ЕНЕРДЖІ» лист від 07.05.2025 року вих. №38, в якому зазначено, що виготовлення проводу СПП-2 для ТОВ «АДМ ЕНЕРДЖІ» на даний момент не є можливим в зв’язку завантаженістю виробничих ліній під інші проекти. Слід відмітити, що ТОВ «Кабельний завод «ЕНЕРГОПРОМ» також є виробником товару, що пропонується учасником ТОВ «УКРЕНЕРГО-АЛЬЯНС», якого визначено переможцем спрощеної закупівлі.
З огляду на викладене поясніть, чи враховувалась Уповноваженою особою під час розгляду пропозиції ТОВ «УКРЕНЕРГО-АЛЬЯНС» інформація, отримана листом від 07.05.2025 року вих. №38 від виробника ТОВ «Кабельний завод «ЕНЕРГОПРОМ» або чи зверталась уповноважена особа замовника за підтвердженням інформації щодо можливості поставки (виготовлення) предмета закупівлі у кількості та в терміни, визначені Оголошенням та пропозицією учасника, адже у складі пропозиції Учасника ТОВ «УКРЕНЕРГО-АЛЬЯНС» на вимогу, встановлену Замовником в підпункті 2.2 пункту 2 Додатку 2 № «Технічні вимоги (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі)» надано гарантійний лист від учасника про те, що він являється регіональним представником ТОВ «Кабельний завод «ЕНЕРГОПРОМ» та підтверджує можливість поставки предмета закупівлі у кількості та в терміни, визначені Оголошенням, а від виробника надано лише лист від 23.04.2025 року №23/01 про те, що ТОВ «УКРЕНЕРГО-АЛЬЯНС» є регіональним представником «Кабельний завод «ЕНЕРГОПРОМ» і якому надані повноваження на поставку кабельно-провідникової продукції в 2025 році.
3) Яким чином Уповноваженою особою Військової частини здійснювався розгляд пропозиції учасника ТОВ «УКРЕНЕРГО-АЛЬЯНС» та прийнято рішення про визначення його переможцем закупівлі, якщо:
Замовником у пункті 4 Додатку 1 «Перелік документів,які повинні бути завантажені учасником у складі пропозиції щодо закупівлі:Саперний дріт СПП-2, код ДК:021-2015: 44310000-6 Вироби з дроту, (44318000-2 Електричні проводи саперний провід СПП-2)» Оголошення вимагається наступне: «..забезпеченість транспортом для перевезення товару, що є предметом закупівлі (зазначити кількість і надати документ на право власності або оригінал чинного договору оренди чи перевезення разом з копіями технічних паспортів)»
Під час проведення моніторингу встановлено, що у складі документації учасника ТОВ «УКРЕНЕРГО-АЛЬЯНС» відсутні будь-які документи, що підтверджують наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
9c2dbca3c0f844cea5df1b7707db3aaa
Назва:
У межах проведення моніторингу (наказ Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 02.06.2025 № 37-з) процедури закупівлі «Саперний дріт СПП-2, код ДК:021-2015: 44310000-6 Вироби з дроту, (44318000-2 Електричні проводи саперний провід СПП-2)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-24-008035-a), надаються відповідні пояснення.
Дата опублікування:
18.06.2025 22:15
Опис:
1. Щодо розгляду Замовником найбільш економічно вигідної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АДМ ЕНЕРДЖІ", (надалі - Учасник) повідомляємо наступне:
Відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості № 1275), державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178.
Державний замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника спрощеної закупівлі більш як один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції.
Під час детального розгляду пропозиції Учасника виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані ним у складі пропозиції, тому Замовником було розміщено повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
На виконання законних вимог Замовника, Учасником було завантажено Рішення Загальних зборів Учасників Товариства, що володіють у сукупності більш як 75% загальної кількості голосів про надання повноважень директору на підписання документів тендерної пропозиції/договору про закупівлю та надано пояснення, щодо гарантійного лист від виробника, що було прийнято до уваги Замовником.
Звертаємо увагу на те, що положення пункту 8 Особливостей № 1275 та пункту 43 Особливостей № 1178 стосуються виключно усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що мають формальний характер та не впливають на зміст пропозиції, її ціну, предмет закупівлі, кваліфікаційні критерії та інші суттєві умови, визначені Замовником. Зазначені норми не поширюються на випадки невідповідності самої тендерної пропозиції Учасника встановленим Замовником технічним вимогам до предмету закупівлі.
Таким чином, незважаючи на усунення Учасником виявлених документальних невідповідностей, Замовник зберігає право на подальший комплексний розгляд тендерної пропозиції. У разі виявлення, що запропонований Учасником предмет закупівлі не відповідає технічним вимогам, зазначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, Замовник правомірно відхиляє таку пропозицію. Варто зазначити, що чинним законодавством не заборонено після надання учаснику 24 годин на усунення формальних невідповідностей продовжити розгляд пропозиції та у разі виявлення інших підстав, відхилити її відповідно до вимог законодавства.
Отже, дії Замовника щодо розміщення вимоги про усунення невідповідностей в документах та подальшого відхилення пропозиції Учасника через невідповідність технічним вимогам до предмета закупівлі є правомірними та відповідають вимогам Закону України “Про публічні закупівлі” та Особливостям № 1275, оскільки ці два аспекти (формальні невідповідності в документах та змістовна невідповідність технічним вимогам) є різними підставами для розгляду та, за необхідності, відхилення тендерної пропозиції.
Щодо відхилення пропозиції Учасника відповідно до рішення уповноваженої особи №167 від 12.05.2025 повідомляємо наступне:
Згідно вимог пункту 1.1 Додатку 2 до Оголошення, предмет закупівлі повинен відповідати технічним характеристикам відповідно до таблиці, що заповнюється учасником.
В складі тендерної пропозиції ТОВ "АДМ ЕНЕРДЖІ" на підтвердження зазначених вимог надано документ вих. №30/04-02 від 30.04.2025р. Відповідно до таблиці технічних характеристик згідно пункту 1.1 Додатку 2, на вимогу відповідності запропонованого товару показнику : «Розривне зусилля дроту», ТОВ "АДМ ЕНЕРДЖІ" вказано значення: «617,8 Н». Згідно характеристик, що вимагались Замовником, даний показник повинен мати конкретне значення, а саме: «441 Н», що є допустимим відповідно до ТУ У 27.3-23075526-017:2019 (надалі - ТУ) згідно п. 1.5.3.
Тобто, зазначений показник розривного зусилля дроту зазначений Учасником в пропозиції та значення яке вимагалось згідно вимог Замовника, відповідають вимогам ТУ, проте значення вказане Учасником не відповідає вимогам згідно пункту 1.1 Додатку 2, оскільки Замовником не передбачалась можливість пропонувати учасникам покращені характеристики даного показника.
В складі тендерної пропозиції Учасника був наданий сертифікат якості, а не паспорт (файл Паспорт якості (1).pdf) на зразок саперного проводу СПП-2 (2х05). Даний документ підтверджує відповідність зразка вимогам ТУ У 27.3-23075526-017:2019, проте не підтверджує відповідність запропонованого Учасником товару вимогам до предмету закупівлі передбачених пунктом 1.1 Додатку 2 до Оголошення.
Також звертаємо увагу на те, що відповідно до пункту 7 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
Усі звернення за роз’ясненнями, звернення з вимогою щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі.
В разі необхідності отримання розʼяснень, щодо допустимих параметрів технічних характеристик до предмету закупівлі згідно вимог Оголошення, будь-який учасник міг звернутись до Замовника для отримання їх в передбачений законом строк. Однак в період уточнення інформації по умовам закупівлі (від 24.04.2025 14:31 до 30.04.2025 09:00), запитань від учасників щодо допустимих меж показника «Розривне зусилля дроту» задано не було, що свідчить про їх розуміння значення даної технічної характеристики та прийняття вимог Замовника.
Відповідно до вказаної вище інформації, зазначення ТОВ "АДМ ЕНЕРДЖІ" показника «617,8 Н» по характеристиці «Розривне зусилля дроту», свідчить про невідповідність запропонованого товару технічним вимогам до предмету закупівлі, тому Замовником прийнято законне рішення щодо відхилення його пропозиції відповідно до протоколу уповноваженої особи №167 від 12 травня 2025р.
2. Щодо врахування Замовником інформації від виробника ТОВ «Кабельний завод «ЕНЕРГОПРОМ» отриманої листом від 07.05.2025 року вих. №38 під час розгляду пропозиції ТОВ «УКРЕНЕРГО-АЛЬЯНС», повідомляємо наступне :
Під час розгляду пропозиції учасника ТОВ «АДМ ЕНЕРДЖІ» Замовником в електронній системі закупівель розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, згідно якого йому було повідомлено, що на адресу 08 травня 2025 року, на електрону пошту Замовника зазначену в пункті 2.3. Розділу І до Оголошення, надійшла інформація від виробника ТОВ «Кабельний завод «ЕНЕРГОПРОМ», про те що останній надіслав Учаснику лист вих. №38 від 07.05.2025 року, в якому зазначено, що виготовлення проводу СПП-2 для ТОВ "АДМ ЕНЕРДЖІ" на даний момент не є можливим в зв’язку завантаженістю виробничих ліній під інші проекти. Копія надісланого Учаснику листа була додана до повідомлення від виробника (копія листа додається до матеріалів пояснення Замовника).
У відповідь на зазначену вимогу Учасником було надано пояснення згідно листа №09/05-01 від 09.05.2025 року, в якому зазначено, що ним виконано всі вимоги Замовника згідно пункту 2.2 Додатку 2 до Оголошення, яким вимагалось надання гарантійних зобовʼязань щодо поставки предмету закупівлі. Оскільки у Замовника не було формальних підстав щодо відхилення пропозиції Учасника, ним було прийнято рішення подальшого розгляду його пропозиції враховуючи надані пояснення.
Звертаємо увагу на те, що даний лист стосувався виключно ТОВ "АДМ ЕНЕРДЖІ" та не мав відношення до ТОВ «УКРЕНЕРГО-АЛЬЯНС», який підтвердив можливість поставки предмета закупівлі у кількості та в терміни, визначені Оголошенням (15_Гарантійний лист від виробника.pdf) та надав від виробника лист від 23.04.2025 року №23/01 про те, що ТОВ «УКРЕНЕРГО-АЛЬЯНС» є регіональним представником «Кабельний завод «ЕНЕРГОПРОМ» і якому надані повноваження на поставку кабельно-провідникової продукції в 2025 році (16_УЕА дилерство 23 апреля 509_1.pdf).
Беручи до уваги, що згаданий лист від виробника жодним чином не стосувався ТОВ «УКРЕНЕРГО-АЛЬЯНС», а також з огляду на те, що в ньому містилася інформація виключно про неможливість виготовлення продукції саме для ТОВ «АДМ ЕНЕРДЖІ» у зв’язку із завантаженістю виробничих ліній, Замовник обґрунтовано вважав, що така ситуація не стосується іншого учасника — ТОВ «УКРЕНЕРГО-АЛЬЯНС».
Таким чином, у Замовника не виникало об’єктивних сумнівів щодо спроможності ТОВ «УКРЕНЕРГО-АЛЬЯНС» належним чином виконати умови постачання, передбачені Оголошенням, що також підтверджується відповідними документами, наданими Учасником у складі пропозиції.
3. Щодо розгляду Замовником пропозиції учасника ТОВ «УКРЕНЕРГО-АЛЬЯНС» та прийнято рішення про визначення його переможцем, зважаючи на кваліфікаційні вимоги до Оголошення, повідомляємо наступне:
Відповідно до вимог пункту 4 Додатку 1 до Оголошення, учасник в складі пропозиції повинен підтвердити:
«Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника, яка містить відомості про перелік власного або орендованого обладнання, що необхідне для виробництва вказаної продукції. Інформація обов’язкова для виробників і не обов’язкова для інших учасників.
На підтвердження відповідності цим вимогам учасником у складі пропозиції мають бути надані:
- копія документу щодо права користування складським/виробничим приміщенням, копія документу щодо права користування необхідним інструментом, приладдям та обладнанням.
- забезпеченість транспортом для перевезення товару, що є предметом закупівлі (зазначити кількість і надати документ на право власності або оригінал чинного договору оренди чи перевезення разом з копіями технічних паспортів).»
Наведені вище вимоги, викладені в пункті 4 Додатку 1 до Оголошення, стосуються виключно виробників продукції. Їх запроваджено з метою забезпечення Замовника можливістю об'єктивно оцінити наявність у таких учасників відповідної матеріально-технічної бази, обладнання, приміщень, технологічних процесів та логістичних ресурсів, необхідних для виготовлення та своєчасного постачання предмета закупівлі.
У разі, якщо учасник не є виробником, а виступає у якості офіційного дистриб’ютора, дилера або іншого виду продавця, зазначені вимоги не застосовуються, оскільки такі суб’єкти не зобов’язані володіти або користуватись виробничими потужностями для здійснення постачання продукції. Їхня функція полягає у реалізації готового товару, що вже виготовлений виробником, з яким укладено відповідні договори постачання, дилерські угоди або інші форми комерційного співробітництва.
Таким чином, вимоги щодо наявності матеріально-технічної бази, виробничого обладнання та технологій, викладені у пункті 4 Додатку 1, не є обов’язковими для учасників, які не є виробниками продукції. Це узгоджується з прямим формулюванням вимоги в оголошенні, де зазначено: «Інформація обов’язкова для виробників і не обов’язкова для інших учасників».
Зважаючи на вище викладене, ТОВ «УКРЕНЕРГО-АЛЬЯНС» не зобовʼязаний був надавати інформацію згідно вимог пункту 4 Додатку 1 оскільки не є виробником продукції, а регіональним представником виробника, що підтверджується листом від 23.04.2025 року №23/01 (16_УЕА дилерство 23 апреля 509_1.pdf).