• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Саперний дріт СПП-2, код ДК:021-2015: 44310000-6 Вироби з дроту, (44318000-2 Електричні проводи саперний провід СПП-2)

Завершена

10 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 100 000.00 UAH
Період оскарження: 24.04.2025 14:31 - 30.04.2025 09:00
Вимога
Відхилено

Скарга на результати спрощеної закупівлі

Номер: cd739136e12948aca5502fd4c5a11197
Ідентифікатор запиту: UA-2025-04-24-008035-a.c1
Назва: Скарга на результати спрощеної закупівлі
Вимога:
1. Відповідно до п. 2.2 Додатка 2 тендерної документації, учасник, який є представником виробника, повинен надати документальне підтвердження від виробника щодо повноважень, якими виробник доручає представнику надавати гарантії щодо можливості поставки (виготовлення) предмета закупівлі у кількості та в терміни, визначені Оголошенням та пропозицією учасника . У тендерній пропозиції ТОВ «Укренерго-Альянс» міститься лист № 23/01 від 23.04.2025 р. , у якому зазначено, що компанія ТОВ «Укренерго-Альянс» є регіональним представником ТОВ «Кабельний завод «Енергопром» і має повноваження на постачання кабельно-провідникової продукції. Проте в цьому листі не зазначено надання гарантій від імені ТОВ «Кабельний завод «Енергопром» щодо можливості поставки саме продукції у відповідній кількості та строках, як вимагає п. 2.2. Це неповне виконання умов документації, що ставить під сумнів законність визначення Учасника переможцем Закупівлі. Зауважимо, що попередньому учаснику ТОВ "АДМ ЕНЕРДЖІ" була висунута вимога про усунення порушення стосовно того що ТОВ «Кабельний завод «Енергопром» звернувся до замовника з інформацією, що виготовлення проводу СПП-2 для ТОВ "АДМ ЕНЕРДЖІ" на даний момент не є можливим в зв’язку завантаженістю виробничих ліній під інші проекти, якому гарантії виконання від ТОВ «Кабельний завод «Енергопром» попередньо були надані. 2. Також зазначаємо шо згідно ПРОТОКОЛЬНОГО РІШЕННЯ № 167 від 12 травня 2025 р пропозиція ТОВ "АДМ ЕНЕРДЖІ" була відхилена по показнику -«Розривне зусилля дроту», вказано наступне значення: «617,8 Н». Згідно значень, що вимагались Замовником даний показник повинен бути «441 Н». Але, в ТУ У 27.3-23075526-017:2019 , на яке безапеляційно посилається Замовник в п. 1.5.3 чітко зазначено 1.5.3 Розривне зусилля проводів саперних має бути не менше ніж: а) 225 Н (25 кгс) – для проводу марки СПП-1; б) 441 Н (45 кгс) – для проводу марки СПП-2 Пропозиція ТОВ "АДМ ЕНЕРДЖІ" містить дріт із розривним зусиллям 617,8 Н, що перевищує мінімальну вимогу, а отже — відповідає ТУ. Незважаючи на це, Замовником вказано невиконання вимог як підставу для відхилення. Така підстава є необґрунтованою та суперечить ТУ. 3. Щодо дискваліфікації ПАТ "Одеський кабельний завод "Одескабель" – Замовником було порушено принцип недискримінації учасників та обмеження конкуренції. Згідно з пунктом 5 частини 1 статті 14 Закону України "Про публічні закупівлі", оголошення про проведення спрощеної закупівлі не повинно містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Водночас, у технічних вимогах до предмета закупівлі передбачено жорстке посилання на ТУ У 27.3-23075526-017:2019, що є власною документацією ТОВ «Кабельний завод «Енергопром» та фактично виключає можливість участі інших виробників, які виготовляють аналогічну продукцію згідно інших нормативно-технічних документів. В пропозиції ПАТ «Одескабель» було зазначено, що продукція виготовлена згідно дослідного ордеру № 39-22 ЕПЗК та СК, та технічні характеристики товару повністю відповідають вимогам, наведеним у таблиці, що заповнюється відповідно до пункту 1.1 Додатку 2 до оголошення. Факт виробництва за дослідним ордером або за будь яким іншим нормативним документом жодним чином не свідчить про технічну невідповідність продукції. Відхилення пропозиції з цієї підстави є необґрунтованим, не відповідає принципу добросовісної конкуренції та призведе до укладення договору з ТОВ «Укренерго-Альянс» з перевищенням ціни майже на 2 млн. грн. Просимо: 1. Надати пояснення, на підставі чого замовник визнав пропозицію ТОВ «Укренерго-Альянс» повністю відповідною вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмету закупівлі, якщо поданий лист № 23/01 від 23.04.2025 р не є таким, що повністю відповідає вимогам п. 2.2 Додатка 2 тендерної документації. У разі підтвердження невідповідності — скасувати рішення про визнання переможцем ТОВ «Укренерго-Альянс» . 2. Надати пояснення щодо правомірності відхилення пропозиції ТОВ "АДМ ЕНЕРДЖІ" , адже із розривне зусилля 617,8 Н свідчить про вищу якість продукції ніж вимагається Замовником та не суперечить ТУ У 27.3-23075526-017:2019. 3. Надати обґрунтоване пояснення щодо правомірності відхилення пропозиції ПАТ «Одескабель», та в разі відсутності обґрунтованих пояснень переглянути протокольні рішення про відхилення пропозиції. У разі відсутності належної та обґрунтованої реакції залишаємо за собою право звернутися до уповноважених державних органів, включаючи антикорупційні структури, з метою перевірки обґрунтованості встановлених вимог та можливих порушень принципів добросовісної конкуренції та рівного доступу до публічних закупівель.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику. По суті першого питання повідомляємо наступне: Відповідно до вимог пункту 2.2. Додатку 2 до Оголошення учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати : «2.2. Гарантійний лист від виробника, або від його представника, уповноваженого здійснювати продаж предмету закупівлі, яким підтверджується можливість поставки (виготовлення) предмета закупівлі у кількості та в терміни, визначені Оголошенням та пропозицією учасника. Повноваження представника повинні бути підтверджені копіями листів від виробника або сертифікатів офіційного представника або договорів про співпрацю чи іншими документами виробника, якими він доручає представнику, надавати зазначені гарантії.». На виконання даної вимоги учасником ТОВ «УКРЕНЕРГО-АЛЬЯНС», код ЄДРПОУ 36471838 був наданий лист «15_Гарантійний лист від виробника.pdf» відповідно до якого представником виробника (ТОВ «УКРЕНЕРГО-АЛЬЯНС») була підтверджена можливість поставки предмету закупівлі у кількості та в терміни, визначені Оголошенням, зазначено конкретно назву товару, що буде постачатись, строки та обсяги поставки, що відповідає вимогам Замовника. На підтвердження повноважень надання зазначених гарантій від виробника, учасником ТОВ «УКРЕНЕРГО-АЛЬЯНС» (надалі - Переможець) в складі пропозиції було надано лист «16_УЕА дилерство 23 апреля 509_1.pdf», згідно якого, виробником (ТОВ «КАБЕЛЬНИЙ ЗАВОД ЕНЕРГОПРОМ») надано Переможцю статус регіонального представника та повноваження на поставку кабельно-провідникової продукції в 2025 році. Слід зауважити, що даний лист не містить жодних обмежень в строках та обсягах поставки, а також необхідності в будь-яких додаткових погоджень з виробником, щодо продажу кабельно-провідникової продукції в 2025 році. Враховуючи зазначену вище інформацію, вважаємо що Переможцем повністю виконано всі вимоги Замовника передбачені пунктом 2.2 Додатку 2 до Оголошення. По суті другого питання повідомляємо наступне: Згідно вимог пункту 1.1 Додатку 2 до Оголошення, предмет закупівлі повинен відповідати технічним характеристикам відповідно до таблиці, що заповнюється учасником. В складі тендерної пропозиції ТОВ "АДМ ЕНЕРДЖІ" на підтвердження зазначених вимог надано документ вих. №30/04-02 від 30.04.2025р. Відповідно до таблиці технічних характеристик згідно пункту 1.1 Додатку 2, на вимогу відповідності запропонованого товару показнику : «Розривне зусилля дроту», ТОВ "АДМ ЕНЕРДЖІ" вказано значення: «617,8 Н». Згідно характеристик, що вимагались Замовником, даний показник повинен мати конкретне значення, а саме: «441 Н», що є допустимим відповідно до ТУ У 27.3-23075526-017:2019 (п. 1.5.3). Замовником не передбачалась можливість пропонувати учасникам покращені характеристики даного показника. Також звертаємо увагу на те, що відповідно до пункту 7 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями, звернення з вимогою щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі. В разі необхідності отримання розʼяснень, щодо допустимих параметрів технічних характеристик до предмету закупівлі згідно вимог Оголошення, будь-який учасник міг звернутись до Замовника для отримання їх в передбачений законом строк. Однак в період уточнення інформації по умовам закупівлі (від 24.04.2025 14:31до 30.04.2025 09:00), запитань від учасників щодо допустимих меж показника «Розривне зусилля дроту» задано не було, що свідчить про їх розуміння значення даної технічної характеристики та прийняття вимог Замовника. Відповідно до вказаної вище інформації, зазначення ТОВ "АДМ ЕНЕРДЖІ" показника «617,8 Н» по характеристиці «Розривне зусилля дроту», свідчить про невідповідність запропонованого товару технічним вимогам до предмету закупівлі, тому Замовником прийнято законне рішення щодо відхилення його пропозиції відповідно до протоколу уповноваженої особи №167 від 12 травня 2025р. По суті третього питання повідомляємо наступне: Державні замовники здійснюють оборонні закупівлі товарів оборонного призначення відповідно до п.8 Особливостей 1275 у порядку проведення спрощених закупівель, визначених законом України «Про публічні закупівлі, з урахуванням положень, визначених особливостями 1275. Відповідно до абз. 2 ч. 4 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Дана норма не зобов’язує Замовника вказувати аналоги та еквіваленти пропонованого товару, а визначає його право на це. Зазначені в Додатку 2 до Оголошення характеристики предмету закупівлі сформовані відповідно до потреб Замовника, відповідають вимогам чинного законодавства та не обмежують інших учасників в можливості здійснення поставки предмету закупівлі. Щодо відхилення пропозиції учасника ПАТ "Одеський кабельний завод "ОДЕСКАБЕЛЬ", Код ЄДРПОУ 05758730 (надалі - Скаржник): Згідно вимог пункту 1.1 Додатку 2 до Оголошення, предмет закупівлі повинен відповідати технічним характеристикам відповідно до таблиці, що заповнюється учасником. В складі тендерної пропозиції Скаржника на підтвердження зазначених вимог надано документ вих. №180/ТН/3 від 01.05.2025р. Відповідно до таблиці, яка заповнена згідно пункту 1.1 Додатку 2, на вимогу відповідності запропонованого товару ТУ У 27.3-23075526-017:2019, Скаржником зазначена наступна характеристика: «д/о 39-22 ЕПКЗтаСК виробник ПАТ «ОДЕСКАБЕЛЬ»». Проаналізувавши документ: «висновок Війського представництва за поставку кабеля СПП.pdf», який надано Скаржником в складі тендерної пропозиції, Замовник дійшов висновку, що даний параметр свідчить, про те, що запропонований товар виготовляється згідно дослідного ордеру № 39-22 ЕПЗК та СК (Електропровідні Кабелі Звʼязку та Силові Кабелі) доповнення № 1 від 09.08.2024р., затвердженого Головним технологом Єрмоловим Д.О. (п.2), що не відповідає умові Замовника, щодо відповідності товару, який пропонується учасниками вимогам ТУ У 27.3-23075526-017:2019. Тобто дана вимога до технічних характеристик предмету закупівлі Скаржником не виконана. Невиконання даних вимог вказує на невідповідність технічних характеристик запропонованого товару вимогам предмета закупівлі, тому Замовник не застосував механізм «24 години на виправлення» та не розміщував повідомлення про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Таким чином, пропозиція Скаржника була законно відхилена згідно протоколу уповноваженої особи №155 від 07 травня 2025 року, відповідно до пункту 1 частини 13 статті 14 Закону з урахуванням пункту 8 Особливостей № 1275.
Статус вимоги: Відхилено