• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

КОД ДК 021:2015 14210000-6 - ГРАВІЙ, ПІСОК, ЩЕБІНЬ І НАПОВНЮВАЧІ (ПІСОК)

КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, місцезнаходження Замовника: 49001, м.Дніпро, вул.Троїцька, 21А, Категорія Замовника - юридичні особи та/або суб'єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, згідно п.4 частини 1 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, повинні бути складені українською мовою. У разі, якщо документ чи інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою мовою, ніж передбачено умовами цієї тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою.Джерело фінансування закупівлі: власні кошти Замовника.

Торги відмінено

1 512 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 560.00 UAH
Номер: d790388aaaec45e084728f7f8164eee3
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-06-10-000014
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09.06.2025 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 10.06.2025 17:56 - 02.07.2025 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: 09.06.2025 № 166 Дніпро Про початок здійснення моніторингу процедур закупівель закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Вікторія САМОЙЛЕНКО Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від № Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 9 UA-2025-04-24-000791-a 24.04.2025 КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Дані автоматичних індикаторів ризиків В. о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга КОВАЛЬОВА
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 99) 957-91-05, d.d.puhach@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляду тендерних пропозицій, надання пояснень (інформації, документів) у випадках, передбачених Законом № 922- порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 01 липня 2025 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про процедуру закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIIІ у редакції яка діяла на момент проведення закупівлі (далі - Закон №922) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), виконання рішень Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі - рішення Комісії АМКУ), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі Замовник) на 2025 рік (UA-P-2025-04-24-000670-a), оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, яка затверджена протокольним рішенням Уповноваженої особи (протокол від 24 квітня 2025 року), рішення Комісії АМКУ від 27.05.2025 №8364-р/пк-пз та від 03.06.2025 №8842-р/пк-пз, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 05.05.2025, тендерні пропозиції учасників: ТОВ "ВЛАСТ-2015", ТОВ «ПРАЙМ-ЛОГІСТІКС СХІД», ТОВ "ДНІПРО БУДЕКС", ТОВ "КРЛ УКРАЇНА", ТОВ "АРТО-ГРЕЙТ", ТОВ "МЕРКУРІКО", протокол розкриття тендерних пропозицій, вимоги про усунення невідповідностей до 09.05.2025, обґрунтування аномально низької ціни до 07.05.2025, обґрунтування аномально низької ціни до 17.05.2025, вимогу про усунення невідповідностей до 14.06.2025, обґрунтування аномально низької ціни до 10.06.2025, протокольні рішення уповноваженої особи щодо відхилення тендерної пропозиції учасників: ТОВ «ВЛАСТ-2015» від 12.05.2025, ТОВ «ПРАЙМ-ЛОГІСТІКС СХІД» від 14.05.2025, ТОВ "ДНІПРО БУДЕКС" від 15.05.2025, протокольне рішення № б/н від 01.07.2025, пояснення та документи Замовника надані 30.06.2025 на запити Східного офісу Держаудитслужби від 25.06.2025 через електронну систему закупівель, пояснення та документи Замовника надані 01.07.2025 на запити Східного офісу Держаудитслужби від 26.06.2025 через електронну систему закупівель. Відповідно до частини дванадцятої статті 8 Закону № 922 моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду та які викладені у рішеннях Комісії АМКУ від 27.05.2025 №8364-р/пк-пз та від 03.06.2025 №8842-р/пк-пз не здійснювався. У ході проведення моніторингу процедури вирішено відмінити закупівлю UA-2025-04-24-000791-a відповідно до протокольного рішення № б/н від 01.07.2025, підстава «відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг».
Період усунення порушень: 03.07.2025 17:10 - 09.07.2025 00:00
Дата публікації висновку: 03.07.2025 17:10

Запити/Пояснення