-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Розроблення проєктів землеустрою щодо відведення земельних ділянок зі зміною цільового призначення (у тому числі й шляхом поділу) на території Вільнянського, Квітневого, Кропивнянського, Стрижівського та Щигліївського старостинських округів Коростишівської міської ради Житомирського району Житомирської області
Завершена
584 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 920.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 920.00 UAH
Номер:
7f6c577d36b94c0e86f053556171ea8a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-07-21-000026
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.07.2025 00:00
Період моніторингу:
21.07.2025 15:56 - 12.08.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
21.07.2025
№ 72-з
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 21.07.2025 № 72-з
Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
4. UA-2025-04-22-008231-a._Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, виконання рішень Комісії АМКУ, розгляду тендерних пропозицій учасників ФОП Кравець Ярослав Ігорович, ТОВ «ЗЕНІТ ЕКСПЕРТ», ТОВ «МК ПРОЕКТ+» та ТОВ «НОРМАТИВ ПЛЮС», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов укладеного договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця та законодавству, дотримання законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 05 серпня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі) (далі – Особливості), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерної пропозиції, виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі - Комісія АМКУ), своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов укладеного договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця та законодавству, дотримання законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до договору про закупівлю, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Коростишівської міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація, затверджена протоколом уповноваженої особи від 22.04.2025 № 33, тендерні пропозиції учасників ФОП Кравець Ярослав Ігорович, ТОВ «ЗЕНІТ ЕКСПЕРТ», ТОВ «МК ПРОЕКТ+» та ТОВ «НОРМАТИВ ПЛЮС», повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей від 05.05.2025, рішення Комісії АМКУ від 20.05.2025 № 8034-р/пк-пз, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 13.06.2025 № 59, від 18.06.2025 № 62, від 19.06.2025 № 64 та від 19.06.2025 № 65, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 19.06.2025, договір про закупівлю від 26.06.2025 № 225, додаткова угода від 10.07.2025 № 1, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю від 11.07.2025, пояснення Замовника з копіями документів, отримані через електронну систему закупівель 29.07.2025 та 05.08.2025.
Моніторинг процедури закупівлі щодо порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
06.08.2025 09:00 - 12.08.2025 00:00
Дата публікації висновку:
06.08.2025 09:00
Запити/Пояснення
Номер:
3ec696fdf84349e1b819d2b32bd1a675
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
29.07.2025 09:22
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.08.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Розроблення проєктів землеустрою щодо відведення земельних ділянок зі зміною цільового призначення (у тому числі й шляхом поділу) на території Вільнянського, Квітневого, Кропивнянського, Стрижівського та Щигліївського старостинських округів Коростишівської міської ради Житомирського району Житомирської області» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-22-008231-a), відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1) Прошу надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2) Надати пояснення та долучити відповідні документи щодо джерел фінансування даної закупівлі (із зазначенням відповідного КПКВК).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
a8a34448925448b3a02271a74cd2e72d
Назва:
Пояснення на запит від 29.07.25р.
Дата опублікування:
30.07.2025 11:05
Опис:
У межах проведення моніторингу по предмету закупівлі: «Розроблення проєктів землеустрою щодо відведення земельних ділянок зі зміною цільового призначення (у тому числі й шляхом поділу) на території Вільнянського, Квітневого, Кропивнянського, Стрижівського та Щигліївського старостинських округів Коростишівської міської ради Житомирського району Житомирської області» Код CPV за ДК 021:2015 – 71250000-5 — «Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-22-008231-a) надаємо пояснення:
І. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, було здійснене на підставі службової записки відділу земельних ресурсів та екології Коростишівської міської ради від 09.04.2025р. №155/03-33 (додається) згідно технічних характеристик, що відповідають потребам міської ради та вимогам чинного законодавства.
Проєкт землеустрою щодо відведення земельної ділянки — це землевпорядна документація, яка розробляється при першому оформленні права власності або користування (оренди) на землю, при зміні цільового призначення землі та ін. Підставою для розробки проєкту землеустрою є заява замовника та дозвіл відповідного органу місцевого самоврядування на розробку проєкту відведення. Склад та зміст проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок регламентовано статтею 50 Закону України «Про землеустрій».
Очікувана вартість предмета закупівлі Замовником була визначена у відповідності до «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 (далі – Методика), а саме, згідно абзацу 2 п. 1 розділу 3, метод порівняння ринкових цін - це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме: інформації з отриманих комерційних пропозицій на момент вивчення ринку.
На підставі наявної потреби в виготовленні проєктів землеустрою було здійснено запит комерційних пропозицій для визначення очікуваної вартості предмету закупівлі. Після отримання комерційних пропозицій (додаються) було отримано службову записку від 09.04.2025р. №155/03-33, в якій було зазначено уточнену потребу закупівлі та визначено, з урахуванням отриманих комерційних пропозицій та виділених бюджетних асигнувань згідно з Програмою соціально – економічного розвитку населених пунктів Коростишівської міської ради на 2025 рік (додається), орієнтовну суму закупівлі - 584000,00 грн. з ПДВ.
ІІ. Відповідно до рішення 44 (позачергової) сесії Коростишівської міської ради від 24.12.2024р. №934 «Про бюджет Коростишівської міської територіальної громади на 2025 рік» (додається) на виготовлення проєктів з землеустрою виділені бюджетні асигнування з міського бюджету по КПКВК 0117130 «Здійснення заходів із землеустрою», про що свідчить лімітна довідка про бюджетні асигнування та кредитування на 2025 рік та Кошторис на 2025рік по КПКВК 0117130 (додаються). Також відповідно до рішення 49 сесії Коростишівської міської ради від 28.03.2025р. №1082 «Про внесення змін до Програми соціально – економічного розвитку населених пунктів Коростишівсьої міської ради на 2025рік» (додається) джерелом фінансування заходів щодо розроблення проєктів землеустрою щодо відведення земельних ділянок у сумі 584000,00грн. є міський бюджет.
Номер:
4d36fce5ebff4bd386a68c032f4b9cc4
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
01.08.2025 16:07
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.08.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі, здійсненої Коростишівською міською радою, по предмету «Розроблення проєктів землеустрою щодо відведення земельних ділянок зі зміною цільового призначення (у тому числі й шляхом поділу) на території Вільнянського, Квітневого, Кропивнянського, Стрижівського та Щигліївського старостинських округів Коростишівської міської ради Житомирського району Житомирської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-22-008231-a) та частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання.
Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, встановлено, що Замовником до договору про закупівлю від 26.06.2025 № 225 укладено додаткову угоду від 10.07.2025 № 1, якою, зокрема, продовжено строки дії вказаного договору та термін виконання робіт до 20.08.2025.
Відповідно до підпункту 4 пункту 19 Особливостей визначено, що істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пункту 10 і 13 (крім підпункту 13 пункту 13) цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Враховуючи вищевикладене, надайте відповідне обґрунтування та документальне підтвердження об’єктивних обставин, що спричинили продовження терміну виконання робіт за вказаним договором до 20.08.2025.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
0fac265789c141f18cf41a3770d1d066
Назва:
Пояснення на запит від 01.08.25
Дата опублікування:
05.08.2025 09:31
Опис:
Закупівля по предмету «Розроблення проєктів землеустрою щодо відведення земельних ділянок зі зміною цільового призначення (у тому числі й шляхом поділу) на території Вільнянського, Квітневого, Кропивнянського, Стрижівського та Щигліївського старостинських округів Коростишівської міської ради Житомирського району Житомирської області» Код CPV за ДК 021:2015 – 71250000-5 — «Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги» (ID: UA-2025-04-22-008231-a) була оголошена в системі 22.04.25р.
У зв’язку з оскарженням рішення замовника в Антимонопольному комітеті України та виконання рішення від 20.05.25 №8034-р/пк-пз, а також відхиленням переможців у зв’язку з відмовою від підписання договорів про закупівлю, договір з ТОВ "НОРМАТИВ ПЛЮС" було укладено 26.06.25р. з терміном виконання до 10.07.25р. (документи містяться в вікритому доступі).
Відповідно до умов договору від 26.06.2025р. №225 результатом надання послуг мають бути виготовлені проєкти землеустрою щодо відведення земельних ділянок зі зміною цільового призначення (у тому числі й шляхом поділу) та витяги з Державного земельного кадастру про відведені земельні ділянки зі зміною цільового призначення (у тому числі й шляхом поділу).
Для отримання витягів з Державного земельного кадастру про відведені земельні ділянки зі зміною цільового призначення (у тому числі й шляхом поділу) необхідне затвердження Замовником документації з землеустрою.
Погодження і затвердження документації із землеустрою проводиться в порядку, встановленому Земельним кодексом України та Законом України «Про землеустрій».
Відповідно до пункту 6 частини 3 статті 186 Земельного кодексу України проєкти землеустрою щодо відведення земельних ділянок затверджуються органами виконавчої влади або органами місцевого самоврядування відповідно до їх повноважень, а саме на сесії міської ради.
Відповідно до плану – графіку оприлюднення проєктів рішень, проведення засідань виконавчого комітету міської ради, депутатських комісій, Погоджувальної ради, сесій міської ради на другий квартал 2025 року та третій квартал 2025 року (додаються) засідання сесій міської ради були заплановані на 26 червня 2025 року та 31 липня 2025 року. Також це підтверджується розпорядженнями міського голови від 12.06.2025 №212 та від 17.07.2025 №258 (додаються). Договір про закупівлю був укладений 26.06.2025, у зв’язку з чим документація з землеустрою затверджувались на сесії, що відповідно до плану – графіку відбулася 31.07.25р. Також додатково після проведення польових робіт виникла необхідність уточнення цільового призначення окремих земельних ділянок, що також розглядались на сесії міської ради (проєкт рішення оприлюднено на сайті міської ради 24.07.25 №20 https://korostyshiv-rada.gov.ua/rehuliatorna-polityka/24-rehuliatorna-polityka/proekty-rishen-miskoi-rady/1584-proekti-rishen-viii-sklikannya додається).
Згідно з Законом України «Про доступ до публічної інформації» рішення органів місцевого самоврядування, розроблені відповідними розпорядниками, оприлюднюються ними не пізніш як за 10 робочих днів до дати їх розгляду з метою прийняття. А отже, проєкти землеустрою подаються для отримання витягів з Державного земельного кадастру про відведені земельні ділянки зі зміною цільового призначення (у тому числі й шляхом поділу) лише після набрання чинності рішення про їх затвердження.
Відповідно до п. 73 Постанови Кабінету Міністрів від 17.10.12 №1051 «Про затвердження Порядку ведення Державного земельного кадастру» державний кадастровий реєстратор у строк, що не перевищує 14 робочих днів з дня прийняття заяви про внесення відомостей (змін до них) до Державного земельного кадастру розглядає та вносить відомості (зміни до них) до Державного земельного кадастру або приймає рішення про відмову у внесенні таких відомостей.
У зв’язку з вищевикладеним, враховуючи клопотання Виконавця від 02.07.25 №384/1 (додається) виникли документально підтверджені об’єктивні обставини продовження терміну надання послуги до 20.08.25р.