-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
44550000-0 Пружини (пружини)
Торги не відбулися
2 200 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 22 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 22 000.00 UAH
Номер:
7fa7b5359acc474f88f955bf34b0c2d8
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-06-20-000028
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.06.2025 00:00
Період моніторингу:
20.06.2025 15:35 - 12.07.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
20.06.2025 Київ № 174
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 02 червня 2025 року № 136-в «Про відпустку Басалаєвої А.В. та виплату грошової допомоги»,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
6 UA-2025-04-22-008068-a 22.04.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків
Заступник директора Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Лілія КРИВОНОС
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі,
відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про
закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та
Особливостей, розгляду тендерних пропозиції ФОП Мамонов Єгор
Михайлович, ФОП Чорна Олена Володимирівна, ТОВ «ЕКСПРЕС
ПРУЖИНИ» – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10 липня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі,
відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про
закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону
України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення
публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених
Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму
воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або
скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12
жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення
торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель
комунального підприємства Миколаївської міської ради
«Миколаївелектротранс» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про
проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію,
затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 09
травня 2025 року № 03-3/04/25ВТ зі змінами, реєстр отриманих тендерних
пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції
фізичної особи-підприємця Мамонова Єгора Михайловича (далі – ФОП
Мамонов Єгор Михайлович), фізичної особи-підприємця Чорної Олени
Володимирівни (далі – ФОП Чорна Олена Володимирівна), товариства з
обмеженою відповідальністю «ЕКСПРЕС ПРУЖИНИ» (далі – ТОВ
«ЕКСПРЕС ПРУЖИНИ»), протоколи щодо прийняття рішення
уповноваженою особою Замовника від 19 травня 2025 року № 03-4/04/25ВТ,
від 21 травня 2025 року № 03-5/04/25ВТ, від 24 червня 2025 року № 03-
7/04/25ВТ, від 24 травня 2025 року № 03-8/04/25ВТ, рішення комісії
Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення
законодавства у сфері публічних закупівель (далі – комісія АМКУ) від 09
червня 2025 року № 9157-р/пк-пз та від 07 липня 2025 року № 10620-р/пк-пз,
пояснення та документи, надані Замовником на запит Держаудитслужби
через електронну систему закупівель 26 червня 2025 року.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав,
які були предметом розгляду комісії АМКУ, не здійснювався.
Відповідно до інформації, опублікованої в електронній системі
закупівель, торги відмінено, позаяк Замовником відхилено всі тендерні
пропозиції.
Період усунення порушень:
14.07.2025 14:11 - 18.07.2025 00:00
Дата публікації висновку:
14.07.2025 14:11
Запити/Пояснення
Номер:
099baa4084f949db8c492bcbd5777bbf
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
24.06.2025 15:56
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.06.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «44550000-0 Пружини (пружини)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-04-22-008068-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
98c402758c344040bce9cb4a8615d158
Назва:
відповідь на запит
Дата опублікування:
26.06.2025 09:27
Опис:
1. Закупівля за за предметом 44550000-0 Пружини (пружини) відбувалась на підставі службової записки начальника відділу ВМТЗ та ТЗ Алієвої О.В. Службова записка базувалась на потребах підприємства, а саме службової записки на потребу начальника ВТВ та головного інженера. Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі визначалися відповідно до потреби підприємства на підставі службової записки на потребу начальника ВТВ та головного інженера. Очікувана вартість предмета закупівлі визначалася замовником на підставі та керуючись Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року № 275, а саме застосувавши метод порівняння ринкових цін (копії комерційних пропозицій додаються).
Додатки:
1. Службова записка начальника ВМТЗ та ТЗ та обгрунтування потреби
2. службова записка на потребу начальника ВТВ та головного інженера
3. Комерційні пропозиції.
Номер:
9b600951f7c240019819be6fc3d7e0e5
Назва:
Про зупинення рішення щодо початку моніторингу процедури закупівлі
Дата опублікування:
01.07.2025 16:41
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.07.2025 00:00
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
від 01.07.2025 № 185
Київ
Про зупинення рішення
щодо початку моніторингу
процедури закупівлі
Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з огляду на прийняття органом оскарження до розгляду скарги за номером в електронній системі закупівель: UA-2025-04-22-008068-a.a3,
НАКАЗУЮ:
Зупинити рішення про початок моніторингу процедури закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі ID: UA-2025-04-22-008068-a, прийняте наказом Держаудитслужби від 20 червня 2025 року № 174 «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель», вважати його таким, що зупинено, з 01 липня 2025 року до моменту опублікування рішення органу оскарження.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ