• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Дрова паливні. Код ДК 021:2015: 03410000-7 Деревина

Деревина паливна повинна бути обов’язково твердих порід

Завершена

1 687 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 436.00 UAH
Номер: 76cc047eb66543baae98d73ffa317107
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-06-23-000023
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23.06.2025 00:00
Автор: Північно-Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127036
Період моніторингу: 24.06.2025 09:23 - 16.07.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 23.06.2025 №77-З Суми Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Ігор КОРОТКИЙ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області від 23.06.2025 №77-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4 UA-2025-04-22-001779-a 22.04.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Адреса: Ukraine, Суми
Контактна особа: Північно-Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 54) 222-46-18, k.m.semenova@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог абзацу четвертого пункту 54 Особливостей. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям установлено порушення вимог абзацу десятого пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог пункту 43 Особливостей в частині розгляду тендерної пропозиції ДП «Тростянецький агролісгосп». За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 11 липня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, в редакції від 17.04.2025 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Тростянецька міська лікарня» Тростянецької міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника б/н б/д (зі змінами), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 30.04.2025, тендерні пропозиції фізичної особи - підприємця Салькова Віталія Вікторовича та Тростянецького дочірнього агролісогосподарського підприємства «Тростянецький агролісгосп» (далі – ДП «Тростянецький агролісгосп»), вимогу про усунення невідповідностей до 03.05.2025, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 07.05.2025 б/н та від 09.05.2025 б/н, повідомлення про намір укласти договір від 09.05.2025, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 21.05.2025 №8143-р/пк-пз, договір від 27.05.2025 №142п, пояснення та документи Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 30.06.2025. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався. 1. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що Замовник вносив зміни до тендерної документації, а саме: 23.04.2025 додатково до початкової редакції тендерної документації, розміщеної 22.04.2025, розмістив нову редакцію тендерної документації. Відповідно до абзацу четвертого пункту 54 Особливостей зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у новій редакції тендерної документації додатково до її попередньої редакції. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення. Однак, Замовник не оприлюднив разом із змінами до тендерної документації в окремому документі перелік змін, що вносились, чим порушив вимоги абзацу четвертого пункту 54 Особливостей. З огляду на викладене, у межах проведення моніторингу процедури закупівлі, керуючись вимогами частини п’ятої статті 8 Закону, Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області (далі – Управління) 25.06.2025 звернулось через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень. На зазначений запит Управління Замовник 30.06.2025 надав пояснення, в якому зазначив: «Замовником були внесені зміни до тендерної документації, додатку №1 та №2. Щодо не оприлюднення в окремому документі переліку змін, слід зазначити, що зміни стосувалися норм закону, а тому його посилання було здійснено по тексту тендерної документації та додатків. Як наслідок у відповідності до п. 54 Особливостей зміни, що вносилися замовником до тендерної документації, було розміщено та відображалося в електронній системі закупівель у новій редакції зазначених документації». Отже, Замовник не спростував виявленого порушення. 2. Абзацом десятим пункту 28 Особливостей визначено, що тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації. При цьому, за результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що тендерна документація Замовника не містить переліку документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі, оформленого як окремий додаток до тендерної документації. Також, Додаток 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника вимогам тендерної документації» (далі – Додаток 1) до тендерної документації не містить вичерпного переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі згідно вимог тендерної документації, зокрема Додаток 1 не містить переліку документів, передбачених Додатком 2 «Технічна специфікація. Інформація про характер і необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі Дрова паливні. Код ДК 021:2025: 03410000-7 Деревина» до тендерної документації. Отже, тендерна документація Замовника складена з порушенням абзацу десятого пункту 28 Особливостей. 3. Крім того, за результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що Замовник у пункті 1 розділу 4 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)» Додатку 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника вимогам тендерної документації» (далі – Додаток 1) до тендерної документації встановив вимогу щодо надання юридичними особами документу на підтвердження посадової особи на право підпису документів тендерної пропозиції та договору за результатами закупівлі (протокол засновників та/або наказ та/або рішення, або інший документ, що підтверджує повноваження представника учасника). На виконання вищезазначених вимог учасником ДП «Тростянецький агролісгосп» у складі тендерної пропозиції надано: контракт з директором Тростянецького дочірнього агролісогосподарського підприємства «Тростянецький агролісгосп» Котляренком Сергієм Миколайовичем, пунктом 6.1 якого визначено, що контракт діє з 20 січня 2017 року по 20 січня 2020 року; наказ «Про продовження терміну дії контракту від 20 січня 2017 року укладеного з директором Тростянецького дочірнього агролісогосподарського підприєства «Тростянецький агролісгосп» Котляренком С.М.» від 28.12.2019 №54 «К», відповідно до якого термін дії контракту продовжено з 20 січня 2020 року по 20 січня 2025 року (файл «Контракт, доповнення та наказ.PDF»). Таким чином, відповідно до наданих документів, контракт директора ДП «Тростянецький агролісгосп» Котляренка С.М. діяв з 20 січня 2017 року по 20 січня 2025 року. У межах проведення моніторингу процедури закупівлі, керуючись вимогами частини п’ятої статті 8 Закону, Управління 25.06.2025 звернулось через електронну систему закупівель до Замовника щодо надання пояснень. Замовник у своєму поясненні від 30.06.2025 зазначив, що «учасником Тростянецьке дочірнє агролісогосподарське підприємство «Тростянецький агролісгосп», окрім контракту та наказу було надано: витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 23.04.2025 року, в якому в графі керівник вказано: Котляренко Сергій Миколайович. Дати призначення 20.01.2017 рік, а також довідку-відомість про підприємство від 24.04.2025 року №6». Слід зазначити, що абзацом першим пункту 43 Особливостей імперативно визначені наступні умови та зобов’язання: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Отже, Замовник на порушення вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення учасником ДП «Тростянецький агролісгосп» вищезазначеної невідповідності шляхом надання документів на підтвердження повноважень Котляренка С.М. на право підпису документів тендерної пропозиції та договору за результатами закупівлі, тим самим не надав можливість цьому учаснику усунути таку невідповідність.
Період усунення порушень: 11.07.2025 11:28 - 26.07.2025 00:00
Дата публікації висновку: 11.07.2025 11:28

Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності

Номер протоколу: 18/0020/2025/пр
Дата відкриття провадження: 04.09.2025 00:00
Номер відкриття провадження : 18/0016/2025/пн

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На вимогу щодо усунення порушень у сфері публічних закупівель: У зв’язку з наданим висновком за результатами здійснення державного фінансового контролю, повідомляємо, що Комунальним некомерційним підприємством «Тростянецька міська лікарня» Тростянецької міської ради вжито відповідні заходи, спрямовані на недопущення подібних порушень у подальшому. Зокрема: • До працівника застосовано такий вид дисциплінарної відповідальності,як догана, згідно з чинним трудовим законодавством. Також відповідно до Наказу № 243 від 18.07.2025р., Уповноваженій особі Синявіній Валентині Дмитрівні оголошено зауваження за порушення законодавства у сфері закупівель.(копія наказу додається). • Організовано додаткове ознайомлення уповноважених осіб та відповідальних працівників із вимогами законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі» та типових помилок у закупівлях; • Вжито заходів щодо удосконалення внутрішніх процедур закупівель, зокрема уточнено механізм попереднього контролю документації перед публікацією. • Також з уповноваженою особою проведено роз’яснювальну роботу щодо недопущення таких помилок в подальшому. Уповноважена особа Замовника пройде додаткове навчання щодо питань здійснення публічних закупівель. Інформацію про вжиті заходи та підтверджувальні документи було оприлюднено через електронну систему закупівель у встановлений строк відповідно до частини десятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі». Зі свого боку КНП «Тростянецька міська лікарня» ТМР й надалі забезпечуватиме дотримання вимог чинного законодавства при здійсненні публічних закупівель. З повагою, КНП «Тростянецька міська лікарня» ТМР
Дата публікації звіту: 18.07.2025 14:00

Запити/Пояснення