-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Тверде паливо (вугілля, напівбрикет торфяний)
Завершена
1 171 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 855.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 855.00 UAH
Номер:
8837dfe31818452b8357727648b138aa
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-07-18-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.07.2025 00:00
Період моніторингу:
18.07.2025 14:03 - 09.08.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
18.07.2025 № 56-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 18.07.2025 № 56-з
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / звіту про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
14 UA-2025-04-21-007378-a 21.04.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків Онищенко І.В.
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ганна КОВАЛЬЧУК
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності надання відповіді на звернення до Замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації, внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності надання відповіді на звернення з вимогою про усунення порушення, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 25 липня 2025 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), своєчасності надання відповіді на звернення до Замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації, внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності надання відповіді на звернення з вимогою про усунення порушення, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік Плужненського ліцею Хмельницької обласної ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 18.04.2025 № 25 (в редакції від 23.04.2025), звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 22.04.2025, 25.04.2025, 20.05.2025, 23.05.2025, 23.05.2025 відповіді Замовника від 23.04.2025, 28.04.2025, 21.05.2025, 23.05.2025, 26.05.2025, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 28.05.2025, скаргу до процедури від 16.05.2025 за номером ID: UA-2025-04-21-007378-a.c1, рішення органу оскарження від 06.05.2025 № 7231-р/пк-пз, коментар замовника щодо усунення порушення від 20.05.2025, тендерну пропозицію ТОВ ЕНЕРГООСНОВА ЛТД, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ ЕНЕРГООСНОВА ЛТД від 30.05.2025 № 40, тендерну пропозицію ТОВ ПраймСелл, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, поданих учасником ТОВ ПраймСелл, документи, завантажені ТОВ ПраймСелл через електронну систему закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про визначення переможця процедури закупівлі від 04.06.2025 № 42, скаргу до процедури від 09.06.2025 за номером ID: UA-2025-04-21-007378-a. b2, рішення органу оскарження від 18.06.2025 № 9732-р/пк-пз, коментар замовника щодо усунення порушення від 23.06.2025, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ ПраймСелл від 23.05.2025 № 45,тендерну пропозицію фізичної особи-підприємеця Іскрун Віктор Петрович (далі - ФОП Іскрун В.П.), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, поданих учасником ФОП Іскрун В.П., документи, завантажені ФОП Іскрун В.П. через електронну систему закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про визначення переможця процедури закупівлі від 25.06.2025 № 48, скаргу до процедури від 09.06.2025 за номером ID: UA-2025-04-21-007378-a.b3, рішення органу оскарження від 10.07.2025 № 10857-р/пк-пз, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 25.06.2025, договір про закупівлю товару від 21.07.2025 № 89 (далі – Договір),додаткова угода до договору №1 від 22.07.2025, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю від 22.07.2025, пояснення та документи від 22.07.2025, отримані від Замовника через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Період усунення порушень:
25.07.2025 10:25 - 31.07.2025 00:00
Дата публікації висновку:
25.07.2025 10:25
Запити/Пояснення
Номер:
a64a500ffa61451b89b626c1ad84ff28
Назва:
Про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
21.07.2025 14:10
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.07.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Твердого палива (вугілля, напівбрикет торфяний) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-21-007378-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надайте інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Згідно пункту 24 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію на закупівлю товарів, послуг не пізніше ніж за сім днів, на закупівлю робіт не пізніше ніж за 14 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Відповідно до пункту 26 Особливостей оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію, визначену частиною другою статті 21 Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до пункту 9 частини другої статті 21 оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію про розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати).
Відповідно до пункту 2 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником зазначено вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції.
Враховуючи вищевикладене, прошу надати пояснення, чому Замовником не зазначено в оголошенні про проведення відкритих торгів інформацію про умови надання забезпечення тендерних пропозицій?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
b9be2160ee654c4cb6c5c875b279f8ad
Назва:
Пояснення на запит по моніторингу закупівлі Тверде паливо
Дата опублікування:
22.07.2025 17:47
Опис:
Пояснення на запит по моніторингу закупівлі UA-2025-04-21-007378-а
«Тверде паливо» Плужненського ліцею.
1. Пояснення щодо інформації та відповідних документів на підставі яких було здійснено обгрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Закупівлі в Плужненському ліцеї здійснюються згідно річного плану закупівель на 2025 рік та за заявками ініціаторів закупівлі, заявки погоджуються керівником установи. Стосовно закупівлі, по якій проводиться моніторинг, UA-2025-04-21-007378-а «Тверде паливо », заявка надана заступником директора з АГП Ковтуном Сергієм Васильовичем .
Технічні, якісні та кількістні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до наявної потреби , враховуючи закупівлі минулих періодів.
Згідно з п. 29 постанови КМУ від 12.10.2022 року № 1178 ( зі змінами) Особливості у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Замовник, при визначенні вимог до предмету закупівлі, камяне вугілля, використовував національний стандарт для вугілля кам’яного для побутових потреб «Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови» ДСТУ 7146:2010 , та для Напівбрикету торфяного використовував Національний стандарт РСТ УРСР 1297-82 «Напівбрикети торф’яні Технічні умови».
Очікувана вартість предмета закупівлі визначено згідно Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (далі – Методика) затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 275 від 18.02.2020р.
Замовником здійснено пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації про закупівлі, ціни, використовуючи сайт PROZORO та інші доступні ресурси. Для розрахунку переважно було використано інформацію про закупівлі в Хмельницькій області. Після аналізу та зведення всієї отриманої інформації до Розрахунку попередньої вартості закупівлі, була розрахована середньозважена ціна за одну тонну вугілля камяного та напівбрикету торфяного.
Законодавством не встановлена форма розрахунку та зберігання інформації для визначення прогнозованої ціни, тому інформація надається в тому вигляді в якому зберігається як допоміжна інформація для роботи уповноваженої особи.
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі,
розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів»
(зі змінами) було оприлюднено 25 квітня 2025 року на сайті Плужненського ліцею Хмельницької обласної ради Плужненський ліцей Хмельницької обласної ради - вітаємо на офіційному веб-сайті https: //pluzhne.gmz.org.ua.
3. Про зазначення в оголошенні про проведення відкритих торгів інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій.
Замовником при заповненні форми Оголошення про проведення відкритих торгів було внесено інформацію про умови надання забезпечення тендерних пропозицій.
А саме :
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників:
Електронна гарантія
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 5 000,00 UAH
Умови надання забезпечення тендерних пропозицій/пропозицій
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/ пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі: 0.4269855 відсоток
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Так
На підтвердження надається Оголошення по цій закупівлі.
Додаток: перелік документів та інформації до пояснення
-Заявка ініціатора закупівлі
- Розрахунок попередньої вартості закупівлі ( в форматі word та pdf)
-Обгрунтування розміщене на сайті Плужненського ліцею
-Оголошення закупівлі UA-2025-04-21-007378-а
Фахівець з публічних закупівель Світлана Франкова
Тел. 0988877937