-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Аксесуари до робочого одягу
Торги не відбулися
2 073 280.50
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 370.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 10 370.00 UAH
Номер:
1bc02bc94bce4825917ba57f4e4a07c1
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-05-27-000033
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.05.2025 00:00
Період моніторингу:
27.05.2025 17:09 - 18.06.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
27.05.2025 № 34-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель
№ з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. UA-2025-04-21-002204-a 21.04.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю, відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей, стану виконання рішень комісії АМКУ, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10 липня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю, відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), стану виконання рішень комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – комісія АМКУ), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель філії «Відокремлений підрозділ «Хмельницька АЕС» акціонерного товариства «Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 21.04.2025 № 165 (далі – тендерна документація), скарга ТОВ «ЮНІТАКТ» до комісії АМКУ від 27.05.2025 № UA-2025-04-21-002204-a.b1, рішення комісії АМКУ від 29.05.2025 № 8551-р/пк-пз та від 05.06.2025 № 9006-р/пк-пз, скарга ТОВ «ВІВА-ТРЕЙД» до комісії АМКУ від 17.06.2025 № UA-2025-04-21-002204-a.c2, рішення комісії АМКУ від 27.06.2025 № 10226-р/пк-пз, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ТОВ «ЗАХІДСПЕЦБЕЗПЕКА», ТОВ «ПРОМЗІЗ-СПЕЦОДЯГ», ТОВ «ЮНІТАКТ», ТОВ «ВІВА-ТРЕЙД», ТОВ «МІК», протоколи уповноваженої особи від 07.05.2025 № 175 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЗАХІДСПЕЦБЕЗПЕКА», від 23.05.2025 № 202 про визначення переможцем ТОВ «ПРОМЗІЗ-СПЕЦОДЯГ», від 13.06.2025 № 222 про відміну відкритих торгів, від 07.07.2025 № 264 про скасування рішення про відміну відкритих торгів на виконання рішення комісії АМКУ, від 07.07.2025 № 265 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ПРОМЗІЗ-СПЕЦОДЯГ», від 09.07.2025 № 268 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЮНІТАКТ», від 09.07.2025 № 271 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ВІВА-ТРЕЙД», від 09.07.2025 № 274 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МІК», пояснення та документи Замовника, оприлюднені в електронній системі закупівель 19.06.2025 та 09.07.2025 на запити Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
10.07.2025 15:39 - 16.07.2025 00:00
Дата публікації висновку:
10.07.2025 15:39
Запити/Пояснення
Номер:
45f3f9ecfd6c4e3aa3179b9b817b31be
Назва:
Наказ про призупинення моніторингу
Дата опублікування:
30.05.2025 15:59
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.06.2025 00:00
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
30.05.2025 № 36-З
Чернігів
Про зупинення рішення
про початок моніторингу
закупівлі
Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на прийняття до розгляду органом оскарження скарги за номером в електронній системі закупівель UA-2025-04-21-002204-a.b1,
НАКАЗУЮ:
Зупинити рішення про початок моніторингу закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2025-04-21-002204-a (оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу 27 травня 2025 року), прийняте наказом Управління Північного офісу Держаудистлужби в Чернігівській області від 27 травня 2025 року № 34-З «Про початок моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Номер:
c30eebe047154b78b56ac29442f2bf63
Назва:
Надання пояснення на запит ДАСУ
Дата опублікування:
03.06.2025 15:32
Опис:
Інформація зазначена в наказі Державної аудиторської служби України від 30.05.2025 року №36-3 та оприлюднена в електронній системі закупівель розглянута та прийнята до відома уповноваженою особою.
Номер:
ec13c1a1d3d04bad9a4b6e757c5ae810
Назва:
Запит щодо надання пояснень
Дата опублікування:
16.06.2025 15:57
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.06.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі аксесуарів до робочого одягу, код ДДК 021:2015:18140000-2: Аксесуари до робочого одягу, очікуваною вартістю 2 073 280,50 гривень (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-21-002204-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на чинні нормативно-правові акти, відповідно на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Відповідно до вимог Додатку №3 до тендерної документації «Технічна специфікація до предмета закупівлі аксесуари до робочого одягу» в позиції 12 «Краги зварника» передбачено наступні необхідні технічні характеристики: «Міцні зшивні 5-ти палі рукавички, виготовлені з шкіри (спилок з вогнестійким просоченням) товщиною 13мм±0,1 з бавовняною підкладкою. Виготовляються з довгими крагами 15см. Загальна довжина рукавички 35см. Використовуються для зварювальних робіт, а також при дії високої температури до 100ºС. Стійкі до попадання іскор та бризок розпеченого металу. Рукавички повинні мати сухий захват та рекомендуються для широкого спектру використання».
У складі тендерної пропозиції ТОВ «ПРОМЗІЗ-СПЕЦОДЯГ» надано технічну специфікацію від 29.04.2025 № 29/04-14 (файл «Технічна частина ВЗ.pdf»), з наступними технічними характеристиками для позиції 12: «Рукавички зварника з крагами спілкові чорні /DI223/, торгової марки «CENTER» - «Міцні зшивні 5-ти палі рукавички, виготовлені з шкіри (спилок з вогнестійким просоченням) товщиною 1,3мм з бавовняною підкладкою. Виготовляються з довгими крагами 20см. Загальна довжина рукавички 40см. Використовуються для зварювальних робіт, а також при дії високої температури до 100ºС. Стійкі до попадання іскор та бризок розпеченого металу. Рукавички мають сухий захват та рекомендуються для широкого спектру використання», що не відповідає технічним вимогам, зазначеним у тендерній документації.
Просимо надати пояснення, у зв’язку з чим не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ПРОМЗІЗ-СПЕЦОДЯГ» у зв’язку з вищевикладеними невідповідностями?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
c42acdc3a41b4664b5ed8d542b3f3fb9
Назва:
Пояснення на запит по закупівлі Аксесуари до робочого одягу (код 18140000-2 за Єдиним закупівельним словником ДК 021-2015 Аксесуари до робочого одягу )
Дата опублікування:
19.06.2025 17:16
Опис:
Пояснення
на запит ДАСУ щодо закупівлі UA-2025-04-21-002204-a
Закупівля за номером UA-2025-04-21-002204-a «Аксесуари до робочого одягу»
(код 18140000-2 згідно ДК 021:2015 – Аксесуари до робочого одягу) за процедурою відкриті торги з особливостями здійснювалася відповідно до визначеної потреби на підставі поданих заявок, з метою виконання законодавства України, НПАОП для своєчасного забезпечення (заміни) та комплектації засобами індивідуального захисту рук та ніг працівників філії «ВП «Хмельницька АЕС», згідно організаційно-розпорядчих документів АТ «НАЕК «Енергоатом» та філії «ВП «Хмельницька АЕС».
Очікувана вартість закупівлі визначена в порядку, передбаченому Наказом Міністерства розвитки економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», виробничими та організаційно-розпорядчими документами АТ «НАЕК «Енергоатом» (наказ AТ «НАЕК «Енергоатом» від 08.10.2024 №01-1011-н «Про порядок визначення очікуваної вартості закупівель товарів, робіт та послуг») та на основі попереднього цінового аналізу ринку потенційних постачальників, а саме: ТОВ «ЕКОТЕКС» м. Хмельницький,
ТОВ «МАРІО-КО» м. Київ, ТОВ «КОНСАФЕТІ» м. Київ. Також, проведено аналіз попередніх закупівель аналогічних товарів іншої філії АТ «НАЕК «Енергоатом» та на підставі цін відповідних закупівель минулих періодів, інформація про які міститься в електронній системі закупівель.
За результатом аналізу отриманих комерційних пропозицій сформовано інформаційну довідку про визначення очікуваної вартості закупівлі від 26.02.2025 (додається) у відповідності до виділеного бюджету філії «ВП «Хмельницька АЕС». Джерелом фінансування закупівель АТ «НАЕК «Енергоатом» є власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі визначені згідно Додатку №3 до тендерної документації «Технічна специфікація до предмета закупівлі».
Відповідно до пункту 12 Додатку №3 до тендерної документації «Краги зварника» замовником вимагались наступні технічні характеристики: Міцні зшивні 5-ти палі рукавички, виготовлені з шкіри (спилок з вогнестійким просоченням) товщиною 13мм±0,1 з бавовняною підклад-кою. Виготовляються з довгими крагами 15см. Загальна довжина рукавички 35см. Використовуються для зварювальних робіт, а також при дії високої температури до 100ºС. Стійкі до попадання іскор та бризок розпеченого металу. Рукавички повинні мати сухий захват та рекомендуються для широкого спектру використання. ДСТУ EN 388:2017 та ДСТУ EN 420:2017 та ДСТУ EN 407:2005 та ДСТУ EN 12477: 2006 (або еквівалент).
У складі тендерної пропозиції ТОВ «ПРОМЗІЗ-СПЕЦОДЯГ» надано технічну специфікацію від 29.04.2025 №29/04-14 (файл «Технічна частина В3.pdf»). Розглянувши технічні характеристики кожної позиції, в тому числі позиції 12 - «Рукавички зварника з крагами спілкові чорні/ DI223/, торгової марки «CENTER», було встановлено, що такі краги задовільняють вимоги замовника. Краги довжиною 40 см забезпечують кращий захист руки та передпліччя від механічних ушкоджень, іскор та бризок, а також, за рахунок більшої довжини знижується ймовірність потрапляння небезпечних часток під манжет рукава одягу працівника.
27 травня 2025 року учасником ТОВ «ЮНІТАКТ» до Антимонопольного комітету України (далі - АМКУ) була подана скарга за номером UA-2025-04-21-002204-a.b1 на неправомірне визначення переможця учасника ТОВ «ПРОМЗІЗ-СПЕЦОДЯГ», в результаті якої комісія АМКУ постановила: Зобов'язати АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ» в особі ФІЛІЇ «ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ «ХМЕЛЬНИЦЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ» (код ЄДРПОУ: 21313677) скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОМЗІЗ-СПЕЦОДЯГ» (код ЄДРПОУ: 40713903) переможцем за процедурою закупівлі — «Аксесуари до робочого одягу», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-04-21-002204-a..
В свою чергу, при розгляді скарги до АМКУ та на етапі виконання рішення АМКУ про скасування рішення про визначення ТОВ «ПРОМЗІЗ-СПЕЦОДЯГ» переможцем процедури закупівлі, замовником було виявлена помилка в Тендерній документації, а саме: у позиції номер 12 Додатку №3 до тендерної документації «Технічна специфікація» «Найменування товару» - «краги зварника», у колонці «Значення» було зазначено товщину 13 мм±0,1. Дана вимога є технічною помилкою, оскільки стандартна товщина краг зварника від 1,1 мм до 2,5 мм в залежності від типу підкладки, посиленого шару, тощо. Товщина краг 13 мм - є очевидною помилкою, це нетипово велика товщина, що значно перевищує стандартні значення, є фізично непридатною для роботи оскільки зробить краги надмірно жорсткими, важкими та нееластичними. Краги товщиною 13 мм не виробляються. При складанні технічної специфікації до предмету закупівлі, в результаті людської помилки, було пропущено розділовий знак.
У зв’язку із неможливістю усунення помилки в Тендерній документації та неможливістю внесення змін до тендерної документації на стадії «Кваліфікація», замовником було прийнято рішення про відміну відкритих торгів для недопущення подальших порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень (протокол №222 від 13.06.2025).
Додаток: 1.Інформаційна довідка про визначення очікуваної вартості закупівлі з додатками від 26.02.2025 на 15 аркушах.
2. Протокол №222 про відміну відкритих торгів.pdf на 1 арк.
Номер:
40ef091fc7b74612959b65619237677b
Назва:
Наказ про призупинення моніторингу
Дата опублікування:
20.06.2025 11:35
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.06.2025 00:00
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
20.06.2025 № 43-З
Чернігів
Про зупинення рішення
про початок моніторингу
закупівлі
Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на прийняття до розгляду органом оскарження скарги за номером в електронній системі закупівель UA-2025-04-21-002204-a.c2,
НАКАЗУЮ:
Зупинити рішення про початок моніторингу закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2025-04-21-002204-a (оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу 27 травня 2025 року), прийняте наказом Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області від 27 травня 2025 року № 34-З «Про початок моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Номер:
ea1f8e4b4f68492d98ced98bb2fd3f10
Назва:
Надання пояснення на запит ДАСУ
Дата опублікування:
24.06.2025 10:21
Опис:
Інформація зазначена в наказі Державної аудиторської служби України від 20.06.2025 року №43-3 та оприлюднена в електронній системі закупівель розглянута та прийнята до відома уповноваженою особою.
Номер:
bc12534a3e4d4c71916bd14eb7680d80
Назва:
Запит щодо надання пояснень
Дата опублікування:
04.07.2025 11:44
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.07.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі аксесуарів до робочого одягу, код ДДК 021:2015:18140000-2: Аксесуари до робочого одягу, очікуваною вартістю 2 073 280,50 гривень (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-21-002204-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Відповідно до вимог Додатку №3 до тендерної документації «Технічна специфікація до предмета закупівлі аксесуари до робочого одягу» в позиції 12 «Краги зварника» передбачено товщину 13мм±0,1. Проте, згідно з поясненнями Замовника зазначення такої товщини є технічною помилкою, а вірною є товщина – 1,3 мм.
З метою з’ясування відповідності вимог тендерної документації вимогам чинного законодавства, просимо пояснити, якими чинними нормативними та/або технічними документами регламентовано товщину краг зварника, а також інші характеристики предмета закупівлі, зазначені у тендерній документації.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
4f34ca3ac52d4188aa2d8495f0984e47
Назва:
Пояснення на запит ДАСУ щодо закупівлі Аксесуари до робочого одягу (UA-2025-04-21-002204-a)
Дата опублікування:
09.07.2025 11:52
Опис:
Пояснення
на запит ДАСУ щодо закупівлі UA-2025-04-21-002204-a
Закупівля за номером UA-2025-04-21-002204-a «Аксесуари до робочого одягу»
(код 18140000-2 згідно ДК 021:2015 – Аксесуари до робочого одягу) за процедурою відкриті торги з особливостями здійснювалася відповідно до визначеної потреби на підставі поданих заявок, з метою виконання законодавства України, НПАОП для своєчасного забезпечення (заміни) та комплектації засобами індивідуального захисту рук та ніг працівників філії «ВП «Хмельницька АЕС», згідно організаційно-розпорядчих документів АТ «НАЕК «Енергоатом» та філії «ВП «Хмельницька АЕС».
При формуванні технічних характеристик до позиції 12 «краги зварника» в Додатку №3 до тендерної документації «Технічна специфікація» у колонці «Значення» замовником було допущено технічну помилку - зазначено товщину з шкіри (спилок з вогнестійким просоченням), з якої виготовлено краги 13 мм±0,1 без розділового знаку в основному показнику. Через це, вказана товщина шкіри краг 13 мм, є нетипово великою товщиною, що значно перевищує значення для даного типу рукавиць та робить краги фізично непридатними для роботи та нефункціональними, оскільки вони будуть не гнучкими, надмірно жорсткими та не зможуть забезпечувати рухливість пальців.
Загально розповсюджена товщина рукавичок зварювальних зазвичай коливається в межах 0,8÷1,4 мм, і визначається замовником в залежності від призначення, а саме: тонші рукавички (близько 1,0 мм) забезпечують кращу чутливість (наприклад, рукавички 0.8-1,0 мм використовують для TIG-зварювання), а більш товсті рукавички (до 1,4 мм) краще захищають від механічних пошкоджень, тепла та бризок розплавленого металу (використовуються при електродуговому зварюванні).
Вимоги до захисних рукавичок встановлено такими нормативними документами, які також були зазначені в Додатку №3 до тендерної документації: ДСТУ EN 388:2017 Рукавички захисні для захисту від механічних ушкоджень; ДСТУ EN 420:2017 Рукавички захисні. Загальні вимоги та методи випробування; ДСТУ EN 407:2005 Засоби індивідуального захисту рук. Спеціальні рукавички для захисту від термічного впливу (тепла та/чи полум’я); ДСТУ EN 12477:2006 Рукавиці захисні для зварювальників; при тому в зазначених стандартах немає норми регламентації товщини виробу. Водночас, стандартами ДСТУ EN 12477:2006 та ДСТУ EN 420:2017 встановлені вимоги щодо комфорту та ефективності використання рукавичок, і визначено поняття «Спритність», а саме: рукавичка не повинна перешкоджати спритності, наскільки це можливо, з урахуванням її призначення. Спритність залежить від численних чинників, наприклад, товщини матеріалу рукавички, еластичності рукавички та здатності до деформування. Відповідно при закупівлі краг зварювальника, виготовлених з шкіри товщиною 13 мм, дотриматись вимог зазначених нормативних документів не можливо.