• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт (проведення робіт з підготовки до опалювального сезону та здійснення заходів з енергозбереження) фасадів ліцею № 272 "Український колеж iм. В.О. Сухомлинського" за адресою: вулиця Андрея Шептицького, 5-А у Дніпровському районі міста Києва

Завершена

5 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 25 000.00 UAH
Номер: 7f08e221dda3413b83e692c83c4b59e8
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-07-01-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30.06.2025 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 01.07.2025 15:01 - 23.07.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 30.06.2025 № 246 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Перший заступник начальника Олександр СОМИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 10 UA-2025-04-18-007648-a 18.04.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 67) 218-10-00, o.v.nahorna@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю, установлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону № 922-VIII. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, розгляді тендерних пропозицій: ТОВ «АРХІТЕКТУРНО БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «УКРБУД», ТОВ «Будівельна фірма ІНТЕРЛЮКСБУД» та ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо оприлюднення договору про закупівлю та всіх додатків до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі та здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 18 липня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» у редакції чинній на дату проведення відкритих торгів (далі – Особливості № 1178), внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 18.04.2025 року № 18/04 (зі змінами) (далі – ТД), протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо відміни процедури закупівлі 25.04.2025 № 25/04, рішення Комісії Антимонопольного Комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 13.05.2025 № 7661-р/пк-пз, протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо внесення змін до тендерної документації від 27.05.2025 № 27/05/1, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 03.06.2025, тендерні пропозиції ТОВ «АРХІТЕКТУРНО БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «УКРБУД», ТОВ «Будівельна фірма ІНТЕРЛЮКСБУД» та ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «МЕГА СТАЙЛ», вимогу про усунення невідповідностей в документах тендерної пропозиції ТОВ «АРХІТЕКТУРНО БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «УКРБУД», протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АРХІТЕКТУРНО БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «УКРБУД» від 09.06.2025 № 09/06, протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Будівельна фірма ІНТЕРЛЮКСБУД» від 12.06.2025 № 12/06, протокол (рішення) щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визначення переможця аукціону та намір укласти договір від 16.06.2025 № 16/06/ ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «МЕГА СТАЙЛ» та повідомлення про намір укласти договір від 16.06.2025, договір підряду від 24.06.2025 № 84 (далі – Договір № 84), пояснення та документи надані Замовником від 07.07.2025 та від 17.07.2025 на запити органу державного фінансового контролю. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався. Моніторингом встановлено, що тендерну пропозицію ТОВ «АРХІТЕКТУРНО БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «УКРБУД» відхилено Замовником (протокольне рішення уповноваженої особи від 09.06.2025 № 09/06) на підставі абзацу 4 підпункту 1 пункту 44 Особливостей № 1178. Перевіркою підстав відхилення ТОВ «АРХІТЕКТУРНО БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «УКРБУД» зазначених в протоколі від 09.06.2025 № 09/06, порушень не встановлено. Крім того, тендерну пропозицію ТОВ «Будівельна фірма ІНТЕРЛЮКСБУД» відхилено Замовником (протокольне рішення уповноваженої особи від 12.06.2025 № 12/06 на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178. Перевіркою підстав відхилення ТОВ «Будівельна фірма ІНТЕРЛЮКСБУД» зазначених в протоколі від 12.06.2025 № 12/06, порушень не встановлено. Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що Переможцем торгів обрано - ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «МЕГА СТАЙЛ» з остаточною ціновою пропозицією 4 863 361,60 гривень з ПДВ та укладено договір підряду від 24.06.2025 № 84. Відповідно до пункту 3 Особливостей № 1178, установлено, що замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону № 922-VIII, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом № 922-VIII. Згідно з пунктом 17 Особливостей № 1178 визначено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону № 922-VIII, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону № 922-VIII, та цих особливостей. Разом з тим, відповідно до пункту 10 частини 1 статті 10 Закону № 922-VIII установлено, що замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Слід зазначити, що згідно з пунктом 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835, (далі – Положення № 835) машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Відповідно до пункту 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати, зокрема, для текстових даних - TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*, для структурованих даних - RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*. Разом з тим, пунктом 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF. З огляду на викладене, Замовник повинен був оприлюднити в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до договору про закупівлю (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у форматі PDF, а також розмістити їх у машинозчитувальному форматі. Водночас, під час публікації Договору Замовник не оприлюднив договір підряду від 24.06.2025 № 84 та всі додатки до нього у машинозчитувальному форматі, чим, відповідно, недотримано вимоги пункту 10 частини 1 статті 10 Закону № 922-VIII. З огляду на викладене, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північний офіс Держаудитслужби 14.07.2025 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень, інформації щодо вищезазначеного. Однак, надані пояснення Замовником 17.07.2025 не спростовують встановленого порушення в частині не оприлюднення договору про закупівлю та всіх додатків до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі, чим, відповідно, порушено вимоги пункту 10 частини 1 статті 10 Закону № 922-VIII.
Період усунення порушень: 18.07.2025 13:16 - 02.08.2025 00:00
Дата публікації висновку: 18.07.2025 13:16

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: ПОЯСНЕННЯ На виконання зобов’язань Північного офісу Держаудитслужби щодо усунення встановлених порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Ліцей № 272 «Український колеж ім. В.О. Сухомлинського» Дніпровського району м. Києва (надалі – Замовник) здійснив заходи щодо оприлюднення договору про закупівлю та всіх додатків до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі та здійснив заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому. Уповноважена особа прийме участь у додаткових навчаннях для фахівців у сфері здійснення публічних закупівель.
Дата публікації звіту: 24.07.2025 16:00

Запити/Пояснення