• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Код ДК 021:2015: 33140000-3 - Медичні матеріали

Завершена

1 236 166.66 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 12 361.67 UAH
Номер: 448e9bd0f6d7487e9391a045af630fbc
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-07-14-000098
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14.07.2025 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 14.07.2025 18:03 - 05.08.2025 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 14.07.2025 Одеса № 144 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, доручення Державної аудиторської служби України від 08.07.2025 № 003100-18/8504-2025, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ірини ШЕВЕЛЬОВОЇ від 14.07.2025. Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 14.07.2025 № 144 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення 11 UA-2025-04-18-002174-a 18.04.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ірина ШЕВЕЛЬОВА
Адреса: Ukraine, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 98) 215-72-07, laraodesa@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, внесення змін до ТД, надання роз’яснень на звернення щодо ТД, розгляду тендерних пропозицій, виконання рішення Комісії як органу оскарження, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі, – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 23 липня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), внесення змін до ТД, надання роз’яснень на звернення щодо ТД, розгляду тендерних пропозицій, виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія), як органу оскарження, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунальної установи «Одеська обласна база спеціального медичного постачання» (далі – КУ «Одеська обласна база спеціального медичного постачання», Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 18.04.2025 № б/н, зміни до ТД, затверджені рішеннями уповноваженої особи Замовника від 19.05.2025 № б/н та від 23.05.2025 № б/н, звернення за роз’ясненнями щодо ТД, оприлюднені в електроннй системі закупівель 21.04.2025, 23.05.2025, роз’яснення на звернення щодо ТД, оприлюднені в електронній системі закупівель 24.04.2025, 23.05.2025, тендерні пропозиції учасників товариства з обмеженою відповідальністю «ЕЙ БІ ЕМ ТЕХНОЛОДЖІ» (далі – ТОВ «ЕЙ БІ ЕМ ТЕХНОЛОДЖІ»), фізичної особи-підприємця «Іванов Володимир Вадимович» (далі – ФОП «Іванов Володимир Вадимович») та фізичної особи-підприємця «Лесько Вікторія Вікторівна», скарги до процедури закупівлі за номерами ID: UA-2025-04-18-002174-a.a1 та UA-2025-04-18-002174-a.c2, рішення Комісії від 06.05.2025 № 7225-р/пк-пз та від 17.06.2025 № 9683-р/пк-пз, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 05.06.2025 № б/н, від 20.06.2025 № б/н, від 26.06.2025 № б/н, обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції ТОВ «ЕЙ БІ ЕМ ТЕХНОЛОДЖІ» від 29.05.2025 № 34/129 та ФОП «Іванов Володимир Вадимович», повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 26.06.2025, договір про закупівлю від 04.07.2025 № 116, пояснення та документи Замовника, отримані 21.07.2025 на запит Південного офісу Держаудитслужби через електронну систему закупівель. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії як органу оскарження, не здійснювався.
Період усунення порушень: 23.07.2025 17:52 - 29.07.2025 00:00
Дата публікації висновку: 23.07.2025 17:52

Запити/Пояснення