-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Код ДК 021:2015: 33140000-3 - Медичні матеріали
Завершена
1 236 166.66
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 12 361.67 UAH
мін. крок: 1% або 12 361.67 UAH
Період оскарження:
18.04.2025 10:20 - 25.05.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЕЙ БІ ЕМ ТЕХНОЛОДЖІ» у процедурі закупівлі UA-2025-04-18-002174-a
Номер:
7aa099a8b1494bffaba486b6e46dd6a9
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-04-18-002174-a.c2
Назва:
Скарга щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЕЙ БІ ЕМ ТЕХНОЛОДЖІ» у процедурі закупівлі UA-2025-04-18-002174-a
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Протокол розгляду відхилення.docx 05.06.2025 16:34
- 39 Гарантійний лист.pdf 05.06.2025 16:34
- Скарга АМКУ.docx 05.06.2025 16:34
- 36 Додаток 2.pdf 05.06.2025 16:34
- Скарга АМКУ.pdf 05.06.2025 16:34
- 23 Інструкція із застосування Еластичні стрижні.pdf 05.06.2025 16:34
- 38 Покрокова операційна техніка.pdf 05.06.2025 16:34
- sign.p7s 05.06.2025 16:36
- 37 Гарантійний лист про відповідність всім технічним вимогам.pdf 12.06.2025 14:36
- Заперечення щодо пояснення Замовника.pdf 12.06.2025 15:46
- Заперечення щодо пояснення Замовника.docx 12.06.2025 15:46
- скрін сайту виробника.pdf 12.06.2025 15:46
- Рішення від 09.06.2025 № 9110.pdf 09.06.2025 15:49
- Інформація про резолютивну частину рішення від 17.06.2025 № 9683.pdf 18.06.2025 13:21
- Рішення від 17.06.2025 № 9683.pdf 19.06.2025 18:04
- 38 Покрокова операційна техніка.pdf 11.06.2025 15:47
- №259 від 11.06.2025.docx 11.06.2025 15:47
- №259 від 11.06.2025.pdf 11.06.2025 15:47
- 23 Інструкція із застосування Еластичні стрижні.pdf 11.06.2025 15:47
- 39 Гарантійний лист.pdf 11.06.2025 15:47
Дата прийняття скарги до розгляду:
06.06.2025 12:13
Дата розгляду скарги:
17.06.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
09.06.2025 15:50
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
19.06.2025 18:04
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
20f6e6a84f2b4469bafc83a8269f6549
Заголовок пункту скарги:
Дії Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЕЙ БІ ЕМ ТЕХНОЛОДЖІ» є неправомірними.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Тип порушення:
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Опис суті пункту скарги:
І. ПРАВОВІ ПІДСТАВИ ОСКАРЖЕННЯ
Дана скарга подається на підставі статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон) з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості).
Відповідно до пункту 60 Особливостей, скарги подаються до органу оскарження та розглядаються в установленому Законом порядку з урахуванням особливостей, визначених розділом VI цієї Постанови.
ІІ. ФАКТИЧНІ ОБСТАВИНИ СПРАВИ
05 червня 2025 року Замовник ухвалив рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЕЙ БІ ЕМ ТЕХНОЛОДЖІ» у процедурі закупівлі UA-2025-04-18-002174-a на підставі нібито невідповідності пропозиції окремим вимогам тендерної документації. Зазначене рішення оформлено у протоколі без номера від 05.06.2025 року.
ІІІ. Обґрунтування неправомірності відхилення
1) Щодо вимог пункту 8 Додатку 2 до Тендерної документації:
У складі пропозиції надано документ 38«Покрокова операційна техніка», який містить опис конструкції, матеріал виготовлення та принципи застосування, включаючи згадки про функцію фіксації, еластичних титанових стержнів та сліпих гвинтів до них. Документ складений українською мовою, відповідає технічним вимогам та має належний рівень деталізації.
2) Щодо вимог пункту 12 Додатку 2 до Тендерної документації:
Інструкція із застосування, подана у складі тендерної пропозиції, дійсно містить позначення, що вироби виготовляються та можуть постачатись в нестерильному стані. Проте, у відповідності до технічних вимог, у складі пропозиції ТОВ «ЕЙ БІ ЕМ ТЕХНОЛОДЖІ» (який є виробником товару) було надано гарантійний лист виробника, який підтверджує, що на момент постачання товар буде простерилізованим, із належними сертифікатами. Таким чином, інструкція описує заводський стан виробу, а гарантійний лист — стан постачання. Тлумачення Замовником цієї різниці як "суперечності" є юридично помилковим.
3) Щодо вимог пункту 13 Додатку 2 до Тендерної документації:
Гарантійний лист №25-39 від 23.05.2025 р. підтверджує, що продукція на момент постачання буде стерилізованою, супроводжуватись сертифікатами стерилізації з терміном придатності не менше 2 років, із зазначенням партій та каталожних номерів, та інших характеристик товару, які дадуть змогу однозначно ідентифікувати його як такий, що дійсно був стерилізований.
Таким чином, учасником дотримано всіх вимог тендерної документації, а висновок про невідповідність є безпідставним.
IV. Вимоги Скаржника
У зв’язку з викладеним, ТОВ «ЕЙ БІ ЕМ ТЕХНОЛОДЖІ» просить:
1. Визнати дії Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції неправомірними.
2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЕЙ БІ ЕМ ТЕХНОЛОДЖІ».
3. Зобов’язати Замовника визнати тендерну пропозицію ТОВ «ЕЙ БІ ЕМ ТЕХНОЛОДЖІ», як переможну у процедурі закупівлі.
Дана скарга подається на підставі статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон) з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості).
Відповідно до пункту 60 Особливостей, скарги подаються до органу оскарження та розглядаються в установленому Законом порядку з урахуванням особливостей, визначених розділом VI цієї Постанови.
ІІ. ФАКТИЧНІ ОБСТАВИНИ СПРАВИ
05 червня 2025 року Замовник ухвалив рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЕЙ БІ ЕМ ТЕХНОЛОДЖІ» у процедурі закупівлі UA-2025-04-18-002174-a на підставі нібито невідповідності пропозиції окремим вимогам тендерної документації. Зазначене рішення оформлено у протоколі без номера від 05.06.2025 року.
ІІІ. Обґрунтування неправомірності відхилення
1) Щодо вимог пункту 8 Додатку 2 до Тендерної документації:
У складі пропозиції надано документ 38«Покрокова операційна техніка», який містить опис конструкції, матеріал виготовлення та принципи застосування, включаючи згадки про функцію фіксації, еластичних титанових стержнів та сліпих гвинтів до них. Документ складений українською мовою, відповідає технічним вимогам та має належний рівень деталізації.
2) Щодо вимог пункту 12 Додатку 2 до Тендерної документації:
Інструкція із застосування, подана у складі тендерної пропозиції, дійсно містить позначення, що вироби виготовляються та можуть постачатись в нестерильному стані. Проте, у відповідності до технічних вимог, у складі пропозиції ТОВ «ЕЙ БІ ЕМ ТЕХНОЛОДЖІ» (який є виробником товару) було надано гарантійний лист виробника, який підтверджує, що на момент постачання товар буде простерилізованим, із належними сертифікатами. Таким чином, інструкція описує заводський стан виробу, а гарантійний лист — стан постачання. Тлумачення Замовником цієї різниці як "суперечності" є юридично помилковим.
3) Щодо вимог пункту 13 Додатку 2 до Тендерної документації:
Гарантійний лист №25-39 від 23.05.2025 р. підтверджує, що продукція на момент постачання буде стерилізованою, супроводжуватись сертифікатами стерилізації з терміном придатності не менше 2 років, із зазначенням партій та каталожних номерів, та інших характеристик товару, які дадуть змогу однозначно ідентифікувати його як такий, що дійсно був стерилізований.
Таким чином, учасником дотримано всіх вимог тендерної документації, а висновок про невідповідність є безпідставним.
IV. Вимоги Скаржника
У зв’язку з викладеним, ТОВ «ЕЙ БІ ЕМ ТЕХНОЛОДЖІ» просить:
1. Визнати дії Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції неправомірними.
2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЕЙ БІ ЕМ ТЕХНОЛОДЖІ».
3. Зобов’язати Замовника визнати тендерну пропозицію ТОВ «ЕЙ БІ ЕМ ТЕХНОЛОДЖІ», як переможну у процедурі закупівлі.
×
-
Назва доказу:
Протокол розгляду відхилення
-
Повʼязаний документ:
Протокол розгляду відхилення.docx
-
-
Назва доказу:
39 Гарантійний лист
-
Повʼязаний документ:
39 Гарантійний лист.pdf
-
-
Назва доказу:
23 Інструкція із застосування Еластичні стрижні
-
Повʼязаний документ:
23 Інструкція із застосування Еластичні стрижні.pdf
-
-
Назва доказу:
38 Покрокова операційна техніка
-
Повʼязаний документ:
38 Покрокова операційна техніка.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
1. Визнати дії Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції неправомірними. 2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЕЙ БІ ЕМ ТЕХНОЛОДЖІ». 3. Зобов’язати Замовника визнати тендерну пропозицію ТОВ «ЕЙ БІ ЕМ ТЕХНОЛОДЖІ», як переможну у процедурі закупівлі UA-2025-04-18-002174-a
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на встановлення дискримінаційних вимог у тендерній документації
Номер:
d2f2b31e5076473f860b40433e34b8f9
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-04-18-002174-a.a1
Назва:
Скарга на встановлення дискримінаційних вимог у тендерній документації
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Каталог ЦХМ.pdf 24.04.2025 18:46
- Каталог Jinlu.pdf 24.04.2025 18:46
- Додаток 2 ТД інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики.docx 24.04.2025 18:46
- ВИТЯГ З КАТАЛОГУ IRENE.pdf 24.04.2025 18:46
- Povniy_katalog_106_str_compressed.pdf 24.04.2025 18:46
- Скарга Одеса.docx 24.04.2025 18:46
- Скарга Одеса.pdf 24.04.2025 18:46
- sign.p7s 24.04.2025 18:48
- Заперечення на пояснення.pdf 04.05.2025 19:38
- Заперечення на пояснення.docx 04.05.2025 19:38
- рішення від 28.04.2025 №6647.pdf 28.04.2025 14:48
- інформація про резолютивну частину рішення від 06.05.2025 №7225.pdf 07.05.2025 14:32
- рішення від 06.05.2025 №7225.pdf 08.05.2025 16:37
- DePuy Synthes (Titanium Elastic Nail System).pdf 30.04.2025 15:13
- Povniy_katalog_106_str_compressed наданий Скаржником ФОП Іванов Володимир Вадимович.pdf 30.04.2025 15:13
- ChM Sp. z o.o. (Каталог ChM).pdf 30.04.2025 15:13
- №187 від 30.04.2025.pdf 30.04.2025 15:13
- №187 від 30.04.2025.docx 30.04.2025 15:13
- ВИТЯГ З КАТАЛОГУ IRENE наданий Скаржником ФОП Іванов Володимир Вадимович.pdf 30.04.2025 15:13
- Каталог ЦХМ наданий Скаржником ФОП Іванов Володимир Вадимович.pdf 30.04.2025 15:13
- Auxein (Auxein Elastic Nail System).pdf 30.04.2025 15:13
- Каталог Jinlu наданий Скаржником ФОП Іванов Володимир Вадимович.pdf 30.04.2025 15:13
- Додаток 2 ТД інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики НОВА РЕДАКЦІЯ.docx 19.05.2025 10:55
- ТД товар НОВА РЕДАКЦІЯ.docx 19.05.2025 10:55
- Перелік змін.docx 19.05.2025 10:55
Дата прийняття скарги до розгляду:
24.04.2025 18:49
Дата розгляду скарги:
06.05.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
28.04.2025 14:48
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
08.05.2025 16:38
Дата виконання рішення Замовником:
19.05.2025 10:55
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Внесено зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі – «Код ДК 021:2015: 33140000-3 - Медичні матеріали, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-04-18-002174-a, з метою усунення порушень за Рішенням АМКУ № №7225-р/пк-пз від 06.05.2025 р.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
da690935357b46e58806ec94308b83b6
Заголовок пункту скарги:
Відповідність МТВ лише одному виробнику “ChM sp. z o.o.”
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
18 квітня 2025 року Комунальна установа «Одеська обласна база спеціального медичного постачання» (далі по тексту – Замовник) оприлюднило оголошення про проведення закупівлі Код ДК 021:2015: 33140000-3 - Медичні матеріали.
ФОП «Іванов Володимир Вадимович» з метою участі у зазначеній вище процедурі закупівлі розглянув тендерну документацію та виявив порушення Замовником законодавства у сфері публічних закупівель, а саме: встановлення дискримінаційних вимог у тендерній документації та обмеження конкуренції. Відповідно до ч.4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Що в свою чергу порушує принципи здійснення публічних закупівель (штучне зменшення кола учасників, перешкоджання добросовісній конкуренції). Як передбачено ч. 4. ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Також Скаржником виявлено порушення Замовником Закону України “Про забезпечення функціонування української мови як державної”
Скаржник є офіційно авторизованим представником та продавцем медичних виробів відомих компаній "Jinlu" та "Irene". Та як потенційний учасник закупівлі, незважаючи на наявність якісної продукції, що відповідає світовим стандартам, через встановлені дискримінаційні вимоги наша компанія позбавлена можливості брати участь у даній закупівлі та пропонувати конкурентну, економічно вигідну пропозицію.
Уважно та детально проаналізувавши Додаток 2 до тендерної документації закупівлі (Доказ-1 додається), змушені констатувати, що встановлені замовником медико-технічні вимоги не просто мають ознаки дискримінації, а прямо і цілеспрямовано звужують конкуренцію, унеможливлюючи участь більшості виробників, окрім одного – “ChM sp. z o.o.” (Польща). Це грубе порушення чинного законодавства України та принципів прозорості та добросовісної конкуренції, які є основою системи публічних закупівель.
Підстави для оскарження:
Згідно з частиною 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», замовники повинні уникати будь-яких форм дискримінації учасників та забезпечувати конкурентне середовище. Також, відповідно до статті 3 цього Закону, кожна закупівля повинна ґрунтуватись на засадах максимальної економії, ефективності та абсолютної недискримінації.
Деталізація дискримінаційних вимог:
Гвинти сліпі титанові:
Встановлена довжина 28-30 мм є явно необґрунтованим обмеженням. Після ретельного вивчення каталогів офіційно представлених на ринку України виробників, таких як "Double Medical", "Jinlu", "Irene" та “ChM sp. z o.o.”, очевидно, що переважна більшість пропонують стандартну довжину від 25 мм. Звуження діапазону до 28-30 мм не має клінічного обґрунтування і служить лише меті штучного обмеження конкуренції.
Наполегливо просимо змінити довжину гвинта на 25-30 мм.
Вимога щодо неканюльованості гвинта:
Вказана умова не має жодної істотної клінічної значущості, проте безпідставно дискримінує більшість виробників, зокрема "Double Medical", "Jinlu" та "Irene", які не мають такої ознаки в специфікації своїх виробів.
Просимо вилучити зазначену вимогу.
Шліц гвинта типу «Torx» T25:
Дана специфічна вимога абсолютно очевидно спрямована на ексклюзивну відповідність продукції компанії “ChM sp. z o.o.” Більшість інших відомих виробників застосовують інші, не менш ефективні типи шліців, що свідчить про штучний характер цього обмеження.
Просимо переглянути вимогу на формулювання: "шліц типу Torx або інший, що забезпечує надійне з'єднання з інструментом".
Спиця Кіршнера сталева довжиною 380 мм:
Закріплення конкретної довжини у 380 мм є штучним та необґрунтованим обмеженням, оскільки ринок пропонує широкий спектр довжин від 350 до 400 мм.
Просимо встановити довжину в межах від 350 до 400 мм.
Порушення прав Скаржника
Скаржник є авторизованим представником продукції компаній Jinlu" та "Irene" на території України та має намір брати участь у процедурі закупівлі. Проте через встановлені Замовником дискримінаційні вимоги тендерної документації, Скаржник позбавлений можливості подати тендерну пропозицію, що прямо порушує його право на участь у відкритій конкурентній процедурі.
Технічні вимоги встановлені Замовником є надмірно вузькими, такими, що штучно обмежують конкуренцію та призводять до фактичної монополізації окремих позицій закупівлі.
Такі дії Замовника порушують основні принципи публічних закупівель, визначені Законом України «Про публічні закупівлі», зокрема принципи недискримінації учасників та рівного доступу до участі у процедурі закупівлі.
Згідно з пунктом 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей, а частиною 4 статті 22 Закону передбачено «тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників». Враховуючи наведене, скаржник вважає, що умови тендерної документації мають бути змінені з метою усунення названих дискримінаційних вимог та узгодження вимог замовника з приписами Особливостей та Закону.
Керуючись пунктом 56 Особливостей та статтями 5, 18, 22, 24 Закону,
ФОП «Іванов Володимир Вадимович» з метою участі у зазначеній вище процедурі закупівлі розглянув тендерну документацію та виявив порушення Замовником законодавства у сфері публічних закупівель, а саме: встановлення дискримінаційних вимог у тендерній документації та обмеження конкуренції. Відповідно до ч.4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Що в свою чергу порушує принципи здійснення публічних закупівель (штучне зменшення кола учасників, перешкоджання добросовісній конкуренції). Як передбачено ч. 4. ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Також Скаржником виявлено порушення Замовником Закону України “Про забезпечення функціонування української мови як державної”
Скаржник є офіційно авторизованим представником та продавцем медичних виробів відомих компаній "Jinlu" та "Irene". Та як потенційний учасник закупівлі, незважаючи на наявність якісної продукції, що відповідає світовим стандартам, через встановлені дискримінаційні вимоги наша компанія позбавлена можливості брати участь у даній закупівлі та пропонувати конкурентну, економічно вигідну пропозицію.
Уважно та детально проаналізувавши Додаток 2 до тендерної документації закупівлі (Доказ-1 додається), змушені констатувати, що встановлені замовником медико-технічні вимоги не просто мають ознаки дискримінації, а прямо і цілеспрямовано звужують конкуренцію, унеможливлюючи участь більшості виробників, окрім одного – “ChM sp. z o.o.” (Польща). Це грубе порушення чинного законодавства України та принципів прозорості та добросовісної конкуренції, які є основою системи публічних закупівель.
Підстави для оскарження:
Згідно з частиною 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», замовники повинні уникати будь-яких форм дискримінації учасників та забезпечувати конкурентне середовище. Також, відповідно до статті 3 цього Закону, кожна закупівля повинна ґрунтуватись на засадах максимальної економії, ефективності та абсолютної недискримінації.
Деталізація дискримінаційних вимог:
Гвинти сліпі титанові:
Встановлена довжина 28-30 мм є явно необґрунтованим обмеженням. Після ретельного вивчення каталогів офіційно представлених на ринку України виробників, таких як "Double Medical", "Jinlu", "Irene" та “ChM sp. z o.o.”, очевидно, що переважна більшість пропонують стандартну довжину від 25 мм. Звуження діапазону до 28-30 мм не має клінічного обґрунтування і служить лише меті штучного обмеження конкуренції.
Наполегливо просимо змінити довжину гвинта на 25-30 мм.
Вимога щодо неканюльованості гвинта:
Вказана умова не має жодної істотної клінічної значущості, проте безпідставно дискримінує більшість виробників, зокрема "Double Medical", "Jinlu" та "Irene", які не мають такої ознаки в специфікації своїх виробів.
Просимо вилучити зазначену вимогу.
Шліц гвинта типу «Torx» T25:
Дана специфічна вимога абсолютно очевидно спрямована на ексклюзивну відповідність продукції компанії “ChM sp. z o.o.” Більшість інших відомих виробників застосовують інші, не менш ефективні типи шліців, що свідчить про штучний характер цього обмеження.
Просимо переглянути вимогу на формулювання: "шліц типу Torx або інший, що забезпечує надійне з'єднання з інструментом".
Спиця Кіршнера сталева довжиною 380 мм:
Закріплення конкретної довжини у 380 мм є штучним та необґрунтованим обмеженням, оскільки ринок пропонує широкий спектр довжин від 350 до 400 мм.
Просимо встановити довжину в межах від 350 до 400 мм.
Порушення прав Скаржника
Скаржник є авторизованим представником продукції компаній Jinlu" та "Irene" на території України та має намір брати участь у процедурі закупівлі. Проте через встановлені Замовником дискримінаційні вимоги тендерної документації, Скаржник позбавлений можливості подати тендерну пропозицію, що прямо порушує його право на участь у відкритій конкурентній процедурі.
Технічні вимоги встановлені Замовником є надмірно вузькими, такими, що штучно обмежують конкуренцію та призводять до фактичної монополізації окремих позицій закупівлі.
Такі дії Замовника порушують основні принципи публічних закупівель, визначені Законом України «Про публічні закупівлі», зокрема принципи недискримінації учасників та рівного доступу до участі у процедурі закупівлі.
Згідно з пунктом 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей, а частиною 4 статті 22 Закону передбачено «тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників». Враховуючи наведене, скаржник вважає, що умови тендерної документації мають бути змінені з метою усунення названих дискримінаційних вимог та узгодження вимог замовника з приписами Особливостей та Закону.
Керуючись пунктом 56 Особливостей та статтями 5, 18, 22, 24 Закону,
×
-
Назва доказу:
Каталог продукції ChM sp. z o.o. (Польща).
-
Повʼязаний документ:
Каталог ЦХМ.pdf
-
-
Назва доказу:
Каталог продукції "Irene" (Китай).
-
Повʼязаний документ:
ВИТЯГ З КАТАЛОГУ IRENE.pdf
-
-
Назва доказу:
Каталог продукції "Jinlu" (Китай).
-
Повʼязаний документ:
Каталог Jinlu.pdf
-
-
Назва доказу:
Каталог продукції "Double Medical" (Китай).
-
Повʼязаний документ:
Povniy_katalog_106_str_compressed.pdf
-
-
Назва доказу:
Додаток 2 до тендерної документації
-
Повʼязаний документ:
Додаток 2 ТД інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики.docx
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати Замовника, з метою усунення порушень законодавства з питань публічних закупівель, внести зміни до тендерної документації на підставах, наведених в описовій частині цієї скарги.