-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Шафа ендоскопічна для зберігання Код ДК 021:2015 33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (33192000-2 - Меблі медичного призначення) (НК 024:2023 - 45635 Шафа для сушіння і зберігання ендоскопів)
Завершена
641 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 207.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 207.50 UAH
Номер:
0e7ba8aeb53f4c8f82e34c6fb8891ddf
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-05-02-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.05.2025 00:00
Період моніторингу:
02.05.2025 15:13 - 24.05.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
02.05.2025 № 17-З
Сіверськодонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
Від 02.05.2025 № 17-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2025-04-16-012179-a 16.04.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника Управління - начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Віола Медтехніка» - порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 15 травня 2025 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) закупівель Комунального некомерційного підприємства Луганської обласної ради «Луганська обласна дитяча клінічна лікарня» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 16.04.2025 № 16/04-2, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Віола Медтехніка» (далі – ТОВ «Віола Медтехніка»), вимогу про усунення порушення UA-2025-04-16-012179-a.b1 від 29.04.2025, рішення Замовника від 02.05.2025, вимогу про усунення порушення UA-2025-04-16-012179-a.a2 від 30.04.2025, рішення Замовника від 02.05.2025, вимогу про усунення порушення UA-2025-04-16-012179-a.a3 від 09.05.2025, рішення Замовника від 12.05.2025, протокол уповноваженої особи від 28.04.2025 № 28/04-3, протокол уповноваженої особи від 08.05.2025 № 08/05-1, скаргу про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 12.05.2025 вих. № 1, рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 14.05.2025 № 7702-р/пк-пз, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 08.05.2025 та 09.05.2025.
Період усунення порушень:
15.05.2025 09:29 - 21.05.2025 00:00
Дата публікації висновку:
15.05.2025 09:29
Запити/Пояснення
Номер:
97abb9c1607f4e36842b3fd252ebf521
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
05.05.2025 12:23
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі шафи ендоскопічної для зберігання за кодом ДК 021:2015 33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (33192000-2 - Меблі медичного призначення) (НК 024:2023 - 45635 Шафа для сушіння і зберігання ендоскопів) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-16-012179-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) на наступні питання:
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду. (Посилання https://childrens-hospital-100.business.site/?utm_source=gmb&utm_medium=referral, яке оприлюднено Вами в електронній системі закупівель, неможливе для перегляду)
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
84c606f6ab644f0bb928257c5b2600f1
Назва:
Пояснення Шафа для сушіння і зберігання ендоскопів
Дата опублікування:
08.05.2025 10:23
Опис:
Уважно ознайомившись з Вашим Запитом у межах проведення моніторингу закупівлі: шафи ендоскопічної для зберігання за кодом ДК 021:2015 33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (33192000-2 - Меблі медичного призначення) (НК 024:2023 - 45635 Шафа для сушіння і зберігання ендоскопів) унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель (UA-2025-04-16-012179-a) та відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII 25 грудня 2015 року повідомляє Вам про наступне:
1. Щодо Обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості: Визначення потреби в придбанні шафи ендоскопічної для зберігання здійснювалося на підставі рапорту лікаря-ендоскопіста КНП ЛОР «ЛОДКЛ» з вказаними необхідними технічними та якісними характеристиками даного апарату для забезпечення діяльності закладу з метою підтримки безпечного і стерильного зберігання гнучких ендоскопів, підтримки стерильності та забезпечення зниження ризику вторинної контамінації мікроорганізмами.
При визначенні очікуваної вартості закупівлі ми керувалися наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р. № 275, яким затверджена Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (далі – Методика). Відповідно до п. 1 розділу І Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р. № 275 примірна методика застосовується для визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі - Закон) та має рекомендаційний характер. Пунктом 3 розділу ІІ Методики закріплено, що при аналізі ринку доцільно використовувати як загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів, робіт і послуг, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках, дані спеціалізованих інформаційно-аналітичних видань, офіційних статистичних видань, в тому числі іноземних, тощо), так і інформацію, отриману шляхом проведення ринкових консультацій. Використання такого інструменту, як ринкові консультації, дозволяє визначити структуру ринку, ступінь конкуренції та можливі варіанти предмету закупівлі з урахуванням інновацій та нових технічних рішень. Таким чином, визначення очікуваної вартості закупівлі здійснювалося на підставі наданих комерційних пропозиції, шляхом визначення найменшої вартості, відповідно до норм «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275.
Під час визначення очікуваної вартості закупівлі Замовник скористався Методом порівняння ринкових цін. Даний метод полягає в ціновому аналізі та зборі актуальної інформації з ринку товарів/послуг, направленням не менше 3-х письмових запитів цінових пропозицій (електронною поштою) виробникам, офіційним представникам та дилерам, постачальникам конкретного товару та аналізу ринку за допомогою використання загальнодоступної інформації щодо цін на аналогічні предмету закупівлі товари.
Тож, скориставшись саме таким методом розрахунків очікуваної вартості та звернувся до компетентних у постачанні аналогічного обладнання учасників ринку, а саме: ТОВ «К.С.- ГРУПП», ТОВ «САЛЮС», ТОВ «ХАРВІНД», з проханням надати комерційні пропозиції на вказаний товар.
На підставі отриманих від постачальників комерційних пропозицій (ТОВ «К.С.- ГРУПП», ТОВ «САЛЮС», ТОВ «ХАРВІНД»), Замовником була визначена найнижча вартість предмету закупівлі, який відповідав технічним вимогам до обладнання (копії комерційних пропозицій додаються).
2. Щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Відповідно до п. 41 Постанови КМУ «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 р. № 710 Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі було розміщено на офіційному веб-сайті КНП ЛОР «ЛОДКЛ» за посиланням: https://sites.google.com/view/lodcl-lysychansk/%D0%BD%D0%B0%D1%88%D1%96-%D0%B7%D0%B0%D0%BA%D1%83%D0%BF%D1%96%D0%B2%D0%BB%D1%96
Номер:
c2b536d2c3aa472eb724e55948b5d741
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
06.05.2025 14:55
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі шафи ендоскопічної для зберігання за кодом ДК 021:2015 33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (33192000-2 - Меблі медичного призначення) (НК 024:2023 - 45635 Шафа для сушіння і зберігання ендоскопів) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-16-012179-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) на наступне питання:
1. Відповідно до частини 10 статті 29 Закону № 922 строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
Відповідно до електронної системи закупівель Вами було оприлюднено протокол уповноваженої особи від 02.05.2025 № 02/05-1 щодо скасування рішення про визнання переможцем торгів UA-2025-04-16-012179-a ТОВ «Віола Медтехніка». В той же час, в електронній системі закупівель 02.05.2025 року Вами оприлюднено, що ТОВ «Віола Медтехніка» відправлено на повторну кваліфікацію з метою більш детального розгляду та зазначено статус «Очікує рішення». Проте, станом на 06.05.2025 року в електронній системі закупівель немає жодного документу про прийняття рішення щодо аргументованого продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Віола Медтехніка» до 20 робочих днів. Прошу надати пояснення з цього питання.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
ece0251180d5406a84a6e673f7464bce
Назва:
Пояснення Шафа для сушіння і зберігання ендоскопів 2
Дата опублікування:
09.05.2025 11:48
Опис:
Уважно ознайомившись з Вашим Запитом у межах проведення моніторингу закупівлі: шафи ендоскопічної для зберігання за кодом ДК 021:2015 33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (33192000-2 - Меблі медичного призначення) (НК 024:2023 - 45635 Шафа для сушіння і зберігання ендоскопів) унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель (UA-2025-04-16-012179-a) та відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII 25 грудня 2015 року повідомляє Вам про наступне:
Строки розгляду тендерних пропозицій визначені статтею 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон).
Початок їх перебігу пов’язаний з моментом визначення найбільш економічно вигідної пропозиції.
Відповідно до частини 10 статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції / пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів.
У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
Протоколом уповноваженої особи від 28.04.2025 року № 28/04-3 визначено переможцем учасника відкритих торгів за процедурою UA-2025-04-16-012179-a - ТОВ "Віола Медтехніка".
Після визначення Переможця було отримано дві Вимоги від Учасника торгів ТОВ "АВАКОМ" щодо результатів розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Віола Медтехніка».
З метою більш детального розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Віола Медтехніка» Замовником прийнято рішення про скасування рішення про визначення переможця торгів (протокол № 28/04-3 від 28.04.2025 р.).
Протоколом уповноваженої особи від 02.05.2025 № 02/05-1 щодо прийняття рішення уповноваженою особою скасовано рішення про визначення переможцем торгів UA-2025-04-16-012179-a Шафа ендоскопічна для зберігання Код ДК 021:2015 33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (33192000-2 - Меблі медичного призначення) (НК 024:2023 - 45635 Шафа для сушіння і зберігання ендоскопів) - ТОВ «Віола Медтехніка».
Положеннями Закону та Особливостей не забороняється Замовнику самостійно скасувати прийняте рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі.
Протокол уповноваженої особи від 02.05.2025 № 02/05-1 оприлюднено в електронній системі закупівель 02.05.2025 року.
Уповноваженою особою 02.05.2025 скасовано результати кваліфікації учасників в електронній системі закупівель.
Саме з дня складення відповідного протоколу про скасування попередніх результатів розгляду (02.05.2025 року) починається перебіг строку на проведення повторного розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Віола Медтехніка».
Згідно протоколу уповноваженої особи від 08.05.2025 року тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі ТОВ "Віола Медтехніка" відхилена на підставі абзацу 3 підпункту 1 пункту 44 Особливостей.
На підставі викладеного, Замовником дотримано строки розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Віола Медтехніка» визначені статтею 29 Закону України «Про публічні закупівлі».