• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Шафа ендоскопічна для зберігання Код ДК 021:2015 33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (33192000-2 - Меблі медичного призначення) (НК 024:2023 - 45635 Шафа для сушіння і зберігання ендоскопів)

Завершена

641 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 207.50 UAH
Номер: 0e7ba8aeb53f4c8f82e34c6fb8891ddf
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-05-02-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02.05.2025 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127015
Період моніторингу: 02.05.2025 15:13 - 24.05.2025 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 02.05.2025 № 17-З Сіверськодонецьк Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Від 02.05.2025 № 17-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2025-04-16-012179-a 16.04.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Заступник начальника Управління - начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА
Адреса: Ukraine, Сєвєродонецьк
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 66) 991-70-21, nastya1807nastya@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Віола Медтехніка» - порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 15 травня 2025 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції. Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) закупівель Комунального некомерційного підприємства Луганської обласної ради «Луганська обласна дитяча клінічна лікарня» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 16.04.2025 № 16/04-2, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Віола Медтехніка» (далі – ТОВ «Віола Медтехніка»), вимогу про усунення порушення UA-2025-04-16-012179-a.b1 від 29.04.2025, рішення Замовника від 02.05.2025, вимогу про усунення порушення UA-2025-04-16-012179-a.a2 від 30.04.2025, рішення Замовника від 02.05.2025, вимогу про усунення порушення UA-2025-04-16-012179-a.a3 від 09.05.2025, рішення Замовника від 12.05.2025, протокол уповноваженої особи від 28.04.2025 № 28/04-3, протокол уповноваженої особи від 08.05.2025 № 08/05-1, скаргу про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 12.05.2025 вих. № 1, рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 14.05.2025 № 7702-р/пк-пз, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 08.05.2025 та 09.05.2025.
Період усунення порушень: 15.05.2025 09:29 - 21.05.2025 00:00
Дата публікації висновку: 15.05.2025 09:29

Запити/Пояснення