-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Шафа ендоскопічна для зберігання Код ДК 021:2015 33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (33192000-2 - Меблі медичного призначення) (НК 024:2023 - 45635 Шафа для сушіння і зберігання ендоскопів)
Завершена
641 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 207.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 207.50 UAH
Період оскарження:
16.04.2025 17:17 - 21.04.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції Скаржника
Номер:
aaa738edeb1944e0a51aeb68d44cf603
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-04-16-012179-a.b4
Назва:
Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції Скаржника
Скарга:
Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції Скаржника
16 квітня 2025 року Замовником торгів, КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ «ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ» (далі – Замовник), було розпочато процедуру закупівлі: відкриті торги (з Особливостями), ідентифікатор закупівлі: UA-2025-04-16-012179-a, за предметом: Шафа ендоскопічна для зберігання, Код ДК 021:2015 33190000-8: Медичне обладнання та вироби
медичного призначення різні (33192000-2 - Меблі медичного призначення) (НК 024:2023 - 45635 Шафа для сушіння і зберігання ендоскопів) (далі Процедура закупівлі/Закупівля) на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року та Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі — Особливості).
28 квітня 2025 року Замовником згідно Протоколу уповноваженої особи №28/04-3 було прийнято рішення про намір визнати ТОВ «ВІОЛА МЕДТЕХНІКА» переможцем Закупівлі та укласти договір про закупівлю. Тобто, Замовником за результатами розгляду документів пропозиції учасника ТОВ «ВІОЛА МЕДТЕХНІКА» було встановлено, що пропозиція відповідає технічним, якісним та кількісним характеристикам до предмету закупівлі, зазначеним у тендерній документації, учасник відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим згідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 47 Особливостей.
Однак, іншим Учасником закупівлі – ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АВАКОМ» було подано Скаргу (вимогу) на неправомірне визначення переможця процедури закупівлі від 29 квітня 2025 року, а також іще одну Скаргу від 30 квітня 2025 року.
02 травня 2025 року Замовником було оприлюднено протокол уповноваженої особи № 02/05-1 щодо скасування рішення про визнання переможцем торгів UA-2025-04-16-012179-a ТОВ «ВІОЛА МЕДТЕХНІКА», а пропозицію Учасника відправлено на повторну кваліфікацію з метою більш детального розгляду.
08 травня 2025 року згідно Протоколу Уповноваженої особи №08/05-1 тендерну пропозицію Скаржника було відхилено на підставі абзацу 3 підпункту 1 пункту 44 Особливостей. Цими діями Замовником було порушено право Скаржника на добросовісну конкуренцію серед учасників та принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, передбачені ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».Вважаємо дане рішення незаконним та необґрунтованим з наступних підстав:
Пов'язані документи:
Учасник
- Інструкція з використання Шафа ендоскопічна.pdf 12.05.2025 15:06
- Декларація про відповідність.pdf 12.05.2025 15:06
- Скарга 12.05.2025 15:06
- sign.p7s 12.05.2025 15:14
- рішення від 14.05.2025 № 7702.pdf 14.05.2025 16:44
- Інформація про резолютивну частину рішення від 22.05.2025 № 8199.pdf 23.05.2025 11:11
- рішення від 22.05.2025 № 8199.pdf 27.05.2025 11:59
- ПОЯСНЕННЯ.pdf 16.05.2025 12:16
- ПОЯСНЕННЯ.docx 16.05.2025 12:16
- Прот на вимогу АМК 04.06.2025.pdf 04.06.2025 09:33
- Прот на вимогу АМК 04.06.2025.pdf 04.06.2025 09:37
Дата прийняття скарги до розгляду:
12.05.2025 15:31
Дата розгляду скарги:
22.05.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
14.05.2025 16:44
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
27.05.2025 11:59
Дата виконання рішення Замовником:
04.06.2025 09:37
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 22.05.2025 року №8199 Комунальне некомерційне підприємство Луганської обласної ради «Луганська обласна дитяча клінічна лікарня» скасовано рішення від 08.05.2025 року №08/05-1, згідно з яким відхилено тендерну пропозицію ТОВ "Віола Медтехніка", унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-04-16-012179-a
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
b6e704957b1e4538bf29ca18ab94f413
Заголовок пункту скарги:
Стосовно твердження, що Учасником у складі тендерної пропозиції не надано копії декларацій про відповідність або копії документів, що підтверджують можливість введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту на запропоновані медичні вироби в повному обсязі
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
В складі тендерної документації нами була надана в повному обсязі Декларація про відповідність № ДВ-029 від 20.09.2022 (з 1 по 22 сторінку). У верхній частині кожного аркушу декларації є відповідний номер декларації та номер сторінки. На 3 сторінці декларації у верхній частині була допущена технічна помилка при виданні декларації та помилково була написана дата 01.09.2022 замість 20.09.2022. Це є суто технічною помилкою, що сталася випадково при виданні декларації. Але у нижній частині цієї ж сторінки декларації чітко прописана дата декларації 20.09.2022 року. Також повідомляємо, що чинність декларації та наявності в ній відповідного товару можна перевірити на офіційному сайті «Державної служби України з лікарських засобів та контролю за наркотичними речовинами» де розміщений Реєстр осіб відповідальних за введення медичних виробів у обіг: https://mpr.dls.gov.ua/?device=1a08b30f-0eb7-47f9-aaa3-85edb9a5991f Згідно даних офіційного сайту «Державної служби України з лікарських засобів та контролю за наркотичними речовинами» підтверджено, що запропонований товар, а саме Шафа ендоскопічна з системою сушіння MKED 6500, (870x700x2200) мм введений в обіг та/або експлуатацію (застосування) за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту та належним чином зареєстрований в Україні та дозволений для введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) відповідно до законодавства. Також згідно інформації з Реєстру осіб відповідальних за введення медичних виробів у обіг підтверджується, що Декларація про відповідність № ДВ-029 від 20.09.2022 є чинною. Вважаємо неправомірним відхилення нашої пропозиції на основі суто технічної помилки на одній із двадцяти двох сторінок Декларації про відповідність. Тим більше, що є чітке підтвердження відповідності декларації та запропонованого товару вимогам чинного законодавства.
×
-
Назва доказу:
Декларація про відповідність
-
Повʼязаний документ:
Декларація про відповідність.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати Замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ «ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ» скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «ВІОЛА МЕДТЕХНІКА» викладене у Протоколі Уповноваженої особи №08/05-1 від 08.05.2025 року.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
623330a5f16b428683ed6bd15be6aa2b
Заголовок пункту скарги:
Стосовно твердження, щодо надання нами недостовірної інформації, що є суттєвою длявизначення результатів процедури закупівлі, а саме невідповідності Медико-технічним вимогам до предмету закупівлі
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Згідно Медико-технічним вимогам до предмету закупівлі, що наведено у Додатку 2 до Тендерної документації необхідно надати підтвердження «Наявність функції або величина параметру» на інформацію, що підтверджує інформацію про довжину хвилі 253 нанометри, а не про те, що саме на кришці сушильної шафи розташована ультрафіолетова лампа.
Замовник сам надав Медико-технічні вимоги до предмету закупівлі в складі тендерної документації, де необхідно підтвердження довжини хвилі, а не місце розташування ультрафіолетової лампи.
Також вважаємо, що ця вимога не є коректною. Ультрафіолетова лампа в шафі, яка є предметом закупівлі, розміщується не на кришці сушильної шафа, а в верхній частині під кришкою. Якщо лампу розташувати на кришці, тобто зверху сушильної шафи, то вона не матиме доступу до місця зберігання ендоскопів і знезараження повітря в шафі буде неможливим.
Вважаємо, що ця причина відхилення нашої тендерної пропозиції є необґрунтованою, тому що нами була надана вся необхідна інформація, що підтверджує відповідність медико-технічним вимогам до предмету закупівлі, а Замовник некоректно надав медико-технічні вимоги до предмету закупівлі.
Замовник сам надав Медико-технічні вимоги до предмету закупівлі в складі тендерної документації, де необхідно підтвердження довжини хвилі, а не місце розташування ультрафіолетової лампи.
Також вважаємо, що ця вимога не є коректною. Ультрафіолетова лампа в шафі, яка є предметом закупівлі, розміщується не на кришці сушильної шафа, а в верхній частині під кришкою. Якщо лампу розташувати на кришці, тобто зверху сушильної шафи, то вона не матиме доступу до місця зберігання ендоскопів і знезараження повітря в шафі буде неможливим.
Вважаємо, що ця причина відхилення нашої тендерної пропозиції є необґрунтованою, тому що нами була надана вся необхідна інформація, що підтверджує відповідність медико-технічним вимогам до предмету закупівлі, а Замовник некоректно надав медико-технічні вимоги до предмету закупівлі.
×
-
Назва доказу:
Інструкція з використання Шафа ендоскопічна
-
Повʼязаний документ:
Інструкція з використання Шафа ендоскопічна.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати Замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ «ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ» скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «ВІОЛА МЕДТЕХНІКА» викладене у Протоколі Уповноваженої особи №08/05-1 від 08.05.2025 року.
Вимога
Є відповідь
Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції Скаржника
Номер:
636c6a08e8f3422aa2bfc568b3992dea
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-04-16-012179-a.a3
Назва:
Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції Скаржника
Вимога:
16 квітня 2025 року КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ «ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ» (далі – Замовник), було розпочато процедуру закупівлі: відкриті торги (з Особливостями), ідентифікатор закупівлі: UA-2025-04-16-012179-a, за предметом: Шафа ендоскопічна для зберігання, Код ДК 021:2015 33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (33192000-2 - Меблі медичного призначення) (НК 024:2023 - 45635 Шафа для сушіння і зберігання ендоскопів) (далі Процедура закупівлі/Закупівля) на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року та Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі — Особливості).
28 квітня 2025 року Замовником згідно Протоколу уповноваженої особи №28/04-3 було прийнято рішення про намір визнати ТОВ «ВІОЛА МЕДТЕХНІКА» переможцем Закупівлі та укласти договір про закупівлю. Тобто, Замовником за результатами розгляду документів пропозиції учасника ТОВ «ВІОЛА МЕДТЕХНІКА» було встановлено, що пропозиція відповідає технічним, якісним та кількісним характеристикам до предмету закупівлі, зазначеним у тендерній документації, учасник відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим згідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 47 Особливостей.
Однак, іншим Учасником закупівлі – ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АВАКОМ» було подано Скаргу (вимогу) на неправомірне визначення переможця процедури закупівлі від 29 квітня 2025 року, а також іще одну Скаргу від 30 квітня 2025 року.
02 травня 2025 року Замовником було оприлюднено протокол уповноваженої особи № 02/05-1 щодо скасування рішення про визнання переможцем торгів UA-2025-04-16-012179-a ТОВ «ВІОЛА МЕДТЕХНІКА», а пропозицію Учасника відправлено на повторну кваліфікацію з метою більш детального розгляду та зазначено статус «Очікує рішення».
08 травня 2025 року згідно Протоколу Уповноваженої особи №08/05-1 тендерну пропозицію Скаржника було відхилено на підставі абзацу 3 підпункту 1 пункту 44 Особливостей.
Вважаємо дане рішення незаконним та необгрунтованим з наступних підстав:
1. В складі тендерної документації нами була надана в повному обсязі Декларація про відповідність № ДВ-029 від 20.09.2022 (з 1 по 22 сторінку). У верхній частині кожного аркушу декларації є відповідний номер декларації та номер сторінки. На 3 сторінці декларації у верхній частині була допущена технічна помилка при виданні декларації. Помилково була написана дата 01.09.2022 замість 20.09.2022. Це є суто технічною помилкою, що сталася випадково при виданні декларації. Але у нижній частині цієї ж сторінки декларації чітко прописана дата декларації 20.09.2022.
Також доводимо до відома Замовника, що чинність декларації та наявності в ній відповідного товару можна перевірити на офіційному сайті «Державної служби України з лікарських засобів та контролю за наркотичними речовинами» де розміщений Реєстр осіб відповідальних за введення медичних виробів у обіг: https://mpr.dls.gov.ua/
Тобто офіційний сайт «Державної служби України з лікарських засобів та контролю за наркотичними речовинами» підтверджує, що запропонований товар, а саме Шафа ендоскопічна з системою сушіння MKED 6500, (870x700x2200) мм введений в обіг та/або експлуатацію (застосування) за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту та належним чином зареєстрований в Україні та дозволений для введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) відповідно до законодавства. Також згідно інформації з Реєстру осіб відповідальних за введення медичних виробів у обіг підтверджується, що Декларація про відповідність № ДВ-029 від 20.09.2022 є чинною.
Для нас є незрозумілим підстава відхилення нашої дешевшої на 77 000,00 грн пропозиції ніж у іншого Учасника на основі суто технічної помилки на одній із двадцяти двох сторінок Декларації про відповідність. Тим більше, що є чітке підтвердження відповідності декларації та запропонованого товару вимогам чинного Законодавства.
2. Стосовно твердження, щодо надання нами недостовірної інформації, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, а саме невідповідності Медико-технічним вимогам до предмету закупівлі пояснюємо наступне:
Згідно МЕДИКО-ТЕХНІЧНИМ ВИМОГАМ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ:
необхідно надати підтвердження «Наявність функції або величина параметру» на інформацію, що підтверджує інформацію про довжину хвилі 253 нанометри, а не про те, що саме на кришці сушильної шафи розташована ультрафіолетова лампа.
Замовник сам надав МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ в складі тендерної документації, де необхідно підтвердження довжини хвилі.
Але ми хочемо повідомити Замовника, що ця вимога не є коректною. Ультрафіолетова лампа в шафі, яка є предметом закупівлі, розміщується не на кришці сушильної шафа, а в верхній частині під кришкою. Якщо лампу розташувати на кришці, тобто зверху сушильної шафи, то вона не матиме доступу до місця зберігання ендоскопів і знезараження повітря в шафі буде неможливим.
Для нас є незрозумілим ця причина відхилення, тому що нами була надана вся необхідна інформація, що підтверджує відповідність медико-технічним вимогам до предмету закупівлі, а Замовник некоректно надав медико-технічні вимоги до предмету закупівлі.
Для нас взагалі є незрозумілим скасування рішення про визначення переможця торгів та його відправлено на повторну кваліфікацію з метою більш детального розгляду. Інший Учасник, а саме ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАКОМ", написав взагалі нічим необґрунтовані вимоги на неправомірне визначення переможця процедури закупівлі. Ми не погоджуємося з цими вимогами і не розуміємо чому Вами вони були задоволені.
Інформація згідно першої неправомірної вимоги іншого Учасника та
скасування рішення про визначення переможця торгів.
1. Щодо зауваження про невиконання вимоги: «На кришці сушильної шафи розташована ультрафіолетова лампа з довжиною хвилі, не менше 253 нанометри»
У моделі ендоскопічної сушильної шафи MKED-6500 встановлено дві ультрафіолетові лампи типу UVC з довжиною хвилі 253 нм. Це підтверджується в інструкції з експлуатації (с. 3):
«Наявність двох джерел для подачі ультрафіолетового світла».
Одна з ламп розташована в нижній частині шафи, що підтверджено у схемі на сторінці 9:
«Cover – кришка» «UV lamp – У нижній частині для сушіння ендоскопів розташоване джерело ультрафіолетового випромінювання».
Інша лампа знаходиться у верхній частині шафи, в сервісній зоні під кришкою, що підтверджується такими фрагментами інструкції (с. 2–3):
«Система автоматики пристрою (нагрівальна камера, повітряний насос) знаходиться в сервісній секції з тонкою і довгою кришкою поруч з великими дверцятами шафи».
«Система ультрафіолетової стерилізації, в режимі сну (SLEEP MODE), розміщується у верхній частині пристрою…»
Таким чином, вимога технічного завдання щодо розміщення УФ-лампи на кришці сушильної шафи є виконаною, що підтверджується як функціональним описом, так і конструкцією виробу.
За потреби ми готові надати окремий технічний додаток або фотоматеріали з маркуванням розташування обох УФ-ламп.
2. Згідно медико-технічних вимог до предмету закупівлі, а саме загальні вимоги:
4. Можливість поставки Учасником запропонованого товару повинна підтверджуватись гарантійним листом (Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції гарантійний лист, що підтверджує можливість
постачання Учасником запропонованого товару в необхідній кількості, якості, комплектації та в потрібні терміни, визначені цією тендерною документацією та оголошенням. Лист може бути наданий від Виробника або Уповноваженого представника виробника на території України або Дилера або Дистриб’ютора).
Учасник ТОВ «Віола Медтехніка» надав у складі тендерної документації Гарантійний лист як уповноважений представник та офіційний дистриб`ютор в Україні від виробника компанії «MİXTA TIBBİ CİHAZLAR VE DONANIMLARI ULUSLARARASI TAAH.TİC.SAN.A.Ş.». Наданий Гарантійний лист містить інформацію та підтвердження про те, що Учасник має можливість поставки медичних виробів для потреб Замовника у відповідній до вимог цієї документації, кількості, якості та у встановлені терміни і також включає ідентифікатор закупівлі (номер оголошення), що повністю відповідає вимогам тендерної документації Замовника. Повноваження представника виробника чітко підтверджені наданої в складі тендерної документації Декларацією відповідності щодо медичних виробів. Також в складі тендерної документації Учасником наданий Гарантійний лист від виробника, в якому чітко прописано:
Ми, MİXTA TIBBİ CİHAZLAR VE DONANIMLARI A.Ş. що зареєстровано за адресою İvedik O.S.B Matbaacılar Sitesi Yanı 1518. Sokak No:4/8-A Yenimahalle/Анкара/ Турція, підтверджуємо, що компанія «Віола Медтехніка» зареєстрована за адресою 36000, Україна, місто Полтава, вулиця Героїв Чорнобильців, 15 – наш уповноважений представник на території України.
що повністю відповідає вимогам тендерної документації.
3. Щодо зауваження про відсутність кольорового виділення в інструкції
Підтверджуємо, що в поданій інструкції пункти, які підтверджують відповідність технічному завданню, не були виділені кольором. Це сталося з технічних причин та не вплинуло на змістовне наповнення документації.
Звертаємо увагу на наступне:
• Уся необхідна інформація для перевірки відповідності чітко наявна, структурована та доступна в інструкції;
• Тендерний комітет ознайомився з поданими документами, провів оцінку та визнав нашу пропозицію такою, що відповідає вимогам технічної специфікації;
• Вимога щодо виділення кольором має виключно оформлювальний характер та не впливає на фактичну відповідність пропозиції технічному завданню.
За запитом ми готові надати версію інструкції з належним кольоровим виділенням відповідних пунктів.
Висновок
Вважаємо подані зауваження з боку іншого учасника такими, що не стосуються суті відповідності пропозиції технічному завданню, та розцінюємо їх як формальну спробу вплинути на результати процедури закупівлі.
Додатково хочемо повідомити, що на офіційному сайті виробника https://mixta.com.tr представлена саме Шафа ендоскопічна з системою сушіння MKED 6500: https://mixta.com.tr/kurutmali-endoskopi-dolabi
Шафа, яку пропонує інший Учасник, а саме Шафа ендоскопічна для зберігання (з активною системою сушіння) MKEDR 6500 взагалі відсутня на офіційному сайті виробника і не зрозуміло чи цей виробник виробляє саме модель MKEDR 6500 і які вона має характеристики.
Інформація згідно другої неправомірної вимоги іншого Учасника та скасування рішення про визначення переможця торгів.
1. Щодо твердження про відсутність підтвердження комплектації товару в тендерній пропозиції ТОВ «Віола Медтехніка»
Відповідно до Додатку №2 до тендерної документації («Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні вимоги»), дійсно зазначено, що предмет закупівлі повинен бути укомплектований:
• підвісками/тримачами ендоскопів – не менше 11 шт.;
• системою фільтрів для очищення повітря в шафі;
• тонкими силіконовими трубками для подачі гарячого повітря у внутрішні канали ендоскопів;
• зсувним піддоном для збору крапель.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «Віола Медтехніка» міститься офіційна інструкція з експлуатації моделі шафи MKED-6500, яка підтверджує наявність усіх зазначених елементів комплектації. Зокрема, у тексті документа вказано:
– «11 шарнірних підвісів для ендоскопів…» – «Система фільтрів…» – «Тонкі силіконові трубки для подачі гарячого повітря у внутрішні канали…» – «Зсувний піддон для збору крапель…»
Таким чином, інформація про повну комплектацію подана у складі технічної документації, що супроводжує тендерну пропозицію. Це є належним підтвердженням відповідності технічним вимогам, відповідно до п. 43 Постанови №1178.
2. Щодо гарантійного листа від виробника або уповноваженого представника
Скаржник посилається на частину 4 «Загальних вимог» Додатку №2 ТД, де вказано про необхідність надання гарантійного листа від виробника або уповноваженого представника. Такий лист дійсно надано ТОВ «Віола Медтехніка».
Водночас слід зауважити, що тендерною документацією не передбачено обов’язкового дублювання всієї технічної інформації у цьому листі. Уся інформація, яка підтверджує відповідність технічним вимогам щодо комплектації, міститься в офіційній інструкції до товару, яка подана у складі пропозиції.
Жодною нормою Закону України «Про публічні закупівлі» або Постанови №1178 не встановлено, що відсутність дублюючого формулювання в гарантійному листі при наявності відповідної технічної документації є підставою для автоматичного відхилення тендерної пропозиції.
3. Щодо відсутності можливості усунення такої невідповідності
Скаржник посилається на п. 43 Постанови №1178 в частині, яка визначає, що відсутність інформації, подання якої передбачено ТД, не підлягає виправленню.
У даному випадку інформація не є відсутньою — вона повністю міститься в офіційній інструкції до виробу, виданій виробником. Тобто жодної невідповідності чи помилки, яка б підлягала виправленню, не виявлено.
Висновок
Замовник, згідно Протоколу уповноваженої особи №28/04-3 від 28.04.2025 року діючи в межах Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанови КМУ №1178, розглянув тендерну пропозицію ТОВ «Віола Медтехніка» об’єктивно та в повному обсязі поданих документів. Було установлено, що: пропозиція відповідає всім вимогам технічної специфікації. Не встановлено жодних невідповідностей, які б підпадали під підстави для відхилення, визначені пунктом 44 Постанови №1178.
У зв’язку з вищевикладеним, вважаємо, що підстави для скасування рішення про визначення переможцем ТОВ «ВІОЛА МЕДТЕХНІКА» відсутні. Подана вимога ТОВ «АВАКОМ» є формальною спробою оскаржити законне рішення замовника без належного юридичного обґрунтування.
В зв’язку з вище наданими аргументами складається враження, що Замовник може мати корупційні зв’язки з іншим Учасником. Замовник з незрозумілих причин спочатку скасовує рішення про визначення переможцем, а потім взагалі відхиляє тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ТОВ «ВІОЛА МЕДТЕХНІКА».
В умовах військового стану Замовник відхиляє пропозицію, що є дешевшою на 77 000,00 грн, тим самим витрачаючи бюджетні кошти на закупівлі обладнання за завищеною вартістю.
Вимагаємо скасування рішення згідно Протоколу Уповноваженої особи № 08/05-1 від 08.05.2025 року щодо відхилення тендерної пропозиції учасника процесу закупівлі ТОВ «ВІОЛА МЕДТЕХНІКА».
Якщо наші аргументи та пояснення не будуть розглянуті Замовником до 13 травня 2025 року включно, то ми змушені будемо звернутися з відповідною скаргою в Антимонопольний комітет України.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга Замовнику.pdf 09.05.2025 14:16
Дата подачі:
09.05.2025 14:16
Вирішення:
Шановний Учаснику! Замовником розглянута Ваша Скарга (вимога) UA-2025-04-16-012179-a.a3 від 09 травня 2025 14:16.
За результатами розгляду повідомляємо наступне.
ПРОТОКОЛОМ УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ від 08.05.2025 року № 08/05-1 тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ТОВ "Віола Медтехніка" відхилено на підставі абзацу 3 підпункту 1 пункту 44 Особливостей.
1. Відповідно до п.8 додатку 4 до тендерної документації надати копію(ї) декларацій про відповідність або копії документів, що підтверджують можливість введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту на запропоновані медичні вироби.
п.2 додатку 2 до тендерної документації зазначається, що товар повинен бути належним чином зареєстрованим в Україні або дозволеним для введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) відповідно до законодавства. Ця вимога підтверджується (Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції відповідний(і) документ(и)):
2.1 декларацією та/або сертифікатом відповідності (про відповідність/оцінювання відповідності) технічному регламенту щодо медичних виробів затвердженого постановою КМУ від 02.10.2013 р. №753
або
2.2 документом(ами), що підтверджує(ють) можливість введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) товару за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог відповідного технічного регламенту.
Звертаємо Вашу увагу на те, що наведені вимоги тендерної документації повинні підтверджуватися наданням в складі тендерної пропозиції відповідних документів:
-декларацією та/або сертифікатом відповідності (про відповідність/оцінювання відповідності) технічному регламенту щодо медичних виробів затвердженого постановою КМУ від 02.10.2013 р. №753
або
-документом(ами), що підтверджує(ють) можливість введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) товару за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог відповідного технічного регламенту.
Відтак, Замовник розглядає надані в складі тендерної пропозиції документи на предмет їх відповідності вимогам тендерної документації.
Учасником ТОВ "Віола Медтехніка" надано:
-декларацію про відповідність № ДВ-029 від 20.09.2022 року, в якій зазначається що перелік виробів зазначено у додатку до цієї декларації про відповідність. Проте додатку до цієї декларації відповідність № ДВ-029 від 20.09.2022 року не додано.
- декларацію про відповідність № ДВ-029 від 01.09.2022 року, яка починається з третьої сторінки де зазначається перелік виробів, зокрема, Шафа ендоскопічна з системою сушіння MKED 6500, (870x700x2200) мм. Крім цього, кожна сторінка підписана уповноваженою особою 20.09.2022 року, що не співпадає з датою складання.
На підставі викладеного, не надано перші дві сторінки декларації про відповідність № ДВ-029 від 01.09.2022 року, невідповідність у датах складання і підписання декларації.
Таким чином, учасником ТОВ "Віола Медтехніка" не надано копію(ї) декларацій про відповідність або копії документів, що підтверджують можливість введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту на запропоновані медичні вироби в повному обсязі.
Отже, тендерна пропозиція учасника ТОВ "Віола Медтехніка" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Практика АМКУ в цій частині підтверджується рішенням № 13259-р/пк-пз від 22.08.2023 по закупівлі UA-2023-06-23-012838-a.
2. відповідно до п.7 додатку 4 до тендерної документації Документами, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, є: технічна специфікація, складена учасником згідно з Таблицею Додатку 2 тендерної документації.
Відповідно до п.3 додатку 2 до тендерної документації відповідність запропонованого Учасником товару медико - технічним вимогам повинна бути обов’язково підтверджена посиланням на відповідний(і) розділ(и) та/або сторінку(и) документу(ів) виробника: настанови з експлуатації та/або інструкції(керівництва/посібника) та/або технічного опису та/або технічних умов та/або ін. документу(ів) виробника українською мовою, в якому(их) міститься ця інформація, разом з додаванням відповідного(их) документу(ів) виробника до складу тендерної пропозиції Учасника. Підтвердження медико - технічним вимогам надається у формі заповненої таблиці.
Надано:
-Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі технічні вимоги до предмета закупівлі ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ, де міститься заповнена таблиця, в якій зазначається, зокрема:
На кришці сушильної шафи розташована ультрафіолетова лампа з довжиною хвилі, не менше 253 нанометри Так. Ст. 2 Відповідно до інструкції з використання
Проте, на сторінці 2 інструкції з використання відсутня інформація про те, що саме на кришці сушильної шафи розташована ультрафіолетова лампа не менше 253 нанометри.
Звертаємо Вашу увагу на те, що згідно таблиці «Медико-технічні вимоги до предмету закупівлі» саме медико-технічними вимогами передбачена така характеристика предмета закупівлі: на кришці сушильної шафи розташована ультрафіолетова лампа з довжиною хвилі, не менше 253 нанометри ( це величина параметру).
Таким чином, учасником ТОВ "Віола Медтехніка" не підтверджено відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Отже, тендерна пропозиція учасника ТОВ "Віола Медтехніка" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
В Скарзі Вами зазначається що ця вимога не є коректною та Замовник некоректно надав медико-технічні вимоги до предмету закупівлі. Однак, учасником ТОВ "Віола Медтехніка" умови тендерної документації не оскаржувалась, а тому повинна бути виконані Учасником всі вимоги тендерної документації.
Практика АМКУ в цій частині підтверджується рішенням № 351-р/пк-пз від 11.01.2023 по закупівлі UA-2022-12-07-008079-a.
3. Щодо скасування Замовником рішення про визначення переможця торгів то слід зазначити наступне.
Протоколом уповноваженої особи від 28.04.2025 року № 28/04-3 визначено переможцем учасника відкритих торгів за процедурою UA-2025-04-16-012179-a - ТОВ "Віола Медтехніка".
Після визначення Переможця було отримано дві Вимоги від Учасника торгів ТОВ "АВАКОМ" щодо результатів розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Віола Медтехніка».
З метою більш детального розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Віола Медтехніка» Замовником прийнято рішення про скасування рішення про визначення переможця торгів (протокол № 28/04-3 від 28.04.2025 р.).
Протоколом уповноваженої особи від 02.05.2025 № 02/05-1 щодо прийняття рішення уповноваженою особою скасовано рішення про визначення переможцем торгів UA-2025-04-16-012179-a Шафа ендоскопічна для зберігання Код ДК 021:2015 33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (33192000-2 - Меблі медичного призначення) (НК 024:2023 - 45635 Шафа для сушіння і зберігання ендоскопів) - ТОВ «Віола Медтехніка».
Положеннями Закону та Особливостей не забороняється Замовнику самостійно скасувати прийняте рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі.
Позицію АМКУ, що Закон України «Про публічні закупівлі» не містить заборони щодо скасування замовником прийнятих ним рішень, містить також рішення № 15264-р/пк-пз від 10.08.2020 за процедурою закупівлі UA-2020-06-02-004871-b.
ПРОТОКОЛОМ УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ від 08.05.2025 року № 08/05-1 тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ТОВ "Віола Медтехніка" відхилено згідно абзацу 3 підпункту 1 пункту 44 Особливостей з підстав зазначених у протоколі відхилення.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
ВИМОГА на неправомірне визначення переможця процедури закупівлі
Номер:
e5f27a75fe2d40c1adaaad0df2b5f32e
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-04-16-012179-a.a2
Назва:
ВИМОГА на неправомірне визначення переможця процедури закупівлі
Вимога:
ВИМОГА
на неправомірне визначення переможця процедури закупівлі
28 квітня 2025 року уповноваженою особою замовника торгів по закупівлі № UA-2025-04-16-012179-a неправомірно було визначено переможця закупівлі - ТОВ «Віола Медтехніка», тендерна пропозиція якого не відповідає технічним вимогам та іншим вимогам тендерної документації Замовника торгів.
За результатами розгляду тендерної пропозицій ТОВ «Віола Медтехніка», Замовник всупереч ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) та всупереч Постанові від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (далі-Постанова) безпідставно прийняв протокольне рішення № 28\04-3 від 28.04.2025 року про обрання переможцем закупівлі –ТОВ «Віола Медтехніка», пропозиція якого не відповідає технічним вимогам та іншим вимогам тендерної документації закупівлі і тому таке протокольне рішення повинно бути скасовано.
Пунктом 1 Постанови визначено: «Ці особливості встановлюють порядок та умови здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
В зв’язку із зазначеним ТОВ "АВАКОМ" вимушений звернутися з цією вимогою за захистом своїх прав, що були порушені в результаті недотримання Замовником Закону та Постанови при проведенні розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Віола Медтехніка».
ОБГРУНТУВАННЯ ПО СУТІ ВИМОГИ
Уповноваженою особою замовника при розгляді тендерної пропозиції ТОВ "Віола Медтехніка" не було враховано багато не відповідності в його тендерній пропозиції технічним вимогам тендерної документації закупівлі та відсутність документів, які вимагалися тендерною документацією по цій закупівлі (далі-ТД).
ТОВ «Віола Медтехніка» в гарантійному листі про можливість поставки запропонованого товару, вимога про надання якого вимагалося в частині 4 додатку 2 ТД не зазначено інформацію про можливість постачання товару в необхідній комплектації, що повинно підтверджуватись гарантійним листом від Виробника або Уповноваженого представника виробника на території України або Дилера або Дистриб’ютора.
Вимога про комплектацію товару зазначена в таблиці «МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ» додатку №2 ТД, а саме, що товар повинен бути укомплектований:
- Укомплектований підвісками/тримачами ендоскопів, не менше – 11шт.
- Укомплектований системою фільтрів для очищення повітря в шафі.
- Укомплектований тонкими силіконовими трубками для подачі гарячого повітря безпосередньо у внутрішні канали ендоскопів.
- Укомплектований зсувним піддоном для збору крапель.
Відповідно до пункту 41 Постанови - розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей.
Пунктом 42 Постанови зазначено, що Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
Пунктом 43 Постанови встановлено - якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Враховуючи вище наведене, в документах тендерної пропозиції (гарантійному листі від виробника та уповноваженого представника), що вимагався частиною 4 «ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ» додатку №2 ТД «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі» (ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ) відсутня інформація про можливість постачання товару в необхідній комплектації, а саме:
- Укомплектований підвісками/тримачами ендоскопів, не менше – 11шт.
- Укомплектований системою фільтрів для очищення повітря в шафі.
- Укомплектований тонкими силіконовими трубками для подачі гарячого повітря безпосередньо у внутрішні канали ендоскопів.
- Укомплектований зсувним піддоном для збору крапель.
У відповідності до другого речення абзацу другого пункту 43 Постанови - Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
ТОВ «Віола Медтехніка» не вказавши в гарантійному листі ВІД ВИРОБНИКА та УПОВНОВАЖЕНОГО ПРЕДСТАВНИКА, інформації про можливість постачання товару в необхідній комплектації, що вимагалося частиною 4 «ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ» додатку №2 ТД, технічну інформацію про комплектацію товару, який останній пропонує замовнику торгів, не виконав вимоги замовника, що передбачені в таблиці «МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ» додатку №2 ТД.
Відсутність такої інформації про можливість постачання товару в необхідній комплектації не вважаються помилкою в контексті другого речення абзацу другого пункту 43 Постанови, оскільки така інформація взагалі відсутня в гарантійному листі від виробника та в листі від уповноваженого представника, а отже її і не можна виправити.
Слід звернути увагу, що надання учасниками такого гарантійного листа передбачено пунктом 4 «ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ» Додатку №2 ТД, що є технічною специфікацією (технічними вимогами замовника торгів).
З огляду на вищенаведене, ТОВ «Віола Медтехніка» не відповідає частині 4 «ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ» додатку №2 ТД «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі» (ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ) та відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Постанови Замовник повинен відхилити тендерну пропозицію ТОВ «Віола Медтехніка» із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель, а саме: у зв’язку з тим, що тендерна пропозиція ТОВ «Віола Медтехніка» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації,
Враховуючи вищенаведене, прийняте Замовником рішення про обрання переможцем ТОВ "Віола Медтехніка" із порушеннями вимог Закону та Постанови, повинно бути скасоване Замовником, та тендерна пропозиція ТОВ «Віола Медтехніка» повинна бути відхилена у відповідності до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Постанови.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол відміна 02.05.2025.pdf 02.05.2025 16:22
Дата подачі:
30.04.2025 17:49
Вирішення:
Замовником скасовано рішення про визначення переможця торгів та його відправлено на повторну кваліфікацію з метою більш детального розгляду
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
ВИМОГА на неправомірне визначення переможця процедури закупівлі
Номер:
bc2934fca2cb49f392f83480d88a59d0
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-04-16-012179-a.b1
Назва:
ВИМОГА на неправомірне визначення переможця процедури закупівлі
Вимога:
ВИМОГА
на неправомірне визначення переможця процедури закупівлі
28 квітня 2025 року уповноваженою особою замовника торгів по закупівлі № UA-2025-04-16-012179-a неправомірно було визначено переможця закупівлі - ТОВ «Віола Медтехніка», тендерна пропозиція якого не відповідає технічним вимогам та іншим вимогам тендерної документації Замовника торгів.
За результатами розгляду тендерної пропозицій ТОВ «Віола Медтехніка», Замовник всупереч ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) та всупереч Постанові від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (далі-Постанова) безпідставно прийняв протокольне рішення № 28\04-3 від 28.04.2025 року про обрання переможцем закупівлі –ТОВ «Віола Медтехніка», пропозиція якого не відповідає технічним вимогам та іншим вимогам тендерної документації закупівлі і тому таке протокольне рішення повинно бути скасовано.
Пунктом 1 Постанови визначено: «Ці особливості встановлюють порядок та умови здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
В зв’язку із зазначеним ТОВ "АВАКОМ" вимушений звернутися з цією вимогою за захистом своїх прав, що були порушені в результаті недотримання Замовником Закону та Постанови при проведенні розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Віола Медтехніка».
ОБГРУНТУВАННЯ ПО СУТІ ВИМОГИ
Уповноваженою особою замовника при розгляді тендерної пропозиції ТОВ "Віола Медтехніка" не було враховано багато невідповідності в його тендерній пропозиції вимогам тендерної документації закупівлі та відсутність документів, які вимагалися тендерною документацією по цій закупівлі (далі-ТД).
1) ТОВ «Віола Медтехніка» в технічній частині тендерної пропозиції не підтверджено встановлену додатком 2 ТД медико-технічну вимогу, а саме:
- «На кришці сушильної шафи розташована ультрафіолетова лампа з довжиною хвилі, не менше 253 нанометри».
Враховуючи вищенаведене, в наданій ТОВ «Віола Медтехніка» інструкції відсутня інформація про те, що саме на кришці сушильної шафи розташована ультрафіолетова лампа не менше 253 нанометри, тому тендерна пропозиція ТОВ «Віола Медтехніка» не відповідає технічній специфікації, наведеній в додатку 2 ТД, і повинна бути відхилена відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Постанови.
2) ТОВ «Віола Медтехніка» в тендерній пропозиції надано гарантійний лист від виробника, який не містить інформацію та підтвердження про те, що Учасник має можливість поставки медичних виробів для потреб Замовника у відповідній до вимог цієї документації, кількості, якості та у встановлені терміни і також не включає (відсутній) ідентифікатор закупівлі (номер оголошення) оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу, а також назву предмета закупівлі та назву замовника згідно оголошення.
Отже, тендерна пропозиція ТОВ «Віола Медтехніка» не відповідає вимогам пункту 11 додатку 4 ТД, а саме: - в гарантійному листі від виробника відсутня інформація про те, що ТОВ «Віола Медтехніка» має можливість поставки медичних виробів для потреб Замовника у відповідній до вимог цієї документації, кількості, якості та у встановлені терміни і також лист не включає (відсутній) ідентифікатор закупівлі (номер оголошення) оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу, а також не включає назву предмету закупівлі та назву замовника згідно оголошення. Таким чином тендерна пропозиція ТОВ «Віола Медтехніка» повинна бути відхилена відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Постанови.
3) В тендерній пропозиції ТОВ «Віола Медтехніка» в завантаженій інструкції на медичне обладнання не виділено кольором дані, що підтверджують відповідність заданим медико-технічним вимогам, що суперечить п.12 таблиці додатку 4 ТД.
Зазначена інформація не відноситься до інформації та документів, які підлягають виправленню протягом 24 годин, Замовник мав відхилити тендерну пропозицію ТОВ «Віола Медтехніка» на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Разом з тим, повідомляємо, що відповідно до ст.164-14 КУпАП - невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону, тягне за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятисот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (25 500–51 000 грн), або 51 000 – 85 000 грн. за ті самі дії, вчинені особою, яку протягом року було піддано адміністративному стягненню за одне із цих правопорушень.
Враховуючи вищенаведене, прийняте Замовником рішення про обрання переможцем ТОВ "Віола Медтехніка" із порушеннями вимог Закону та Постанови, повинно бути скасоване Замовником.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол відміна 02.05.2025.pdf 02.05.2025 16:21
Дата подачі:
29.04.2025 17:22
Вирішення:
Замовником скасовано рішення про визначення переможця торгів та його відправлено на повторну кваліфікацію з метою більш детального розгляду
Статус вимоги:
Задоволено