-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
Автомобільні шини за ДК 021:2015 – 34350000-5 Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності
Завершена
756 260.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 781.30 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 781.30 UAH
Номер:
f0e426f946fc4b4695bb0f2f086fd965
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-06-17-000026
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.06.2025 00:00
Період моніторингу:
17.06.2025 14:50 - 09.07.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.06.2025 №174
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби 17.06.2025 №174.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2025-04-16-012102-a, 16.04.2025. Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостям №1178; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; виконання Замовником рішення Органу оскарження; надання переможцем тендеру документів; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру; правомірності внесення змін до договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 25 червня 2025 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; виконання замовником рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі - Орган оскарження); надання переможцем тендеру документів; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру; правомірності внесення змін до договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Головного управління Національної поліції у Львівській області (далі – Замовник) на 2025 рік (електронний протокол затвердження річного плану закупівель UA-P-2025-04-16-014702-a); оголошення про проведення відкритих торгів; звіт про результати проведення процедури закупівлі; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 25.04.2025 №3/25042025 та №4/25042025, від 28.05.2025 №1/28052025; опубліковану інформацію щодо оскарження ТОВ «ПОЛІПАРТС» рішенння Замовника про відхилення тендерної пропозиції учасника (скарга UA-2025-04-16-012102-a.a1) та прийняття Органом оскарження рішення за результатами розгляду такої скарги (рішення від 09.05.2025 №7461-р/пк-пз); оприлюднену Замовником інформацію щодо виконання рішенння Органу оскарження від 09.05.2025 №7461-р/пк-пз; оприлюднену Замовником інформацію про виконання рішення від 09.05.2025 №7461-р/пк-пз; тендерну пропозицію ТОВ «ПОЛІПАРТС» (окрім питань та документів, що були предметом розгляду Органом оскарження); повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; оприлюднені ТОВ «ПОЛІПАРТС» як переможцем тендеру документи; договір про закупівлю товарів від 09.06.2025 №497, додаткову угоду від 09.06.2025 №1 до вказаного договору та повідомлення про весення змін до договору про закупівлю; опубліковані Замовником під час моніторингу пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю.
З врахуванням розгляду скарги UA-2025-04-16-012102-a.a1 Органом оскарження, а також прийняття відповідного рішення за результатами розгляду такої скарги, моніторинг щодо питань, обставин та документів, які були предметом розгляду Органом оскарження, не проводився.
Період усунення порушень:
25.06.2025 17:58 - 01.07.2025 00:00
Дата публікації висновку:
25.06.2025 17:58
Запити/Пояснення
Номер:
e4de54ec4ccc44458582f8cc61181929
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
20.06.2025 16:22
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.06.2025 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2025-04-16-012102-a, яка проводилась Головним управлінням Національної поліції у Львівській області (далі – Замовник) виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
5a2067e927724465aec50135cdebe77e
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
23.06.2025 14:57
Опис:
За результатами розгляду Вашого запиту про надання пояснень повідомляємо наступне. Замовником розрахунок очікуваної вартості товарів визначено відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 шляхом проведення моніторингу цін, проаналізовано інформацію про ціни в наступних джерелах: у відкритих інформаційних джерелах в мережі Інтернет, аналізі цінової інформації з реального ринку товару, про що надаємо документальне підтвердження.
На виконання постанови КМУ від 16 грудня 2020 р. № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710» інформація щодо даної закупівлі оприлюднена на сайті Головного управління Національної поліції у Львівській області за посиланням: https://lv.npu.gov.ua.Технічні та якісні характеристики визначені структурним підрозділом, який був ініціатором закупівлі, та відповідають оптимальним критеріям для виконання службових завдань.