-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Продукція для чищення. Код за ДК 021:2015 39830000-9 Продукція для чищення.
Завершена
511 635.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 116.35 UAH
мін. крок: 1% або 5 116.35 UAH
Номер:
d2057cb4d91d46daa5b51284cb98152e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-06-09-000049
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.06.2025 00:00
Період моніторингу:
09.06.2025 16:38 - 01.07.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
09.06.2025 № 57-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Тетяна СВЯТОКУМ
Додаток
до наказу управління Східного офісу
Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 09.06.2025 № 57-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2025-04-16-011165-a 16.04.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків.
Начальник Тетяна СВЯТОКУМ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду пропозиції учасника ФОП Сергійчук І.Ю. установлено порушення вимог абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, частини першої статті 5 Закону.
За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій ФОП Коваленко Ф.Ф., ТОВ «ТВГ «Український папір», стану виконання рішення органу оскарження, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ`єктивне та упереджене визначення переможця спрощеної закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення встановленого порушення шляхом припинення зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 червня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, стану виконання рішень органу оскарження, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Електротранс» Кропивницької міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 16.04.2025 № 38, тендерні пропозиції учасників фізичної особи-підприємця Сергійчук Ірина Юріївна (далі – ФОП Сергійчук І.Ю.), фізичної особи-підприємця Коваленко Федір Федорович (далі – ФОП Коваленко Ф.Ф.), товариства з обмеженою відповідальністю «Торгово-Виробнича Група «Український папір» (далі – ТОВ «ТВГ «Український папір»), протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 28.04.2025 б/н, від 28.04.2025 б/н, від 29.04.2025 б/н, рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 12.05.2025 № 7565-р/пк-пз (далі – рішення Комісії), коментар Замовника щодо усунення порушення від 19.05.2025, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 20.05.2025 б/н, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 20.05.2025, договір про закупівлю Товару від 03.06.2025 № 225/2025 на суму 332 157,84 грн, укладений між Замовником та ТОВ «ТВГ «Український папір», пояснення надані 11.06.2025, 18.06.2025 Замовником через електронну систему закупівель.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії, не здійснювався.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Сергійчук І.Ю. установлено наступне.
Згідно з інформацією оприлюдненою в електронній системі закупівель Замовник протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 28.04.2025 № б/н відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Сергійчук І.Ю. на підставі абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей, а саме: «…тендерна пропозиція учасника не містить інформацію відповідно до позицій запропонованого товару Замовнику згідно додатку №2 технічного завдання, а саме позиції:
3. Засіб для дезінфекції Бланідас 1 уп 300 шт.
4. Кондиціонер для білизни 2л.
5. Мило антибактеріальне 500мл з дозатором.
6. Мило господарське 72 % 200г.
7. Мило рідке 5л.
9. Миючий засіб для вікон 0,5 л з розпилювачем.
10. Миючий засіб для посуду 0,5 л.
11. Миючий засіб для посуду 1л.
13. Освіжувач повітря 0,3 л.
14. Паста для миття рук 0,5 кг.
15. Поліроль для меблів «Пронто» 250 мл.
17. Пральний порошок автомат для пральних машин 5,4кг.
18. Сода кальцінована 1кг.
Учасником не надано документальне підтвердження відповідності технічних характеристик запропонованого Товару технічним характеристикам замовленого Товару з наданням діючих офіційних каталогів або паспортів, або сертифікатів якості, або описів, або технічної документації та інших документів виробників торгових марок запропонованого Товару, які містять всі необхідні технічні характеристики для визначення відповідності та можливості використання запропонованого Товару замість замовленого Товару, з обов’язковим відображенням у таблиці порівняльних характеристик.».
Так, відповідно до підпункту 3.1 пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, встановлених в Додатку 2 до тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції надає технічну специфікацію, складену учасником згідно із Таблицею 1.
Згідно з підпунктом 3.2 пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації якщо Учасником пропонується еквівалент товару до того, що вимагається Замовником, додатково у складі тендерної пропозиції Учасник надає таблицю, складену в довільній формі, яка у порівняльному вигляді містить відомості щодо основних технічних та якісних характеристик товару, що вимагається Замовником, до основних технічних та якісних характеристик еквівалентного товару, що пропонується Учасником. При цьому якість запропонованого еквівалента товару має відповідати якості, що заявлена в технічній специфікації Замовника. Таблиця повинна містити точну назву товару, яка пропонується учасником. У випадку, якщо учасником буде зазначено назву товару, яка буде містити словосполучення «або еквівалент» (наприклад, автомобіль Renault Duster, або еквівалент), тендерна пропозиція такого учасника вважається як така, що не відповідає умовам технічної специфікації.
Також, у разі, якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям, що передбачено підпунктом 4.1 пункту 4 Додатку 1 до тендерної документації.
Слід зазначити, що Додаток 2 до тендерної документації містить технічне завдання на придбання 20 позицій товару та відповідно до пункту 3 якого визначено наступне:
«У випадку, якщо Учасник пропонує еквівалент Товару, він додатково повинен надати по кожній позиції запропонованого еквівалентного Товару згідно технічної специфікації:
- відомості про виробника Товару або торгову марку виробника запропонованого Товару та скановані копії документів на Товар, в яких міститься інформація про виробника або торгову марку виробника запропонованого Товару;
- документальне підтвердження відповідності технічних характеристик запропонованого Товару технічним характеристикам замовленого Товару з наданням діючих офіційних каталогів або паспортів, або сертифікатів якості, або описів, або технічної документації та інших документів виробників торгових марок запропонованого Товару, які містять всі необхідні технічні характеристики для визначення відповідності та можливості використання запропонованого Товару замість замовленого Товару, з обов’язковим відображенням у таблиці порівняльних характеристик, що наведена вище.
Всі технічні характеристики запропонованого Товару повинні відповідати технічним характеристикам замовленого Товару.».
У складі тендерної пропозиції учасника ФОП Сергійчук І.Ю. надано форму «Тендерна пропозиція» від 23.04.2025 № 23/04/1-1 та «Технічна специфікація учасника» від 23.04.2025 № 23/04/1-13, в яких міститься перелік з 20 найменувань товару, який визначений Додатком 2 до тендерної документації.
Слід зазначити, що підпунктом 4.1 пункту 4 Додатку 1 до тендерної документації передбачено, що учасник може надати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям саме у разі, якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів, і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання Пропозицій із причин, від нього не залежних.
Разом з тим, тендерна документація Замовника не містить окремих вимог до надання учасниками у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Сергійчук І. Ю. маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів.
Крім того, відповідно до пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації передбачено надання таблиці у порівняльному вигляді та документального підтвердження відповідності технічних характеристик запропонованого товару з наданням діючих офіційних каталогів або паспортів, або сертифікатів якості, або описів, або технічної документації та інших документів виробників торгових марок запропонованого товару, саме у разі, якщо учасником пропонується еквівалент предмета закупівлі.
Відповідно до наданої у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Сергійчук І.Ю. інформації, учасником запропоновано товар: 3. Засіб для дезінфекції Бланідас 1 уп 300 шт.; 4. Кондиціонер для білизни 2л; 5. Мило антибактеріальне 500мл з дозатором; 6. Мило господарське 72 % 200г; 7. Мило рідке 5л; 9. Миючий засіб для вікон 0,5 л з розпилювачем; 10. Миючий засіб для посуду 0,5 л; 11. Миючий засіб для посуду 1л; 13. Освіжувач повітря 0,3 л; 14. Паста для миття рук 0,5 кг; 15. Поліроль для меблів «Пронто» 250 мл; 17. Пральний порошок автомат для пральних машин 5,4кг; 8. Сода кальцінована 1кг, що передбачений Замовником в Додатку 2 до тендерної документації, у зв’язку з чим учасником не пропонується еквівалент товару.
Отже, учасник не зобов’язаний надавати у складі пропозиції вищезазначені документи.
На запит Держаудитслужби стосовно правомірності відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Сергійчук І.Ю. Замовником через електронну систему закупівель 18.06.2025 надано відповідь, яка не спростовує суті установленого порушення.
Таким чином, Замовник протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 28.04.2025 б/н безпідставно відхилив найбільш економічно вигідну пропозицію учасника ФОП Сергійчук І.Ю., чим порушено вимоги абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Моніторингом установлено, що різниця між остаточною ціновою пропозицією учасника ФОП Сергійчук І.Ю., пропозиція якого Замовником безпідставно відхилена та становить 274 980,00 грн та остаточною ціновою пропозицією переможця закупівлі ТОВ «ТВГ «Український папір», що становить 332 157,84 грн, складає 57 177,84 гривень.
Враховуючи наведене Замовником порушено принципи публічних закупівель, визначених частиною першою статті 5 Закону, зокрема, максимальна економія, ефективність та пропорційність, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Період усунення порушень:
23.06.2025 15:34 - 08.07.2025 00:00
Дата публікації висновку:
23.06.2025 15:34
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Повідомляємо про виконання рішеня та розірвання договору Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
Дата публікації звіту:
30.06.2025 16:16
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
-
Дата публікації:
08.07.2025 15:15
Запити/Пояснення
Номер:
f6f505f9248a442281cb673f5970d844
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
10.06.2025 13:54
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.06.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Продукція для чищення. Код за ДК 021:2015 39830000-9 Продукція для чищення» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель за номером UA-2025-04-16-011165-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
df05a9a305be403fa78ba3ea4132adc8
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
11.06.2025 11:41
Опис:
Відповідно запиту управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, в отриманні пояснення (інформації та документів) яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, надаються комерційні пропозиції.
Номер:
b36f88e83c74482694f46b89ded77f17
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
17.06.2025 16:49
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.06.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Продукція для чищення. Код за ДК 021:2015 39830000-9 Продукція для чищення» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель за номером UA-2025-04-16-011165-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання.
1. Так, згідно із пунктом 3 Додатку 2 «Технічне завдання» до тендерної документації (далі – Додаток 2 до тендерної документації) Замовником зазначено, що у випадку, якщо учасник пропонує еквівалент товару, він додатково повинен надати по кожній позиції запропонованого еквівалентного товару згідно технічної специфікації, зокрема документальне підтвердження відповідності технічних характеристик запропонованого товару технічним характеристикам замовленого товару з наданням діючих офіційних каталогів або паспортів, або сертифікатів якості, або описів, або технічної документації та інших документів виробників торгових марок запропонованого товару, які містять всі необхідні технічні характеристики для визначення відповідності та можливості використання запропонованого товару замість замовленого товару, з обов`язковим відображенням у таблиці порівняльних характеристик, що наведена вище.
У складі тендерної пропозиції учасника ФОП Сергійчук І. Ю. надано технічну специфікацію від 23.04.2025 № 23/04/1-13 за наведеною Замовником формою Таблиця 1 із описом технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, із зазначенням найменування виробника та країни походження, а також порівняльну таблицю від 23.04.2025 № 23/04/1-14. Відповідно до наданих документів учасник запропоновував Замовнику еквівалент продукції для чищення, а саме: гель для прання 6 л., засіб дезінфікуючий Алосепт 5 л., миючий засіб для миття підлоги «Oxidom» Лимон 1 л., миючий засіб для туалету OxiClean «Silver Line» 1 л., чистящий засіб крем «TORTILLA ЕКО» 0,5 л.
Крім того, у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Сергійчук І. Ю. на вищевказану еквівалентну продукцію для чищення надано технічні документи від виробників торгових марок запропонованого товару.
Отже, у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Сергійчук І. Ю. надано документальне підтвердження відповідності технічних характеристик запропонованого еквівалентного товару технічним вимогам зазначених у тендерній документації із наданням діючих сертифікатів відповідності, декларацій про відповідність, сертифікатів якості від виробників торгових марок запропонованого еквівалентного товару.
Однак, протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 28.04.2025 б/н Замовник відхилив найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника ФОП Сергійчук І. Ю. як таку, що не відповідає технічній специфікації та іншим вимогам до предмета закупівлі.
Чому Вами безпідставно відхилено найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника ФОП Сергійчук І. Ю. ?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
8ccdbb699f8246a683a7559d1c155cc1
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
18.06.2025 13:40
Опис:
Відповідно до абзацу 2 пункту 31 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення), наявність / відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, і шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Оскільки в тендерній документації, враховуючи приписи пункту 28 Особливостей та пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), визначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі), учасник повинен підтвердити відповідність своєї пропозиції й цим умовам.
Згідно з абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Найважливішим є вимоги, вказані замовником у тендерній документації. Якщо ж замовник вказав конкретні технічні параметри предмета закупівлі й вимагає від учасників підтвердити їх наданням, наприклад, сертифіката якості, у такому разі учасники повинні в складі тендерної пропозиції надати сертифікат якості, у якому визначені всі відповідні технічні характеристики, визначені замовником.
Якщо ж сертифікат якості відповідає не всім вимогам замовника, у тому числі не містить певних параметрів, які вимагалися, то наявна підстава, визначена абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, для відхилення тендерної пропозиції, адже тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Під час моніторингу ДАСУ був виявлений випадок з приводу закупівлі UA-M-2025-03-11-000026, оголошення UA-2025-02-17-013871-a, в якому: «В складі тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі ТОВ „ТЕК-ТРАНС“ надано Зразок сертифіката від 13.12.2024 № UA.020.023442-24 (файл „Сертифіат Т6 (зразок).pdf“), проте зазначеним Сертифікатом не підтверджено всіх технічних характеристик, які зазначені в таблиці 1 Додатка 2 до тендерної документації Замовника.
Таким чином, Замовник на порушення абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію Учасника ТОВ „ТЕК-ТРАНС“ як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації».
Схоже порушення виявлене під час моніторингу оборонної закупівлі UA-M-2025-02-03-000025, оголошення UA-2024-12-03-018063-a: «Під час моніторингу встановлено, що технічні характеристики, зазначені у паспорті DJI Mavic 3 Pro, не відповідають технічним характеристикам, зазначеним в Інформації та, відповідно, у Додатку № 3. З огляду на викладене учасник ТОВ „АМТРІКС“ не підтвердив технічні характеристики відповідно до вимог Додатка 1 до Оголошення в частині комплектності товару відповідно до паспорта DJI Mavic 3 Pro, а Замовник на порушення вимог пункту 1 частини 13 статті 14 Закону не відхилив пропозицію учасника ТОВ „АМТРІКС“ як таку, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі».
Такої ж позиції дотримується й Комісія. Так, у рішенні № 6622 від 25.04.2025, оголошення UA-2025-03-19-012968-a, Комісія розглянула скаргу на переможця відкритих торгів, у якого в технічній частині тендерної пропозиції були зазначені не всі технічні характеристики, і постановила, зокрема: «…у порівняльній таблиці відсутня інформація, зокрема, про додатковий профіль — підвіконний. Враховуючи викладене, Пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Враховуючи викладене, у Замовника наявні підстави для відхилення Пропозиції Переможця, визначені підпунктом 2 пункту 44 Особливостей. Враховуючи інформацію, наведену в мотивувальній частині рішення, Пропозиція Переможця мала бути відхилена Замовником на підставі вимог пункту 44 Особливостей.
Не відхиливши Пропозицію Переможця, Замовник порушив вимоги пункту 44 Особливостей, відповідно до якого замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли, зокрема, тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації».
Також учасником ФОП Сергійчук І. Ю. відповідно до порівняльної таблиці №1, позиція 1. запропоновано товару:
Згідно даної позиції учасник відхилився від технічного завдання та запропонував товар з більшим об’ємом, що не відповідає умовам технічного завдання.
Враховуючи наведене, Пропозиція учасника ФОП Сергійчук І. Ю. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, тому уповноваженою особою від 28.04.2025 б/н Замовник відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Сергійчук І.Ю. на підставі абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.