-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Поточний ремонт заміна окремих віконних та дверних блоків в багатоквартирному будинку за адресою: вул. Зарічанська, 14 а в м. Хмельницькому»
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 134 дні назад
631 295.76
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 312.96 UAH
мін. крок: 1% або 6 312.96 UAH
Номер:
9bcdea4c165649e891facd3b522c6c9b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-07-28-000092
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.07.2025 00:00
Період моніторингу:
28.07.2025 15:28 - 19.08.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
28.07.2025 № 57-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення
моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього
наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток
до наказу
від 28.07.2025 № 57-з
Витяг із переліку процедур закупівель / закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі / звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель; унікальний номер; дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу.
Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі / закупівлі.
Особа, відповідальна за здійснення моніторингу.
1. UA-2025-04-16-009635-a; 16.04.2025
Дані автоматичних індикаторів ризиків. Наталія Пушкар.
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ганна КОВАЛЬЧУК
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів,, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 08 серпня 2025 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік Управління житлової політики і майна Хмельницької міської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 22.04.2025 № б/н, звернення до Замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 23.04.2025; 23.04.2025 та 23.04.2025, відповідь Замовника на звернення від 24.04.2025; 24.04.2025 та 24.04.2025, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 29.04.2025, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Дзюбій Костянтин Миколайович (далі – ФОП Дзюбій К.М.), протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про відхилення тендерної пропозиції ФОП Дзюбій К.М. від 02.05.2025 № б/н, тендерну пропозицію Кооперативу «Будівельник», протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про відхилення тендерної пропозиції Кооперативу «Будівельник» від 06.05.2025 № б/н, скаргу до процедури від 09.05.2025 за номером ID: UA-2025-04-16-009635-a.b1, рішення органу оскарження від 20.05.2025 № 8051-р/пк-пз, пояснення та документи від 31.07.2025, отримані від Замовника через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Період усунення порушень:
08.08.2025 14:21 - 14.08.2025 00:00
Дата публікації висновку:
08.08.2025 14:21
Запити/Пояснення
Номер:
73aa0f0bf62a482a9ba04913b5daff73
Назва:
Про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
29.07.2025 10:44
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.08.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з поточного ремонту, заміна окремих віконних та дверних блоків в багатоквартирному будинку за адресою: вул. Зарічанська, 14 а в м. Хмельницькому за кодом національного класифікатора України «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-16-009635-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (зведений кошторисний розрахунок вартості послуг, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи
офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування
технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного
призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення
надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Крім того, моніторингом встановлено, що в електронній системі закупівель оприлюднено рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 20.05.2025 № 8051-р/пк-пз.
Відповідно до частини двадцять другої статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження.
3. Надати інформацію щодо стану виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 20.05.2025 № 8051-р/пк-пз.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.
Номер:
9591eefa8fc3408080c6493d232d45e2
Назва:
Надаємо відповідь через електронну систему закупівель на запит Управління Західного офісу Державної аудиторської служби України від 29.07.2025 р. щодо процедури закупівлі «Поточний ремонт заміна окремих віконних та дверних блоків в багатоквартирному будинку за адресою: вул. Зарічанська, 14 а в м. Хмельницькому» (Код ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи)» (унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель UA-2025-04-16-009635-a).
Дата опублікування:
31.07.2025 08:46
Опис:
Відповідь:
1. Очікувана вартість предмета закупівлі на «Поточний ремонт заміна окремих віконних та дверних блоків в багатоквартирному будинку за адресою: вул. Зарічанська, 14 а в м. Хмельницькому». (Код ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи) замовником була визначена таким чином: кошторисним відділом на основі проведеного аналізу цін, розроблено кошторисну документацію на даний об’єкт.
Згідно зведеного кошторисного розрахунку вартість об’єкту становить 640,59270 тис. грн. Керуючись Наказом Мінекономіки від 22.11.2024 року № 26335 "Про затвердження Методичних рекомендацій щодо особливостей здійснення публічних закупівель робіт з будівництва на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" складено Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі, яка становить 631,29576 тис. грн (з ПДВ).
2. Посилання на сторінку:
https://gis.khm.gov.ua/public_procurement_card/3612032182270297726
на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Управлінням житлової політики і майна ХМР, як замовником, не погоджуючись з прийнятим Рішенням Антимонопольного комітету України від 20.05.2024 №8051-р/пк-пз було подано в межах визначеного законом строку адміністративний позов до Київського окружного адміністративного суду України про визнання цього рішення протиправним та його скасування. Київський окружний адміністративний суд 23.06.2025 виніс ухвалу про відкриття спрощеного провадження в адміністративній справі без проведення судового засідання, справа №320/28859/25. Замовником в межах технічної можливості було розміщено на веб-порталі Уповноваженого органу інформацію щодо оскарження до суду вказаного вище рішення Антимонопольного комітету.