-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
Реконструкція приміщення "центру надання адміністративних послуг" департаменту соціального захисту та гідності виконавчого комітету вараської міської ради за адресою: мікрорайон Будівельників, 25/1, м.Вараш, Вараського району, Рівненської області
З урахуванням положень КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року №281. Тендерні пропозиції повинні готуватися українською мовою
Завершена
4 644 453.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 23 222.27 UAH
мін. крок: 0.5% або 23 222.27 UAH
Номер:
2bc5595194c24b27ad51969e2cbcad2a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-05-26-000097
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.05.2025 00:00
Період моніторингу:
26.05.2025 18:00 - 17.06.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
26.05.2025 № 36-з
Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 26.05.2025 № 36-з.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2025-04-14-005168-a 14.04.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 09 червня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту житлово-комунального господарства, майна та будівництва виконавчого комітету Вараської міської ради (далі - Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію учасника-переможця торгів ТОВ «СВК Енерго Альянс», повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 08.05.2025 № 28, повідомлення про намір укласти договір, договір від 20.05.2025 № 4330-Д-33-25, пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 28.05.2025, 06.06.2025.
Період усунення порушень:
09.06.2025 18:31 - 13.06.2025 00:00
Дата публікації висновку:
09.06.2025 18:31
Запити/Пояснення
Номер:
585b1e1cb90e4d7cbd7bd9cbb4f08474
Назва:
Запит про надання поянень
Дата опублікування:
27.05.2025 14:19
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
31.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу робіт з реконструкції приміщення «Центру надання адміністративних послуг» Департаменту соціального захисту та гідності виконавчого комітету Вараської міської ради за адресою: мікрорайон Будівельників, 25/1, м. Вараш, Вараського району, Рівненської області (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-04-14-005168-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та на підставі яких розрахунків (підтвердити документально) визначено його очікувану вартість.
Також, просимо надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.
Номер:
dcacf702fdd64e8dac60ea53465bf34a
Назва:
пояснення
Дата опублікування:
28.05.2025 12:41
Опис:
Департамент житлово-комунального господарства, майна та будівництва виконавчого комітету Вараської міської ради надає інформацію та відповідні документи на підставі яких здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та на підставі яких розрахунків (підтвердити документально) визначено його очікувану вартість. визначались відповідно розробленого робочого проекту «Реконструкція приміщення "центру надання адміністративних послуг" департаменту соціального захисту та гідності виконавчого комітету вараської міської ради за адресою: мікрорайон Будівельників, 25/1, м.Вараш, Вараського району, Рівненської області» з дотриманням Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», постанови Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 №560 «Про затвердження Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України», наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 16.05.2011 №45 «Про затвердження Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів» на замовлення департаменту житлово-комунального господарства, майна та будівництва виконавчого комітету Вараської міської ради в ТОВ «КБ «Корвет», проведено експертизу даного проекту в товаристві з обмеженою відповідальністю «Перша Будівельна Експертиза» та затверджено наказом директора департаменту від 19.12.2023 №44-од-24-4330.
Копії документів долучаються:
- файл «наказ ВА 327 від 13.12.2024.pdf»
- файл «наказ ВА 329 від 16.12.2024.pdf»
- файл «наказ про затвердження ПКД 19.12.2024.pdf»
- файл «Експертний звіт.pdf»
- файл «Зведений кошторисний розрахунок.pdf»
- файл «Обгрунтування від 11.03.2025.pdf»
- файл «листи.pdf»
- файл «лист щодо внесення змін.pdf»
- файл «наказ ВА 46 від 28.02.2025.pdf»
- файл «наказ ВА 72 від 24.03.2025.pdf»
- файл «наказ ВА 149 від 12.05.2025.pdf»
- файл «наказ ВА 214 від 26.05.2025.pdf»
Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі https://varashmtg.gov.ua/index.php/finansy/publichni-zakupivli?view=article&id=3420:ua-2025-04-14-005168-a&catid=159 .
Номер:
1d0cab0b97414d6bb6d5b1c95e850d87
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
04.06.2025 14:15
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.06.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу робіт з реконструкції приміщення «Центру надання адміністративних послуг» Департаменту соціального захисту та гідності виконавчого комітету Вараської міської ради за адресою: мікрорайон Будівельників, 25/1, м. Вараш, Вараського району, Рівненської області (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-04-14-005168-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Відповідно до п. 9 Додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі» передбачено, що для документального підтвердження вимог, у складі тендерної пропозиції (технічного завдання предмета закупівлі) учасником мають бути надані,зокрема, розрахунок розміру кошторисної заробітної плати. Розмір кошторисної заробітної плати розраховується учасником самостійно відповідно до Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 20.10.2016 № 281 (у редакції наказу від 27.07.2018 № 196). Розмір кошторисної заробітної плати не може бути більше ніж 23600 грн.
В завантаженій тендерній пропозиції учасника ТОВ «СВК Енерго Альянс» відсутній документ, який містить механізм розрахунку розміру кошторисної заробітної плати.
Обгрунтуйте відповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ «СВК Енерго Альянс» вимогам тендерної документації?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.
Номер:
00f7ec5beb534c26a61e5245379b03f9
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
06.06.2025 11:57
Опис:
Департамент житлово-комунального господарства, майна та будівництва виконавчого комітету Вараської міської ради надає інформацію та відповідні документи щодо розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, повідомляємо наступне:
Відповідно до пункту 9 Додатку 2 до тендерної документації: «9. Для документального підтвердження вимог, у складі тендерної пропозиції (технічного завдання предмета закупівлі) учасником мають бути надані:
1) Підтверджуючі розрахунки за всіма статтями витрат договірної ціни, що відповідають ціні (динамічна) пропозиції учасника, відповідно до КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» зі змінами.»
2) Розрахунок розміру кошторисної заробітної плати.
Розмір кошторисної заробітної плати розраховується учасником самостійно відповідно до Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 20.10.2016 № 281 (у редакції наказу від 27.07.2018 № 196).
Розмір кошторисної заробітної плати не може бути більше ніж 23 600 грн.»
Згідно пункту 2 Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, який затверджений Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 20.10.2016 № 281 (у редакції наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 27 липня 2018 року № 196), зазначено:
«2. Кошторисна заробітна плата обчислюється згідно із ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» та відображається у прямих витратах відповідно до ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 «Настанова щодо визначення прямих витрат у вартості будівництва».»
Тобто, розрахунки розміру кошторисної заробітної плати відображається у прямих витратах.
Також, відповідно до Кошторисних норм України «Настанови з визначення вартості будівництва» зі змінами, затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України №281 від 01.11.2021 "Про затвердження кошторисних норм України у будівництві" (далі – Настанова) (зі змінами), зокрема згідно пункту 5.1. розділу V зазначено: «5.1. Ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва, та поточних цін на них або з використанням укрупнених показників вартості робіт, обсяги та види яких передбачені затвердженою проектною документацією.».
Згідно абзацу 5 пункту 5.1. розділу V Настанови: «Ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 цієї Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів.».
Пунктом 5.3. розділу V Настанови: «5.3. Заробітна плата в складі прямих витрат розраховується учасником процедури закупівлі (підрядником) на підставі нормативних трудовитрат на певний обсяг робіт і вартості людино-години середнього нормативного розряду цих робіт для ланки робітників-будівельників і монтажників та середнього нормативного розряду ланки робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні будівельних машин і механізмів.
Вартість людино-години, яка відповідає середньому нормативному розрядові робіт або за видами робіт, або по об’єкту будівництва в цілому, визначається виходячи з середньомісячної заробітної плати на одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник процедури закупівлі (підрядник) планує отримувати на об’єкті замовлення, з урахуванням показника середньомісячної норми тривалості робочого часу, встановленого центральним органом виконавчої влади з формування та забезпечення реалізації державної політики у сфері праці, зайнятості населення, трудової міграції, трудових відносин, соціального захисту, соціального діалогу і розраховується за формулою (4):
Влюд.год = ЗПп
Пснтрч
(4)
де Влюд.год ― вартість людино-години, яка відповідає середньому нормативному розрядові робіт, грн;
ЗПп — середньомісячна заробітна плата на одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник процедури закупівлі (підрядник) планує отримувати на об’єкті будівництва, грн;
Пснтрч — показник середньомісячної норми тривалості робочого часу, встановлений центральним органом виконавчої влади з формування та забезпечення реалізації державної політики у сфері праці, зайнятості населення, трудової міграції, трудових відносин, соціального захисту, соціального діалогу, люд.год.».
Пунктом 3.11. розділу ІІІ Настанови вказано: «3.11. Локальні кошториси складаються в поточному рівні цін на трудові і матеріально-технічні ресурси за формами, наведеними в додатках 1, 2 та 3 цієї Настанови.
За локальними кошторисами визначають прямі та загальновиробничі витрати.».
Пунктом 3.12. розділу ІІІ Настанови: «3.12. Прямі витрати враховують у своєму складі вартість матеріалів, виробів і комплектів, заробітну плату робітників-будівельників, вартість експлуатації будівельних машин та механізмів.
Прямі витрати визначаються за пунктами 4.1 – 4.13 цієї Настанови.».
Пункт 2.6. розділу ІІ Настанови зазначає, що: «2.6. Прямі витрати у вартості будівництва визначаються за розділами IV, V, VI цієї Настанови, а решта витрат, які враховуються у вартості будівництва, визначаються розрахунково.».
У пункті 4.1. розділу ІV Настанови чітко зазначено, що: «4.1 Прямі витрати враховують у своєму складі заробітну плату (основну та додаткову) робітників, вартість експлуатації будівельних машин та механізмів, вартість матеріалів, виробів, комплектів.
Прямі витрати визначаються в локальних кошторисах шляхом множення визначеної за КНУ РЕКН кількості трудових і матеріально-технічних ресурсів, необхідних для виконання об’ємів робіт, обчислених за проектною документацією або дефектним актом, на відповідні поточні ціни цих ресурсів.
Поточні ціни на трудові та матеріально-технічні ресурси в інвесторській кошторисній документації приймаються за даними замовника або, за його дорученням, з інших джерел.»
У пункті 4.2. розділу ІV Настанови також чітко зазначено, що: «4.2 Кошторисна заробітна плата, що наводиться в прямих витратах у локальних кошторисах, вираховується окремо для робітників-будівельників і монтажників, робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні будівельних машин і механізмів, та робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні автотранспортних засобів при перевезенні ґрунту і будівельного сміття.
Витрати труда робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні автотранспортних засобів при перевезенні ґрунту і будівельного сміття, приймаються за додатком 14 цієї Настанови».
Також пункті 4.3. розділу ІV Настанови зазначено, що: «4.3 Розрахунок заробітної плати провадиться на підставі нормативно-розрахункових трудовитрат і вартості людино-години відповідного середнього нормативного розряду робіт, які виконуються ланкою робітників-будівельників, монтажників, та середнього нормативного розряду ланки робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні будівельних машин та механізмів.
Вартість людино-години робітників по об’єктах будівництва, що споруджуються за рахунок державних коштів, обчислюється з урахуванням положень, викладених у «Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується під час визначення вартості будівництва», затвердженому наказом Мінрегіону від 20 жовтня 2016 року № 281 та зареєстрованому в Міністерстві юстиції України 11 листопада 2016 року за № 1469/29599 (в редакції наказу Мінрегіону від 27 липня 2018 року № 196, зареєстрованому в Міністерстві юстиції України 16 серпня 2018 року за № 931/32383).».
На виконання вимог Додатку 2 до тендерної документації, у складі тендерної Пропозиції Переможця (ТОВ "СВК Енерго Альянс" (Код ЄДРПОУ: 42779526)) були подані розрахунки ціни пропозиції учасника процедури закупівлі відповідно до вимог Кошторисних норм України «Настанови з визначення вартості будівництва» зі змінами, а саме: договірна ціна (файл «ДОГОВІРНА ЦІНА.pdf»), пояснювальна записка (файл «ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА. pdf»), розрахунки №№ 1-4 (файл «Розрахунки №№ 1-4. pdf»), локальні кошториси на будівельні роботи (файли « з 88_ДЦ_ЛК1_02-01-01.pdf по 88_ДЦ_ЛК1_02-01-016.pdf»), підсумкові відомості ресурсів до локальних кошторисів (файли «з 88_ДЦ_ВПРЛК_02-01-01.pdf по 88_ДЦ_ВПРЛК_02-01-016.pdf») та розрахунки загальновиробничих витрат до локальних кошторисів (файли «з 88_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-01.pdf по 88_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-016.pdf).
В складі наданих розрахунків локальні кошториси на будівельні роботи (файли « з 88_ДЦ_ЛК1_02-01-01.pdf по 88_ДЦ_ЛК1_02-01-016.pdf») в стопчиках 6,7 та 9 зазначено заробітну плату по кожній позиції розрахунку у кінці 8 стовпчику кожного локального кошторису на будівельні роботи зазначено розмір кошторисної заробітної плати, та в пояснювальній записці (файл «ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА. pdf») визначений розмір кошторисної заробітної плати учасника (підрядника), яку учасник планує отримувати на об'єкті будівництва, яка становить 18500 грн., що відповідає вимогам пункту 9 Додатку 2 до тендерної документації.
В стовпчиках 6, 7 та 9 Локального кошторису на будівельні роботи №02-01-01 зазначено заробітну плату по кожній позиції розрахунку, у кінці 8 стовпчику кожного локального кошторису на будівельні роботи (з 88_ДЦ_ЛК1_02-01-01.pdf по 88_ДЦ_ЛК1_02-01-016.pdf) зазначено підсумок кошторисної заробітної плати.
Також, у 8 стовпчику об’єктного кошторису № 02-01 зазначено Кошторисна заробітна плата, тис. грн., відповідно в кінці 8 стовпчику наведений підсумок кошторисної заробітної плати, що становить 741,00618 тис. грн.
Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей.
Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Виправлення в документах, що долучені учасником на повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (файл пропозиції «Розрахунок кошторисної заробітної плати.pdf» Тип документу: документи, що підтверджують кваліфікацію. Завантажено в ЦБД Prozorro: 07.05.2025 10:21», які надав учасник ТОВ «СВК Енерго Альянс» у складі тендерної пропозиції, що не впливає на зміну кількісних, та якісних характеристик предмета закупівлі та жодним чином не призводить до зміни предмета закупівлі (найменування товару, марки, моделі та зміни предмета закупівлі), в тому числі вартості тендерної пропозиції учасника.
Подібна практика згадується по моніторингу Державної аудиторської служби України Західного офісу Держаудитслужби Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Наказ 25.04.2023 № 30 ID моніторингу UA-М-2023-04-25-000022 по закупівлі UA-2023-04-04-003468-а «Капітальний ремонт спортивного залу Вараського ліцею №2 Вараської міської територіальної громади Рівненської області за адресою: 34400, Рівненська область, м.Вараш, мікрорайон Будівельників, 56 (коригування)*», відповідно до висновку Держаудитслужби – порушення не виявлені.
Враховуючи викладене вище, у тому числі, надані у складі тендерної Пропозиції Переможця (ТОВ "СВК Енерго Альянс" (Код ЄДРПОУ: 42779526)) документ, який містить механізм розрахунку розміру кошторисної заробітної плати на «Реконструкція приміщення "центру надання адміністративних послуг" департаменту соціального захисту та гідності виконавчого комітету Вараської міської ради за адресою: мікрорайон Будівельників, 25/1, м. Вараш, Вараського району, Рівненської області» (файл «Розрахунок кошторисної заробітної плати.pdf»), відсутні підстави для відхилення його тендерної пропозиції, тендерна пропозиція Учасника ТОВ "СВК Енерго Альянс" (Код ЄДРПОУ: 42779526) повністю відповідала вимогам тендерної документації.