-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Ручний інструмент та приладдя до нього
Торги не відбулися
1 275 409.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 377.05 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 377.05 UAH
Номер:
0c6a841923c840d8aea21fc195df96ff
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-05-07-000101
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.05.2025 00:00
Період моніторингу:
07.05.2025 18:01 - 29.05.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
07.05.2025 № 49-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
07.05.2025 № 49-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7. UA-2025-04-14-003517-a, 14.04.2025, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям; внесення змін до тендерної документації; надання роз’яснень щодо тендерної документації; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Постанова № 1178, Особливості); внесення змін до тендерної документації; надання роз’яснень щодо тендерної документації; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ФІЛІЯ «ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ «ХМЕЛЬНИЦЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ» (далі – Замовник) на 2025 рік; тендерну документацію, затверджену Рішенням уповноваженої особи філії «ВП «Хмельницька АЕС» АТ «НАЕК «Енергоатом» від «14» квітня 2025 р. протокол №100; тендерну документацію із змінами від 24 квітня 2025 Рішення уповноваженої особи філії ВП «Хмельницька АЕС» АТ «НАЕК «Енергоатом» від «24» квітня 2025 р.; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою філії «ВП «Хмельницька АЕС» АТ «НАЕК «Енергоатом» №108 від 24.04.2025; запитання потенційного учасника щодо тендерної документації 15.04.2025 та відповідь замовника від 18.04.2025; запитання потенційного учасника щодо тендерної документації 26.04.2025 та відповідь замовника від 29.04.2025; протокол продовження строку розгляду пропозиції від 08.05.2025; відповідь замовника від 13.05.2025 на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднену в електронній системі закупівель.
Період усунення порушень:
22.05.2025 16:58 - 28.05.2025 00:00
Дата публікації висновку:
22.05.2025 16:58
Запити/Пояснення
Номер:
1385d417164d46fdb313bcff0d576f86
Назва:
запит про надання пояснень
Дата опублікування:
08.05.2025 17:11
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.05.2025 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 1275409,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-04-14-003517-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
- надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
0e7cabb8f8c341cf8897445a094cc5fd
Назва:
Пояснення на запит ДАСУ щодо закупівлі UA-2025-04-14-003517-a «Ручний інструмент та приладдя до нього» (код ДК 021:2015: 42650000-7: Ручні інструменти пневматичні чи моторизовані)
Дата опублікування:
13.05.2025 16:33
Опис:
Закупівля за номером UA-2025-04-14-003517-a «Ручний інструмент та приладдя до нього» (код ДК 021:2015: 42650000-7: Ручні інструменти пневматичні чи моторизовані) за процедурою відкриті торги з особливостями здійснювалась відповідно до визначеної потреби на підставі поданих позапланових заявок, згідно організаційно-розпорядчих документів, технічної документації АТ «НАЕК «Енергоатом» та філії «ВП «Хмельницька АЕС» з метою своєчасного та безпечного виконання ремонтних робіт і технічного обслуговування обладнання згідно вимог технологічних процесів та керівництв з ремонту та для усунення виявлених персоналом невідповідностей (дефектів, малозначимих подій) власними силами, непрацездатність якого впливає або може вплинути на несення навантаження енергоблоків №1,2 філії ВП ХАЕС.
Технічні, якісні характеристики та комплектація предмета закупівлі визначені згідно Додатку №3 до тендерної документації «Ручний інструмент та приладдя до нього».
Очікувана вартість закупівлі визначена в порядку, передбаченому Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», виробничими та організаційно - розпорядчими документами АТ «НАЕК «Енергоатом» (наказ АТ «НАЕК «Енергоатом» від 08.10.2024 № 01-1011-н «Про порядок визначення очікуваної вартості закупівель товарів, робіт та послуг») та на основі попереднього цінового аналізу ринку потенційних постачальників, а саме: ТОВ «ВК ПОСТАЧ» (м. Київ), ФОП ЛУК’ЯН М.Ф. (м. Вінниця). За результатом аналізу отриманих комерційних пропозицій сформовано інформаційну довідку про визначення очікуваної вартості закупівлі від 26.02.2025 (додається) у відповідності до виділеного бюджету філії «ВП «Хмельницька АЕС». Джерелом фінансування закупівель АТ «НАЕК «Енергоатом» є власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
Додаток: Інформаційна довідка про визначення очікуваної вартості закупівлі з додатками від 26.02.2025 на 9 аркушах.