-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт об’єкта благоустрою: території в районі житлових будинків №7/3-7/7 по вул. Коновальця в м. Дрогобич Львівської області» (І черга)» (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи)
Завершена
2 137 761.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 688.81 UAH
мін. крок: 0.5% або 10 688.81 UAH
Номер:
c89864dd06f041ecb31163d663df56c9
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-08-05-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.08.2025 00:00
Період моніторингу:
05.08.2025 16:05 - 27.08.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
05.08.2025 №197
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби 05.08.2025 №197.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2025-04-14-000069-a, 14.04.2025. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178, встановлено порушення вимог пункту 7 частини другої статті 21 Закону, а також пунктів 3 та 26 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пунктів 10 та 11 частини першої статті 10 Закону та, відповідно, пунктів 3, 10 та 19 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; надання переможцем тендеру документів; своєчасності укладення договору про закупівлю; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру; правомірності внесення змін до договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходи у встановленому законодавтвом порядку щодо оприлюднення Договору №55 з додатками та додаткової угоди 07.07.2025 №1 до нього у машинозчитувальному форматі, а також вжити заходи (зокрема, проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо), направлені на недопущення недопущення в подальшому порушень вимог пункту 7 частини другої статті 21 Закону, пунктів 3 та 26 Особливостей №1178 при заповненні документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178, пунктів 10 та 11 частини першої статті 10 Закону та, відповідно, пунктів 3, 10 та 19 Особливостей №1178 при розміщенні та оприлюдненні інформації про закупівлі.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 15 серпня 2025 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; надання переможцем тендеру документів; своєчасності укладення договору про закупівлю; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру; правомірності внесенння змін до договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту міського господарства Дрогобицької міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік (UA-P-2025-04-14-000038-a); оголошення про проведення відкритих торгів; звіт про результати проведення процедури закупівлі; тендерну документацію Замовника та внесені зміни до неї; опубліковані звернення за роз’ясненням щодо процедури закупівлі та відповіді Замовника на такі звернення; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерної пропозиції; протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 02.05.2025 №50; тендерну пропозицію фізичної особи - підприємця Мандзяка Андрія Івановича (далі – ФОП Мандзяк А.І.); опубліковане повідомлення про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ФОП Мандзяка А.І. та опубліковані вказаним учасником документи на усунення таких невідповідностей; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; опубліковані ФОП Мандзяком А.І. як переможцем тендеру документи; договір підряду від 09.05.2025 №55, додаткову угоду від 07.07.2025 №1 до вказаного договору та повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю; опубліковані під час моніторингу Замовником пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю.
Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Відповідно до пункту 24 Особливостей №1178 Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 №1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію на закупівлю робіт не пізніше ніж за 14 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
У пункті 26 Особливостей №1178 оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію, визначену частиною другою статті 21 Закону з урахуванням цих особливостей.
Також, відповідно до пункту 7 частини другої статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію про умови оплати закупівлі.
Моніторингом встановлено, що в оголошенні про проведення досліджуваної процедури закупівлі зазначено наступні умови оплати: розрахунки здійснюються замовником після виконання і приймання всіх передбачених договором робіт протягом 14 днів після підписання акта готовності об’єкта до експлуатації та тільки в межах бюджетних призначень.
Проте, у пункті 4.2 проєкту договору, що міститься у Додатку №3 до тендерної документації, визначено, що вартість робіт Замовник виплачує підряднику після підписання актів здачі-приймання робіт протягом 10 календарних днів та тільки в межах бюджетних призначень.
Таким чином, в оголошені про проведення відкритих торгів за досліджуваною процедурою закупівлі вказано недостовірну інформацію про умови оплати за закупівлею, чим порушено норми пункту 7 частини другої статті 21 Закону, а також пунктів 3 та 26 Особливостей №1178.
Згідно з нормами пункту 10 Особливостей №1178 за результатами здійснення закупівлі шляхом застосування відкритих торгів відповідно до цього пункту в електронній системі закупівель замовником оприлюднюється договір про закупівлю та додатки до нього відповідно до вимог Закону з урахуванням цих особливостей.
Одночасно, відповідно до норм пункту 10 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Також, відповідно до пункту 19 Особливостей №1178 у разі внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, передбачених цим пунктом, замовник обов’язково оприлюднює повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору про закупівлю відповідно до вимог Закону з урахуванням цих особливостей.
За нормами пункту 11 частини першої статті 10 Закону повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та/або про ціни на матеріальні ресурси публікується протягом трьох робочих днів з дня внесення змін до договору про закупівлю у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 цього Закону. При цьому, до такого повідомлення додаються зміни до договору про закупівлю (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, в разі зміни цін на них) у машинозчитувальному форматі (у разі внесення змін до договорів, зазначених в абзацах другому, третьому частини першої статті 41 цього Закону).
Відповідно до абзацу п’ятого пункту 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 №835 машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини.
Згідно з пунктом 9 Положення №835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати: текстові дані (TXT, RTF, MD, ODT, DOC(X), (X)HTML); структуровані дані (RDF, XML, JSON, CSV, XLS(X), ODS, YAML).
Одночасно, відповідно до пункту 15 Порядку №1082, договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF.
Отже, у разі розміщення в електронній системі закупівель договору про закупівлю, додатків до договору про закупівлю (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) та повідомлення про внесення змін до договору у форматі PDF, замовником розміщуються також ці документи у машинозчитувальному форматі.
Моніторингом встановлено, що укладений за результатами досліджуваної процедури закупівлі договір від 09.05.2025 №55 (далі – Договір №55) та додатки до нього: Додаток №1 – локальний кошторис з розрахунком договірної ціни, Додаток №2 – календарний графік виконання робіт, Додаток №3 – план фінансування, Додаток №4 – перелік уповноважених осіб, контактні телефони та електронні адреси сторін для листування, а також додаткову угоду від 07.07.2025 №1 оприлюднено в електронній системі закупівель Замовником лише у форматі PDF та не оприлюднено у машинозчитувальному форматі, чим порушено вимоги пунктів 10 та 11 частини першої статті 10 Закону та, відповідно, пунктів 3, 10 та 19 Особливостей №1178.
Замовником у наданому під час моніторингу поясненні зазначено, зокрема, що Договір №55 та додатки до нього були оприлюднені відповідно до вимог Закону, зокрема, Додаток №5 «Інформація про ціни на матеріальні ресурси» було додатково опубліковано у машинозчитувальному форматі (DOCX), що відповідає пункту 10 частини першої статті 10 Закону, а додаткова угода від 07.07.2025 №1 не містила змін до цін на матеріальні ресурси, тому, згідно з пунктом 11 частини першої статті 10 та частиною п’ятою статті 41 Закону, у Замовника не виник обов’язок повторного оприлюднення документів у машинозчитувальному форматі.
Слід зазначити, що відповідно до пункту 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 №1082, договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF.
Водночас, у пунктах 10 та 11 частини першої статті 10 Закону визначено імперативну норму, за якою замовник оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Законом, договір про закупівлю, всі додатки та зміни до нього у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону).
До Переліку наборів даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженому у додатку до Положення №835, віднесено інформацію про закупівлі, що оприлюднюється згідно із Законом України «Про публічні закупівлі», а у пункті 2 Положення №835 визначено поняття «машиночитаний формат».
Отже, у разі розміщення в електронній системі закупівель договору про закупівлю, додатків до договору про закупівлю (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) та додаткові угоди у форматі PDF, замовником розміщуються також ці документи у машинозчитувальному форматі.
При цьому, за нормами у пунктах 10 та 11 частини першої статті 10 Закону про оприлюднення інформації про ціни на матеріальні ресурси у машинозчитувальному форматі зазначено як «в тому числі».
Період усунення порушень:
15.08.2025 16:24 - 30.08.2025 00:00
Дата публікації висновку:
15.08.2025 16:24
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Порушення усунені
Дата публікації звіту:
22.08.2025 10:37
Запити/Пояснення
Номер:
ab9e91c1142e40678c2973f32e46237f
Назва:
Про надання інформації
Дата опублікування:
08.08.2025 10:01
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.08.2025 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2025-04-14-000069-a, яка проведена Департаментом міського господарства Дрогобицької міської ради (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Моніторингом встановлено, що в електронній системі закупівель в електронних полях у розділі «Інформація про предмет закупівлі» строк виконання робіт вказано – 29 серпня 2025.
Водночас, у пункті 5.1 проєкту договору (Додаток №3 до тендерної документації) зазначено, що підрядник розпочинає виконання робіт протягом 10 (десяти) днів з моменту підписання договору і забезпечує їх завершення до 01.12.2025 включно.
Слід зазначити, що згідно пункту 5.1 договору від 09.05.2025 №55 (далі – Договір №55) підрядник розпочинає виконання робіт протягом 10 (десяти) днів з моменту підписання договору і забезпечує їх завершення до 01.12.2025 включно.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
3. Поясніть розбіжності щодо строку виконання робіт в електронних полях в електронній системі закупівель та у проєкті договору (Додаток №3 до тендерної документації).
Відповідно до норм пункту 10 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Також, за нормами пункту 11 частини першої статті 10 Закону повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та/або про ціни на матеріальні ресурси публікується протягом трьох робочих днів з дня внесення змін до договору про закупівлю у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 цього Закону. При цьому, до такого повідомлення додаються зміни до договору про закупівлю (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, в разі зміни цін на них) у машинозчитувальному форматі (у разі внесення змін до договорів, зазначених в абзацах другому, третьому частини першої статті 41 цього Закону).
Відповідно до абзацу п’ятого пункту 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 №835 машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини.
Згідно з пунктом 9 Положення №835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати: текстові дані (TXT, RTF, MD, ODT, DOC(X), (X)HTML); структуровані дані (RDF, XML, JSON, CSV, XLS(X), ODS, YAML).
Замовником в електронній системі закупівель оприлюднено Договір №55 та додатки до нього: Додаток №1 – локальний кошторис з розрахунком договірної ціни, Додаток №2 – календарний графік виконання робіт, Додаток №3 – план фінансування, Додаток №4 – перелік уповноважених осіб, контактні телефони та електронні адреси сторін для листування, а також додаткову угоду від 07.07.2025 №1 лише у форматі PDF.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
4. Пояснити причини не оприлюднення Договору №55, додатків до нього та додаткової угоди від 07.07.2025 №1 у машинозчитувальному форматі?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
00549433c2f347c29790c35445b8d205
Назва:
Пояснення на Запит замовнику на пояснення по закупівлі: «Капітальний ремонт об’єкта благоустрою: території в районі житлових будинків №7/3-7/7 по вул. Коновальця в м. Дрогобич Львівської області» (І черга)» (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи); Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-04-14-000069-a
Дата опублікування:
13.08.2025 22:00
Опис:
1. Інформуємо Вас про те, що Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість на основі Експертного звіту (позитивного) щодо розгляду проектної документації на будівництво за предметом даної закупівлі №04-04/100 від 25.03.2025, проєктно-кошторисної документації з використанням програмного комплексу АВК та згідно рішення Дрогобицької міської ради «Про бюджет Дрогобицької міської територіальної громади на 2025 рік» (зі змінами).
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно до потреб департаменту міського господарства Дрогобицької міської ради та норм чинного законодавства і зазначені в тендерній документації. Капітальний ремонт об’єкта благоустрою передбачено з метою покращення техніко-експлуатаційних показників вулиці та умов руху транспорту, підвищення несучої здатності дорожнього одягу, вирівнювання поздовжнього профілю, покращення водовідведення з поверхні проїзної частини та влаштування покриття. Розмір бюджетного призначення для предмета закупівлі - закупівля оголошена на очікувану вартість відповідно до розробленої і затвердженої у встановленому порядку проєктно-кошторисної документації і відповідає розрахунку видатків до кошторису Дрогобицької міської територіальної громади на 2025 рік.
Очікувана вартість закупівлі робіт з капітального ремонту визначена з урахуванням «Настанови з визначення вартості будівництва» (зі змінами), затвердженої наказом Мінрегіонбуду № 281 від 01.11.2021, відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації та обрахована на основі зведеного кошторисного розрахунку вартості об`єкта будівництва, а саме розраховані витрати, які несе Підрядник під час виконання робіт із відмінусуванням витрат, які несе Замовник самостійно та становить 2 126 809,20 грн. (два мільйони сто двадцять шість тисяч вісімсот дев’ять грн. 20 коп.), з врахування податку на додану вартість.
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) розміщено на сайті Дрогобицької міської ради. Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://drohobych-rada.gov.ua/obgruntuvannya-tehnichnyh-ta-yakisnyh-harakterystyk-predmeta-zakupivli-rozmiru-byudzhetnogo-pryznachennya-ochikuvanoyi-vartosti-predmeta-zakupivli-155/.
3. Щодо строку виконання робіт:
Дата 01.12.2025 р. у договорі від 09.05.2025 № 55 встановлена як кінцевий граничний строк виконання робіт. Цей строк включає максимальний термін виконання робіт з врахуванням погодних умов, можливість продовження виконання у випадку, якщо виникнуть підстави, визначені п. 5.1 договору (затримка бюджетного фінансування, відсутність повних бюджетних призначень або інші форс-мажорні обставини). Це робиться для уникнення необхідності вносити зміни до договору в разі затримок, що не залежать від сторін. Фактичний строк виконання робіт узгоджувався календарним планом (Додаток № 2), який є невід’ємною частиною договору та передбачав завершення робіт у травні–червні 2025 року. Роботи дійсно були виконані та прийняті у червні 2025 р., що підтверджується актами виконаних робіт. Вказаний у тендерній документації строк (29.08.2025) — це плановий строк Він відображає орієнтовну дату завершення, необхідну для проведення закупівлі та планування бюджетних видатків. Договір же містить «граничну рамку» на випадок затримок фінансування, яка не вплинула на фактичне завершення робіт. Наявність у договорі кінцевої дати 01.12.2025 р. не є помилкою, а передбачена для правової безпеки сторін. В проекті договору та ідентично в Договорі зазначено, що Підрядник забезпечує завершення виконання робіт до 01.12.2025 включно. Крім того, згідно як проекту Договору так і укладеного договору, Роботи за Договором повинні бути виконані відповідно до календарного плану виконання робіт (додаток №2). А саме календарним графіком (Додаток № 2 до Договору № 55 від 08.05.2025) і передбачено виконання робіт до серпня 2025 року. Слід звернути увагу, що датою виконання робіт є не фактичне завершення виконання робіт на об’єкті, а закінчення робіт вважається дата їх прийняття Замовником. Крім того, перед прийняття робіт Замовником виконані роботи приймає інженер з технічного нагляду. Проектом договору та Договором № 55 передбачено, що Підрядник може здійснити виконання робіт достроково. І фактично, Роботи по цьому об’єкту завершені достроково — у червні 2025 р., що відповідає як п. 5.1. так і п. 5.2. Договору, календарному плану (Додатку № 2 до Договору), вимогам Тендерної документації, Оголошенню про проведення закупівлі. Дана практика узгоджується з ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (можливістю передбачати умови продовження строку виконання договору). Крім того і Замовником і Переможцем торгів дотримано всіх вимог, що виключають застосування п. 18 та п. 22 Особливостей.
Крім того, виконання зобов’язань Сторін згідно договору № 55 від 08.05.2025 фактично виконано про що свідчить додаткова угода № 1 до цього договору.
4. Щодо публікації у машинозчитувальному форматі: Договір від 08.05.2025 підряду та додатки до нього були оприлюднені відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Зокрема, Додаток № 5 «Інформація про ціни на матеріальні ресурси» було додатково опубліковано у машинозчитувальному форматі (DOCX), що відповідає пункту 10 частини першої статті 10 Закону. Додаткова угода від 07.07.2025 № 1 не містила змін до цін на матеріальні ресурси, тому, згідно з пунктом 11 частини першої статті 10 та частиною п’ятою статті 41 Закону, у замовника не виник обов’язок повторного оприлюднення документів у машинозчитувальному форматі.
П. 11 ч. 1 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі, Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Згідно Закону України "Про публічні закупівлі", Уповноважений орган - центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель. Уповноважений орган – Міністерство економіки України.
Слід також звернути увагу, що закупівлю оголошено 14.04.2025 року.
11.07.2025 набули чинності зміни до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, прийнятого згідно з Наказом Міністерства економіки № 2519 від 23.05.2025.
Таким чином, всі вимоги Закону щодо оприлюднення інформації були дотримані, а відсутність дублювання у машинозчитувальному форматі не є порушенням.
Додатки:
Експертний звіт
Додаток №5 до договору у машинозчитувальному форматі
Додаткова угода №1 до договору