-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Встановлення системи захисту від прямих попадань блискавки будівлі Новокиївської гімназії Шевченківської сільської ради Миколаївської області за адресою: Миколаївська обл., Миколаївський р-н, с. Новокиївка, вул. Степова, 22 (код ДК 021:2015 45310000-3 – Електромонтажні роботи)
Завершена
600 441.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 002.21 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 002.21 UAH
Номер:
25fed878a83142b68aa3fbea182b54a1
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-05-26-000082
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.05.2025 00:00
Період моніторингу:
26.05.2025 18:00 - 17.06.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
26.05.2025 № 58-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 26.05.2025.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 26.05.2025 № 58-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ 3 UA-2025-04-11-012139-a 11.04.2025
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «СПАС», ТОВ «ПБВ-ЕЛЕКТРО» та ТОВ «ФЕНІКС ЮГ», своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 05 червня 2025 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції на час проведення процедури закупівлі, далі – Особливості); внесення змін до тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2025 рік Відділу освіти, молоді та спорту Шевченківської сільської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи від 11.04.2025 (протокол № 11/04/1) із змінами, внесеними рішенням уповноваженої особи від 18.04.2025 (протокол № 18/04/2); перелік змін, що вносився до тендерної документації; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «СПАС» (далі – ТОВ «СПАС»), товариства з обмеженою відповідальністю «ПБВ-ЕЛЕКТРО» (далі – ТОВ «ПБВ-ЕЛЕКТРО») та товариства з обмеженою відповідальністю «ФЕНІКС ЮГ» (далі – ТОВ «ФЕНІКС ЮГ»); рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі - Комісія АМКУ) від 01.05.2025 № 6979-р/пк-пз; повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до ТОВ «ФЕНІКС ЮГ»; протоколи щодо прийняття рішень уповноваженою особою від 12.05.2025 № 12/05/2, від 14.05.2025 № 14/05/1 та від 20.05.2025 № 20/05/1; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; договір від 30.05.2025 № 3-БЗ; пояснення та документи, надані Замовником через електронну систему закупівель.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
05.06.2025 11:50 - 11.06.2025 00:00
Дата публікації висновку:
05.06.2025 11:50
Запити/Пояснення
Номер:
35a1922b0d5642e687f2572bafe22a31
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
27.05.2025 10:00
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
31.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи (Встановлення системи захисту від прямих попадань блискавки будівлі Новокиївської гімназії Шевченківської сільської ради Миколаївської області за адресою: Миколаївська обл., Миколаївський р-н, с. Новокиївка, вул. Степова, 22)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2025-04-11-012139-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Пропоную надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на матеріальні ресурси (будівельні матеріали), що є предметом даної закупівлі, проєктно-кошторисну документацію (інвесторську), технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Пропоную надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
2253a7b6c70f4c19935fa3c65f114ded
Назва:
Відповідь на запит UA-2025-04-11-012139-a
Дата опублікування:
29.05.2025 21:57
Опис:
На Ваш запит у межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом Встановлення системи захисту від прямих попадань блискавки будівлі Новокиївської гімназії Шевченківської сільської ради Миколаївської області за адресою: Миколаївська обл., Миколаївський р-н, с. Новокиївка, вул. Степова, 22 (код ДК 021:2015 45310000-3 – Електромонтажні роботи) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-11-012139-a) повідомляємо наступне:
Стосовно першого питання:
- надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на матеріальні ресурси (будівельні матеріали), що є предметом даної закупівлі, проєктно-кошторисну документацію (інвесторську), технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Уповноваженою особою Відділу освіти, молоді та спорту Шевченківської сільської ради отримано Робочий проект Системи блискавозахисту 021-2024-БЗ, Зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва 021-2024-БЗ.С-ЗК, дефектний акт, локальний кошторис, підсумкова відомість ресурсів по об’єкту: Встановлення системи захисту від прямих попадань блискавки будівлі Новокиївської гімназії Шевченківської сільської ради Миколаївської області за адресою: Миколаївська обл., Миколаївський р-н, с. Новокиївка, вул. Степова, 22.
Таким чином, виникла необхідність у закупівлі за предметом Встановлення системи захисту від прямих попадань блискавки будівлі Новокиївської гімназії Шевченківської сільської ради Миколаївської області за адресою: Миколаївська обл., Миколаївський р-н, с. Новокиївка, вул. Степова, 22 (код ДК 021:2015 45310000-3 – Електромонтажні роботи), очікувана вартість якої складає 600 441,00 гривень, що визначена як різниця між загальною кошторисною вартістю об’єкта (сума 632 581,00 гривень) та вартістю проектних робіт та експертизи проектної документації (сума 32 140,00 гривень).
Рішенням № 6 від 26.02.2025р. ХХХІІ сесії VІІІ скликання Шевченківської сільської ради було прийнято рішення щодо фінансування даної закупівлі.
Додаємо:
- Робочий проект Системи блискавозахисту 021-2024-БЗ;
- Зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва 021-2024-БЗ.С-ЗК;
- Дефектний акт;
- Локальний кошторис;
- Підсумкова відомість ресурсів;
- Рішення № 6 від 26.02.2025р. ХХХІІ сесії VІІІ скликання Шевченківської сільської ради;
- Пояснювальна записка до рішення Шевченківської сільської ради «Про внесення змін до бюджету Шевченківської сільської територіальної громади на 2025рік» № 6 від 26.02.2025року;
- Зміни обсягів асигнувань із загального та спеціального фондів сільського бюджету на 2025рік.
Стосовно другого питання:
- надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщується на офіційному сайті Відділу освіти, молоді та спорту Шевченківської сільської ради за посиланням https://shev.osv.org.ua/news, посилання на документ щодо закупівлі UA-2025-04-11-012139-a - https://osv.org.ua/rada/41446295/news/1748524846/.