-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Лабораторні реактиви (код ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника 33690000-3 - Лікарські засоби різні (33696500-0 – Лабораторні реактиви)
Завершена
2 200 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 11 000.00 UAH
Номер:
0c182c50bf3c426788970a827978acfc
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-07-14-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.07.2025 00:00
Період моніторингу:
14.07.2025 11:44 - 05.08.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
14.07.2025 №101-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Олександр СЕМЕНЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 14.07.2025 №101-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4.UA-2025-04-09-015124-a 09.04.2025 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону "Про публічні закупівлі".
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, із урахуванням вимог Постанови № 1178, розгляду тендерної пропозиції ФОП «Романова Наталія Миколаївна», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 липня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Постанова № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства «Вінницький регіональний клінічний лікувально-діагностичний центр серцево-судинної патології» (далі - Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 09.04.2025 № 1), рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 14.04.2025 № 5795-р/пк-пз, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця «Романова Наталія Миколаївна» (далі – ФОП «Романова Наталія Миколаївна»), вимогу про усунення невідповідностей до 18.04.2025 13:16, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 18.04.2025 № б/н, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю товару від 24.04.2025 № 160, повідомлення про внесення змін до договору, додаткові угоди від 02.05.2025 № 1 та від 06.05.2025 № 2, пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 21.07.2025 через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
28.07.2025 15:16 - 01.08.2025 00:00
Дата публікації висновку:
28.07.2025 15:16
Запити/Пояснення
Номер:
8911982ca5a048b4945480ee7e256b9d
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
16.07.2025 16:38
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.07.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі лабораторних реактивів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-04-09-015124-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс листи тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Надати інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на вебсайті, якщо так, то надати посилання яке буде доступне для перегляду.
2. Чому в оголошенні про проведення відкритих торгів в окремих електронних полях не зазначено коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року №1082 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 року №610/34893?
3. Яким чином учасником ФОП «Романова Наталія Миколаївна», якого обрано переможцем торгів, виконано вимогу пункту 1 додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі» до тендерної документації в частині надання оригіналу або засвідченої копії декларації про відповідність виробу вимогам технічного регламенту щодо медичних виробів (тест-смужки для сечового аналізатора Uri-Tex/Uri-Tex 300)?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
cc596d248cf441f38242184ddd1b4647
Назва:
ПОЯСНЕННЯ щодо проведеної закупівлі за предметом: Лабораторні реактиви (код ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника 33690000-3 - Лікарські засоби різні (33696500-0 – Лабораторні реактиви) Ідентифікатора закупівлі UA-2025-04-09-015124-a
Дата опублікування:
21.07.2025 09:58
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом: Лабораторні реактиви (код ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника 33690000-3 - Лікарські засоби різні (33696500-0 – Лабораторні реактиви) та відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаю відповідь (пояснення) на запит органу державного фінансового контролю наступного змісту.
По першому питанню: Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс листи тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Відповідь:
Відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №275 від 18.02.2020 зі змінами, визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі може здійснюватись декількома методами.
Зокрема, шляхом розрахунку очікуваної вартості товарів/послуг методом порівняння цін. Для цього замовник здійснює пошук, збір та аналіз інформації про ціну загальнодоступним способом шляхом пошуку інформації про ціни на товар в мережі Інтернет (на сайтах виробників/постачальників, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель Прозорро тощо); шляхом направлення не менше 3-х письмових запиті цінових пропозицій виробникам, офіційним представникам та дилерам, постачальникам конкретних товарів тощо.
Також, у разі закупівлі замовником товарів за сталим переліком та технічними характеристиками, може враховуватись вартість товару за попередньо укладеними договорами.
Визначення потреби в товарах за предметом закупівлі: Лабораторні реактиви (код ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника 33690000-3 - Лікарські засоби різні (33696500-0 – Лабораторні реактиви), здійснювалось замовником на підставі аналізу фактичного використання товарів згідно предмету закупівлі у минулих періодах та з урахуванням запланованої поточної потреби замовника.
При визначенні очікуваної вартості даної закупівлі було враховано комерційні пропозиції офіційних представників та постачальників лабораторних реактивів та витрат матеріалів для лабораторного обладнання, які додаються до даного пояснення.
Варто зазначити, що дана закупівля була оголошена замовником після розірвання, за зверненням постачальника, договору №07-03/2025/97 від 17.03.2025, який був укладений за результатами відкритих торгів з особливостями, ідентифікатор закупівлі №UA-2025-02-27-006750-а, де предметом закупівлі були ідентичні товари. Тому замовником при визначенні очікуваної вартості товарів за даною закупівлею було використано цінові показними на ідентичні товари за розірваним договором.
Отже, очікувана вартість закупівлі була сформована на підставі отриманих цінових пропозицій, які додані до пояснення та з урахуванням попередніх закупівель аналогічного товару за попередні періоди, в тому числі цінових показників відповідно до розірваного договору №07-03/2025/97 від17.03.2025 на ідентичні товари.
По другому питанню: Надати інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на вебсайті, якщо так, то надати посилання яке буде доступне для перегляду.
Відповідь:
Відповідно до п.4 1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 зі змінами, головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів необхідно забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Відповідно до ст. 1 Бюджетного кодексу України, головні розпорядники бюджетних коштів — бюджетні установи в особі їх керівників, які відповідно до статті 22 БКУ отримують повноваження шляхом встановлення бюджетних призначень; розпорядник бюджетних коштів — бюджетна установа в особі її керівника, уповноважена на отримання бюджетних асигнувань, взяття бюджетних зобов’язань, довгострокових зобов’язань за енергосервісом, середньострокових зобов’язань у сфері охорони здоров’я та здійснення витрат бюджету.
Відповідно до ч. 2 ст. 22 БКУ Головними розпорядниками бюджетних коштів можуть бути виключно:
- за бюджетними призначеннями, визначеними законом про Державний бюджет України, — установи, уповноважені забезпечувати діяльність Верховної Ради України, Президента України, Кабінету Міністрів України в особі їх керівників; міністерства, Національне антикорупційне бюро України, Служба безпеки України, Конституційний Суд України, Верховний Суд, вищі спеціалізовані суди, Вища рада правосуддя та інші органи, безпосередньо визначені Конституцією України, в особі їх керівників, а також Державна судова адміністрація України, Національна академія наук України, Національна академія аграрних наук України, Національна академія медичних наук України, Національна академія педагогічних наук України, Національна академія правових наук України, Національна академія мистецтв України, інші установи, уповноважені законом або Кабінетом Міністрів України на реалізацію державної політики у відповідній сфері, в особі їх керівників;
- за бюджетними призначеннями, визначеними рішенням про бюджет Автономної Республіки Крим, — уповноважені юридичні особи (бюджетні установи), що забезпечують діяльність Верховної Ради Автономної Республіки Крим та Ради міністрів Автономної Республіки Крим, а також міністерства та інші органи влади Автономної Республіки Крим в особі їх керівників; 3) за бюджетними призначеннями, визначеними іншими рішеннями про місцеві бюджети, — місцеві державні адміністрації, виконавчі органи та апарати місцевих рад (секретаріат Київської міської ради), структурні підрозділи місцевих державних адміністрацій, виконавчих органів місцевих рад в особі їх керівників.
Головні розпорядники коштів Державного бюджету України визначаються відповідно до п. 1 ч. 2 ст. 22 БКУ та затверджуються законом про Державний бюджет України шляхом встановлення їм бюджетних призначень. Головні розпорядники коштів місцевих бюджетів визначаються рішенням про місцевий бюджет відповідно до п. 2 , 3 ч. 2 ст. 22 БКУ.
Згідно з Єдиним реєстром розпорядників бюджетних коштів та відповідно до інформації про розпорядників та одержувачів бюджетних коштів в розрізі областей України, яка розміщена на офіційному сайті Державного вебпорталу бюджету для громадян у розділі «Розпорядники» - КНП «Вінницький регіональний клінічний лікувально-діагностичний центр серцево-судинної патології» є одержувачем коштів місцевого бюджету (скрінкопія офіційної сторінки надається).
Крім того, відповідно до річного плану закупівель на 2025 рік закупівля за предметом: Лабораторні реактиви (код ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника 33690000-3 - Лікарські засоби різні (33696500-0 – Лабораторні реактиви) здійснюється за рахунок коштів НСЗУ, які отримані від діяльності замовника.
Таким чино, замовник – КНП «Вінницький регіональний клінічний лікувально-діагностичний центр серцево-судинної патології» не належать до розпорядників бюджетних коштів та суб’єктів господарювання державного сектору, яким потрібно оприлюднювати інформацію, визначену пунктом 41 постанови № 710.
З огляду на зазначене, замовник не розміщував на сторінці власного вебсайту обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 зі змінами.
По третьому питанню: Чому в оголошенні про проведення відкритих торгів в окремих електронних полях не зазначено коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року №1082 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 року №610/34893?
Відповідь:
Відповідно до п. 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року №1082 зі змінами (надалі-Порядок), під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі в окремих електронних полях зазначається інформація, визначена пунктом 12 та абзацами другим-четвертим пункту 13 цього Порядку, та інформація щодо: назви товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі; коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.
Згідно п. 12 Порядку під час розміщення в електронній системі закупівель інформації про предмет закупівлі в окремих полях зазначається інформація щодо:
назви предмета закупівлі (у разі визначення предмета закупівлі - послуга з виконання науково-технічних робіт, у цьому електронному полі зазначається конкретна назва науково-технічної роботи);
коду предмета закупівлі відповідно до класифікаторів або назва згідно з ДСТУ, державних або галузевих будівельних норм, які передбачені для визначення предмета закупівлі відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Уповноваженим органом, та їх назви.
Абзацами 2-4 пункту 13 Порядку передбачено, що крім полів, визначених пунктом 12 Порядку, у випадках, зазначених у цьому пункті, додатково в окремих полях заповнюється інформація щодо:
міжнародної непатентованої назви лікарського засобу (далі - МНН), у разі визначення предмета закупівлі - лікарський засіб. Якщо предмет закупівлі містить два та більше лікарських засобів, замовником зазначається МНН кожного лікарського засобу;
коду та назви медичного виробу відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 05 лютого 2019 року № 159, у разі визначення предмета закупівлі - медичний виріб. Якщо предмет закупівлі містить два та більше медичних виробів, замовником зазначаються код та назва кожного медичного виробу;
коду за показниками третьої - п’ятої цифр Єдиного закупівельного словника, у разі визначення предмета закупівлі - послуга з професійної підготовки або перепідготовки, підвищення кваліфікації для безробітних громадян, що надається за рахунок коштів Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття.
Відповідно до п.3 Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року №708 зі змінами, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Пункт 34 ч.1 ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» зі змінами дає визначення товарів відповідно до закупівельного законодавства, а саме: товари - продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів.
Лабораторні реактиви є товаром та виробом медичного призначено, тому замовником при розміщенні оголошення про проведення відкритих торгів за закупівлею UA-2025-04-09-015124-a, предмет закупівлі: Лабораторні реактиви (код ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника 33690000-3 - Лікарські засоби різні (33696500-0 – Лабораторні реактиви) в окремих електронних полях зазначено код товару, які є предметом закупівлі, визначені згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі за четвертою цифрою Єдиного закупівельного словника та з зазначенням відповідного коду та назви медичного виробу відповідно до національного класифікатора НК 024:2023 «Класифікатор медичних виробів». Оскільки предмет закупівлі містить два та більше медичних виробів, замовником зазначено код та назву кожного медичного виробу.
По четвертому питанню: Яким чином учасником ФОП «Романова Наталія Миколаївна», якого обрано переможцем торгів, виконано вимогу пункту 1 додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі» до тендерної документації в частині надання оригіналу або засвідченої копії декларації про відповідність виробу вимогам технічного регламенту щодо медичних виробів (тест-смужки для сечового аналізатора Uri-Tex/Uri-Tex 300)?
Відповідь:
Учасник ФОП Романова Наталія Миколаївна, яку обрано переможцем торгів за ідентифікатором UA-2025-04-09-015124-a, виконала вимогу пункту 1 додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі-технічні вимоги до предмета закупівлі» до тендерної документації щодо надання оригіналу або засвідченої копії декларації відносно медичного виробу «тест-смужки для сечового аналізатора Uri-Tex/Uri-Tex 300» шляхом надання оригіналу Декларації про відповідність.
А саме: ФОП Романовою Наталією Миколаївною у складі тендерної пропозиції надано декларацію про відповідність №ДТ-03/23 від 15.03.2023, де на сторінці 1 зазначено, що сечові аналізатори Uri-Tex, сечові смужки, контролі та допоміжні засоби до них для лабораторної діагностики in vitro відповідають вимогам технічного регламенту щодо медичних виробів для діагностики in vitro, який затверджений постановою КМУ №754 від 02.10.2013.
При цьому, на сторінці 2 (додаток1 до декларації про відповідність №ДТ-03/23) зазначено перелік обладнання: сечовий аналізатор Uri-Tex та Uri-Tex 300, а також зазначено витратні матеріали – сечові смужки та контролі, де найменуванню «тест-смужки для сечового аналізатора Uri-Tex/Uri-Tex 300» відповідає назві сечові смужки 11, каталожний номер 6-051. Термін дії декларації до 11.01.2028. Даний документ міститься в доданих документах учасника за назвою файла «Декларації на товар 2)», сторін 7-9 файлу.
Додаток на 25 арк.
Уповноважена особа Марина МИКОЛЮК