• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

«Реконструкція об'єктів інфраструктури, будівель, споруд, зовнішніх мереж та прилеглої території площі 40-ї Армії у м. Тростянець, Сумської області». Демонтажні роботи. КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва». (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) (деталізований код ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція )

«Реконструкція об'єктів інфраструктури, будівель, споруд, зовнішніх мереж та прилеглої території площі 40-ї Армії у м. Тростянець, Сумської області». Демонтажні роботи. КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва». (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) (деталізований код ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція )

Завершена

15 141 003.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 75 705.02 UAH
Номер: b01e62e4b1e246aabfebc608b2c7f920
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-05-08-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07.05.2025 00:00
Автор: Північно-Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127036
Період моніторингу: 08.05.2025 10:57 - 30.05.2025 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 07.05.2025 № 51-З Суми Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами), доручення Держаудитслужби від 07.05.2025 № 003100-18/5618-2025, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Ігор КОРОТКИЙ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області від 07.05.2025 №51-З Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2025-04-09-014461-a 09.04.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Адреса: Ukraine, Суми
Контактна особа: Північно-Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 54) 222-46-18, v.b.kaliuzhna@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення договору про закупівлю установлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує усунути виявлене порушення шляхом оприлюднення Договору з Додатками №№1-3 до нього у машинозчитувальному форматі та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 16 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, в редакції від 01.04.2025 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Сумській області (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 09.04.2025 (протокол №09.04) зі змінами від 17.04.2025 (протокол № 17.04), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 25.04.2025, тендерну пропозицію приватного підприємства «ГОЛЬФСТРІМ», вимогу про усунення невідповідностей до 30.04.2025, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 01.05.2025 №01.05, повідомлення про намір укласти договір від 01.05.2025, договір про закупівлю від 07.05.2025 №33РС-2025 (далі - Договір), пояснення та документи Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 13.05.2025 та від 14.05.2025. Відповідно до абзацу другого пункту 10 Особливостей за результатами здійснення закупівлі шляхом застосування відкритих торгів або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до цього пункту в електронній системі закупівель замовником оприлюднюється договір про закупівлю та додатки до нього відповідно до вимог Закону з урахуванням цих особливостей. В свою чергу, пунктом 10 частини першої статті 10 Закону визначено, що замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Абзацом другим частини першої статті 41 Закону до договорів про закупівлю віднесені договори із закупівлі послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об'єкта будівництва. Згідно з пунктом 1 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835 (далі – Положення №835), машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Відповідно до пункту 9 Положення №835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати, зокрема, для текстових даних - TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*, для структурованих даних - RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*. Також, пунктом 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 року за № 610/34893, договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF. З огляду на викладене, у разі розміщення замовником в електронній системі закупівель договору про закупівлю, визначеного абзацом другим частини першої статті 41 Закону, додатків до такого договору (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси), змін до договору про закупівлю (відповідно до пункту 11 частини першої статті 10 Закону) у форматі PDF, замовником розміщуються також ці документи у машинозчитувальному форматі у строки, встановлені пунктами 10 і 11 частини першої статті 10 Закону. Предметом досліджуваної закупівлі є роботи з реконструкції. Однак, Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель у машинозчитувальному форматі DOC лише Додаток № 4 «Інформація про ціни на матеріальні ресурси» до Договору. При цьому, Договір та інші додатки до нього, а саме: Додаток № 1 «Договірна ціна», Додаток № 2 «Календарний графік виконання робіт», Додаток № 3 «План фінансування виконання робіт» (далі – Додатки №№1-3), оприлюднені Замовником лише у форматі PDF. Таким чином, на порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону Замовник оприлюднив договір про закупівлю та Додатки до нього №№1-3 не у машинозчитувальному форматі.
Період усунення порушень: 16.05.2025 14:08 - 31.05.2025 00:00
Дата публікації висновку: 16.05.2025 14:08

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель по процедурі закупівлі UA-2025-04-09-014461-a Відповідно до наказу Північно - Східного офісу Держаудитслужби від 07.05.2025 №51-3 Вами здійснювався моніторинг закупівлі: «Реконструкція об'єктів інфраструктури, будівель, споруд, зовнішніх мереж та прилеглої території площі 40-ї Армії у м. Тростянець, Сумської області». Демонтажні роботи. КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва». (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) (деталізований код ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція ) ідентифікатор доступу до закупівлі UA-2025-04-09-014461-a. 16.05.2025 року Північно-Східним офісом Держаудитслужби сформовано висновок про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-04-09-014461-a, відповідно до якого Службу відновлення та розвитку інфраструктури у Сумській області зобов’язано усунути виявлене порушення шляхом оприлюднення Договору з Додатками №№1-3 до нього у машинозчитувальному форматі та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та документи, що свідчать про усунення порушення. На виконання висновку про результати моніторингу Службою відновлення та розвитку інфраструктури у Сумській оприлюднено Договір з Додатками №№1-3 до нього у машинозчитувальному форматі та документи, що свідчать про усунення порушення. Додатки: - Договір з Додатками №№1-3 до нього у машинозчитувальному форматі
Дата публікації звіту: 20.05.2025 14:58

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: .
Дата публікації: 21.05.2025 08:34

Запити/Пояснення