• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

«Реконструкція об'єктів інфраструктури, будівель, споруд, зовнішніх мереж та прилеглої території площі 40-ї Армії у м. Тростянець, Сумської області». Демонтажні роботи. КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва». (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) (деталізований код ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція )

«Реконструкція об'єктів інфраструктури, будівель, споруд, зовнішніх мереж та прилеглої території площі 40-ї Армії у м. Тростянець, Сумської області». Демонтажні роботи. КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва». (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) (деталізований код ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція )

Завершена

15 141 003.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 75 705.02 UAH

Вимоги для участі в закупівлі

Вимога підтвердити відсутніть
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
ID: ef55f0f932d9495f8f5e2940218e58b2
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 09.04.2025 18:43
Документ
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
ID: 353261f942fc41778ed8b6d3748ea357  
Очікуване значення : Так  
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 09.04.2025 18:43
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
ID: 11d33c52cf33437ab5074bd3115ab7ff  
Очікуване значення : Так  
Вчинення кримінальних правопорушень
ID: b43c5bdc05bc4932ad1d007131204d54
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 09.04.2025 18:43
Документ
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
ID: 62cf3fb5856943f786d2ca167ced78dc  
Очікуване значення : Так  
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 09.04.2025 18:43
Документ
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
ID: e62967f7a8e247e6ad599e1e7718370b  
Очікуване значення : Так  
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 50dac01300b3427ba69e3d89beb74f4c
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 09.04.2025 18:43
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: ce6933f5ba71490ca2b40702214dddc7  
Очікуване значення : Так  
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 09.04.2025 18:43
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 65f9d488f6c74c108c6f9d37b731b7be  
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
ID: b2de7ef561ab42909638557a110ded26
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 09.04.2025 18:43
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
ID: 023350d9fea44054aad69fcbd2b62e56  
Очікуване значення : Так  
Порушення справи про банкрутство
ID: 629261a76ab348a7b0f8a88326f5fd11
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 09.04.2025 18:43
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
ID: 92b1204e69f04659b84ff3deb73fca3b  
Очікуване значення : Так  
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
ID: 0e7ce9de798848dd813fabd253c83335
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 09.04.2025 18:43
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
ID: ed91468146f242f1ae44d70090071527  
Очікуване значення : Так  
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 09.04.2025 18:43
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
ID: 01e01117284d4a1281f458b8779a08df  
Очікуване значення : Так  
Вчинення економічних правопорушень
ID: c6980fe1000747ab8068077153469615
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 09.04.2025 18:43
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
ID: 1e6737ec1bc44535b8038d80a20251f7  
Очікуване значення : Так  
Вчинення корупційних правопорушень
ID: d48fb39f4d1c460ba59a2fb1d88be610
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 09.04.2025 18:43
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
ID: c4644c04096b42d49d715560bbb03594  
Очікуване значення : Так  
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 09.04.2025 18:43
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
ID: 5b2ba82af01840cbb2a374584b8185c3  
Очікуване значення : Так  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 09.04.2025 18:43
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
ID: 1144b13d694d4fbc8cbce0061822c254  
Очікуване значення : Так  

Вимоги для участі в закупівлі

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: 94f6f79c4a264b99a89e57e42965a345
Критерій стосується лоту «Реконструкція об'єктів інфраструктури, будівель, споруд, зовнішніх мереж та прилеглої території площі 40-ї Армії у м. Тростянець, Сумської області». Демонтажні роботи. КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва». (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) (деталізований код ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція )
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 09.04.2025 18:43
Документ
Довідка(Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати Довідку, що містить перелік техніки (транспортних засобів, основних будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) (далі - техніка), що визначається в межах відомостей потреби в основних будівельних машинах і транспортних засобах на будівництво та ремонт, які враховані у відомості ресурсів згідно проектної документації із зазначенням її кількості та найменування. У довідці відображається належність обладнання (власного, залученого або субпідрядної організації), яке залучається до виконання робіт. У випадку залучення обладнання третіх осіб, зазначаються документ з номером і датою реєстрації правових підстав, згідно яких учасник залучає відповідне обладнання. ІНФОРМАЦІЯ про наявність механізмів, обладнання та устаткування № з/п Мінімальний перелік необхідних механізмів, обладнання та устаткування, відповідно до вимог Замовника Назва відповідної техніки Учасника Тип /марка/ модель Одиниця виміру продуктивності (тн., м3, к.с., кВт, інше ) у відповідності до гр.2 Кількість Зазначення приналежності* Назва та реквізити документу, що підтверджує приналежність ** 1 2 3 4 5 6 7 1 Кран на автомобільному (гусеничному) ходу, вантажопідйомністю не менше 10 т 1 од. 2 Екскаватор на пневмоколісному (гусеничному) ходу місткістю ковша не менше 0,25 м3 4 од. 3 Бульдозер Не менше 59 кВт 1 од. 4 Автомобіль вантажний Бортовий, самоскид, вантажопідйомністю не менше 8 т 5 од. * якщо Учасник є власником, зазначається "власний", в інших випадках – зазначається “право користування” механізмів, обладнання та устаткування тощо (договір оренди, договір лізингу, договір надання послуг, договір субпідряду (підряду) або в інший спосіб, визначений законодавством України). ** зазначається номер та дата документу приналежності відповідно до графи 5 Таблиці. У разі, якщо тендерна документація містить посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, обладнання або механізмів, джерело його походження або виробника, мається на увазі «або еквівалент». При цьому, технічні характеристики еквівалента мають бути не гіршими від технічних характеристик обладнання, передбаченого проектно-кошторисною документацією. У випадку, якщо Учасником буде запропоновано «еквівалент» із іншими характеристиками, а ніж ті, які передбачені у даному додатку – учасник подає додатково порівняльну таблицю з характеристиками та обґрунтування того, що запропонований «еквівалент» є кращими.)
«Наявність в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій»
ID: 90746979670843248caa38fdcb204a27  
Очікуване значення : Так  
Наявність працівників відповідної кваліфікації
ID: d08d70fa62de450897ddf5e34a5505ee
Критерій стосується лоту «Реконструкція об'єктів інфраструктури, будівель, споруд, зовнішніх мереж та прилеглої території площі 40-ї Армії у м. Тростянець, Сумської області». Демонтажні роботи. КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва». (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) (деталізований код ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція )
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 09.04.2025 18:43
Документ
Довідка(Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати: 1) інформаційну довідку з інформацією про ключові посади працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для виконання робіт за Договором про закупівлю (інженерно-технічні працівники). Мінімальний необхідний перелік працівників інженерно-технічних професій, яких повинен залучити учасник: - головний інженер або інша особу, яка здійснює технічне керівництво діяльністю будівельної організації; - начальник дільниці /виконавець робіт або інша особа, яка виконує його функції. Довідка про кваліфікацію і досвід працівників інженерно-технічних професій, які будуть залучені до виконання № з/п Посада П.І.Б Освіта/спеціальність Штатний/ трудовий договір/цивільно-правовий договір/за сумісництвом тощо Наявність сертифікату (за наявності) 1 2 3 4 5 6 2) трудові книжки (сторінки, що містять інформацію) та/або накази про призначення на посаду та/або накази (в тому числі на умовах сумісництва), або інші документи, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з працівниками, які наведені у Довідці про кваліфікацію і досвід працівників інженерно-технічних професій, в залежності від правовідносин між учасником та працівником. 3) довідку з інформацією про наявність працівників робітничих професій у кількості, необхідній для виконання робіт, що визначається відповідно до відомостей потреби в кадрах будівельників за основними категоріями, які є складовою проекту організації будівництва за основними роботами, відповідно до відомості обсягів робіт за укрупненими показниками вартості. Довідка про кваліфікацію і досвід працівників робітничих професій, які будуть залучені до виконання №п/п Посада П.І.Б. Спеціальність Штатний/ трудовий договір/ цивільно-правовий договір/ за сумісництвом Досвід роботи за спеціальністю (роки) 1 2 3 4 5 6 Мінімальна кількість працівників загально-будівельних професій, яких повинен залучити учасник, у кількості не менше 25 осіб. 4) На підтвердження інформації щодо наявності працівників (у разі залучення субпідрядної організації відповідно до п. 8 «Інформація про субпідрядника/співвиконавця (у випадку закупівлі робіт чи послуг)» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації), учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку за наведеною вище формою (довідка може містити інформацію про залучення спроможностей субпідрядника у разі його залучення відповідно до частини 8 розділу 3 цієї документації ) Примітка: Учасник нерезидент повинен надати документи з урахуванням особливостей законодавства його країни походження (далі – аналоги документів). Аналоги документів повинні містити примітку на заміну яких документів вони надані учасником нерезидентом.)
Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
ID: bad83c595fef47338b23d09ce581d47f  
Очікуване значення : Так  
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: 806a7291bc9243b7b1a01db1cd87fe20
Критерій стосується лоту «Реконструкція об'єктів інфраструктури, будівель, споруд, зовнішніх мереж та прилеглої території площі 40-ї Армії у м. Тростянець, Сумської області». Демонтажні роботи. КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва». (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) (деталізований код ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція )
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 09.04.2025 18:43
Документ
Довідка(Довідка про виконання Учасником аналогічного договору за формою, наведеною у Таблиці 2. Таблиця 2 № п/ п 1. Відомості про Замовника (найменування, місцезнаходження, ПIБ відповідальної особи, № телефону, код ЄДРПОУ) 2. Посилання на систему Prozorro (за наявностi) 3. Посилання на відомості про об'єкт на Порталі Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва (за наявностi) 1. № договору 2. Дата укладання договору 3. Предмет договору 4. Найменування та місцезнаходження об’єкта 5. Дата завершення договору 6. клас наслідків об’єкта 1. Ціна договору, грн 2. Сума виконання договору, грн 3. Відсоток виконання договору 1 2 3 4 2) Скан-копія(ю) договору(ів) з усіма додатками, що наведений(ні) в довідці (Таблиця 2). Аналогічним вважається договір, укладений протягом останніх 5 років від дати, що передує даті оголошення закупівлі, предметом якого є виконання робіт з нового будівництва, реконструкції чи капітального ремонту будівель, споруд або їх частин, при цьому клас наслідків об’єкта за аналогічним договором повинен бути не нижче класу наслідків обʼєкта будівництва (ремонту) СС3. Аналогічний договір (аналогічні договори сумарно) за обсягом виконання (один договір або сумарно) має складати не менше 80% від очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме 12 112 802,88 грн. Учасник може надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт одним договором або сумарно різними договорами. 3) Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форми КБ-3) (останньої / підсумкової) або інший документ, що підтверджує приймання виконаних робіт, передбачений аналогічним(и) договором(ами), зазначеними у довідці (Таблиця 2). В разі виконаного договору це буде остання форма КБ-3. 4) Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують клас наслідків об’єкта за аналогічним договором (проєктна документація, дозвільний документ з ДАБІ/ДІАМ, сертифікат готовності об’єкту до експлуатації тощо).)
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
ID: 669c55d336604b68b951e2a2987d9283  
Очікуване значення : Так  
Наявність фінансової спроможності
ID: a8c598402c0949f590ab85b1dca54564
Критерій стосується лоту «Реконструкція об'єктів інфраструктури, будівель, споруд, зовнішніх мереж та прилеглої території площі 40-ї Армії у м. Тростянець, Сумської області». Демонтажні роботи. КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва». (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) (деталізований код ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція )
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 09.04.2025 18:43
Документ
копії звітів(Для підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю», учасник у складі тендерної пропозиції надає: - Для Учасників торгів – юридичних осіб — копії звіту про фінансові результати Учасника (форма № 2) за будь який з останніх 3 календарних років (або за менший звітний період) (на вибір учасника). - Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника (форма № 2-м) за будь який з останніх 3 календарних років (або за менший звітний період) (на вибір учасника). - Фінансова звітність учасника має підтвердити обсяг річного доходу (виручки) (рядок звітності 2000) Учасника у розмірі не менше 80% від очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме 12 112 802,88 грн. Фінансова звітність повинна бути надана з підтвердженням (відміткою, квитанцією тощо) про прийняття відповідними органами, до яких він мав бути поданий (Квитанція №2). Примітка: Учасник нерезидент повинен надати документи з урахуванням особливостей законодавства його країни походження (далі – аналоги документів). Аналоги документів повинні містити примітку на заміну яких документів вони надані учасником нерезидентом. У разі відсутності аналогів зазначених документів, учасник нерезидент повинен надати довідку в довільній формі з поясненням щодо їх відсутності. У разі неподання одного або кількох зазначених документів, Учасником надається Лист-пояснення.)
Наявність фінансової спроможності
ID: b44808c1e7e845218c21d31a22dd76d8  
Очікуване значення : Так  
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
ID: c8a3b2835cd348b781cf49a7b6363c26
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 09.04.2025 18:43
Документ
Довідка(У разі залучення суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців до виконання робіт в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, Учасник процедури закупівлі подає у складі тендерної пропозиції довідку у довільній формі із наступними відомостями: - найменування субпідрядника;- його місцезнаходження; - код за ЄДРПОУ (інформація підтверджується копією довідки чи відомостей з ЄДРПОУ про субпідрядну організацію); Учасник щодо кожного такого залученого субпідрядника повинен надати документи (довідку/лист у довільній формі) про відсутність підстав визначених пунктом 47 Особливостей. * Документи, що надаються субпідрядником /субвиконавцем, мають містити посилання на назву предмету закупівлі та номер оголошення, щодо якого подається тендерна пропозиція учасника, та бути підписані керівником субпідрядника/субвиконавця.)
Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
ID: 3de24f50c7ec4a26853c0a210f3ac516  
Мінімальне значення : 1  
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 09.04.2025 18:43
Документ
Довідка(У разі залучення суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців до виконання робіт в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, Учасник процедури закупівлі подає у складі тендерної пропозиції довідку у довільній формі із наступними відомостями: - найменування субпідрядника;- його місцезнаходження; - код за ЄДРПОУ (інформація підтверджується копією довідки чи відомостей з ЄДРПОУ про субпідрядну організацію); Учасник щодо кожного такого залученого субпідрядника повинен надати документи (довідку/лист у довільній формі) про відсутність підстав визначених пунктом 47 Особливостей. * Документи, що надаються субпідрядником /субвиконавцем, мають містити посилання на назву предмету закупівлі та номер оголошення, щодо якого подається тендерна пропозиція учасника, та бути підписані керівником субпідрядника/субвиконавця.)
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
ID: 4763d9abd1794d9aab2690e029792a17  
Очікуване значення : Так  

Підстави для відхилення пропозиції

Підстава
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
ID: 27a03cd0716845cf8cb09a06aabc60ff
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 09.04.2025 18:43
Документ
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
ID: 4d00ca409a784d9497e5bf2af80ead45  
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
ID: 1af42b0762f44e8d95809dc3dea0fdb6
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 09.04.2025 18:43
Документ
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
ID: 7ded1dd6c7f347abbc8cedf7c995f0ba  

Інші критерії

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Мова (мови) тендерної пропозиції
ID: fb3f3364f96f40a9b5363a9b5409ea07
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 09.04.2025 18:43
Мова тендерної пропозиції
ID: fe22ea77a30a48aa9b606cd63e9590f2  
Очікуване значення : Українська  
Забезпечення тендерних пропозицій
ID: ab22db3f75aa4e07bdc456ab4400f5a3
Критерій стосується лоту «Реконструкція об'єктів інфраструктури, будівель, споруд, зовнішніх мереж та прилеглої території площі 40-ї Армії у м. Тростянець, Сумської області». Демонтажні роботи. КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва». (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) (деталізований код ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція )
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 09.04.2025 18:43
Документ
Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції(Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі безумовної та безвідкличної банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) уповноваженої особи банка-гаранта, що підписала гарантію. Крім того, усі документи видані банком і які надаються відповідно до вимог даного пункту документації повинні містити кваліфікований електронний підпис гаранта. Банківська гарантія оформляється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 "Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції", з урахуванням вимог встановлених цим розділом. Банківська гарантія подається учасниками у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 0,5% від очікуваної вартості процедури закупівлі Строк дії забезпечення тендерної пропозиції становить не менше ніж 90 робочих днів з кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити КЕП уповноваженої особи банку-гаранта. У тексті банківської гарантії обов’язково повинно бути зазначено обов’язок банку-гаранта протягом 5 робочих днів з дня отримання банком-гарантом письмової вимоги бенефіціара, сплатити йому суму гарантії. Банківська гарантія не може містити додаткових умов щодо: • вимог надання Принципалом листів або інших документів (крім випадків надання Принципалом повідомлення банку-гаранту про настання обставин, за яких строк дії Банківської гарантії вважається закінченим); • вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; • можливості часткової сплати суми гарантії. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, та банківська гарантія, що не відповідає умовам, які визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення, відхиляються Замовником. Банківські реквізити Замовника: Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Сумській області вул. Роменська, буд. 79/2, м. Суми, 40002 Код ЄДРПОУ 24014538 IBAN UA218201720355119008000007401 у Державній казначейській службі України, м. Київ, МФО 820172)
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
ID: fa63a00c2acb4c75ba16a92002510dc5  
Очікуване значення : 0.5  
Забезпечення виконання договору про закупівлю
ID: 524dfa86983b414ba5fa112d22936e8f
Критерій стосується лоту «Реконструкція об'єктів інфраструктури, будівель, споруд, зовнішніх мереж та прилеглої території площі 40-ї Армії у м. Тростянець, Сумської області». Демонтажні роботи. КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва». (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) (деталізований код ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція )
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Опис вимоги: Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Замовник вимагає від учасника-переможця надати Замовнику в паперовому вигляді, забезпечення виконання договору – оригінал банківської гарантії не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але в будь-якому випадку до кінцевого строку укладання договору, якщо така вимога передбачена проєктом договору, який наведений у Додатку №4 цієї тендерної документації. Банківська гарантія в паперовому вигляді повинна бути надана Замовнику у робочий час за адресою місцезнаходження Замовника: вул. Роменська, 79/2, м. Суми, Сумська обл., 40002. Тип банківської гарантії - безвідклична та безумовна. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5% (п'ять відсотків) вiд Цiни Договору. Банківська гарантія оформлюється: - банками-резидентами України - відповідно до вимог Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639 (зі змінами); - іноземними банками – відповідно до Уніфікованих правил для гарантій за вимогою Міжнародної торговельної палати у редакції 2010 року, публікація №758 (ICC Uniform Rules for Demand Guarantees, Publication No. 758). Банківська гарантія повинна містити: − повне найменування учасника-переможця процедури закупівлі (принципала за гарантією); − найменування бенефіціара за гарантією (Замовника); − посилання на оголошення про проведення закупівлі (UA-_____), предмет закупівлі; − суму і валюту гарантії (цифрами та словами), у розмірі, що визначений тендерною документацією Замовника; − положення, що банківська гарантія забезпечує виконання зобов’язань принципала за договором закупівлі, що буде укладено за результатами закупівлі; − безвідкличне та безумовне зобов'язання банка-гаранта сплатити протягом 5 (п'яти) робочих днів з дати отримання першої письмової вимоги Замовника (бенефіціара) повну суму, визначену у вимозі, в межах суми гарантії, за умови, що в тексті вимоги буде посилання на порушення Учасником-переможцем (принципалом) будь-яких зобов'язань, передбачених договором закупівлі, без необхідності додаткового обґрунтування та надання додаткових документів; − положення, що всі платежі за гарантією мають бути здійснені банком-гарантом на користь бенефіціара незалежно від будь-яких заперечень принципала або будь-якої третьої особи; − покладення усіх витрат, пов'язаних із гарантією, на принципала; − положення, що гарантія є чинною з дати її видачі банком-гарантом; − строк дії банківської гарантії повинен бути не менше, ніж строк дії договору про закупівлю та додатково ще один місяць; − повну відповідність банківської гарантії чинному законодавству України (для банків-резидентів України) та Уніфікованим правилам для гарантій за вимогою Міжнародної торговельної палати у редакції 2010 року, публікація №758 (для іноземних банків). Текст банківської гарантії не має містити: - посилання на умови договору про надання гарантії (правочину, укладеного між банком-гарантом та принципалом); - умови про зменшення відповідальності банка в будь-якому випадку (крім випадку прострочення подання вимоги та зменшення зобов'язань на всі суми, виплачені банком за гарантією); - умови про ускладнення процедури виплати грошових коштів за гарантією (додаткового підтвердження повноважень підписанта вимоги, отримання будь-яких підтверджень щодо правомірності вимоги, тощо); - обмеження відповідальності банку-гаранту сумою, на яку видано гарантію, у разі порушення банком-гарантом своїх обов'язків за гарантією; - умови відкликання гарантії банком-гарантом. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти робочих днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. У разі невиконання або неналежного виконання (як повністю, так і частково) боржником зобов'язання, забезпеченого гарантією, бенефіціар має право протягом строку дії гарантії звернутися з вимогою до гаранта про сплату коштів відповідно до її умов. Підставою заявлення вимог до гаранта є настання гарантійного випадку, під яким розуміється факт порушення принципалом зобов'язання, забезпеченого гарантією. Вимога кредитора до гаранта про сплату грошової суми відповідно до виданої ним гарантії пред'являється у письмовій формі. До вимоги додаються документи, вказані в гарантії. У вимозі до гаранта або у доданих до неї документах кредитор зазначає, у чому полягає порушення боржником основного зобов'язання, забезпеченого гарантією. Банківські реквізити Замовника: Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Сумській області вул. Роменська, буд. 79/2, м. Суми, 40002 Код ЄДРПОУ 24014538 IBAN UA218201720355119008000007401 у Державній казначейській службі України, м. Київ, МФО 820172
Дата створення: 09.04.2025 18:43
Документ
Банківська гарантія забезпечення договору(Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Замовник вимагає від учасника-переможця надати Замовнику в паперовому вигляді, забезпечення виконання договору – оригінал банківської гарантії не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але в будь-якому випадку до кінцевого строку укладання договору, якщо така вимога передбачена проєктом договору, який наведений у Додатку №4 цієї тендерної документації. Банківська гарантія в паперовому вигляді повинна бути надана Замовнику у робочий час за адресою місцезнаходження Замовника: вул. Роменська, 79/2, м. Суми, Сумська обл., 40002. Тип банківської гарантії - безвідклична та безумовна. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5% (п'ять відсотків) вiд Цiни Договору. Банківська гарантія оформлюється: - банками-резидентами України - відповідно до вимог Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639 (зі змінами); - іноземними банками – відповідно до Уніфікованих правил для гарантій за вимогою Міжнародної торговельної палати у редакції 2010 року, публікація №758 (ICC Uniform Rules for Demand Guarantees, Publication No. 758). Банківська гарантія повинна містити: − повне найменування учасника-переможця процедури закупівлі (принципала за гарантією); − найменування бенефіціара за гарантією (Замовника); − посилання на оголошення про проведення закупівлі (UA-_____), предмет закупівлі; − суму і валюту гарантії (цифрами та словами), у розмірі, що визначений тендерною документацією Замовника; − положення, що банківська гарантія забезпечує виконання зобов’язань принципала за договором закупівлі, що буде укладено за результатами закупівлі; − безвідкличне та безумовне зобов'язання банка-гаранта сплатити протягом 5 (п'яти) робочих днів з дати отримання першої письмової вимоги Замовника (бенефіціара) повну суму, визначену у вимозі, в межах суми гарантії, за умови, що в тексті вимоги буде посилання на порушення Учасником-переможцем (принципалом) будь-яких зобов'язань, передбачених договором закупівлі, без необхідності додаткового обґрунтування та надання додаткових документів; − положення, що всі платежі за гарантією мають бути здійснені банком-гарантом на користь бенефіціара незалежно від будь-яких заперечень принципала або будь-якої третьої особи; − покладення усіх витрат, пов'язаних із гарантією, на принципала; − положення, що гарантія є чинною з дати її видачі банком-гарантом; − строк дії банківської гарантії повинен бути не менше, ніж строк дії договору про закупівлю та додатково ще один місяць; − повну відповідність банківської гарантії чинному законодавству України (для банків-резидентів України) та Уніфікованим правилам для гарантій за вимогою Міжнародної торговельної палати у редакції 2010 року, публікація №758 (для іноземних банків). Текст банківської гарантії не має містити: - посилання на умови договору про надання гарантії (правочину, укладеного між банком-гарантом та принципалом); - умови про зменшення відповідальності банка в будь-якому випадку (крім випадку прострочення подання вимоги та зменшення зобов'язань на всі суми, виплачені банком за гарантією); - умови про ускладнення процедури виплати грошових коштів за гарантією (додаткового підтвердження повноважень підписанта вимоги, отримання будь-яких підтверджень щодо правомірності вимоги, тощо); - обмеження відповідальності банку-гаранту сумою, на яку видано гарантію, у разі порушення банком-гарантом своїх обов'язків за гарантією; - умови відкликання гарантії банком-гарантом. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти робочих днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. У разі невиконання або неналежного виконання (як повністю, так і частково) боржником зобов'язання, забезпеченого гарантією, бенефіціар має право протягом строку дії гарантії звернутися з вимогою до гаранта про сплату коштів відповідно до її умов. Підставою заявлення вимог до гаранта є настання гарантійного випадку, під яким розуміється факт порушення принципалом зобов'язання, забезпеченого гарантією. Вимога кредитора до гаранта про сплату грошової суми відповідно до виданої ним гарантії пред'являється у письмовій формі. До вимоги додаються документи, вказані в гарантії. У вимозі до гаранта або у доданих до неї документах кредитор зазначає, у чому полягає порушення боржником основного зобов'язання, забезпеченого гарантією. Банківські реквізити Замовника: Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Сумській області вул. Роменська, буд. 79/2, м. Суми, 40002 Код ЄДРПОУ 24014538 IBAN UA218201720355119008000007401 у Державній казначейській службі України, м. Київ, МФО 820172)
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
ID: 53b6f11b1a484990bd5eafe0e1a03799  
Очікуване значення : 5  
Статус вимоги: Активна
Опис вимоги: − строк дії банківської гарантії повинен бути не менше, ніж строк дії договору про закупівлю та додатково ще один місяць;
Дата створення: 09.04.2025 18:43
Документ
банківська гарантія(оригінал банківської гарантії в паперовому вигляд)
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
ID: e5f36be97e4d4f55810608fa7b553410  
Очікуване значення : 30  
Строк дії тендерної пропозиції
ID: 2929e7fb33b941afb6e13e0d7660028d
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 09.04.2025 18:43
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
ID: 862955ac85344fdf86398f5ac10263f5  
Очікуване значення : 90