-
Спрощена закупівля
-
Мультилотова
-
КЕП
- 1
Оливи моторні
Завершена
29 221 570.21
UAH без ПДВ
мін. крок: 0% або 3 492.20 UAH
мін. крок: 0% або 3 492.20 UAH
Номер:
4cbb74b254264104843cebc939dfa38f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-05-29-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
29.05.2025 00:00
Період моніторингу:
29.05.2025 13:18 - 20.06.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
29.05.2025 28-з
Маріуполь
Про початок
моніторингу закупівель
На підставі частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до пункту 3,10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області(із змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами) та доручення заступника голови Держаудитслужби від 07.05.2025 № 003100- 18/5618-2025.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Донецькій області Дмитро ВОРОБЙОВ
Додаток
до наказу від 29.05.2025
№ 28-з
Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. ГОЛОВНИЙ ЦЕНТР КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА, РЕКОНСТРУКЦІЇ ТА ЗАКУПІВЕЛЬ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ UA-2025-04-08-012584-a 08.04.2025 п.4 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про спрощену закупівлю в електронній системі закупівель, відповідність Оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону № 922-VIII, своєчасності надання роз’яснень до процедури закупівлі у випадках передбачених законодавством розгляду пропозицій, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю із внесеними змінами та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 червня 2025 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про спрощену закупівлю в електронній системі закупівель, відповідність Оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922-VIII), своєчасності надання роз’яснень до процедури закупівлі у випадках передбачених законодавством, розгляду пропозицій, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю із внесеними змінами та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної закупівлі в системі електронних закупівель завантажене 09.04.2025 із змінами, роз’яснення до процедури спрощеної закупівлі, Лот №1: реєстр пропозицій від 21.04.2025, протокол розкриття, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Компанія ВІП-ОЙЛ» (далі - ТОВ «Компанія ВІП-ОЙЛ»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 25.04.2025 №102 про визнання ТОВ «Компанія ВІП-ОЙЛ» переможцем, повідомлення про намір укласти договір від 25.04.2025, протокольне рішення уповноваженої особи від 13.05.2025 №124 про допущення технічної (механічної) помилки, договір про закупівлю оливи моторної від 13.05.2025 №233-25 на загальну суму 1 034 500,00 грн. з ПДВ; Лот №3, реєстр пропозицій від 21.04.2025, протокол розкриття, тендерні пропозиції учасників: ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕВРО ОЙЛ ПРОДАКШН» (далі – ТОВ «ЕВРО ОЙЛ ПРОДАКШН»), ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АВЕКС» (далі – ТОВ «АВЕКС»), ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КСМ-ТРЕЙД» (далі – ТОВ «КСМ-ТРЕЙД»), ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АДІЛЬ ОІЛ» (далі – ТОВ «АДІЛЬ ОІЛ»), протокольне рішення уповноваженої особи від 25.04.2025 №103 про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЕВРО ОЙЛ ПРОДАКШН», протокольне рішення уповноваженої особи від 01.05.2025 №108 про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «АВЕКС» , протокольне рішення уповноваженої особи від 05.05.2025 №116 про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «КСМ-ТРЕЙД», протокольне рішення уповноваженої особи від 06.06.2025 №119 про визнання Учасника переможцем ТОВ «АДІЛЬ ОІЛ», повідомлення про намір укласти договір від 25.04.2025, договір про закупівлю моторних олив (Лот №3) від 16.05.2025 №240-25 на загальну суму 14 212 093,20 грн. з ПДВ; Лот №4, реєстр пропозицій від 21.04.2025, протокол розкриття, тендерні пропозиції учасників: ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕВРО ОЙЛ ПРОДАКШН» (далі – ТОВ «ЕВРО ОЙЛ ПРОДАКШН»), ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЗАВОД ТЕХНІЧНИХ МАСЕЛ «АРІАН» (далі – ТОВ «ЗАВОД ТЕХНІЧНИХ МАСЕЛ «АРІАН»), ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АДІЛЬ ОІЛ» (далі – ТОВ «АДІЛЬ ОІЛ»), протокольне рішення уповноваженої особи від 25.04.2025 №104 про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЕВРО ОЙЛ ПРОДАКШН», протокольне рішення уповноваженої особи від 30.04.2025 №107 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЗАВОД ТЕХНІЧНИХ МАСЕЛ «АРІАН», протокольне рішення уповноваженої особи від 01.06.2025 №109 про визнання учасника ТОВ «АДІЛЬ ОІЛ» переможцем, повідомлення про намір укласти договір від 01.06.2025, договір про закупівлю моторних олив (Лот №4) від 16.05.2025 №241-25 на загальну суму 9 839 782,30 грн. з ПДВ відповідь замовника на запит Управління оприлюднена в електронній системі закупівель від 03.06.2025, 06.06.2025 та 09.06.2025.
Період усунення порушень:
11.06.2025 13:58 - 17.06.2025 00:00
Дата публікації висновку:
11.06.2025 13:58
Запити/Пояснення
Номер:
2a8b5446741845a5b2eaccdd469bbf57
Назва:
питання для пояснення
Дата опублікування:
30.05.2025 11:01
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.06.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі з придбання товару Оливи моторні (Лот 1 - 09210000-4 — Мастильні засоби, Лот 3 - 09210000-4 — Мастильні засоби, Лот 4 -09210000-4 — Мастильні засоби) (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-04-08-012584-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Прошу надати пояснення, яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Прошу надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або апробаційним наглядом на строк до трьох років або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
6a4024dfb5264c0faef6ff02d210c6e1
Назва:
Про розгляд запиту про надання пояснення органу державного фінансового контролю щодо процедури закупівлі «Оливи моторні» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-08-012584-a).
Дата опублікування:
03.06.2025 16:02
Опис:
29 травня 2025 о 13:18 в електронній системі закупівель у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Оливи моторні» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-08-012584-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Надати пояснення, яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи). Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або апробаційним наглядом на строк до трьох років або обмеженням волі на той самий строк.
З огляду на вищесказане, Замовник повідомляє наступне.
1. Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі здійснювався методом порівняння ринкових цін. Замовником здійснювався пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації, до якої відноситься інформація про ціни товарів, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в т.ч. на сайтах виробників та постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель “Prozorro” та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках. Замовником було направлено відповідні запити (15 запитів, копії додаються), та було отримано не менше трьох комерційних пропозицій (12 комерційних пропозицій, копії додаються) із цінами на товар, що є предметом закупівлі. За очікувану вартість було взято найнижчі ціни на товари, які є предметом закупівлі. Розмір витрат сформований на основі розміру бюджетних призначень, який передбачений відповідно до кошторису на 2025 рік з урахуванням потреб Державної прикордонної служби України визначених Розпорядженням Адміністрації Державної прикордонної служби України № 10-Р від 13.01.2025.
Очікувана вартість формувалась відповідно до проведеного моніторингу згідно з вимогами законодавства та наказів Адміністрації Державної прикордонної служби України від 09.09.2019 №480-АГ «Про моніторинг цін під час здійснення закупівель» (зі змінами) та від 07.11.2022 №570/0/81-22-АГ «Про організацію моніторингу цін під час здійснення закупівель товарів на період дії правового режиму воєнного стану та внесення змін до наказів Адміністрації Держприкордонслужби» з урахуванням листа Адміністрації Державної прикордонної служби України від 31.03.2025
№ 17/23952-25-Вих (копія додається).
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено відповідно до потреб визначених Адміністрацією Державної прикордонної служби України та документу від 11.01. 2025 №06.1.5/2884/25-Вн (копія додається). Відповідно до Закону України «Про затвердження Указу Президента України "Про продовження строку дії воєнного стану в Україні"» 16 квітня 2025 року № 4356-IX, на усій території України діє правовий режим воєнного стану. Зважаючи на це, а також з метою нерозголошення інформації про місцезнаходження виробників та потенційних постачальників, місця поставки товару, інформація в наданих документах частково прихована, оскільки її розголошення та загальний доступ до неї може створити передумови для використання такої інформації ворогом.
2. Відповідно до пункту 4 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначено що інформація, зазначена у частині першій цієї статті (Оприлюднення інформації про закупівлю), може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування. Замовником було подано для розміщення на офіційному сайті Державної прикордонної служби України (режим доступу https://dpsu.gov.ua/uk) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Переглянути вищезазначену інформацію можливо за посиланням: https://dpsu.gov.ua/uk/obgruntuvannya-tehnichnih-ta-yakisnih-harakteristik-predmeta-zakupivli-olivi-motorni
Номер:
d71d8ec518ca4093837ab079ade9e59c
Назва:
питання для пояснення
Дата опублікування:
04.06.2025 13:47
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.06.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі з придбання товару Оливи моторні (Лот 1 - 09210000-4 — Мастильні засоби) (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-04-08-012584-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Вимогами додатоку № 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовника передбачено, що пред’явлення документів (паспорт якості та (або) декларація відповідності, тощо), що посвідчують якість товару є обов’язковим. Також обов’язковим є документ з інформацією про країну-виробника товару. Прошу зазначити назву файлу у тендерній пропозиції Учасника ТОВ «Компанія ВІП-ОЙЛ» в якому наведена інформації про країну-виробника товару.
2. Переможець, згідно з пунктом 47 особливостей при спрощених закупівлях, повинен надати документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у пунктах 3, 5, 6, 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Це включає, зокрема, витяг з інформаційно-аналітичної системи, що підтверджує відсутність судимості та кримінальної відповідальності.
Прошу надати інформацію щодо причин відсутності документа у складі пропозиції переможця ТОВ «Компанія ВІП-ОЙЛ» що підтверджує відсутність судимості та кримінальної відповідальності або зазначити назву файлу, в якому наведена відповідна інформація?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або апробаційним наглядом на строк до трьох років або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
95280bd6696843d89a835abe052ef97b
Назва:
Про розгляд запиту про надання пояснення органу державного фінансового контролю щодо процедури закупівлі «Оливи моторні» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-08-012584-a).
Дата опублікування:
06.06.2025 12:09
Опис:
29 травня 2025 о 13:18 в електронній системі закупівель у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Оливи моторні» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-08-012584-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Вимогами додатку № 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовника передбачено, що пред’явлення документів (паспорт якості та (або) декларація відповідності, тощо), що посвідчують якість товару є обов’язковим. Також обов’язковим є документ з інформацією про країну-виробника товару. Прошу зазначити назву файлу у тендерній пропозиції Учасника ТОВ «Компанія ВІП-ОЙЛ» в якому наведена інформації про країну-виробника товару.
2. Переможець, згідно з пунктом 47 особливостей при спрощених закупівлях, повинен надати документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у пунктах 3, 5, 6, 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Це включає, зокрема, витяг з інформаційно-аналітичної системи, що підтверджує відсутність судимості та кримінальної відповідальності. Прошу надати інформацію щодо причин відсутності документа у складі пропозиції переможця ТОВ «Компанія ВІП-ОЙЛ» що підтверджує відсутність судимості та кримінальної відповідальності або зазначити назву файлу, в якому наведена відповідна інформація
З огляду на вищесказане, Замовник повідомляє наступне.
1. Відповідно до вимог викладених у Додатку № 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовником визначено, що надання документу з інформацією про країну-виробника товару є обов’язковим, поряд з тим не визначено тип такого документу. Замовником може прийматись будь-який документ, що є офіційним та містить інформацію про країну походження (виготовлення) запропонованого учасником товару. У складі пропозиції ТОВ «Компанія ВІП-ОЙЛ» (далі – Учасник) надано документ «Технічна частина лот 1.pdf» (документ додається), у якому містяться документи, що підтверджують технічні, якісні та інші характеристики товару, в наданих документах міститься інформація про виробника товару. Також, Учасником в складі комерційної пропозиції надано документ «Цінова пропозиція лот 1.pdf» (документ додається) де зазначено країну походження запропонованого товару. Даної інформації цілком та повністю достатньо для ідентифікації необхідної інформації.
2. Згідно пункту 1.4. оголошення про проведення спрощеної закупівлі визначено, що Замовник при здійсненні закупівлі керується вимогами Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану». Вимоги визначенні пунктом 47 особливостей затверджених постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) під час проведення спрощеної закупівлі не застосовуються. Розгляд та оцінка тендерної пропозиції учасників процедури закупівлі «Оливи моторні» (ідентифікатор закупівлі: UA-2025-04-08-012584-a) здійснюється відповідно до порядку затвердженого статтею 14 Закону України «Про публічні закупівлі» та постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (зі змінами).
Номер:
649d8f6845634257a687e372578e4858
Назва:
питання для пояснення
Дата опублікування:
05.06.2025 15:08
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.06.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі з придбання товару Оливи моторні (Лот 3 - 09210000-4 — Мастильні засоби, Лот 4 -09210000-4 — Мастильні засоби) (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-04-08-012584-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Вимогами додатоку № 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовника передбачено, що пред’явлення документів (паспорт якості та (або) декларація відповідності, тощо), що посвідчують якість товару є обов’язковим. Також обов’язковим є документ з інформацією про країну-виробника товару. Прошу зазначити назву файлу у тендерній пропозиції Учасника ТОВ «АДІЛЬ ОІЛ» за лотами 3,4 в якому наведена інформації про країну-виробника товару.
2. Вимогами додатоку № 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовника передбачено, що на продукцію, згідно якісних характеристик якої вимагається наявність специфікації (допуску) встановленої виробником техніки, надається підтверджуючий документ від виробника техніки про офіційне схвалення даної продукції. Прошу зазначити назву файлу у тендерній пропозиції Учасника ТОВ «АДІЛЬ ОІЛ» за лотами 3,4 в якому наведена зазначена інформація.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або апробаційним наглядом на строк до трьох років або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
131fbb27adda4a82a7e389e1bb8d552d
Назва:
Про розгляд запиту про надання пояснення органу державного фінансового контролю щодо процедури закупівлі «Оливи моторні» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-08-012584-a).
Дата опублікування:
09.06.2025 16:14
Опис:
29 травня 2025 о 13:18 в електронній системі закупівель у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Оливи моторні» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-08-012584-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Вимогами додатку № 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовника передбачено, що пред’явлення документів (паспорт якості та (або) декларація відповідності, тощо), що посвідчують якість товару є обов’язковим. Також обов’язковим є документ з інформацією про країну-виробника товару. Прошу зазначити назву файлу у тендерній пропозиції Учасника ТОВ «АДІЛЬ ОІЛ» за лотами 3,4 в якому наведена інформації про країну-виробника товару.
2. Вимогами додатку № 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовника передбачено, що на продукцію, згідно якісних характеристик якої вимагається наявність специфікації (допуску) встановленої виробником техніки, надається підтверджуючий документ від виробника техніки про офіційне схвалення даної продукції. Прошу зазначити назву файлу у тендерній пропозиції Учасника ТОВ «АДІЛЬ ОІЛ» за лотами 3,4 в якому наведена зазначена інформація.
З огляду на вищесказане, Замовник повідомляє наступне.
1. Відповідно до вимог викладених у Додатку № 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовником визначено, що надання документу з інформацією про країну-виробника товару є обов’язковим, поряд з тим не визначено тип такого документу. Замовником може прийматись будь-який документ, що є офіційним та містить інформацію про країну походження (виготовлення) запропонованого учасником товару. У складі пропозиції ТОВ «АДІЛЬ ОІЛ» (далі – Учасник) в лотах 3 та 4 надано документ «Лот 3.rar» та «Лот 4.rar» (документи додаються), в яких містяться документи, що підтверджують технічні, якісні та інші характеристики товару, в наданих документах міститься інформація про виробника товару. Також, Учасником в складі комерційної пропозиції надано документ «Цінова лот 3+.pdf» та «Цінова лот 4+.pdf» (документи додається) де зазначено країну походження запропонованого товару. Даної інформації цілком та повністю достатньо для ідентифікації необхідної інформації.
2. Вимогами додатку № 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовника передбачено, що на продукцію, згідно якісних характеристик якої вимагається наявність специфікації (допуску) встановленої виробником техніки. Учасник надав документи «Лот 3.rar» та «Лот 4.rar» в яких містяться документи про офіційне схвалення запропонованої продукції.
Задля подання коректної інформації відповідно до поставлених питань, Замовником сформовано та надано об’єднанні документи: «Лот 3.rar_Обєднанні документи щодо схвалення (DAF, Ford, RN (0720, 0710) Fe 5W-30, VW(504-507,502-505)).pdf», «Лот 3.rarДокументи якості_загальні на Лот 3.pdf», «Лот 4.rarОбєднанні документи щодо схвалення (VOLVO, MAN).pdf», «Лот 4.rarДокументи якості_загальні на Лот 4.pdf». Зазначені вище документи отримано шляхом видобутку архівів «Лот 3.rar» та «Лот 4.rar» що наданні Учасником у складі тендерної пропозиції.