• Спрощена закупівля
  • Мультилотова
  • КЕП
  • 1

Оливи моторні

Завершена

29 221 570.21 UAH без ПДВ
мін. крок: 0% або 3 492.20 UAH
Номер: 4cbb74b254264104843cebc939dfa38f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-05-29-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29.05.2025 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127366
Період моніторингу: 29.05.2025 13:18 - 20.06.2025 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 29.05.2025 28-з Маріуполь Про початок моніторингу закупівель На підставі частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до пункту 3,10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області(із змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами) та доручення заступника голови Держаудитслужби від 07.05.2025 № 003100- 18/5618-2025. НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області Дмитро ВОРОБЙОВ Додаток до наказу від 29.05.2025 № 28-з Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. ГОЛОВНИЙ ЦЕНТР КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА, РЕКОНСТРУКЦІЇ ТА ЗАКУПІВЕЛЬ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ UA-2025-04-08-012584-a 08.04.2025 п.4 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Маріуполь
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 50) 428-22-88, anna.pinchuk.88.88@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про спрощену закупівлю в електронній системі закупівель, відповідність Оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону № 922-VIII, своєчасності надання роз’яснень до процедури закупівлі у випадках передбачених законодавством розгляду пропозицій, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю із внесеними змінами та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 11 червня 2025 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про спрощену закупівлю в електронній системі закупівель, відповідність Оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922-VIII), своєчасності надання роз’яснень до процедури закупівлі у випадках передбачених законодавством, розгляду пропозицій, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю із внесеними змінами та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної закупівлі в системі електронних закупівель завантажене 09.04.2025 із змінами, роз’яснення до процедури спрощеної закупівлі, Лот №1: реєстр пропозицій від 21.04.2025, протокол розкриття, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Компанія ВІП-ОЙЛ» (далі - ТОВ «Компанія ВІП-ОЙЛ»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 25.04.2025 №102 про визнання ТОВ «Компанія ВІП-ОЙЛ» переможцем, повідомлення про намір укласти договір від 25.04.2025, протокольне рішення уповноваженої особи від 13.05.2025 №124 про допущення технічної (механічної) помилки, договір про закупівлю оливи моторної від 13.05.2025 №233-25 на загальну суму 1 034 500,00 грн. з ПДВ; Лот №3, реєстр пропозицій від 21.04.2025, протокол розкриття, тендерні пропозиції учасників: ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕВРО ОЙЛ ПРОДАКШН» (далі – ТОВ «ЕВРО ОЙЛ ПРОДАКШН»), ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АВЕКС» (далі – ТОВ «АВЕКС»), ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КСМ-ТРЕЙД» (далі – ТОВ «КСМ-ТРЕЙД»), ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АДІЛЬ ОІЛ» (далі – ТОВ «АДІЛЬ ОІЛ»), протокольне рішення уповноваженої особи від 25.04.2025 №103 про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЕВРО ОЙЛ ПРОДАКШН», протокольне рішення уповноваженої особи від 01.05.2025 №108 про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «АВЕКС» , протокольне рішення уповноваженої особи від 05.05.2025 №116 про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «КСМ-ТРЕЙД», протокольне рішення уповноваженої особи від 06.06.2025 №119 про визнання Учасника переможцем ТОВ «АДІЛЬ ОІЛ», повідомлення про намір укласти договір від 25.04.2025, договір про закупівлю моторних олив (Лот №3) від 16.05.2025 №240-25 на загальну суму 14 212 093,20 грн. з ПДВ; Лот №4, реєстр пропозицій від 21.04.2025, протокол розкриття, тендерні пропозиції учасників: ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕВРО ОЙЛ ПРОДАКШН» (далі – ТОВ «ЕВРО ОЙЛ ПРОДАКШН»), ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЗАВОД ТЕХНІЧНИХ МАСЕЛ «АРІАН» (далі – ТОВ «ЗАВОД ТЕХНІЧНИХ МАСЕЛ «АРІАН»), ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АДІЛЬ ОІЛ» (далі – ТОВ «АДІЛЬ ОІЛ»), протокольне рішення уповноваженої особи від 25.04.2025 №104 про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЕВРО ОЙЛ ПРОДАКШН», протокольне рішення уповноваженої особи від 30.04.2025 №107 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЗАВОД ТЕХНІЧНИХ МАСЕЛ «АРІАН», протокольне рішення уповноваженої особи від 01.06.2025 №109 про визнання учасника ТОВ «АДІЛЬ ОІЛ» переможцем, повідомлення про намір укласти договір від 01.06.2025, договір про закупівлю моторних олив (Лот №4) від 16.05.2025 №241-25 на загальну суму 9 839 782,30 грн. з ПДВ відповідь замовника на запит Управління оприлюднена в електронній системі закупівель від 03.06.2025, 06.06.2025 та 09.06.2025.
Період усунення порушень: 11.06.2025 13:58 - 17.06.2025 00:00
Дата публікації висновку: 11.06.2025 13:58

Запити/Пояснення