-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Виконання будівельних робіт за об'єктом: «Перепідключення теплоджерела к/к «Борщагівська, 154» до централізованих теплових мереж» (1-й пусковий комплекс)
Завершена
46 936 647.02
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 469 366.47 UAH
мін. крок: 1% або 469 366.47 UAH
Номер:
8352aac64e2a4c709d9fbf02421e999b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-05-27-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.05.2025 00:00
Період моніторингу:
27.05.2025 10:54 - 18.06.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
26.05.2025 № 217
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2025-04-07-008506-a 07.04.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «СІЛАРК» та ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ №460» - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 17 червня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції чинній на дату оголошення торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 07.04.2025 № 660ВС (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 23.04.2025, тендерні пропозиції ТОВ «СІЛАРК» та ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ №460», вимогу про усунення невідповідностей у документах тендерної пропозиції ТОВ «СІЛАРК», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СІЛАРК» від 30.04.2025 № 779ВС, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визначення переможцем ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ №460» від 30.04.2025 № 780ВС, рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 14.05.2025 № 7748-р/пк-пз, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визначення переможцем ТОВ «СІЛАРК» від 20.05.2025 № 890ВС, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 20.05.2025, протокольне рішення уповноваженої особи щодо продовження строку укладання договору про закупівлю від 04.06.2025 № 986ВС, пояснення та документи надані Замовником 04.06.2025 та 13.06.2025 на запити органу державного фінансового контролю.
Моніторингом установлено, що на виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 14.05.2025 № 7748-р/пк-пз, Замовником скасовано рішення від 30.04.2025 № 779ВС про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СІЛАРК» та рішення від 30.04.2025 № 780ВС про визначення ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ №460» переможцем процедури закупівлі.
Так, протоколом про прийняття уповноваженою особою рішення від 20.05.2025 № 890ВС, Замовником переможцем торгів визначено пропозицію учасника - ТОВ «СІЛАРК», з остаточною ціною пропозиції 32 421 873,94 гривень.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Період усунення порушень:
18.06.2025 17:11 - 24.06.2025 00:00
Дата публікації висновку:
18.06.2025 17:11
Запити/Пояснення
Номер:
bb3aa618c1bf409182ae3b40d944a63c
Назва:
Запит про надання інформації
Дата опублікування:
30.05.2025 12:46
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.06.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі, предметом якої є виконання будівельних робіт за об'єктом: «Перепідключення теплоджерела к/к «Борщагівська, 154» до централізованих теплових мереж» (1-й пусковий комплекс), замовником якої є Комунальне підприємство виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) «Київтеплоенерго» (далі – Замовник), (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-04-07-008506-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів.
1. Надати інформацію та долучити відповідні документи, на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та його очікувану вартість?
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати інформацію стосовно джерел фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК, у разі наявності.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
5312b3b7e9cf407885227fa43df14ce8
Назва:
Пояснення на запити від 30.05.2025 о 12.46 у межах проведення моніторингу закупівлі - UA-M-2025-05-27-000008
Дата опублікування:
04.06.2025 14:22
Опис:
Питання
1. Надати інформацію та долучити відповідні документи, на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та його очікувану вартість?
Пояснення
При визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі Замовник керувався Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою наказом Мінекономіки від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (із змінами), яка встановлює порядок визначення Замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі» (Закон), Постановою Кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (Особливості) та іншими нормативними актами, розробленими для реалізації Закону, Особливостей.
Під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі у вартості робіт враховано прямі та загальновиробничі витрати, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат, кошти на сплату податків, встановлені чинним законодавством, а вартість матеріально-технічних ресурсів у складі прямих витрат, необхідних для виконання робіт, прийнята за відповідними обґрунтованими цінами на відповідні ресурси, які не перевищують орієнтовний рівень цін внутрішнього ринку України, з урахуванням їх якісних характеристик, строків та обсягів постачання.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації, складеної у програмі АВК (автоматичний випуск кошторисів). Кошторисна документація визначена з урахуванням Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281, ЗВЕДЕНИЙ КОШТОРИСНИЙ РОЗРАХУНОК ВАРТОСТІ ОБ’ЄКТА (1-й пусковий комплекс) (додається), згідно з яким загальна кошторисна вартість становить 49 443 761,00 грн, у тому числі: будівельні роботи – 23 838 220,00 грн; устаткування – 15 280 346,00 грн., інші витрати – 10 385 195,00 грн.
Крім того, відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 №560 «Про затвердження Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи» кошторисна документація затверджена ЕКСПЕРТНИМ ЗВІТОМ (позитивним) від 29 березня 2023 № 61/КЕ/2023 (додається) щодо розгляду кошторисної частини проектної документації, виданим експертною організацією Товариством з обмеженою відповідальністю «ЦЕНТР КОМПЛЕКСНИХ ЕКСПЕРТИЗ ПРОЕКТІВ».
Питання
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення
Замовник інформує Державну аудиторську службу України, що КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» не належить до переліку суб’єктів господарювання, на яких розповсюджуються норми постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів», оскільки при здійснені закупівлі не використовує кошти державного бюджету та не належить до підприємств державного сектора економіки.
Замовник як підприємство, що належить до комунальної власності територіальної громади міста Києва, розміщує відповідну інформацію на інтернет-порталі «Київаудит» (посилання на сторінку – http://kyivaudit.gov.ua) на виконання вимог розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 11.09.2009 № 1036 «Про деякі питання функціонування Інформаційно-аналітичної системи інтернет-порталу «Київаудит» (зі змінами) (скріншот з сайту додається).
Питання
3. Надати інформацію стосовно джерел фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК, у разі наявності.
Пояснення
Джерелом фінансування Закупівлі є власні кошти КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО»
Номер:
9fff72fc4cb541d383d6c53fc06e5b41
Назва:
Запит про надання інформації
Дата опублікування:
11.06.2025 16:20
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.06.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі постала потреба в отриманні додаткових пояснень/ інформації/ документів.
Надати інформацію щодо того, чи було укладено договір про закупівлю з ТОВ «СІЛАРК». У разі, якщо договір про закупівлю не укладений, надати документальне підтвердження (обґрунтування) необхідності у продовженні терміну для укладання договору про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
f34e5fc2556a4d83b01674999aeeaf36
Назва:
Пояснення на запити від 11.06.2025 о 16.20 у межах проведення моніторингу закупівлі - UA-M-2025-05-27-000008
Дата опублікування:
13.06.2025 14:35
Опис:
У своїй діяльності Замовник керується Законом України «Про публічні закупівлі» (Закон), Постановою Кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (Особливості) та іншими нормативними актами, розробленими для реалізації Закону, Особливостей.
Відповідно до абзацу 4 пункту 49 Особливостей Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів.
20 травня 2025 протокольним рішенням №890ВС було визначено переможця Закупівлі ТОВ «СІЛАРК» та оприлюднено намір укласти договір про закупівлю згідно з Законом, останній строк укладання договору з ТОВ «СІЛАРК» - 04.06.2025.
ТОВ «СІЛАРК» листом від 03.06.2025 № 03/06-25/1 (додається) звернулось до Замовника з проханням відтермінувати укладання договору, оскільки директор переможця перебуває у відрядженні.
Керуючись абзацом 4 пункту 49 Особливостей з урахуванням норм Закону, протоколом рішення уповноваженої особи від 04.06.2025 № 986ВС (додається) прийнято рішення про продовження строку укладення договору до 60 днів з ТОВ «СІЛАРК» за Закупівлею. Строк дії пропозиції учасника не закінчився.