-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Дорожні контролери
Завершена
454 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1.3% або 6 000.00 UAH
мін. крок: 1.3% або 6 000.00 UAH
Номер:
50a7aa8b48ec4aada529a0abd96dba91
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-06-02-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.06.2025 00:00
Період моніторингу:
02.06.2025 16:07 - 24.06.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
02.06.2025
№ 63-з
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 02.06.2025 № 63-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
9. UA-2025-04-04-011538-a Дані автоматичних індикаторів ризиків.Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам законодавства у сфері закупівель установлено порушення вимог абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону, абзацу 1 та абзацу 8 пункту 28 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, виконання рішень Комісії АМКУ, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Спецелектромонтаж-7» та ТОВ «Комкон Трафік», укладання договору, в тому числі його відповідності вимогам законодавства, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення виявлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до дисциплінарної або матеріальної відповідальності осіб, якими допущені порушення норм абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону, абзацу 1 та абзацу 8 пункту 28 Особливостей, а також протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 13 червня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі) (далі – Особливості), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, виконання рішень Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ), розгляд тендерних пропозицій, укладання договору, в тому числі його відповідності вимогам законодавства, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Комунального підприємства «Електричних мереж зовнішнього освітлення «Міськсвітло»» Житомирської міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація, затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 04.04.2025 № 14, тендерні пропозиції учасників ТОВ «Спецелектромонтаж-7» (переможець торгів) та ТОВ «Комкон Трафік», протоколи щодо прийняття рішень уповноваженою особою від 17.04.2025 № 15, від 18.04.2025 № 16, від 12.05.2025 № 21 та від 15.05.2025 № 22, рішення Комісії АМКУ від 23.04.2025 № 6448-р/пк-пз та від 01.05.2025 № 6968-р/пк-пз, повідомлення про намір укласти договір від 15.05.2025, договір про закупівлю від 27.05.2025 № 27-05-25, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 05.06.2025.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам законодавства у сфері закупівель установлено наступне.
Відповідно до пункту 31 частини 1 статті 1 Закону передбачено, що тендерна документація – документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Згідно з абзацом 1 пункту 28 Особливостей визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
В ході проведеного моніторингу встановлено, що у пункті 4 Додатку № 4 до тендерної документації Замовником передбачено строки для укладання договору про закупівлю, які не відповідають строкам передбаченим абзацом 4 пункту 49 Особливостей, чим не дотримано норми абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей.
Окрім того, тендерна документація Замовника не містить інформації про спосіб підтвердження переможцем відсутності підстав передбачених підпунктами 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей (Замовником не передбачено перелік інформації та/або документів необхідних для надання переможцем торгів, на підтвердження відсутності підстав визначених підпунктами 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей), що не відповідає абзацу 8 пункту 28 Особливостей.
Моніторинг закупівлі щодо порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
13.06.2025 16:41 - 28.06.2025 00:00
Дата публікації висновку:
13.06.2025 16:41
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Викладено у наказі № 12-АГ.
Дата публікації звіту:
18.06.2025 18:50
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Порушення усунуто в повному обсязі шляхом притягнення особи, якою вчинено порушення, до дисциплінарної відповідальності.
Дата публікації:
27.06.2025 13:51
Запити/Пояснення
Номер:
a90a710c14f24a4fa6c0eb84902c27ca
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів) від 03.06.2025 № 1
Дата опублікування:
03.06.2025 17:15
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.06.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі здійсненої Комунальне підприємство «Електричних мереж зовнішнього освітлення «Міськсвітло» Житомирської міської ради (далі – Замовник) по предмету «Дорожні контролери» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-04-011538-a), відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), постала потреба в отриманні наступних пояснень (інформації та копії документів).
1) Прошу надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2) Відповідно до пункту 31 частини 1 статті 1 Закону, тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Згідно пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих Особливостей.
Абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
В ході проведення аналізу встановлено, що у пункті 4 Додатку № 4 до тендерної документації передбачені строки для укладання договору про закупівлю, які не відповідають строкам передбаченим абзацом 4 пункту 49 Особливостей.
Враховуючи вищевикладене, прошу надати пояснення: чому Замовником, в порушення норм визначених абзацом 4 пункту 49 Особливостей, зазначено у тендерній документації строки укладання договору про закупівлю, які суперечать нормам визначеним абзацом 4 пункту 49 Особливостей?
Крім того, проведеним аналізом встановлено, що тендерна документація Замовника не містить інформацію про спосіб підтвердження переможцем відсутності підстав передбачених підпунктами 5,6 і 12 пункту 47 Особливостей, що не відповідає абзацу 8 пункту 28 Особливостей.
Враховуючи вищевикладене, прошу надати пояснення: чому Замовником, в порушення норм визначених абзацом 8 пункту 28 Особливостей, у тендерній документації не зазначено інформації про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення пропозиції переможця торгів, визначених пунктом 47 Особливостей?
3) Відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Крім того, згідно із частиною 10 статті 11 Закону рішення уповноваженої особи (тендерного комітету) оформлюється протоколом.
Враховуючи вищевикладене, надайте інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «СПЕЦЕЛЕКТРОМОНТАЖ-7» на відповідність тендерній документації Замовника з наданням документального підтвердження (протоколу, рішення).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
d1d696e27e8940e9a6cbb1081d226118
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
05.06.2025 12:50
Опис:
Замовник надає відповідь на запит по пунктах
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик вимог закупівлі здійснено шляхом аналізу ринку закупівель та у відповідності до вимог ДСТУ, ТУ України. Технічні характеристики товару, котрий постачається Замовнику, повинні відповідати технічному регламенту (стандарту та ін.). Очікувану вартість предмета закупівлі визначено за методикою, яка передбачена наказом №275 від 18.02.2020 року Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Керуючись п.1. Р.2 "Етапи визначення очікуваної вартості" наказу №275 від 18.02.2020 року визначення потреби в товарах, роботах, послугах (номенклатура, кількісні та якісні показники тощо) було здійснено на підставі аналізу фактичного використання товарів, робіт та послуг для забезпечення діяльності замовника у минулих періодах. Керуючись п.3. Р.2 "Етапи визначення очікуваної вартості" наказу №275 від 18.02.2020 року використано загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів, робіт і послуг, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, а саме в електронній системі закупівель “ПРОЗОРРО“ та інших джерел відкритих даних. Розмір бюджетного призначення затверджений планом закупівель Замовника. Очікувана вартість предмета закупівлі оприлюднена на веб-сайті: https://prozorro.gov.ua. Всі документи, щодо закупівлі UA-2025-04-04-011538-a оприлюднено у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» та «Про електронні документи та електронний документообіг» і знаходяться у вільному доступі в електронній системі.
2. Питання в даному запиті ґрунтуються на відверто недостовірних твердженнях. Щодо «аналізу», яким встановлено, що тендерна документація Замовника не містить інформацію про спосіб підтвердження переможцем відсутності підстав передбачених підпунктами 5,6 і 12 пункту 47 Особливостей, що не відповідає абзацу 8 пункту 28 Особливостей, повідомляємо, що інформація про спосіб підтвердження переможцем відсутності підстав передбачених підпунктами 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей міститься у п.5 Розділу 3 тендерної документації Замовника на сторінках 7 та 8. Скріншоти з виділеним текстом додаються окремо (скріншот 1 та скріншот 2). Крім того у тендерній документації пункт 47 Особливостей взагалі процитований дослівно.
Строки для укладання договору про закупівлю вказано п.2 Розділу 6 тендерної документації Замовника на сторінках 14-15. Скріншот додається окремо (скріншот 3). Крім того у тендерній документації абзац 4 пункту 49 Особливостей процитовано дослівно. Згідно пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням цих Особливостей. Відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації обов’язково міститься інструкція з підготовки тендерних пропозицій (сторінки 2-16 у тендерній документації Замовника). Як зазначено вище дана інструкція містить строки для укладання договору про закупівлю. Додаток 4 не є обов’язковим елементом тендерної документації Замовника. Таким чином положення пунктів 28, 49 Особливостей та статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником виконано.
3. Відповідно до законодавства та як зазначено у цьому запиті допущення учасниками формальних (несуттєвих) помилок не призводить до відхилення їх пропозицій. Замовник у протоколах не фіксує наявність формальних (несуттєвих) помилок.