• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Пісок з відсівів гранітний фракції 3-5 мм, щебінь гранітний фракції 10-20 мм, щебінь гранітний фракції 20-40 мм

Завершена

5 563 050.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 27 815.25 UAH
Номер: 796e99205f1d456bab27204761d1522b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-05-27-000014
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26.05.2025 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913645
Період моніторингу: 27.05.2025 14:57 - 18.06.2025 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 26.05.2025 № 44-з Хмельницький Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК Додаток до наказу від 26.05.2025 № 44-з Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. 2 UA-2025-04-04-010989-a 04.04.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків. Бондар Л.О. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Адреса: Ukraine, Хмельницький
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 38) 265-73-60, l.o.bondar@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності надання відповіді на звернення до Замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації, внесення змін до тендерної документації, своєчасності надання відповіді на звернення з вимогою про усунення порушення, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 16 червня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), своєчасності надання відповіді на звернення до Замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації, внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності надання відповіді на звернення з вимогою про усунення порушення, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік Комунального підприємства Дунаєвецької міської ради «Благоустрій Дунаєвеччини» (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 08.04.2025 № 13(зі змінами), звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 08.04.2025 та від 09.04.2025, відповідь Замовника на звернення від 08.04.2025 та від 11.04.2025, реєстр отриманих тендерних пропозицій, вимоги про усунення порушення від 06.04.2025 за номером ID: UA-2025-04-04-010989-a.a2, відповідь Замовника від 08.04.2025, протокол розкриття тендерних пропозицій від 14.04.2025, тендерну пропозицію Дочірнього підприємства "Хмельницький облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України", протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про визначення переможця процедури закупівлі від 17.04.2025 № 15, скаргу до процедури від 17.04.2025 за номером ID: UA-2025-04-04-010989-a.c1, рішення органу оскарження від 29.04.2025 № 6806-р/пк-пз, коментар замовника щодо усунення порушення від 02.05.2025, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про відхилення тендерної пропозиції Дочірнього підприємства "Хмельницький облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" від 02.05.2025 № 17, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю "СТЛ+К" (далі – ТОВ "СТЛ+К"), протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "СТЛ+К" від 05.05.2025 №18, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю "ПРОМБУДМЕХАНІЗАЦІЯ +" (далі – ТОВ "ПРОМБУДМЕХАНІЗАЦІЯ +"), протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ПРОМБУДМЕХАНІЗАЦІЯ +" від 07.05.2025 №19, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю "НОВОСИНЯВСЬКИЙ ЩЕБЕНЕВИЙ ЗАВОД" (далі – ТОВ "НОВОСИНЯВСЬКИЙ ЩЕБЕНЕВИЙ ЗАВОД"), протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про визначення переможця процедури закупівлі від 12.05.2024 № 20, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 12.05.2025, договір про закупівлю товарів від 20.05.2025 № 3/2025 (далі – Договір), додаткову угоду до Договору від 28.05.2025 № 1, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю від 28.05.2025, пояснення (інформацію, документи) від 02.06.2025, надані Замовником через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, що були предметом розгляду Комісії АМКУ не здійснювався.
Період усунення порушень: 17.06.2025 12:26 - 21.06.2025 00:00
Дата публікації висновку: 17.06.2025 12:26

Запити/Пояснення