-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Пісок з відсівів гранітний фракції 3-5 мм, щебінь гранітний фракції 10-20 мм, щебінь гранітний фракції 20-40 мм
Завершена
5 563 050.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 27 815.25 UAH
мін. крок: 0.5% або 27 815.25 UAH
Період оскарження:
04.04.2025 15:57 - 10.04.2025 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога про надання додаткової інформації про дискваліфікацію
Номер:
897b0f640b034e769d514777eb0bc004
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-04-04-010989-a.a2
Назва:
Вимога про надання додаткової інформації про дискваліфікацію
Вимога:
Замовником відхилено пропозицію технічна специфікація товару якої є кращоє ніж вимагалось
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 06.05.2025 17:20
Дата подачі:
06.05.2025 17:20
Вирішення:
Відповідно пункту 2.6. технічних характеристик «Технічної специфікації» Додатку № 4 до тендерної документації, Замовником встановлено наступну умову:
форма зерен:
3-5 – близька до кулеподібної
10-20 - окатана
20-40 - окатана
У складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТЛ+К" надано протокол випробувань № 0060-Б/С від 14.02.2025 року, у якому зазначено що форма і характер поверхні зерен піску фракції понад 3 до 5 мм – близька до кубовидної. Що не відповідає вимогам технічної специфікації (пункту 2.5. розділу технічні характеристики «Технічної специфікації»).
Отже, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Вказана позиція повністю співпадає з позицією Комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Окрім того, зазначаємо, що кожен учасник подаючи свою тендерну пропозицію, повністю погоджується та згідний з умовами викладеними у тендерній документації та додатках до неї. У зв’язку із відсутністю звернень/вимог чи оскаржень з даного питання усі учасники мали підтвердити вимогу викладену у пункті 2.6. технічних характеристик «Технічної специфікації» Додатку № 4 до тендерної документації, а саме: форма зерен піску фракції понад 3 до 5 мм має бути близька до кулеподібної. Умовами тендерної документації не передбачалося альтернативних форм зерен.
При проведенні закупівель уповноважена особа КП Комунальне підприємство Дунаєвецької міської ради «Благоустрій Дунаєвеччини» чітко дотримується законодавства у сфері публічних закупівель, а також керується позицією Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Статус вимоги:
Не задоволено
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА про порушення законодавства в сфері публічних закупівель, незаконне обрання переможця
Номер:
ca938b2df7934e41ab08c50721670dea
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-04-04-010989-a.c1
Назва:
СКАРГА про порушення законодавства в сфері публічних закупівель, незаконне обрання переможця
Скарга:
За результатами розгляду уповноваженою особою оголошено переможцем закупівлі Дочірнє підприємство "Хмельницький облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" (протокольне рішення №15 від 17.04.2025).
Однак, ми не погоджуємось із прийнятим рішенням та вважаємо дане рішення незаконним і таким, що порушує наші права, законні інтереси та завдає економічної шкоди, оскільки останнє прийняте з порушенням вимог діючого законодавства.
Пов'язані документи:
Учасник
- 8.1 Сертифікати і протоколи.pdf 17.04.2025 16:46
- Протокол обрання переможця.pdf 17.04.2025 16:46
- sign.p7s 17.04.2025 16:47
- Рішення від 21.04.2025 №6220.pdf 21.04.2025 16:08
- Інформація про резолютивну частину рішення від 29.04.2025 №6806.pdf 30.04.2025 13:54
- Рішення від 29.04.2025 №6806.pdf 02.05.2025 13:12
- Пояснення Замовника щодо скарги 22.04.2025 15:27
- Пояснення Замовника щодо скарги 22.04.2025 15:27
Дата прийняття скарги до розгляду:
17.04.2025 17:39
Дата розгляду скарги:
29.04.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
21.04.2025 16:08
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
02.05.2025 13:12
Дата виконання рішення Замовником:
02.05.2025 13:41
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення №6806-р/пк-пз від 29.04.2025 Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення
законодавства у сфері публічних закупівель - виконано.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
bc672281b866434da779dfb3181ed8fd
Заголовок пункту скарги:
Невідповідність пропозиції вимогам «Технічної специфікації» Додатку № 4 до тендерної документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до частини 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу ІІІ Тендерної документації, інформація щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі зазначена у Додатку №4 до тендерної документації. Згідно пункту 1.1. Загальних положень «Технічної специфікації» Додатку № 4 до тендерної документації, Змовником здійснюється закупівля піску з відсіву гранітного фракції 3-5 мм –100 т; щебеню гранітного фракції 10-20 мм –2400 т; щебеню гранітного фракції фракції 20-40 мм – 4900 т. Також, згідно положень зазначених у Додатку №4 до тендерної документації, Замовником вимагалося зокрема надання копій чинних на дату оголошення закупівлі документів, що підтверджують відповідність товару технічним, якісним характеристикам, наведених у Додатку 4 до тендерної документації, що видані Учаснику або виробнику, або власнику спецдозволу на користування надрами (сертифікат відповідності, протокол за результатами сертифікаційних випробувань, радіаційний сертифікат та паспорт радіаційної якості), встановлені діючим законодавством на запропоновану продукцію.
На виконання вищевказаних вимог у складі тендерної пропозиції Дочірнього підприємства "Хмельницький облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" надано копії сертифікатів відповідності, протоколів за результатами сертифікаційних випробувань, радіаційних сертифікатів та паспортів радіаційної якості на щебінь гранітний фракції 10-20 мм, щебінь гранітний фракції 20-40 мм. Однак, у складі тендерної пропозиції Дочірнього підприємства "Хмельницький облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" відсутні копії сертифікатів відповідності, протоколів за результатами сертифікаційних випробувань, радіаційних сертифікатів та паспортів радіаційної якості на пісок з відсівів гранітний фракції 3-5 мм. Отже Дочірнім підприємством "Хмельницький облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" не виконано та не підтверджено вимоги встановлені у Додатку 4 до тендерної документації.
Враховуючи наведене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Отже Дочірнім підприємством "Хмельницький облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" не виконано та не підтверджено вимоги встановлені «Технічною специфікацією» згідно Додатку № 4 до тендерної документації.
А тому, обрання переможцем закупівлі Дочірнього підприємства "Хмельницький облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" є незаконним та безпідставним.
Порушення прав та інтересів Скаржника полягає в тому, що за умови дотримання вимог чинного законодавства, Замовник повинен відхилити тендерну пропозицію Дочірнього підприємства "Хмельницький облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України", розглянути наступні пропозиції і, у випадку відповідності тендерної пропозиції Скаржника, укласти договір з ним, за результатами якого Скаржник мав би змогу отримати дохід та виконати свої зобов’язання за договором. Визначивши переможцем Дочірнє підприємство "Хмельницький облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України", Замовником було порушено вимоги п. 43 Особливостей, чим порушено права та інтереси Скаржника.
На виконання вищевказаних вимог у складі тендерної пропозиції Дочірнього підприємства "Хмельницький облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" надано копії сертифікатів відповідності, протоколів за результатами сертифікаційних випробувань, радіаційних сертифікатів та паспортів радіаційної якості на щебінь гранітний фракції 10-20 мм, щебінь гранітний фракції 20-40 мм. Однак, у складі тендерної пропозиції Дочірнього підприємства "Хмельницький облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" відсутні копії сертифікатів відповідності, протоколів за результатами сертифікаційних випробувань, радіаційних сертифікатів та паспортів радіаційної якості на пісок з відсівів гранітний фракції 3-5 мм. Отже Дочірнім підприємством "Хмельницький облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" не виконано та не підтверджено вимоги встановлені у Додатку 4 до тендерної документації.
Враховуючи наведене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Отже Дочірнім підприємством "Хмельницький облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" не виконано та не підтверджено вимоги встановлені «Технічною специфікацією» згідно Додатку № 4 до тендерної документації.
А тому, обрання переможцем закупівлі Дочірнього підприємства "Хмельницький облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" є незаконним та безпідставним.
Порушення прав та інтересів Скаржника полягає в тому, що за умови дотримання вимог чинного законодавства, Замовник повинен відхилити тендерну пропозицію Дочірнього підприємства "Хмельницький облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України", розглянути наступні пропозиції і, у випадку відповідності тендерної пропозиції Скаржника, укласти договір з ним, за результатами якого Скаржник мав би змогу отримати дохід та виконати свої зобов’язання за договором. Визначивши переможцем Дочірнє підприємство "Хмельницький облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України", Замовником було порушено вимоги п. 43 Особливостей, чим порушено права та інтереси Скаржника.
×
-
Назва доказу:
- протокольне рішення №15 від 17.04.2025
-
Повʼязаний документ:
Протокол обрання переможця.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про обрання переможцем закупівлі Дочірнє підприємство "Хмельницький облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України".
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
a891318ec6584d46967fae5f9af28628
Заголовок пункту скарги:
Невідповідність пропозиції вимогам «Технічної специфікації» Додатку № 4 до тендерної документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Згідно пункту 1.2. Загальних положень «Технічної специфікації» Додатку № 4 до тендерної документації, предмет закупівлі повинен відповідати вимогам ДСТУ 9177-1:2022 Матеріали щебеневі та гравійні для дорожнього будівництва. Технічніумови. Частина 1. Щебінь для поверхневої обробки та/або ДСТУ 9177-2:2022 Матеріали щебеневі та гравійні для дорожнього будівництва. Технічні умови. Частина 2. Матеріали неукріплені та/або ДСТУ Б В.2.7-210:2010 Будівельні матеріали. Пісок з відсівів дроблення вивержених гірських порід для будівельних робіт. Технічні умови. У складі тендерної пропозиції Дочірнього підприємства "Хмельницький облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" надано сертифікат відповідності № UA.P.000333-24, у якому зазначено що щебінь з природного каменю для будівельних матеріалів, виробів, конструкцій та робіт фр. 5-10, 10-20, 20-40, 40-70 мм відповідає вимогам ДСТУ Б.В.2.7-75-98 «Щебінь та гравій щільні природні для будівельних матеріалів, виробів, конструкцій та робіт. ТУ», що не відповідає вимогам технічної специфікації (пункту 1.2. Загальних положень «Технічної специфікації») в цій частині.
Враховуючи наведене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Отже Дочірнім підприємством "Хмельницький облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" не виконано та не підтверджено вимоги встановлені «Технічною специфікацією» згідно Додатку № 4 до тендерної документації.
А тому, обрання переможцем закупівлі Дочірнього підприємства "Хмельницький облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" є незаконним та безпідставним.
Порушення прав та інтересів Скаржника полягає в тому, що за умови дотримання вимог чинного законодавства, Замовник повинен відхилити тендерну пропозицію Дочірнього підприємства "Хмельницький облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України", розглянути наступні пропозиції і, у випадку відповідності тендерної пропозиції Скаржника, укласти договір з ним, за результатами якого Скаржник мав би змогу отримати дохід та виконати свої зобов’язання за договором. Визначивши переможцем Дочірнє підприємство "Хмельницький облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України", Замовником було порушено вимоги п. 43 Особливостей, чим порушено права та інтереси Скаржника.
Враховуючи наведене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Отже Дочірнім підприємством "Хмельницький облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" не виконано та не підтверджено вимоги встановлені «Технічною специфікацією» згідно Додатку № 4 до тендерної документації.
А тому, обрання переможцем закупівлі Дочірнього підприємства "Хмельницький облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" є незаконним та безпідставним.
Порушення прав та інтересів Скаржника полягає в тому, що за умови дотримання вимог чинного законодавства, Замовник повинен відхилити тендерну пропозицію Дочірнього підприємства "Хмельницький облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України", розглянути наступні пропозиції і, у випадку відповідності тендерної пропозиції Скаржника, укласти договір з ним, за результатами якого Скаржник мав би змогу отримати дохід та виконати свої зобов’язання за договором. Визначивши переможцем Дочірнє підприємство "Хмельницький облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України", Замовником було порушено вимоги п. 43 Особливостей, чим порушено права та інтереси Скаржника.
×
-
Назва доказу:
- сертифікат відповідності № UA.P.000333-24 та протокол випробувань № 075.2.24.Бс від 09.04.2024 року
-
Повʼязаний документ:
8.1 Сертифікати і протоколи.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про обрання переможцем закупівлі Дочірнє підприємство "Хмельницький облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України".
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
3992f0fc7b06456b9c0faf0a8c7ae8ce
Заголовок пункту скарги:
Невідповідність пропозиції вимогам «Технічної специфікації» Додатку № 4 до тендерної документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Відповідно пункту 2.5. технічних характеристик «Технічної специфікації» Додатку № 4 до тендерної документації, Замовником встановлено наступну умову:
Лещадність (вміст зерен пластинчастої та голчастої форми):
- Щебінь гранітний фракції 10-20 мм – не більше 10%
- Щебінь гранітний фракції 20-40 мм – не більше 10%
У складі тендерної пропозиції Дочірнього підприємства "Хмельницький облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" надано протокол випробувань № 075.2.24.Бс від 09.04.2024 року, у якому зазначено що вміст зерен пластинчастої (лещадної) та голчастої форми складає для щебеню гранітного фракції 10-20 мм - 17.7 % та для щебеню гранітного фракції 20-40 мм – 16,8%. Що не відповідає вимогам технічної специфікації (пункту 2.5. розділу технічні характеристики «Технічної специфікації») в цій частині.
Відповідно пункту 2.4 та пункту 2.6. технічних характеристик «Технічної специфікації» Додатку № 4 до тендерної документації, Замовником встановлено наступні умови:
2.4. Марка за морозостійкістю: не нижче F300
2.6. форма зерен:
3-5 – близька до кулеподібної
10-20 - окатана
20-40 - окатана
У складі тендерної пропозиції Дочірнього підприємства "Хмельницький облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" надано протокол випробувань № 075.2.24.Бс від 09.04.2024 року, у якому взагалі не зазначено марку за морозостійкістю та форму зерен щебеню гранітного фракції 10-20 мм та щебеню гранітного фракції 20-40 мм. Що не відповідає вимогам технічної специфікації (пункту 2.4 та пункту 2.6. розділу технічні характеристики «Технічної специфікації») в цій частині.
Враховуючи наведене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Отже Дочірнім підприємством "Хмельницький облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" не виконано та не підтверджено вимоги встановлені «Технічною специфікацією» згідно Додатку № 4 до тендерної документації.
А тому, обрання переможцем закупівлі Дочірнього підприємства "Хмельницький облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" є незаконним та безпідставним.
Порушення прав та інтересів Скаржника полягає в тому, що за умови дотримання вимог чинного законодавства, Замовник повинен відхилити тендерну пропозицію Дочірнього підприємства "Хмельницький облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України", розглянути наступні пропозиції і, у випадку відповідності тендерної пропозиції Скаржника, укласти договір з ним, за результатами якого Скаржник мав би змогу отримати дохід та виконати свої зобов’язання за договором. Визначивши переможцем Дочірнє підприємство "Хмельницький облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України", Замовником було порушено вимоги п. 43 Особливостей, чим порушено права та інтереси Скаржника.
Лещадність (вміст зерен пластинчастої та голчастої форми):
- Щебінь гранітний фракції 10-20 мм – не більше 10%
- Щебінь гранітний фракції 20-40 мм – не більше 10%
У складі тендерної пропозиції Дочірнього підприємства "Хмельницький облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" надано протокол випробувань № 075.2.24.Бс від 09.04.2024 року, у якому зазначено що вміст зерен пластинчастої (лещадної) та голчастої форми складає для щебеню гранітного фракції 10-20 мм - 17.7 % та для щебеню гранітного фракції 20-40 мм – 16,8%. Що не відповідає вимогам технічної специфікації (пункту 2.5. розділу технічні характеристики «Технічної специфікації») в цій частині.
Відповідно пункту 2.4 та пункту 2.6. технічних характеристик «Технічної специфікації» Додатку № 4 до тендерної документації, Замовником встановлено наступні умови:
2.4. Марка за морозостійкістю: не нижче F300
2.6. форма зерен:
3-5 – близька до кулеподібної
10-20 - окатана
20-40 - окатана
У складі тендерної пропозиції Дочірнього підприємства "Хмельницький облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" надано протокол випробувань № 075.2.24.Бс від 09.04.2024 року, у якому взагалі не зазначено марку за морозостійкістю та форму зерен щебеню гранітного фракції 10-20 мм та щебеню гранітного фракції 20-40 мм. Що не відповідає вимогам технічної специфікації (пункту 2.4 та пункту 2.6. розділу технічні характеристики «Технічної специфікації») в цій частині.
Враховуючи наведене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Отже Дочірнім підприємством "Хмельницький облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" не виконано та не підтверджено вимоги встановлені «Технічною специфікацією» згідно Додатку № 4 до тендерної документації.
А тому, обрання переможцем закупівлі Дочірнього підприємства "Хмельницький облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" є незаконним та безпідставним.
Порушення прав та інтересів Скаржника полягає в тому, що за умови дотримання вимог чинного законодавства, Замовник повинен відхилити тендерну пропозицію Дочірнього підприємства "Хмельницький облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України", розглянути наступні пропозиції і, у випадку відповідності тендерної пропозиції Скаржника, укласти договір з ним, за результатами якого Скаржник мав би змогу отримати дохід та виконати свої зобов’язання за договором. Визначивши переможцем Дочірнє підприємство "Хмельницький облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України", Замовником було порушено вимоги п. 43 Особливостей, чим порушено права та інтереси Скаржника.
×
-
Назва доказу:
- сертифікат відповідності № UA.P.000333-24 та протокол випробувань № 075.2.24.Бс від 09.04.2024 року
-
Повʼязаний документ:
8.1 Сертифікати і протоколи.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про обрання переможцем закупівлі Дочірнє підприємство "Хмельницький облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України".
Порядковий номер пункту скарги:
4
Номер:
2fcfadd53c054f05b36be10161b9da3f
Заголовок пункту скарги:
Невідповідність пропозиції вимогам «Технічної специфікації» Додатку № 4 до тендерної документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Згідно положень зазначених у Додатку № 4 до тендерної документації, учасник також має подати наступні документи:
- Користувач спецдозволами має впровадити систему управління якістю, що відповідає вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 стосовно добування каменю будівельного. У складі тендерної пропозиції надається копія сертифікату ДСТУ EN ISO 9001:2018 стосовно добування каменю будівельного, що виданий органом, який акредитований національним агентством з акредитації України відповідно до ДСТУ ENISO/IES 17021-1. Додатково учасник надає сканований оригінал атестату про акредитацію органу із сертифікації, що видав сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018, при цьому даний атестат має свідчити про наявність права зазначеним органом сертифікації видавати відповідний документ із даною сферою сертифікації На підтвердження у складі тендерної пропозиції необхідно надати акредитаційний сертифікат, сертифікат внутрішнього аудитора, виданого на працівника власника спецдозволу, який підтверджує проходження навчання по програмі «Внутрішній аудит систем менеджменту» згідно вимог ДСТУ ISO 19011:2019 та вимог ДСТУ EN ISO 9001:2018 та можливість виконувати функції внутрішнього аудитора, на підтвердження надається копія документа, який підтверджує працевлаштування на даному підприємстві.
- Копія діючого сертифікату ДСТУ EN ISO 14001:2015 – «Системи екологічного управління»
У складі тендерної пропозиції Дочірнього підприємства "Хмельницький облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" відсутні копія сертифікату ДСТУ EN ISO 9001:2018 стосовно добування каменю будівельного, що виданий органом, який акредитований національним агентством з акредитації України відповідно до ДСТУ ENISO/IES 17021-1 користувача спецдозволу з атестатом про акредитацію органу із сертифікації, що видав сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018. Також, у складі тендерної пропозиції даного учасника відсутні акредитаційний сертифікат, сертифікат внутрішнього аудитора, виданого на працівника власника спецдозволу, який підтверджує проходження навчання по програмі «Внутрішній аудит систем менеджменту» згідно вимог ДСТУ ISO 19011:2019 та вимог ДСТУ EN ISO 9001:2018 та копія діючого сертифікату ДСТУ EN ISO 14001:2015 – «Системи екологічного управління». Що не відповідає вимогам технічної специфікації в цій частині.
Враховуючи наведене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Отже Дочірнім підприємством "Хмельницький облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" не виконано та не підтверджено вимоги встановлені «Технічною специфікацією» згідно Додатку № 4 до тендерної документації.
А тому, обрання переможцем закупівлі Дочірнього підприємства "Хмельницький облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" є незаконним та безпідставним.
Порушення прав та інтересів Скаржника полягає в тому, що за умови дотримання вимог чинного законодавства, Замовник повинен відхилити тендерну пропозицію Дочірнього підприємства "Хмельницький облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України", розглянути наступні пропозиції і, у випадку відповідності тендерної пропозиції Скаржника, укласти договір з ним, за результатами якого Скаржник мав би змогу отримати дохід та виконати свої зобов’язання за договором. Визначивши переможцем Дочірнє підприємство "Хмельницький облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України", Замовником було порушено вимоги п. 43 Особливостей, чим порушено права та інтереси Скаржника.
- Користувач спецдозволами має впровадити систему управління якістю, що відповідає вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 стосовно добування каменю будівельного. У складі тендерної пропозиції надається копія сертифікату ДСТУ EN ISO 9001:2018 стосовно добування каменю будівельного, що виданий органом, який акредитований національним агентством з акредитації України відповідно до ДСТУ ENISO/IES 17021-1. Додатково учасник надає сканований оригінал атестату про акредитацію органу із сертифікації, що видав сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018, при цьому даний атестат має свідчити про наявність права зазначеним органом сертифікації видавати відповідний документ із даною сферою сертифікації На підтвердження у складі тендерної пропозиції необхідно надати акредитаційний сертифікат, сертифікат внутрішнього аудитора, виданого на працівника власника спецдозволу, який підтверджує проходження навчання по програмі «Внутрішній аудит систем менеджменту» згідно вимог ДСТУ ISO 19011:2019 та вимог ДСТУ EN ISO 9001:2018 та можливість виконувати функції внутрішнього аудитора, на підтвердження надається копія документа, який підтверджує працевлаштування на даному підприємстві.
- Копія діючого сертифікату ДСТУ EN ISO 14001:2015 – «Системи екологічного управління»
У складі тендерної пропозиції Дочірнього підприємства "Хмельницький облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" відсутні копія сертифікату ДСТУ EN ISO 9001:2018 стосовно добування каменю будівельного, що виданий органом, який акредитований національним агентством з акредитації України відповідно до ДСТУ ENISO/IES 17021-1 користувача спецдозволу з атестатом про акредитацію органу із сертифікації, що видав сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018. Також, у складі тендерної пропозиції даного учасника відсутні акредитаційний сертифікат, сертифікат внутрішнього аудитора, виданого на працівника власника спецдозволу, який підтверджує проходження навчання по програмі «Внутрішній аудит систем менеджменту» згідно вимог ДСТУ ISO 19011:2019 та вимог ДСТУ EN ISO 9001:2018 та копія діючого сертифікату ДСТУ EN ISO 14001:2015 – «Системи екологічного управління». Що не відповідає вимогам технічної специфікації в цій частині.
Враховуючи наведене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Отже Дочірнім підприємством "Хмельницький облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" не виконано та не підтверджено вимоги встановлені «Технічною специфікацією» згідно Додатку № 4 до тендерної документації.
А тому, обрання переможцем закупівлі Дочірнього підприємства "Хмельницький облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" є незаконним та безпідставним.
Порушення прав та інтересів Скаржника полягає в тому, що за умови дотримання вимог чинного законодавства, Замовник повинен відхилити тендерну пропозицію Дочірнього підприємства "Хмельницький облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України", розглянути наступні пропозиції і, у випадку відповідності тендерної пропозиції Скаржника, укласти договір з ним, за результатами якого Скаржник мав би змогу отримати дохід та виконати свої зобов’язання за договором. Визначивши переможцем Дочірнє підприємство "Хмельницький облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України", Замовником було порушено вимоги п. 43 Особливостей, чим порушено права та інтереси Скаржника.
×
-
Назва доказу:
- сертифікат відповідності № UA.P.000333-24 та протокол випробувань № 075.2.24.Бс від 09.04.2024 року
-
Повʼязаний документ:
8.1 Сертифікати і протоколи.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про обрання переможцем закупівлі Дочірнє підприємство "Хмельницький облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України".