-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Капітальний ремонт дорожнього покриття за адресою: Україна, Вінницька область, Жмеринський район, м. Бар, вул. Машинобудівників та частина вул. Вишнева. Коригування №1
Торги не відбулися
4 970 453.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 24 852.27 UAH
мін. крок: 0.5% або 24 852.27 UAH
Номер:
301e63fb6eb841a592697792ac3632dd
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-05-05-000053
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.05.2025 00:00
Період моніторингу:
05.05.2025 16:17 - 27.05.2025 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
05.05.2025 №64-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник
Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 05.05.2025 №64-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
11.UA-2025-04-04-010650-a, 04.04.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо розміщення інформації про закупівлю установлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови № 710.
За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону із урахуванням вимог Особливостей № 1178 та внесення змін до неї установлено порушення вимог абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, пункту 28 Особливостей № 1178 та абзацу четвертого пункту 54 Особливостей № 1178.
За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Хмільницька будівельна компанія» установлено порушення абзацу другого пункту 42, абзацу другого підпункту 1 пункту 44 та підпункту 3 пункту 47 Особливостей № 1178.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП «Погосян Анна» – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
–
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 16 травня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.11.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178) та внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік відділу житлово-комунального господарства, комунальної власності та капітального будівництва Барської міської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, зі змінами, затверджену рішеннями уповноваженої особи від 04.04.2025, 15.04.2025 та 17.04.2025 (далі – тендерна документація), звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 10.04.2025, 11.04.2025, 15.04.2025, 16.04.2025 та від 17.04.2025, відповіді Замовника від 11.04.2025, 14.04.2025, 16.04.2025, 17.04.2025 та від 18.04.2025, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію фізичної особи - підприємця Погосян Анни (далі – ФОП «Погосян Анна»), рішення уповноваженої особи від 25.04.2025 (протокол № 16) про відхилення тендерної пропозиції ФОП «Погосян Анна», тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Хмільницька будівельна компанія» (далі – ТОВ «Хмільницька будівельна компанія»), рішення уповноваженої особи від 29.04.2025 (протокол № 17) про визнання учасника ТОВ «Хмільницька будівельна компанія» переможцем торгів та про намір укласти договір, рішення уповноваженої особи від 05.05.2025 (протокол № 18) про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Хмільницька будівельна компанія» та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 07.05.2025 через електронну систему закупівель.
Відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі – Постанова № 710), головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що відповідно до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщеного на вебпорталі Open Budget – Державний вебпортал бюджету для громадян (https://openbudget.gov.ua/spending-agencies/graphic) Замовник є головним розпорядником бюджетних коштів.
На запит Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області (далі – Управління) про надання пояснень, зокрема, щодо посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі, Замовник зазначив, що «…було оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті за наступним посиланням: https://zakupivli.pro/gov/tenders/ua-2025-04-04-010650 a?utm_source=widget_gov& utm_medium=bar-city.gov.ua, https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2025-04-04-012093-a».
Отже, враховуючи вищевикладене, Замовник, як головний розпорядник бюджетних коштів, на порушення вимог пункту 4-1 Постанови № 710 не оприлюднив інформацію про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі, яка розміщується на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів).
Відповідно до пункту 3 Особливостей № 1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням Особливостей № 1178 та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Пунктом 28 Особливостей № 1178 визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей № 1178.
Згідно з пунктом 8 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються відомості щодо проєкту договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов.
Абзацом першим частини третьої статті 22 Закону визначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Згідно з пунктом 17 Особливостей № 1178 договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 Особливостей № 1178 укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої.
При цьому, відповідно до пункту 18 Особливостей № 1178 умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону, крім випадків: визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті; перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі; перерахунку ціни та обсягів товарів в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки.
Істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпунктів 13 та 15 пункту 13) Особливостей № 1178, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків визначених нормами пункту 19 Особливостей № 1178.
Водночас, моніторингом установлено, що Замовником в проєкті договору про закупівлю (додаток 1 до тендерної документації) передбачено, що зазначені основні вимоги до договору не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору.
Отже, у тендерній документації Замовником затверджено умови щодо можливості коригування договору під час його укладання, що суперечить нормам пунктів 18 та 19 Особливостей № 1178, чим порушено вимоги абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей № 1178.
Крім того, згідно з абзацом четвертим пункту 54 Особливостей № 1178 зміни, що вносяться замовником до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у новій редакції зазначених документації та/або оголошення додатково до їх попередньої редакції. Замовник разом із змінами до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться.
Моніторингом установлено, що Замовником в електронній системі закупівель 17.04.2025 оприлюднено файл «Зміни. docx» з переліком змін, що вносяться до тендерної документації.
Однак, зміни, які зазначені у переліку, Замовником не внесені в додаток 3 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної закупівлі» (далі – додаток 3) тендерної документації в редакції від 17.04.2025, чим не дотримано вимог абзацу четвертого пункту 54 Особливостей № 1178.
Крім того, за результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Хмільницька будівельна компанія» встановлено наступне.
Замовником у підпунктах 3.1. та 3.2. пункту 3 додатку 3 до тендерної документації зазначено, що інформація щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей № 1178 (крім підпунктів 1 і 7 цього пункту), підтверджується учасником шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у пункті 47 Особливостей № 1178, крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого пункту 47 Особливостей № 1178.
Моніторингом установлено, що згідно із даними Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (https://corruptinfo.nazk.gov.ua) керівника учасника ТОВ «Хмільницька будівельна компанія» Прокоповича Юрія Івановича, станом на час подання тендерної пропозиції, притягнуто до відповідальності за вчинення корупційного або пов’язаного з корупцією правопорушення.
Також, вищезазначена інформація підтверджується за офіційним публічним реєстром: https://youcontrol.com.ua/check-individuals/6821b68b96d1986a44721c5f/.
Водночас, згідно з інформацією в електронній системі закупівель, учасником ТОВ «Хмільницька будівельна компанія» шляхом самостійного декларування в електронній системі закупівель, підтверджено відсутність підстави для відмови в участі у відкритих торгах, передбаченої підпунктом 3 пункту 47 Особливостей № 1178 (керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією).
Враховуючи зазначене, учасником ТОВ «Хмільницька будівельна компанія» під час подання тендерної пропозиції зазначено недостовірну інформацію щодо непритягнення до відповідальності керівника учасника процедури закупівлі (Прокоповича Юрія Івановича) за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією.
Згідно з абзацом другим пункту 42 Особливостей № 1178 у разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей № 1178, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі.
Підпунктом 3 пункту 47 Особливостей № 1178 визначено, що замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли: керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією.
При цьому, абзацом другим підпункту 1 пункту 44 Особливостей № 1178 визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 Особливостей № 1178.
Однак, Замовником на порушення вимог абзацу другого пункту 42, абзацу другого підпункту 1 пункту 44 та підпункту 3 пункту 47 Особливостей № 1178 не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «Хмільницька будівельна компанія», як таку у якій зазначено недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, а також у зв’язку з тим, що учасник підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 Особливостей № 1178 (керівника учасника процедури закупівлі притягнуто до відповідальності за вчинення корупційного або пов’язаного з корупцією правопорушення), а згідно із рішенням уповноваженої особи від 29.04.2025 (протокол № 17) визнано його переможцем торгів та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю.
На запит Управлінням Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 05.05.2025 (16:36), зокрема, щодо обґрунтування прийнятого уповноваженою особою рішення від 29.04.2025 (протокол № 17) про визнання учасника ТОВ «Хмільницька будівельна компанія» переможцем торгів та про намір укласти з ним договір про закупівлю Замовником 05.05.2025 о 18:06 оприлюднено рішення (протокол № 18) про відхилення тендерної пропозиції учасника – переможця ТОВ «Хмільницька будівельна компанія».
Період усунення порушень:
16.05.2025 15:47 - 31.05.2025 00:00
Дата публікації висновку:
16.05.2025 15:47
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відділом житлово-комунального господарства, комунальної власності та капітального будівництва Барської міської ради усунено порушення шляхом відміни торгів.
Дата публікації звіту:
21.05.2025 10:07
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Порушення усунуто.
Дата публікації:
26.05.2025 10:46
Запити/Пояснення
Номер:
ec63f4be34fd429487e7f0d8dd5f1a46
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
05.05.2025 16:36
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту дорожнього покриття за адресою: Україна, Вінницька область, Жмеринський район, м. Бар, вул. Машинобудівників та частина вул. Вишнева. Коригування №1 (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-04-04-010650-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20.10.2016 № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з питань:
1. Надайте інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надайте інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на вебсайті? Якщо так, то надати посилання яке буде доступне для перегляду.
3. Надайте пояснення, яким чином учасником ТОВ «Хмільницька будівельна компанія» виконано вимоги пункту 2 «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» додатку 3 до тендерної документації в частинні надання у складі тендерної пропозиції довідки про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт, із зазначенням інформації про найменування обладнання та матеріально-технічної бази, кількості, правових підстав використання, відомостей про технічний стан?
Оскільки, надана учасником ТОВ «Хмільницька будівельна компанія» довідка від 17.04.2025 № 07 не містить інформації щодо машини для холодного фрезерування, екскаваторів місткістю ковша 0,25 м3, автомобілів самоскидів, спецтранспорту для перевезення води, грунтозмішувальної установки, автогудронаторів, які необхідні для виконання робіт, що передбачені в додатку 2 «Технічна специфікація» до тендерної документації.
4. Пунктом 2 «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» додатку 3 до тендерної документації передбачено, що асфальтобетонний(ні) завод(и) (виробництво) повинен бути атестований на виготовлення асфальтобетонних сумішей та щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7-119 та ДСТУ 9290-5:2024, про що учасником додатково надаються підтверджуючі документи (атестат виробництва та договір на проведення атестації з усіма додатками, які є невід’ємною частиною договору).
Поясніть, яким чином учасником ТОВ «Хмільницька будівельна компанія» виконано вищевказані вимоги в частині надання у складі тендерної пропозиції договору на проведення атестації з усіма додатками, які є його невід’ємною частиною?
5. Відповідно до пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.11.2022 № 1178 замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією.
Згідно із даними Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (https://corruptinfo.nazk.gov.ua) керівника учасника ТОВ «Хмільницька будівельна компанія» Прокоповича Юрія Івановича притягнуто до відповідальності за вчинення корупційного або пов’язаного з корупцією правопорушення.
Враховуючи зазначене, обґрунтуйте прийняте рішення від 29.04.2025 (протокол № 17) щодо визнання учасника ТОВ «Хмільницька будівельна компанія» переможцем торгів та про намір укласти з ним договір про закупівлю?
Інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненні, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
d356cde3e7404f3f8d16de56f77f3788
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
07.05.2025 17:09
Опис:
05 травня 2025 о 16 год. 36 хв. на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель Державної аудиторської служби України розміщено запит про надання пояснення Замовнику – ВІДДІЛУ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА , КОМУНАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ ТА КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА БАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (надалі по тексту - Замовник) в рамках проведеної закупівлі робіт з: « ДК 021:2015: 45233000-9 Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг « Капітальний ремонт дорожнього покриття за адресою: Україна, Вінницька область, Жмеринський район, м. Бар, вул. Машинобудівників та частина вул. Вишнева. Коригування №1, номер оголошення UA-2025-04-04-010650-a.
Згідно ч.5 ст. 8 ЗУ «Про публічні закупівлі» протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
З урахуванням викладено Замовник надає наступні пояснення:
1. Надайте інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Відповідь:
Обґрунтування обсягів закупівлі.
Обсяги обґрунтовуються відповідно фактичної потреби у «Капітальний ремонт дорожнього покриття за адресою: Україна, Вінницька область, Жмеринський район, м. Бар, вул. Машинобудівників та частина вул. Вишнева. Коригування №1.
Технічні та якісні характеристики, що закуповується, повинні відповідати технічним умовам та стандартам, передбаченим законодавством України, діючими на період виконання робіт. Роботи повинні бути виконанні з дотриманням технологічних процесів будівництва, відповідати вимогам будівельних норм, правилам та стандартам встановленим для виконання такого виду робіт, матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання, повинні відповідати Кошторисним нормам України, затверджених наказом Мінрегіонбуду України від 01.11.2021 №281, іншим нормативно-правовим актам і нормативним документам у галузі будівництва, науково-проектній документації та умовам Договору, з метою забезпечення надійності, міцності, стійкості і довговічності конструкцій, монтажу технологічного та інженерного обладнання/матеріалів. Розмір бюджетного призначення визначено відповідно до затвердженого кошторису та наявної потреби у «Капітальний ремонт дорожнього покриття за адресою: Україна, Вінницька область, Жмеринський район, м. Бар, вул. Машинобудівників та частина вул. Вишнева. Коригування №1.
Обґрунтування очікуваної ціни закупівлі: розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі проведено відповідно рекомендаціям Наказу Мінекономіки від 18.02.2020р. №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» з урахуванням проектно-кошторисної документації
Очікувана вартість закупівлі становить 4 970 453,00 грн. з ПДВ.
2. Надайте інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на вебсайті? Якщо так, то надати посилання яке буде доступне для перегляду.
Відповідь:
Враховуючи рекомендації передбачені постановою КМУ від 11 жовтня 2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» Замовником з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів було оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті за наступним посиланням:
https://zakupivli.pro/gov/tenders/ua-2025-04-04-010650-a?utm_source=widget_gov&utm_medium=bar-city.gov.ua
https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2025-04-04-012093-a
3. Надайте пояснення, яким чином учасником ТОВ «Хмільницька будівельна компанія» виконано вимоги пункту 2 «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» додатку 3 до тендерної документації в частинні надання у складі тендерної пропозиції довідки про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт, із зазначенням інформації про найменування обладнання та матеріально-технічної бази, кількості, правових підстав використання, відомостей про технічний стан?
Оскільки, надана учасником ТОВ «Хмільницька будівельна компанія» довідка від 17.04.2025 № 07 не містить інформації щодо машини для холодного фрезерування, екскаваторів місткістю ковша 0,25 м3, автомобілів самоскидів, спецтранспорту для перевезення води, грунтозмішувальної установки, автогудронаторів, які необхідні для виконання робіт, що передбачені в додатку 2 «Технічна специфікація» до тендерної документації.
Відповідь:
Відповідно до п. 31-32 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
04 квітня 2025 року Замовником в електроні системі закупівель оприлюднена тендерна документація затверджена рішенням уповноваженої особи від «04»квітня 2025 року, в яку в подальшому внесено зміни, що затверджені рішенням уповноваженої особи від 15 квітня 2025 року та від 17 квітня 2025 року.
Так, згідно п.п. 1.1. п.1. розділу ІІІ тендерної документації тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої,четвертої,шостої та сьомої статті 26 Закону. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених упункті 47цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема: - інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям.
Підпунктом 5.2. п. 5 цього ж розділу тендерної документації передбачено, що для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у складі тендерної пропозиції всі документи згідно переліку, вказаного нижче, зокрема: - довідку, складену учасником у довільній формі, про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для виконання робіт, із зазначенням інформації про найменування обладнання та матеріально-технічної бази, кількості, правові підстави використання, відомостей про технічний стан.
В складі пропозиції учасника ТОВ «Хмільницька будівельна компанія» міститься файл: «2.Довідка техніка pdf.», яка повністю відповідає зазначеній умові тендерної документації.
Водночас документація не містить окремих вимог, щодо відповідності довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій «технічній специфікації», що передбачена в додатку 2 до тендерної документації. Означене повністю узгоджується з позицією органу оскарження.
4. Пунктом 2 «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» додатку 3 до тендерної документації передбачено, що асфальтобетонний(ні) завод(и) (виробництво) повинен бути атестований на виготовлення асфальтобетонних сумішей та щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7-119 та ДСТУ 9290-5:2024, про що учасником додатково надаються підтверджуючі документи (атестат виробництва та договір на проведення атестації з усіма додатками, які є невід’ємною частиною договору).
Поясніть, яким чином учасником ТОВ «Хмільницька будівельна компанія» виконано вищевказані вимоги в частині надання у складі тендерної пропозиції договору на проведення атестації з усіма додатками, які є його невід’ємною частиною?
Відповідь:
Учасником ТОВ «Хмільницька будівельна компанія» повністю виконано вимоги тендерної документації в цій частині з урахуванням змін до тендерної документації, що оприлюдненні на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель від 17 квітня 2025 року, файл зміни завантажено 17.04.2025 10:29 року. Згідно цих змін згадуваний пункт викладено в новій редакції, а саме: «Асфальтобетонний(ні) завод(и) (виробництво) повинен бути атестований на виготовлення асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7-119:2011, про що Учасником додатково надаються підтверджуючі документи, а саме атестат виробництва чинний на дату подання тендерних пропозицій».
5. Відповідно до пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.11.2022 № 1178 замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією.
Згідно із даними Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (https://corruptinfo.nazk.gov.ua) керівника учасника ТОВ «Хмільницька будівельна компанія» Прокоповича Юрія Івановича притягнуто до відповідальності за вчинення корупційного або пов’язаного з корупцією правопорушення.
Враховуючи зазначене, обґрунтуйте прийняте рішення від 29.04.2025 (протокол № 17) щодо визнання учасника ТОВ «Хмільницька будівельна компанія» переможцем торгів та про намір укласти з ним договір про закупівлю?
Відповідь:
Абзацом п’ятнадцятим пункту 47 Особливостей ПЕРЕМОЖЕЦЬ процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, ПОВИНЕН надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту.
Згідно додатку 4 до тендерної документації ПЕРЕМОЖЕЦЬ процедури закупівлі у строк, ЩО НЕ ПЕРЕВИЩУЄ ЧОТИРИ ДНІ з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей, зокрема: з урахуванням відновлення доступу до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, замовник самостійно здійснює перевірку відсутності щодо учасника підстави, зазначеної у підпункті 3 пункту 47 Особливостей та з використанням порталу https://corruptinfo.nazk.gov.ua/. В той же час відомості, що містяться у вільному доступі на вказаному порталі, не відображають інформацію стосовно місця роботи, посади на час вчинення особою корупційного або пов’язаного з корупцією правопорушення, що унеможливлює повну та об’єктивну ідентифікацію особи лише за наявною інформацією щодо ПІБ такої особи, зокрема у випадку можливого співпадіння щодо ПІБ декількох осіб. Таким чином виключно у випадку, якщо згідно відомостей з порталу https://corruptinfo.nazk.gov.ua/ наявна інформація про притягнення згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією, особи, прізвище, ім’я та по-батькові якої співпадають з відповідними ПІБ керівника учасника процедури закупівлі, фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі, учасник-переможець у строки та в порядку, передбаченому цим пунктом повинен на підтвердження відсутності підстави, зазначеної у підпункті 3 пункту 47 Особливостей надати інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, яка містить інформацію про наявність або відсутність відомостей в такому реєстрі, стосовно керівника учасника процедури закупівлі, або фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі, сформовану в онлайн-режимі на основі персональних даних, вказаних у електронному підписі зазначеної особи, та згідно Положення про Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, затвердженого рішенням Національного агентства від 09.02.2018 № 166 (далі - Положення), або витяг з вказаного реєстру щодо такої особи, та який отриманий згідно умов Положення, що повинні бути видані (отримані особою) не раніше дня оприлюднення оголошення про проведення цих відкритих торгів в електронній системі закупівель.
29 квітня 2025 о 14 год. 07 хв. за Київським часом (тобто в межах відведеного законодавством та тендерною документацією строку ПЕРЕМОЖЕЦЬ завантажив файл: «Довідка НАЗК директор», що містила інформацію про наявність підстав для відхилення тендерної пропозиції ПЕРЕМОЖЦЯ на підставі абзацу 2 частини 3 пункту 44 Особливостей.
Враховуючи завершення строку на подання відповідної довідки НАЗК яка б підтверджувала відсутність підстав для відхилення, 05 травня 2025 року (завершення строку на оскарження) Замовником прийнято відповідне рішення № 18 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Хмільницька будівельна компанія», яке оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель.