• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Капітальний ремонт дорожнього покриття за адресою: Україна, Вінницька область, Жмеринський район, м. Бар, вул. Машинобудівників та частина вул. Вишнева. Коригування №1

Торги не відбулися

4 970 453.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 24 852.27 UAH
Період оскарження: 04.04.2025 15:41 - 20.04.2025 00:00
Скарга
Скасована
КЕП

Вимога на усунення дискримінаційних умов тендерної документації

Номер: f8cc5a637c84444ebb6cc00b069df08b
Ідентифікатор запиту: UA-2025-04-04-010650-a.c2
Назва: Вимога на усунення дискримінаційних умов тендерної документації
Скарга:
Заявлені дискримінаційні вимоги
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Період оскарження закінчився
Дата скасування: 20.04.2025 00:00
Автор: ФОП ПОГОСЯН АННА, Анна Погосян 380985010778 pogosyn.anna2@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 7b5baeb3787d4de98d029bbf29fa7af1
Заголовок пункту скарги: Вимога на усунення дискримінаційних вимог тендерної документації
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Повідомляємо про наявність дискримінаційної умови в тендерній документації закупівлі ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг "Капітальний ремонт дорожнього покриття за адресою: Україна, Вінницька область, Жмеринський район, м. Бар, вул. Машинобудівників та частина вул. Вишнева.Коригування №1" UA-2025-04-04-010650-a, оголошеної ВІДДІЛом ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА , КОМУНАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ ТА КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА БАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ; код згідно з ЄДРПОУ 44096603, яка порушує вимоги законодавства у сфері публічних закупівель та конкуренції.
Суть порушення:
У тендерній документації зазначено вимогу про надання:
1.Наказ про результати проведення атестації робочих місць за умовами праці. 2. Протоколи проведення досліджень важкості та напруженості праці; протоколи проведення дослідження вібрації; протоколи дослідження мікроклімату; протоколи дослідження шумового навантаження та інфразвуку; проколи проведення дослідження повітря робочої зони - на наступних працівників: Машиніст автогрейдера; Машиніст котка самохідного з рівними вальцями; Машиніст укладача асфальтобетону; Водій автотранспортних засобів. Означені протоколи мають бути проведені санітарно екологічною атестованою Державною службою України з питань праці на проведення гігієнічних досліджень факторів виробничого середовища й трудового процесу лабораторією, що є атестованою Державною службою України з питань праці на проведення гігієнічних досліджень факторів виробничого середовища і трудового процесу. Для підтвердження атестації надати лист від лабораторії та/або лист Державної служби України з питань праці виданий на ім’я лабораторії, з інформацією щодо внесення такої лабораторії до інформаційного переліку лабораторій, атестованих на проведення гігієнічних досліджень факторів виробничого середовища і трудового процесу, а також з Інтернет посиланням на відповідний веб-сайт». Обґрунтування дискримінаційного характеру вимоги:
1. Законодавство України (у т.ч. Закон України «Про метрологію та метрологічну діяльність», «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності», Кодекс законів про працю) не містить норми, яка встановлює виключне право лабораторій, атестованих Держпраці, на проведення гігієнічних досліджень факторів виробничого середовища.
2. Будь-яка акредитована лабораторія, яка має визнану компетентність (згідно з ISO/IEC 17025) та проводить дослідження в межах сфери своєї акредитації, має право виконувати такі дослідження згідно з чинним законодавством.
3. Посилання виключно на Держпраці як на орган, що надає "дозвіл" або "атестацію", не відповідає положенням законодавства про ринок послуг з випробувань. Це створює нерівні умови участі для інших суб'єктів господарювання.
4. Відсутність правової підстави для обмеження участі інших компетентних лабораторій порушує:
o ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» — заборона дискримінації учасників;
o ч. 3 ст. 22 того ж закону — заборона встановлення вимог, які обмежують конкуренцію;
o ст. 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції».
________________________________________
Просимо:
1. Визнати умову тендерної документації дискримінаційною.
2. Зобов’язати замовника внести зміни до тендерної документації, вилучивши вимогу щодо проведення гігієнічних досліджень виключно лабораторією, атестованою Державною службою України з питань праці.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Скарга
Скасована
КЕП

Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації

Номер: b53d8be4ae0e446d89f134afab27455e
Ідентифікатор запиту: UA-2025-04-04-010650-a.a1
Назва: Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Скарга:
Вимагають документи які встановлюють дискримінаційні обмеження
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування: 19.04.2025 20:00
Автор: ФОП ПОГОСЯН АННА, Анна Погосян 380985010778 pogosyn.anna2@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 9533d2cdd61747bb81e9e7dc3eae4964
Заголовок пункту скарги: Скарга на дискримінаційні умови тендерної закупівлі
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Повідомляємо про наявність дискримінаційної умови в тендерній документації закупівлі ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг "Капітальний ремонт дорожнього покриття за адресою: Україна, Вінницька область, Жмеринський район, м. Бар, вул. Машинобудівників та частина вул. Вишнева.Коригування №1" UA-2025-04-04-010650-a, оголошеної ВІДДІЛом ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА , КОМУНАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ ТА КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА БАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ; код згідно з ЄДРПОУ 44096603, яка порушує вимоги законодавства у сфері публічних закупівель та конкуренції.
Суть порушення:
У тендерній документації зазначено вимогу про надання:
1.Наказ про результати проведення атестації робочих місць за умовами праці. 2. Протоколи проведення досліджень важкості та напруженості праці; протоколи проведення дослідження вібрації; протоколи дослідження мікроклімату; протоколи дослідження шумового навантаження та інфразвуку; проколи проведення дослідження повітря робочої зони - на наступних працівників: Машиніст автогрейдера; Машиніст котка самохідного з рівними вальцями; Машиніст укладача асфальтобетону; Водій автотранспортних засобів. Означені протоколи мають бути проведені санітарно екологічною атестованою Державною службою України з питань праці на проведення гігієнічних досліджень факторів виробничого середовища й трудового процесу лабораторією, що є атестованою Державною службою України з питань праці на проведення гігієнічних досліджень факторів виробничого середовища і трудового процесу. Для підтвердження атестації надати лист від лабораторії та/або лист Державної служби України з питань праці виданий на ім’я лабораторії, з інформацією щодо внесення такої лабораторії до інформаційного переліку лабораторій, атестованих на проведення гігієнічних досліджень факторів виробничого середовища і трудового процесу, а також з Інтернет посиланням на відповідний веб-сайт». Обґрунтування дискримінаційного характеру вимоги:
1. Законодавство України (у т.ч. Закон України «Про метрологію та метрологічну діяльність», «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності», Кодекс законів про працю) не містить норми, яка встановлює виключне право лабораторій, атестованих Держпраці, на проведення гігієнічних досліджень факторів виробничого середовища.
2. Будь-яка акредитована лабораторія, яка має визнану компетентність (згідно з ISO/IEC 17025) та проводить дослідження в межах сфери своєї акредитації, має право виконувати такі дослідження згідно з чинним законодавством.
3. Посилання виключно на Держпраці як на орган, що надає "дозвіл" або "атестацію", не відповідає положенням законодавства про ринок послуг з випробувань. Це створює нерівні умови участі для інших суб'єктів господарювання.
4. Відсутність правової підстави для обмеження участі інших компетентних лабораторій порушує:
o ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» — заборона дискримінації учасників;
o ч. 3 ст. 22 того ж закону — заборона встановлення вимог, які обмежують конкуренцію;
o ст. 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції».
________________________________________
Просимо:
1. Визнати умову тендерної документації дискримінаційною.
2. Зобов’язати замовника внести зміни до тендерної документації, вилучивши вимогу щодо проведення гігієнічних досліджень виключно лабораторією, атестованою Державною службою України з питань праці.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації