-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 3
Послуги з медичного страхування працівників
Завершена
1 932 789.92
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 19 327.90 UAH
мін. крок: 1% або 19 327.90 UAH
Номер:
cab019d762f34df7ba18d0960b7530ec
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-07-07-000053
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.07.2025 00:00
Період моніторингу:
07.07.2025 17:49 - 29.07.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
07.07.2025 Одеса № 137
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ірини ШЕВЕЛЬОВОЇ від 07.07.2025.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 07.07.2025 № 137
Витяг
з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4
8 UA-2025-04-04-001442-a 04.04.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Заступник начальник відділу контролю
у сфері закупівель Ірина ШЕВЕЛЬОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, внесення змін до ТД, своєчасності надання роз’яснень на звернення щодо тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, стану виконання рішення Комісії як органу оскарження, відповідності повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасниками процедури закупівлі у тендерних пропозиціях та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності їх розміщення Замовником та виконання учасниками, своєчасності укладання договору про закупівля, відповідності умов договору про закупівлю умова тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснення щодо прийняття рішення та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, - порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 21 липня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), внесення змін до ТД, своєчасності надання роз’яснень на звернення щодо тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, стану виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія) як органу оскарження, відповідності повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасниками процедури закупівлі у тендерних пропозиціях та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності їх розміщення Замовником та виконання учасниками, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснення щодо прийняття рішення та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Одесміськелектротранс» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 04.04.2025 № 2, ТД зі змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 08.04.2025 № 3, ТД зі змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 24.04.2025 № 4, переліки змін до ТД, оприлюднені в електронній системі закупівель 08.04.2025 та 24.04.2025, роз’яснення щодо тендерної документації, скаргу приватного акціонерного товариства «Страхова компанія «Ультра Альянс» (далі – ПрАТ «Страхова компанія «Ультра Альянс») до процедури закупівлі від 08.04.2025 за номером UA-2025-04-04-001442-a.c1, рішення Комісії від 17.04.2025 № 6121-р/пк-пз, тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі ПрАТ «Страхова компанія «Ультра Альянс», акціонерного товариства «Страхова компанія «Країна» (далі – АТ «Страхова компанія «Країна»), приватного акціонерного товариства «Страхова компанія «ВУСО» (далі – ПрАТ «Страхова компанія «ВУСО»), повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасниками - АТ «Страхова компанія «Країна» та ПрАТ «Страхова компанія «ВУСО» у тендерних пропозиціях та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, виправлення учасниками - АТ «Страхова компанія «Країна» та ПрАТ «Страхова компанія «ВУСО» виявлених Замовником невідповідностей, протоколи щодо прийняття рішень уповноваженою особою Замовника від 09.05.2025 № 6, від 15.05.2025 № 8, від 20.05.2025 № 9, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 20.05.2025, договір про закупівлю послуг з медичного страхування працівників від 28.05.2025 № ВТ-У-П/2025/152, пояснення та документи, надані Замовником 10.07.2025 на запит Південного офісу Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії як органу оскарження не здійснювався.
Період усунення порушень:
21.07.2025 16:21 - 25.07.2025 00:00
Дата публікації висновку:
21.07.2025 16:21
Запити/Пояснення
Номер:
da38fb7c64e64d8e856be63489fb1b45
Назва:
запит про надання пояснення
Дата опублікування:
09.07.2025 15:54
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.07.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі, відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або іншого офіційного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
e92b6632770a44a09580c6dc8cbf3803
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
10.07.2025 15:00
Опис:
На ваш запит, що надійшов через веб-портал Уповноваженого органу, від 09.07.2025 року о 15:54 у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги з медичного страхування працівників» з очікуваною вартістю 1 932 789,92 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-04-001442-a) щодо надання інформації яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, а також, надати посилання на сторінку власного вебсайту або іншого офіційного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості предмета закупівлі, повідомляємо наступне:
1. Щодо надання інформації яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, зазначаємо, що закупівля товарів здійснюється на підставі наявної потреби Замовника відповідно до Річного плану закупівель та змін до нього (у разі наявності).
При плануванні закупівлі визначення очікуваної вартості закупівлі проводилась з урахуванням вимог Замовника.
Щодо визначення очікуваної вартості закупівлі
Очікувана вартість закупівлі «Послуги з медичного страхування працівників» з очікуваною вартістю 1 932 789,92 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-04-001442-a) сформована відповідно до п. 1. «Розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг методом порівняння ринкових цін» розділу «III. Методи визначення очікуваної вартості» наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (надалі – Примірна методика) із застосуванням методу направлення письмових запитів цінових пропозицій учасникам ринку. При цьому зазначаємо, що очікувана вартість закупівлі розрахована на підставі рекомендацій Мінекономіки (Наказ № 275 від 18.02.2020 року) щодо визначення очікуваної ціни за одиницю, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних на підставі 3-х комерційних пропозицій, наданих АТ «Страхова компанія «КРАЇНА», АТ «Страхова компанія «ІНГО», СК "УНІКА" (додаються).
Щодо надання інформації про здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі
Відповідно до Порядку про організацію та здійснення процедур закупівель/спрощених закупівель та закупівель без використання електронної системи закупівель на предмет закупівлі товарів, робіт і послуг, що затверджений Замовником закупівлі послуг здійснюються на підставі заявки відповідального структурного підрозділу (ініціатора), встановленої Замовником форми, яка містить інформацію в тому числі про:
техніко-економічне обґрунтування, зміст якого визначає доцільність закупівлі товарів, робіт і послуг та містить розрахунок очікуваної вартості товарів, робіт і послуг, яка має вираховуватись на основі не менше трьох комерційних пропозицій від потенційних контрагентів щодо товарів, робіт або послуг, які повністю відповідають кількісним, технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі із зазначенням того, чи повинна вона включати інші елементи, крім вартості предметів закупівлі (витрати на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, сплату податків і зборів (обов'язкових платежів) тощо), при цьому її розмір не може перевищувати середнього значення таких пропозицій, окрім належним чином обґрунтованих випадків, або як сума витрат за договором минулого періоду (з урахуванням прогнозованого індексу інфляції), а також розрахунок вартості робіт, якщо предмет закупівлі визначений як роботи;
технічні вимоги до предмета закупівлі (технічна специфікація, плани, креслення, малюнки);
умови щодо розрахунків (строки оплати, переліки платіжних та інших документів для оплати).
Технічні вимоги предмету закупівлі сформовані відповідно до необхідних технічних та якісних характеристик послуг для забезпечення належними умовами працівників підрозділів комунального підприємства «Одесміськелектротранс» (копія додається).
Щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду Постановою КМУ № 1266 від 16.12.2020 року було внесено зміни до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 року № 631 і від 11 жовтня 2016 року № 710, що зобов’язує головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Комунальне підприємство «Одесміськелектротранс» не належить до вищевказаних категорій.
Відповідно до п. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель, тобто до 15.07.2025 року 00:00 год.
Додатки:
1. Заявка на проведення закупівлі товарів/робіт/послуг
2. Витяг з протоколу профкому
3. Інформація про кількість працівників
4. Запит про надання комерційних пропозицій
5. Комерційна пропозиція АТ «Страхова компанія «КРАЇНА»
6. Комерційна пропозиція АТ «Страхова компанія «ІНГО»
7. Комерційна пропозиція СК "УНІКА"