-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 – 45310000-3 Електромонтажні роботи «Капітальний ремонт будівлі КНП «Черкаський міський пологовий будинок «Центр матері і дитини» за адресою: вул. Чехова, 101 м. Черкаси (встановлення джерела резервного живлення)»
Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі наведена у Додатку 3.
Завершена
1 928 487.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 642.44 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 642.44 UAH
Номер:
bb4da12164c94434adb31e73b1034bd1
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-06-25-000035
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.06.2025 00:00
Період моніторингу:
25.06.2025 16:05 - 17.07.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
25.06.2025 №93-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, дорученням Державної аудиторської служби України від 24 червня 2025 року №003100-18/7830-2025,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 25.06.2025 №93-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
12.UA-2025-04-03-013996-a, 03.04.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону із урахуванням вимог Постанови № 1178, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТОП ФАЄР», повноти виконання рішення Комісії АМКУ, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 липня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.11.2022 № 1178 (далі – Постанова № 1178), розгляду тендерної пропозиції, повноти виконання рішень комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства «Черкаський міський пологовий будинок «Центр матері та дитини» (далі - Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 03.04.2025 (протокол № 27) зі змінами від 15.04.2025 (протокол № 32), реєстр отриманих пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ТОП ФАЄР» (далі – ТОВ «ТОП ФАЄР»), рішення уповноваженої особи від 05.05.2025 (протокол № 45) про відхилення пропозиції ТОВ «ТОП ФАЄР», рішення Комісії АМКУ від 20.05.2025 № 8032-р/пк-пз, повідомленння з вимогою про усунення невідповідностей до 31.05.2025, рішення уповноваженої особи від 06.06.2025 (протокол № 53) про визначення ТОВ «ТОП ФАЄР» переможцем торгів, повідомлення про намір укласти договір, договір підряду від 20.06.2025 № 279 (далі – Договір) та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 01.07.2025 через електронну систему закупівель.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, що були предметом розгляду Комісії АМКУ не здійснювався.
Пунктом 3 Постанови № 1178 визначено, що замовники, які зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням Постанови № 1178 та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Абзацом другим пункту 10 Постанови № 1178 передбачено, що за результатами здійснення закупівлі шляхом застосування відкритих торгів або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до цього пункту в електронній системі закупівель замовником оприлюднюється договір про закупівлю та додатки до нього відповідно до вимог Закону з урахуванням Постанови № 1178.
Згідно з абзацом другим пункту 46 Постанови № 1178 договір про закупівлю в електронній системі закупівель оприлюднюється відповідно до статті 10 Закону.
Пунктом 10 частини першої статті 10 Закону визначено, що Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Відповідно до абзацу другого частини першої статті 41 Закону до договорів про закупівлю віднесені договори із закупівлі послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об'єкта будівництва.
Разом з тим, відповідно до абзацу шостого пункту 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 835 (далі – Положення № 835), машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини.
При цьому, Положенням № 835 для кожного типу даних встановлені відповідні файлові формати.
Відповідно до пункту 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати, зокрема, для текстових даних - TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*, для структурованих даних - RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*.
Також, пунктом 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893, договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF.
З огляду на вказане, у разі розміщення замовником в електронній системі закупівель договору про закупівлю, додатків до договору про закупівлю, додаткової угоди (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у форматі PDF, замовником розміщуються також ці документи у машинозчитувальному форматі для такого типу даних у строк, встановлений пунктом 10 частини першої статті 10 Закону.
За результатами моніторингу установлено, що Замовником в електронній системі закупівель Договір та додатки до нього, у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси не оприлюднено у машинозчитувальному форматі, чим не дотримано вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
На запит Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області щодо причин не оприлюднення договору про закупівлю та додатків до нього у машинозчитувальному форматі, Замовник пояснив, що 01.07.2025 завантажив в електронну систему закупівель договір та додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі.
Період усунення порушень:
11.07.2025 12:22 - 26.07.2025 00:00
Дата публікації висновку:
11.07.2025 12:22
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання вимог висновку від 11.07.2025 за результатами моніторингу процедури закупівлі UA-2025-04-03-013996-a повідомляю про вжиті заходи реагування направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому.
Уповноваженій особі повторно доведено вимоги абзацу шостого пункту 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 835 (далі – Положення № 835), машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. При цьому, Положенням № 835 для кожного типу даних встановлені відповідні файлові формати. Відповідно до пункту 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати, зокрема, для текстових даних - TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*, для структурованих даних - RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*. Також, пунктом 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893, договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF та необхідність розміщення в електронній системі закупівель договору про закупівлю, додатків до договору про закупівлю, додаткової угоди (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у форматі PDF, замовником розміщуються також ці документи у машинозчитувальному форматі для такого типу даних у строк, встановлений пунктом 10 частини першої статті 10 Закону.
Крім того, заплановано проведення низки організаційно практичних заходів щодо вдосконалення уповноваженою особою знань галузевого законодавства.
Разом з тим порушення виявлені під час моніторингу виправлено, до безпідставних додаткових витрат коштів вони не призвели, тому підстав для вжиття заходів дисциплінарно характеру не вбачається.
Дата публікації звіту:
15.07.2025 15:19
Запити/Пояснення
Номер:
d8cd9ad31fc547dc807076cba0f84a94
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
27.06.2025 16:13
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.07.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту будівлі КНП «Черкаський міський пологовий будинок «Центр матері і дитини» за адресою: вул. Чехова, 101 м. Черкаси (встановлення джерела резервного живлення) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-04-03-013996-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. З яких причин договір про закупівлю та додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) (від 20 червня 2025 року №279), не оприлюднено у машинозчитувальному форматі? Оскільки пунктом 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 року №835 (далі – Положення) визначено, що машиночитаний формат - формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Поряд з цим пунктом 9 Положення визначено, що для оприлюднення текстових даних використовуються такі формати як TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*, а для оприлюднення структурованих даних: RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
2001068dccc7401dbfa313b2dd1b5cf9
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
01.07.2025 17:08
Опис:
У відповідь на запит Управління Північного офісу Держаудит служби у Вінницькій області від 27.06.2025 щодо надання інформації (пояснення), поданий в межах проведення моніторингу процедури закупівлі ДК 021:2015 – 45310000-3 Електромонтажні роботи «Капітальний ремонт будівлі КНП «Черкаський міський пологовий будинок «Центр матері і дитини» за адресою: вул. Чехова, 101 м. Черкаси (встановлення джерела резервного живлення)», на виконання норми частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», повідомляємо наступне:
1. Під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (розміру бюджетних призначень) Замовник керувався наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», який встановлює порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі.
Розмір витрат, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до розробленої та затвердженої в установленому порядку проєктно-кошторисної документації на об’єкт «Капітальний ремонт будівлі КНП «Черкаський міський пологовий будинок «Центр матері та дитини» за адресою: вул. Чехова,101 м. Черкаси (встановлення джерела резервного живлення») (далі – проєктно-кошторисна документація), що має позитивний експертний звіт щодо розгляду проектної документації на будівництво від 10.07.2024 №24-0145/01-24, виданий філією ДП «Укрдержбудекспертиза» і Черкаській області.
В Експертному звіті зазначено « За результатами розгляду кошторисної документації та зняття зауважень встановлено, що зазначену документацію, яка враховує обсяги робіт, передбачені робочим проектом, складено згідно з наказом Мінрегіону від 25.06.2021 №162 «Деякі питання ціноутворення у бідівництві», зареєстрованим в міністерстві юстиції України 17.09.2021 за №1225/36847, та Кошторисним нормам України «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженим наказом Мінрегіону від 01.11.2021 №281…
Надані проектні рішенні відповідають вимогам міцності, надійності та договічності об’єкта будівництва, санітарного й епідеміологічного благополуччя населення, екології, пожежної безпеки, охорони праці, інженерно-технічних заходів цивільного захисту.»
2. Під час публікації Договору про закупівлі та додатків до нього (в тому числі документу що містить інформацію про ціни на матеріальні ресурси) Замовником було допущено технічну помилку та не завантажено додатково договір да додатки до нього у машинозчитувальному форматі.
Тому щоб виправити допущену помилку, 01.07.2025 Замовник разом з Додатковою Угодою №1, завантажив в електронну систему закупівель також і Договір та додатки до нього в тому числі документу що містить інформацію про ціни на матеріальні ресурси у машинозчитувальному форматі.
Уповноважена особа, визнає допущену нею помилку, та гарантує в подальшому уникати допущення подібних помилок, та неухильно дотримуватися законодавства в сфері публічних закупівель.
Додатки:
1. Експертний звіт
2. Робочий проект
3. Кошторисна документація