-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Портативна ендоскопічна камера, синускоп, отоскоп (ДК 021:2015 33160000-9 Устаткування для операційних блоків)
Завершена
427 232.62
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 272.33 UAH
мін. крок: 1% або 4 272.33 UAH
Номер:
9149e880a52a4e3aa8fed2d34cd4794c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-07-03-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.07.2025 00:00
Період моніторингу:
03.07.2025 11:47 - 25.07.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
03.07.2025 № 79-З
Суми
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Ігор КОРОТКИЙ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 03.07.2025 №79-З
Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5 UA-2025-04-03-006302-a 03.04.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Заступник начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СЕМЕНОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, виконання рішень Антимонопольного комітету України як органу оскарження – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 15 липня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, в редакції від 01.04.2025, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, виконання рішень Антимонопольного комітету України як органу оскарження.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Центральна міська клінічна лікарня» Сумської міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 03.04.2025 (протокол №296), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 15.04.2025, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «НЕЙРОТЕК», протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 21.04.2025 №326, від 12.05.2025 №377, від 11.06.2025 №440, повідомлення про намір укласти договір від 11.06.2025, договір від 23.06.2025 № 3110/16, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ) від 05.05.2025 № 7109-р/пк-пз та від 04.06.2025 №8936-р/пк-пз, пояснення та документи Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 04.07.2025 та від 14.07.2025.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
16.07.2025 11:19 - 22.07.2025 00:00
Дата публікації висновку:
16.07.2025 11:19
Запити/Пояснення
Номер:
d344a8a663824165a1521aea11437418
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
04.07.2025 11:22
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.07.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Портативна ендоскопічна камера, синускоп, отоскоп (ДК 021:2015 33160000-9 Устаткування для операційних блоків)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-03-006302-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року №2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
384e5e2564ed4128b7493ce45d0d1b2e
Назва:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом - Портативна ендоскопічна камера, синускоп, отоскоп (ДК 021:2015 33160000-9 Устаткування для операційних блоків) (Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-04-03-006302-a) комунальне некомерційне підприємство «Центральна міська клінічна лікарня» Сумської міської ради надає пояснення (інформації, документів) з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі згідно переліку питань.
Дата опублікування:
04.07.2025 16:25
Опис:
1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Визначення потреби в товарах (номенклатура, кількісні та якісні показники тощо) здійснюється на підставі аналізу фактичного використання товарів для забезпечення діяльності замовника з метою підвищення якості надання медичної допомоги населенню, для ефективного проведення обстежень, діагностичних та лікувальних маніпуляцій, з урахуванням запланованих поточних завдань замовника. До формування опису предмета закупівлі залучено відповідних фахівців замовника, які відповідають за подальше використання товарів, що будуть закуплені.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», а саме розрахована на підставі отриманих комерційних пропозицій (за методом порівняння ринкових цін).
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Замовником забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета на власному веб-сайті https://cmkl.sumy.ua/obgruntuvannia-tekhnichnykh-ta-iakisnykh-kharakterystyk-predmeta-zakupivli-rozmiru-biudzhetnoho-pryznachennia-ochikuvanoi-vartosti-predmeta-zakupivli/
Номер:
d41ed97a7c6f429fbf98803bd259f58e
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
10.07.2025 12:33
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.07.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Портативна ендоскопічна камера, синускоп, отоскоп (ДК 021:2015 33160000-9 Устаткування для операційних блоків)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-03-006302-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року №2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати комерційні пропозиції від потенційних учасників на підставі яких здійснювався розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Надати пояснення чи приймалося рішення щодо розгляду тендерної пропозиції ФОП Захаров С.І. або щодо продовження строку розгляду цієї пропозиції, з огляду на те, що тендерна пропозиція ТОВ «НЕЙРОТЕК» була відхилена 12.05.2025 (протокол №377), а скарга на рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «НЕЙРОТЕК» була прийнята Антимонопольним комітетом України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель 20.05.2025, тобто тендерна пропозиція ФОП Захаров С.І. перебувала на розгляді з 13.05.2025 по 20.05.2025 (5 робочих днів)?
Крім того просимо надати відповідні протоколи у разі їх прийняття.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
a9f5196a054a45d5a4dd48d8be4bccc7
Назва:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом - Портативна ендоскопічна камера, синускоп, отоскоп (ДК 021:2015 33160000-9 Устаткування для операційних блоків) (Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-04-03-006302-a) комунальне некомерційне підприємство «Центральна міська клінічна лікарня» Сумської міської ради надає пояснення (інформації, документів) з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі згідно переліку питань.
Дата опублікування:
14.07.2025 17:34
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом - Портативна ендоскопічна камера, синускоп, отоскоп (ДК 021:2015 33160000-9 Устаткування для операційних блоків) (Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-04-03-006302-a) комунальне некомерційне підприємство «Центральна міська клінічна лікарня» Сумської міської ради надає пояснення (інформації, документів) з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі згідно переліку питань.
1. Просимо надати комерційні пропозиції від потенційних учасників на підставі яких здійснювався розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі.
До цього листа додаються:
1. Комерційна пропозиція ФОП Аверченков О.В.
2. Комерційна пропозиція ФОП Чубун С.В.
3. Комерційна пропозиція ФОП Малахов Т.В.
Вказані комерційні пропозиції були додатками до листа 04.07.2025 № 01-22/ 1г/2482.
2. Надати пояснення чи приймалося рішення щодо розгляду тендерної пропозиції ФОП Захаров С.І. або щодо продовження строку розгляду цієї пропозиції, з огляду на те, що тендерна пропозиція ТОВ «НЕЙРОТЕК» була відхилена 12.05.2025 (протокол №377), а скарга на рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «НЕЙРОТЕК» була прийнята Антимонопольним комітетом України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель 20.05.2025, тобто тендерна пропозиція ФОП Захаров С.І. перебувала на розгляді з 13.05.2025 по 20.05.2025 (5 робочих днів)?
Враховуючи, що 19.05.2025 органом оскарження не вирішено питання щодо прийняття/неприйняття скарги до розгляду, замовником 19.05.2025 (останній день розгляду тендерної пропозиції) прийнято рішення про продовження строку розгляду пропозиції ФОП Захарова Святослава Ігоровича до 20 робочих днів (протокол є додатком до цього листа).