• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Мережевий кабель

Торги відмінено

469 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 690.00 UAH
Номер: 337f30b6ba284d50ba403013daba0ca3
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-05-19-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19.05.2025 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919579
Період моніторингу: 19.05.2025 12:13 - 10.06.2025 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 19.05.2025 № 60-з Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 19.05.2025 № 60-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 5. UA-2025-04-03-006017-a Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Адреса: Ukraine, Житомир
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 41) 242-08-14, a.l.flora@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель встановлено порушення вимог абзацу 2 пункту 54 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель установлено порушення вимог пунктів 1, 10-14, 18-19 частини 2 статті 22 Закону та абзаців 1, 2, 7 пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством установлено порушення вимог частини 5 статті 8 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та Особливостей, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 26 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі) (далі - Особливості), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Військової частини А 3258 (далі - Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, оголошення на закупівлю з додатками, тендерні пропозиції учасників ТОВ «СОЛІД ТІМ» та ТОВ «АЙПІМОЛ», протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 14.04.2025 №4, від 16.04.2025 №8, від 18.04.2025 №16, від 25.04.2025 №25, вимоги про усунення невідповідностей від 15.04.2025 та від 24.04.2025, рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ) від 30.04.2025 № 6843-р/пк-пз та від 15.05.2025 № 7808-р/пк-пз, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 25.04.2025, пояснення Замовника з копіями документів, отримані через електронну систему закупівель 22.05.2025, інформація про відміну від 22.05.2025. За результатами моніторингу питання оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель установлено наступне. Абзацом 2 пункту 54 Особливостей визначено, зокрема, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру (далі - звернення). Усі звернення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дня їх оприлюднення надати відповідь на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель. Проте, моніторингом встановлено, що ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГАЛ-КАБЕЛЬ ТРЕЙД» 21.04.2025 звернулось до Замовника з вимогою щодо неправомірного визначення переможця, однак, Замовником на дане звернення відповідь не надано та не оприлюднено в електронній системі закупівель, чим порушено вимоги абзацу 2 пункту 54 Особливостей. За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам законодавства у сфері закупівель установлено ряд порушень, а саме: - в порушення вимог пункту 1 частини 2 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей, тендерна документація не містить інструкції з підготовки тендерних пропозицій; - в порушення вимог абзацу 2 пункту 28 Особливостей, у тендерній документації не зазначено інформацію про прийняття чи неприйняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі; - в порушення вимог абзацу 7 пункту 28 Особливостей, у тендерній документації не зазначено один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям; - в порушення вимог пункту 10 частини 2 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей, у тендерній документації не зазначено перелік критеріїв оцінки та методика оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги кожного критерію; - в порушення вимог пункту 11 частини 2 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей, у тендерній документації не зазначено строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій; - в порушення вимог пункту 12 частини 2 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей у тендерній документації, не зазначено інформацію про валюту, у якій повинна бути зазначена ціна тендерної пропозиції; - в порушення вимог пункту 13 частини 2 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей, у тендерній документації не зазначено інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції; - в порушення вимог пункту 14 частини 2 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей, тендерна документація не містить кінцевого строку подання тендерних пропозицій; - в порушення вимог пункту 18 частини 2 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей, у тендерній документації не зазначено вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання послуг як співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю; - в порушення вимог пункту 19 частини 2 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей, тендерна документація не містить опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Слід відмітити, що на запит посадової особи органу державного фінансового контролю, відповідальної за проведення моніторингу процедури закупівель, від 21.05.2025 Замовник у наданих поясненнях підтвердив наявність вищевказаних порушень та в ході моніторингу протокольним рішенням від 22.05.2025 №75, яке опубліковано в електронній системі закупівель 22.05.2025, відмінив торги. За результатами моніторингу питання дотримання Замовником законодавства щодо своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством встановлено, що на порушення вимог частини 5 статті 8 Закону, Замовником на запит посадової особи органу державного фінансового контролю, відповідальної за проведення моніторингу закупівлі, від 21.05.2025, зокрема, про надання інформації щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі та надання посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду, в поясненні від 22.05.2025 інформація на дане питання не зазначена. Моніторинг закупівлі щодо порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень: 26.05.2025 12:45 - 10.06.2025 00:00
Дата публікації висновку: 26.05.2025 12:45

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: За фактом виявлення порушень Держаудитслужбою закупівлю було відмінено.
Дата публікації звіту: 04.06.2025 09:21

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: Порушення усунуто шляхом відміни торгів.
Дата публікації: 10.06.2025 12:28

Запити/Пояснення