-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Гранітні деталі до пам'ятників; 44910000-2 Будівельний камінь за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
Завершена
650 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 500.00 UAH
мін. крок: 1% або 6 500.00 UAH
Номер:
444f774709f1447eac21619cec5064f7
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-06-03-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.06.2025 00:00
Період моніторингу:
03.06.2025 11:20 - 25.06.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
02.06.2025 № 37-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель
№ з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2. UA-2025-04-03-005402-a 03.04.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків (sas24-3-9)
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови № 710, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 18 червня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Корюківської міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 03 квітня 2025 року № 12, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Козін Максим Олександрович (далі – ФОП Козін Максим Олександрович), скарга від 21.04.2025 № UA-2025-04-03-005402-a.b1 до Комісії Антимонопольного комітету України (далі – АМКУ) з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та коментар замовника щодо усунення порушення від 06.05.2025, протоколи уповноваженої особи від 18.04.2025 № 16 та від 09.05.2025 № 23, повідомлення про намір укласти договір від 09.05.2025, договір від 21.05.2025 № 118, укладений Замовником з ФОП Козін Максим Олександрович, звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2025-04-03-005402-a, оприлюднений в електронній системі закупівель 22.05.2025, пояснення та документи Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області оприлюднені в електронній системі закупівель 10.06.2025.
Моніторинг щодо тих питань та обставин, що були предметом розгляду комісії АМКУ, не проводився.
Період усунення порушень:
19.06.2025 09:35 - 25.06.2025 00:00
Дата публікації висновку:
19.06.2025 09:35
Запити/Пояснення
Номер:
0673756b41f34d91802b58325e73f597
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
05.06.2025 17:48
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.06.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Гранітні деталі до пам'ятників; 44910000-2 Будівельний камінь за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника», очікуваною вартістю 650 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-03-005402-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (у тому числі надати зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів тощо)?
Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Просимо повідомити про фактичний стан виконання договору від 21.05.2025 № 118, укладеного між Замовником та фізичною особою-підприємцем «Козін Максим Олександрович» за результатами даної закупівлі.
3. Чи було виконано переможцем фізичною особою-підприємцем «Козін Максим Олександрович» вимоги абзацу третього пункту 3 розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника, а саме: «Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю (наказ/довіреність/тощо)».
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь) (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
e5d887fb9bfd46478ac2f748b5c0927f
Назва:
Відповідь на запит Північного офісу Держаудитслужби ( обл.) щодо надання пояснень
Дата опублікування:
10.06.2025 14:50
Опис:
Відповідь на запит Північного офісу Держаудитслужби ( обл.) щодо надання пояснень
05.06.2025р.в електронній системі закупівель Замовнику надійшов запит на отримання пояснень, а саме:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Гранітні деталі до пам'ятників; 44910000-2 Будівельний камінь за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника», очікуваною вартістю 650 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-03-005402-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (у тому числі надати зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів тощо)? Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Замовником визначено предмет закупівлі : «Гранітні деталі до пам'ятників; 44910000-2 Будівельний камінь за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника» (Товар). Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі визначені відповідно до вимог діючих в Україні стандартів, норм та правил до товарів такого виду, зокрема ДСТУ Б.В.2.2-35:2013 «Намогильні споруди та склепи. Загальні технічні вимоги». Замовник здійснює закупівлю даного виду товару відповідно до реальних потреб, технічні та якісні характеристики якого визначені у Технічній специфікації (Додаток 2 до тендерної документації).
Розрахунок очікуваної вартості закупівлі обумовлено статистичним аналізом загальнодоступної інформації про ціну предмета закупівлі, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, а саме шляхом направлення запиту комерційних(цінових) пропозицій потенційним постачальникам та за результатами одержаних комерційних (цінових) пропозицій від ФОП Гирик С.В., ФОП Козін М.О., та ФОП Головня О.А. з урахуванням затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275). Комерційні пропозиції надаються.
Джерела пошуку та моніторингу цін:
https://gabro-gold.pro/
https://prozorro.gov.ua/ тощо.
Також повідомляємо, що постачання Товару здійснюється без надання послуг з монтажу.
Надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами): https://old.koryukivka-rada.gov.ua/wp-content/uploads/2025/04/%D0%9E%D0%B1%D0%B3%D1%80%D1%83%D0%BD%D1%82%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F-UA-2025-04-03-005402-a.pdf , яке опубліковано 03.04.2025р.
2. Просимо повідомити про фактичний стан виконання договору від 21.05.2025 № 118, укладеного між Замовником та фізичною особою-підприємцем «Козін Максим Олександрович» за результатами даної закупівлі.
Відповідно до укладеного між Замовником та фізичною особою-підприємцем «Козін Максим Олександрович» Договором від 21.05.2025 № 118 строк поставки товару до 29 серпня 2025 року. ФОП Козін Максим Олександрович приступив до виготовлення товару. Фактично товар знаходиться на стадії виготовлення. Поставка товару планується у строк визначений Договором від 21.05.2025 № 118. Умови Договору виконуються.
3. Чи було виконано переможцем фізичною особою-підприємцем «Козін Максим Олександрович» вимоги абзацу третього пункту 3 розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника, а саме: «Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю (наказ/довіреність/тощо)».
Відповідно до абзацу третього пункту 3 розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника, а саме: «Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю (наказ/довіреність/тощо)», повідомляємо, що Переможець процедури закупівлі ID: UA-2025-04-03-005402-a під час укладення договору про закупівлю виконав дану вимогу та надав відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю (наказ/довіреність/тощо), а саме: довідка щодо повноважень від 21.05.2025 № 1-9/5 та виписка з ЄДР. Надані документи відповідають вимогам чинного законодавства та підтверджують право відповідної особи підписувати договір.