-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Запасні частини для поточного ремонту автомобілів ГАЗ, ГАЗЕЛЬ, ЗІЛ та JAC за кодом ДК 021:2015 (CPV 2008) 34330000-9 «Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів»
Завершена
1 500 290.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 501.45 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 501.45 UAH
Номер:
6cc042d9f6c84fe0a0b14990cbabce73
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-05-19-000068
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.05.2025 00:00
Період моніторингу:
19.05.2025 17:36 - 10.06.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
19.05.2025 № 54-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
19.05.2025 № 54-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
17. UA-2025-04-02-011207-a, 02.04.2025, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям; внесення змін до тендерної документації та їх оприлюднення; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання та оприлюднення договору; відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 травня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Постанова № 1178, Особливості); внесення змін до тендерної документації та їх оприлюднення; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання та оприлюднення договору; відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Полтавського комунального автотранспортного підприємства 1628 UA-P-2025-04-02-010917-a на 2025 рік; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи замовника - протокол від 02.04.2025 № 79; перелік змін до тендерної документації від 04.04.2025; тендерну документацію зі змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи замовника - протокол від 04.04.2025 № 83; протокольне рішення, прийняте уповноваженою особою замовника від 16.04.2025 № 96; вимога про усунення невідповідностей до 22.04.2025; протокольне рішення, прийняте уповноваженою особою замовника від 07.05.2025 № 117; Договір від 14.05.2025 № 294, укладений з Товариство з обмеженою відповідальністю "Полтехкомплект" на суму 1 499 210,64 гривень (з ПДВ); відповідь замовника від 23.05.2025 на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднену в електронній системі закупівель.
Період усунення порушень:
28.05.2025 17:19 - 03.06.2025 00:00
Дата публікації висновку:
28.05.2025 17:19
Запити/Пояснення
Номер:
628f68921db240d8b36b3948dcc982aa
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
20.05.2025 18:20
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.05.2025 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 1 500 290,00 гривень (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-04-02-011207-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
- Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
62fcf83ea5e6473d829df16ebfc46d0b
Назва:
Надання пояснення Північно-східному офісу Держаудитслужби
Дата опублікування:
23.05.2025 13:17
Опис:
никли:
Відповідно до службової записки від 26.03.2025 року, начальника АРМ Миколи Черкашина затвердженого т.в.о начальника КАТП – 1628 Олександром Овчаренком зазначено, що для для поточного ремонту автомобілів ГАЗ, ГАЗЕЛЬ ЗіЛ, JAC потрібно провести тендер на закупівлю запасних частин на суму 1,5 мільйона гривень. Відповідно до переліку.
Відділом матеріально — технічного забезпечення Полтавського комунального автотранспортного підприємства 1628 були зібрані комерційні пропозиції організацій, які активно приймають участь у державних закупівлях та компетентні у визначенні цінових показників товару, який був необхідний та самостійного аналізу цін на аналогічні за технічними характеристиками запчастин через мережу Інтернет.
На наш запит відгукнулося дві організації, які надали свої комерційні пропозиції на товар, який необхідний, а саме:
1) Товариство з обмеженою відповідальністю «ПОЛТЕХКОМПЛЕКТ» (код ЄДРПОУ 37097603) із пропозицією на загальну суму 1 499 325,84 (один мільйон чотириста де’яносто дев’ять тисяч триста двадцять п’ять гривень, 84 копійки) з ПДВ від 31.03.2025 року;
2) Товариство з обмеженою відповідальністю «Сігма-Синтез» (код ЄДРПОУ 37775404) зі своєю комерційною на загальну суму 1 501 256,00 (один мільйон п’ятсот одна тисяча двісті п’ятдесят шість гривень, 00 копійок) із ПДВ.
Виходячи із інформації у наданих листах (скани прикріплені до пояснення) та самоаналізу ринку відповідного товару за посиланнями: 1) www.exist.ua – https://exist.ua/ua/price/?search=запчастини+ГАЗ 2) https://autodoc.ua/catalog/gaz • www.ekatalog.com.ua 3) https://ekatalog.com.ua/avtozapchasty/ нами було сформовано орієнтовну очікувану вартість предмета закупівлі на торги за ідентифікатором № UA-2025-04-02-011207-a, методом порівняння ринкових цін, а також із урахуванням логістичних витрат.
Мета закупівлі: забезпечення безперебійної роботи автопарку підприємства, своєчасного виконання виробничих завдань, виникла необхідність в закупівлі запчастин для поточного та планового ремонту транспортних засобів. У процесі експлуатації автомобілів окремі вузли та агрегати зношуються або виходять з ладу, що призводить до зниження технічної справності автотранспорту, збільшення витрат на експлуатацію та зниження ефективності логістичних процесів підприємства.
Для забезпечення належного технічного стану транспортних засобів, відповідно до вимог технічного обслуговування та безпеки дорожнього руху, необхідно здійснити закупівлю відповідних запчастин та комплектуючих. Перелік необхідних деталей сформовано на основі діагностики транспортних засобів, а також з урахуванням графіку планових ремонтів.
Проблема, яка буде розв’язана в результаті проведення закупівлі:
• відновлення повної працездатності техніки;
• запобігання аварійним ситуаціям та простою транспорту;
• продовження терміну експлуатації наявного автопарку;
• зниження витрат на позапланові ремонти в майбутньому;
• забезпечення безпеки працівників, які користуються автотранспортом підприємства.
Таким чином, закупівля запчастин є технічно та економічно обґрунтованою та відповідає виробничим потребам підприємства.
З огляду на вище викладене, рішення замовника про проведення відкритих торгів із Особливостями відповідає чинному законодавству, а розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі був проведений відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
Номер:
5db2ecce41324a68a88366da3ba08b65
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
23.05.2025 13:09
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.05.2025 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 1 500 290,00 гривень (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-04-02-011207-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
- з якої причини укладений договір з Товариством з обмеженою відповідальністю "Полтехкомплект" від 14.05.2025 №294 в частині Додатку 1 «Специфікація» не відповідає тенедерній пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "Полтехкомплект" в частині - файл «Додаток 4.pdf», завантажений до електронної системи закупівель 09.04.2025? Надайте пояснення вищезазначеному.
Номер:
e560d4708d69433b9ce0c4ac98ce55cd
Назва:
Надання пояснення Північно-східному офісу Держаудитслужби
Дата опублікування:
28.05.2025 16:54
Опис:
Наступним повідомляємо, що правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад визначені Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції визначено Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Відповідно до частини 1 статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
На Ваш запит від 23 травня 2025 року, який надійшов о 13:09 щодо закупівлі за ідентифікатором закупівлі UA-2025-04-02-011207-a за кодом ДК 021:2015: 34330000-9 «Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів»: «з «з якої причини укладений договір з Товариством з обмеженою відповідальністю "Полтехкомплект" від 14.05.2025 №294 в частині Додатку 1 «Специфікація» не відповідає тенедерній пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "Полтехкомплект" в частині - файл «Додаток 4.pdf», завантажений до електронної системи закупівель 09.04.2025?»
Надання пояснення по суті питань, які виникли:
Укладений договір №294 від 14.05.2025 між замовником та Товариством з обмеженою відповідальністю «Полтехкомплект» передбачає постачання товарів відповідно до Додатку 1 «Специфікація». У процесі підготовки остаточного тексту договору вказана специфікація була уточнена в порівнянні з тендерною пропозицією учасника, поданою у складі файлу «Додаток 4.pdf», завантаженого до електронної системи закупівель 09.04.2025.
Правова підстава уточнень
Згідно з статтю 41 Закону України «Про публічні закупівлі», договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням пункту 17 Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022.
Крім того, відповідно до пункту 18 Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022, якою затверджено особливості здійснення публічних закупівель в умовах воєнного стану, передбачено:
• Пункт 18: Договори про закупівлю, укладені за результатами проведення відкритих торгів із особливостями, повинні відповідати умовам тендерної пропозиції переможця, однак допускається уточнення умов договору без зміни його предмета, у тому числі за показниками технічної специфікації, що не впливають на результати торгів.
Зміни, що були внесені до Додатку 1 до договору, відповідають цим нормам, оскільки:
• не змінюють номенклатури, функціонального призначення або технічних параметрів товару;
• деталізують, а не змінюють, умови поставки;
• здійснені в межах дозволених законодавством уточнень без порушення суті тендерної пропозиції
Жодне з уточнень не вплинуло на умови, які визначали конкурентні переваги учасників тендеру або могли б призвести до зміни результатів процедури закупівлі.
Відповідно до статті 180 Господарського кодексу України замовник при укладенні господарського договору зобов'язаний у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору з постачальником.
Після визначення переможця — ТОВ «Полтехкомплект» — договір було укладено на підставі остаточної тендерної пропозиції, яка не перевищувала загальну вартість, запропоновану учасником, і становила 1 499 210,64 грн з ПДВ.
Таким чином, загальні фінансові умови договору відповідають пропозиції учасника та не були змінені в ході підписання договору. Відмінності між Додатком 1 до договору №294 та файлом «Додаток 4.pdf» із тендерної пропозиції є допустимими та правомірними, не змінюють суті предмета закупівлі та не суперечать Закону України «Про публічні закупівлі».