• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

ДК 021:2015 -90520000-8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами» .

Завершена

416 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 46.00 UAH
Номер: 9bbca89e656946268087b17cd53f19cd
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-06-06-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06.06.2025 00:00
Автор: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41127371
Період моніторингу: 06.06.2025 14:35 - 28.06.2025 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 06.06.2025 № 69-з Запоріжжя Про початок моніторингу закупівлі Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків моніторинг процедури закупівлі UA-2025-04-01-011009-a, яку проводить Комунальне некомерційне підприємство «Міська дитяча лікарня №5» Запорізької міської ради. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. В.о. начальника управління Алла МАМОНОВА
Адреса: Ukraine, Запоріжжя
Контактна особа: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 95) 331-53-64, n.o.seliavina@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України, укладання договору у відповідності з умовами тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: «18» червня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України, укладання договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Міська дитяча лікарня №5» Запорізької міської ради на 2025 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 01.04.2025 № 56 (зі змінами від 08.04.2025 № 59); тендерну пропозицію ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС», протокольні рішення уповноваженої особи від 17.04.2025 № 69, від 20.05.2025 №7/3; рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 01.05.2025 № 6974-р/пк-пз; договір оприлюднений в електронній системі закупівель 26 травня 2025 року; пояснення Замовника на запит органу державного фінансового контролю, отримані через електронну систему закупівель 13.06.2025. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не здійснювався.
Період усунення порушень: 20.06.2025 12:01 - 26.06.2025 00:00
Дата публікації висновку: 20.06.2025 12:01

Запити/Пояснення