-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
ДК 021:2015 -90520000-8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами» .
Завершена
416 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 46.00 UAH
мін. крок: 0% або 46.00 UAH
Номер:
9bbca89e656946268087b17cd53f19cd
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-06-06-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.06.2025 00:00
Період моніторингу:
06.06.2025 14:35 - 28.06.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
06.06.2025 № 69-з
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівлі
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків моніторинг процедури закупівлі UA-2025-04-01-011009-a, яку проводить Комунальне некомерційне підприємство «Міська дитяча лікарня №5» Запорізької міської ради.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
В.о. начальника управління Алла МАМОНОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України, укладання договору у відповідності з умовами тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: «18» червня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України, укладання договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Міська дитяча лікарня №5» Запорізької міської ради на 2025 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 01.04.2025 № 56 (зі змінами від 08.04.2025 № 59); тендерну пропозицію ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС», протокольні рішення уповноваженої особи від 17.04.2025 № 69, від 20.05.2025 №7/3; рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 01.05.2025 № 6974-р/пк-пз; договір оприлюднений в електронній системі закупівель 26 травня 2025 року; пояснення Замовника на запит органу державного фінансового контролю, отримані через електронну систему закупівель 13.06.2025.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не здійснювався.
Період усунення порушень:
20.06.2025 12:01 - 26.06.2025 00:00
Дата публікації висновку:
20.06.2025 12:01
Запити/Пояснення
Номер:
1b03f79142be417ea442ffd3d942479d
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
10.06.2025 10:26
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.06.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі: UA-2025-04-01-011009-a, яку проводить Комунальне некомерційне підприємство «Міська дитяча лікарня №5» Запорізької міської ради (далі - Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зі змінами (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступних питань.
Надати пояснення щодо визначення переможцем Учасника ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС»:
1. Враховуючи недотримання вимог відповідно до умов тендерної документації п. 3 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців) Додатку 2 до тендерної документації Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”. Замовником встановлено вимогу, якщо тендерна пропозиція подається не керівником учасника, зазначеним у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, а іншою особою, учасник надає довіреність або доручення на таку особу.
Учасником ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС в складі тендерної пропозиції надано:
- витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань за кодом 100505532816 від 23.01.2024 року керівником юридичної особи є Гузєєв Олександр Валерійович;
- протокол Загальних зборів учасників ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» №15-04/22 від 15.04.2022 року, в якому зазначено, що керівника юридичної особи з 16.04.2022 року відповідно до Указу Президента України «Про загальну мобілізацію» №69/200 від 24.02.2022 року було мобілізовано та вирішено передати повноваження Директора на виконавчого директора Сорокуза Дмитра Юрійовича;
наказ №15/к-22/2 від 15.04.2022 року про передачу повноважень директора, виконавчому директору Сорокузу Д.Ю. з 16.04.2022 року;
- протокол Загальних зборів учасників ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» №06-03/23 від 06.03.2023 року, згідно якого повноваженнями директора наділена Висотюк К.П. з 13.03.2024 року;
- наказ №07/03/23 від 07.03.2023 року про призначення тимчасово виконуючої обов’язки директора з 13.03.2023 року, Висотюк К.П.;
- наказ №12/к-23 від 13.03.2023 року про передачу повноважень тимчасового виконуючого обов’язки директора Висотюк К.П.;
- копія довіреності від 13.03.2024 року видана Гузєєвим Олександром, на виконуючого обов’язки директора Висотюк К.П.
Прошу пояснити вищезазначені невідповідності між вимогами тендерної документації та документами тендерної пропозиції ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС».
2. Відповідно до умов тендерної документації п. 11 Додатку 3 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» Замовником встановлено вимогу, надати Довідку в довільній формі, про наявність спеціалізованого транспортного засобу для виконання умов договору, з зазначенням типу транспортного засобу, марки транспортного засобу реєстраційного номеру транспортного засобу, права користування (власне/орендоване/лізинг ( надати документи підтверджуючі право користування, та свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу), рік випуску.
Учасником ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС в складі тендерної пропозиції надано довідку №17 від 13.04.2025 року, в якій відсутній тип транспортного засобу.
Прошу пояснити вищезазначені невідповідності між вимогами тендерної документації та документами тендерної пропозиції ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС».
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
0c08596ef6a24d789de250387fbc0086
Назва:
Відповідь ДАСУ
Дата опублікування:
13.06.2025 12:53
Опис:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ДИТЯЧА ЛІКАРНЯ №5 "ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (код ЄДРПОУ 05498789) ознайомившись з запитом про надання пояснень при проведення моніторингу (ID моніторингу UA-M-2025-06-06-000003) по закупівлі UA-2025-04-01-011009-a, ДК 021:2015 -90520000-8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами» надає пояснення з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу даної процедури закупівлі.