-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
ДК 021:2015 -90520000-8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами» .
Завершена
416 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 46.00 UAH
мін. крок: 0% або 46.00 UAH
Період оскарження:
01.04.2025 16:09 - 10.04.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА
Номер:
bdef8d9a02964159af1363a09cf6ca12
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-04-01-011009-a.a1
Назва:
СКАРГА
Скарга:
на рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» у процедурі відкритих торгів з особливостями по закупівлі UA-2025-04-01-011009-a
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга тарком відхилення _UA-2025-04-01-011009-a.docx 21.04.2025 11:03
- Наказ_про_видачу_ліцензії (1).pdf 21.04.2025 11:03
- протокол відхилення тп.pdf 21.04.2025 11:03
- скарга тарком відхилення _UA-2025-04-01-011009-a.pdf 21.04.2025 11:03
- скарга тарком відхилення _UA-2025-04-01-011009-a.pdf.p7s 21.04.2025 11:03
- ТД 1й лот.docx 21.04.2025 11:03
- sign.p7s 21.04.2025 11:03
- рішення від 23.04.2025 № 6449.pdf 23.04.2025 16:30
- інформація про резолютивну частину рішення від 01.05.2025 № 6974.pdf 02.05.2025 15:09
- рішення від 01.05.2025 № 6974.pdf 06.05.2025 09:29
- протокол відхилення тп.pdf 25.04.2025 13:22
- Лист пояснення.pdf 25.04.2025 13:22
- ТД 1й лот.docx 25.04.2025 13:22
- Лист пояснення.docx 25.04.2025 13:22
- Лист антимонопольний.pdf 20.05.2025 13:09
Дата прийняття скарги до розгляду:
21.04.2025 20:46
Дата розгляду скарги:
01.05.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
23.04.2025 16:30
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
06.05.2025 09:29
Дата виконання рішення Замовником:
20.05.2025 13:09
Коментар замовника щодо усунення порушень:
повернено на кваліфікацію
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
f419d82a603d4a909c8e39f0f534398c
Заголовок пункту скарги:
Заголовок
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
14.04.2025 року КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "МІСЬКА ДИТЯЧА ЛІКАРНЯ №5 "ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі-Замовник) опубліковано оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями за предметом: «ДК 021:2015 -90520000-8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами»», згідно з ДК 021:2015:90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами з очікуваною вартістю 416 000,00 грн. з ПДВ (далі- Процедура закупівлі).
Для участі в даній закупівлі було подано тендерні пропозиції наступними учасниками:
• ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС»;
• ТОВ «А-ЕНЕРГО»;
• ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ».
14.04.2025 року за результатами аукціону, найбільш економічно вигідною пропозицією визначено пропозицію Учасника ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС». Але ПРОТОКОЛОМ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ №69 від 17.04.2025 р. тендерна пропозиція Скаржника була відхилена.
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника про відхилення його тендерної пропозиції у процедурі відкритих торгів з особливостями по закупівлі UA-2025-04-01-011009-a.
1. Відхиляючи тендерну пропозицію Скаржника в якості такого відхилення Замовник зазначає, що під час розгляду тендерної пропозиції Скаржник виявлено невідповідності між кодами А4020 та А4140, що зазначені у Додатку 3 тендерної документації. Також Замовник зазначає: «Якщо Учасник має ліцензію лише на діяльність із відходами за кодом А4140, це може свідчити про те, що він не має повноважень та компетенцій для поводження із клінічними відходами (код А4020). Використання такої ліцензії для виконання вимог щодо відходів за кодом А4020 може бути розцінено як порушення законодавства, оскільки це може суперечити: Законодавству України про небезпечні відходи та умовам закупівлі».
Разом з цим потрібно зазначити наступне.
Відповідно до Додатку № 3 до тендерної документації встанволені такі коди відходів як 18 01 03*, 18 01 06*.
Відповідно до п.5 Додатку №2 до тендерної документації вимагалося: «Достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми,в якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру».
Відповідно до п.9 Додатку №3 до тендерної документації вимагалося надати ліцензію/наказ про видачу ліцензії (видану Уповноваженим органом на видачу ліцензій) на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами.
Разом з тим в умовах тендерної документації не було зазначено жодних вимог до ліцензії, її змісту, необхідності вказання у ліцензії коду А4020. Вимагалося лише те, що ліцензія повинна стосуватися права провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами.
Надана у складі тендерної пропозиції Скаржника ліцензія містить коди 18 01 03*, 18 01 06*. Таким чином, Скаржник має право надавати послуги за предметом закупівлі і Скаржник надав ліцензію, яка повністю відповідає вимогам тендерної документації, оскільки видана на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами.
Крім цього, номери відходів, зокрема номер відходів А4020, А4140 були визначені постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2000 р. № 1120, яка на даний час втратила чинність. Тому оперування номерами відходів, зокрема номерами А4020, А4140 взагалі є таким, що не відповідає законодавству.
Варто звернути увагу і на формулювання підстави для відхилення: «Якщо Учасник має ліцензію лише на діяльність із відходами за кодом А4140, це може свідчити про те, що він не має повноважень та компетенцій для поводження із клінічними відходами (код А4020). Використання такої ліцензії для виконання вимог щодо відходів за кодом А4020 може бути розцінено як порушення законодавства, оскільки це може суперечити: Законодавству України про небезпечні відходи та умовам закупівлі». Тобто Замовник визнає, що наявність коду А4140 лише може свідчити, а не свідчить про те, що він не має повноважень та компетенцій для поводження із клінічними відходами (код А4020), і так само що це може суперечити, а не суперечить: Законодавству України про небезпечні відходи та умовам закупівлі. При цьому відхилення тендерної пропозиції повинно базуватися не на припущеннях, а на невідповідності вимогам тендерної документації. Що не було дотримано Замовником.
Крім цього, Замовник не зазначив, яким саме вимогам тендерної документації не відповідає надана Скаржником ліцензія та якому законодавству України про небезпечні відходи вона суперечить. Крім цього, у тендерній документації не було вказано, що ліцензія повинна відповідати Законодавству України про небезпечні відходи.
В умовах тендерної документації Замовик не вказував про необхідність наявності у ліцензії кодів відповідно до Базельської конвенції, виключно к якій визначений такий код як A4020. Натомість згідно з нацціональним переліком відходів Скаржник має право провадження відповідної господарської діяльності за предметом закупівлі.
Разом з цим, формулювання коду A4020 відповідно до Базельської конвенції є наступним
A4020 Клінічні та пов’язані з цим відходи; тобто відходи, які утворюються внаслідок медичної, парамедичної, зуболікарською, ветеринарної чи подібної практики, та відходи, що накопичуються у лікарнях й інших установах в ході оглядів та лікування пацієнтів або ж здійснення науково-дослідних проектів
Замовник у тендерній документації стосовно коду A4020 вказує такі відходи як
А4020 Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції (відходи категорії В)
А4020 Хімічні речовини, що складаються або містять небезпечні речовини (фармацевтичні препарати)
Тому можна зробити висновок, що Замовник сам не розглядає відходи, які він зазначає під кодом A4020 і сам код A4020 як такі, що стосуються Базельської конвенції. Посилання на Базельську конвенцію також було відсутнє в умовах тендерної документації. Замовник у тендерній документації взагалі не вказує, що A4020 він розглядає як код відходів.
З цього вбачається що надана Скаржником ліцензія відповідала вимогам тендерної документації, а відхилення тендерної пропозиції Скаржника у зв’язку з неможливістю провадження господарської діяльності або відсутністю відповідного права є недоведеним та таким, що суперечить вимогам документації.
З огляду на вищезазначене вбачається, що Замовник неправомірно відхилив тендерну пропозицію Скаржника, чим порушив право Скаржника на об’єктивний розгляд тендерних пропозицій та можливість укладення зі Скаржником договору як з переможцем Процедури закупівлі.
Метою Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Згідно абз.3 ст.18 Закону скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Відповідно до ст.5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Для участі в даній закупівлі було подано тендерні пропозиції наступними учасниками:
• ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС»;
• ТОВ «А-ЕНЕРГО»;
• ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ».
14.04.2025 року за результатами аукціону, найбільш економічно вигідною пропозицією визначено пропозицію Учасника ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС». Але ПРОТОКОЛОМ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ №69 від 17.04.2025 р. тендерна пропозиція Скаржника була відхилена.
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника про відхилення його тендерної пропозиції у процедурі відкритих торгів з особливостями по закупівлі UA-2025-04-01-011009-a.
1. Відхиляючи тендерну пропозицію Скаржника в якості такого відхилення Замовник зазначає, що під час розгляду тендерної пропозиції Скаржник виявлено невідповідності між кодами А4020 та А4140, що зазначені у Додатку 3 тендерної документації. Також Замовник зазначає: «Якщо Учасник має ліцензію лише на діяльність із відходами за кодом А4140, це може свідчити про те, що він не має повноважень та компетенцій для поводження із клінічними відходами (код А4020). Використання такої ліцензії для виконання вимог щодо відходів за кодом А4020 може бути розцінено як порушення законодавства, оскільки це може суперечити: Законодавству України про небезпечні відходи та умовам закупівлі».
Разом з цим потрібно зазначити наступне.
Відповідно до Додатку № 3 до тендерної документації встанволені такі коди відходів як 18 01 03*, 18 01 06*.
Відповідно до п.5 Додатку №2 до тендерної документації вимагалося: «Достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми,в якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру».
Відповідно до п.9 Додатку №3 до тендерної документації вимагалося надати ліцензію/наказ про видачу ліцензії (видану Уповноваженим органом на видачу ліцензій) на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами.
Разом з тим в умовах тендерної документації не було зазначено жодних вимог до ліцензії, її змісту, необхідності вказання у ліцензії коду А4020. Вимагалося лише те, що ліцензія повинна стосуватися права провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами.
Надана у складі тендерної пропозиції Скаржника ліцензія містить коди 18 01 03*, 18 01 06*. Таким чином, Скаржник має право надавати послуги за предметом закупівлі і Скаржник надав ліцензію, яка повністю відповідає вимогам тендерної документації, оскільки видана на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами.
Крім цього, номери відходів, зокрема номер відходів А4020, А4140 були визначені постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2000 р. № 1120, яка на даний час втратила чинність. Тому оперування номерами відходів, зокрема номерами А4020, А4140 взагалі є таким, що не відповідає законодавству.
Варто звернути увагу і на формулювання підстави для відхилення: «Якщо Учасник має ліцензію лише на діяльність із відходами за кодом А4140, це може свідчити про те, що він не має повноважень та компетенцій для поводження із клінічними відходами (код А4020). Використання такої ліцензії для виконання вимог щодо відходів за кодом А4020 може бути розцінено як порушення законодавства, оскільки це може суперечити: Законодавству України про небезпечні відходи та умовам закупівлі». Тобто Замовник визнає, що наявність коду А4140 лише може свідчити, а не свідчить про те, що він не має повноважень та компетенцій для поводження із клінічними відходами (код А4020), і так само що це може суперечити, а не суперечить: Законодавству України про небезпечні відходи та умовам закупівлі. При цьому відхилення тендерної пропозиції повинно базуватися не на припущеннях, а на невідповідності вимогам тендерної документації. Що не було дотримано Замовником.
Крім цього, Замовник не зазначив, яким саме вимогам тендерної документації не відповідає надана Скаржником ліцензія та якому законодавству України про небезпечні відходи вона суперечить. Крім цього, у тендерній документації не було вказано, що ліцензія повинна відповідати Законодавству України про небезпечні відходи.
В умовах тендерної документації Замовик не вказував про необхідність наявності у ліцензії кодів відповідно до Базельської конвенції, виключно к якій визначений такий код як A4020. Натомість згідно з нацціональним переліком відходів Скаржник має право провадження відповідної господарської діяльності за предметом закупівлі.
Разом з цим, формулювання коду A4020 відповідно до Базельської конвенції є наступним
A4020 Клінічні та пов’язані з цим відходи; тобто відходи, які утворюються внаслідок медичної, парамедичної, зуболікарською, ветеринарної чи подібної практики, та відходи, що накопичуються у лікарнях й інших установах в ході оглядів та лікування пацієнтів або ж здійснення науково-дослідних проектів
Замовник у тендерній документації стосовно коду A4020 вказує такі відходи як
А4020 Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції (відходи категорії В)
А4020 Хімічні речовини, що складаються або містять небезпечні речовини (фармацевтичні препарати)
Тому можна зробити висновок, що Замовник сам не розглядає відходи, які він зазначає під кодом A4020 і сам код A4020 як такі, що стосуються Базельської конвенції. Посилання на Базельську конвенцію також було відсутнє в умовах тендерної документації. Замовник у тендерній документації взагалі не вказує, що A4020 він розглядає як код відходів.
З цього вбачається що надана Скаржником ліцензія відповідала вимогам тендерної документації, а відхилення тендерної пропозиції Скаржника у зв’язку з неможливістю провадження господарської діяльності або відсутністю відповідного права є недоведеним та таким, що суперечить вимогам документації.
З огляду на вищезазначене вбачається, що Замовник неправомірно відхилив тендерну пропозицію Скаржника, чим порушив право Скаржника на об’єктивний розгляд тендерних пропозицій та можливість укладення зі Скаржником договору як з переможцем Процедури закупівлі.
Метою Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Згідно абз.3 ст.18 Закону скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Відповідно до ст.5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
×
-
Назва доказу:
Протокол відхилення
-
Повʼязаний документ:
протокол відхилення тп.pdf
-
-
Назва доказу:
Наказ про видачу ліцензії
-
Повʼязаний документ:
Наказ_про_видачу_ліцензії (1).pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника