-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Нафта і дистиляти - за кодом CPV за ДК 021:2015 –09130000-9 (Бензин А-95 , відповідний код за ДК 021:2015 - 09132000-3- Бензин, дизельне паливо, відповідний код за ДК 021:2015 - 09134200-9 –Дизельне паливо ).
Завершена
2 956 078.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 30 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 30 000.00 UAH
Номер:
d6392b1143f14e8f89d2192b017dac63
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-05-26-000067
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.05.2025 00:00
Період моніторингу:
26.05.2025 17:25 - 17.06.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
26.05.2025 №80-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 26.05.2025 №80-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1.UA-2025-03-31-007965-a, 31.03.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону із урахуванням вимог Постанови № 1178, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, виконання рішення Комісії АМКУ – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 06 червня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Постанова № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Виконавчого комітету Вінницької міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 31.03.2025 № 60), тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» (далі – ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ»), протоколи щодо прийняття рішень уповноваженою особою від 17.04.2025 № 68, від 07.05.2025 № 77, рішення Комісії АМКУ від 02.05.2025 № 7044-р/пк-пз, договір купівлі-продажу від 20.05.2025 № 131/05-25 та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 30.05.2025 через електронну систему закупівель.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були
предметом розгляду Комісії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
06.06.2025 14:47 - 12.06.2025 00:00
Дата публікації висновку:
06.06.2025 14:47
Запити/Пояснення
Номер:
503f716dee0b4f64a197305851e3a69e
Назва:
про надання пояснень
Дата опублікування:
28.05.2025 15:54
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.06.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі бензину А-95 та дизельного палива (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-03-31-007965-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
0d5c0bd13ce74816a82d1ecc040b818a
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
30.05.2025 16:19
Опис:
У відповідь на Ваш запит виконавчий комітет Вінницької міської ради надає пояснення (документи та інформацію):
Закупівля зумовлена забезпеченням паливними матеріалами автомобілів в кількості 52740 літрів з метою безперебійного функціонування органів виконавчої влади Вінницької міської ради.
Якісні та технічні характеристики обумовлені вимогами до експлуатації транспортних засобів організації, а саме сервісною книжкою транспортного засобу, рекомендаціями заводу- виробника транспортного засобу, а також вимогами ДСТУ, технічного регламенту щодо вимог до паливо-мастильних матеріалів.
Бензин за своїми характеристиками і показниками повинен відповідати ДСТУ 7687:2015 «Бензини автомобільні Євро. Технічні умови», дизельне паливо за своїми характеристиками і показниками повинне відповідати ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови».
Очікувана вартість закупівлі визначалася відповідно Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (далі-Наказ) та шляхом аналізу цін на ринку на зазначений вид товару враховуючи потребу у закупівлі даного товару на відповідний рік. При визначені ціни товару за одиницю використовувалися дані з https://prozorro.gov.ua та отриманих цінових пропозицій від потенційних постачальників (пропозиції додаються). Відповідно до абз.1 п.п.2 пункту 1 розділу 3 Наказу одним з варіантів для отримання інформації про ціну даного товару є направлення не менше 3-х письмових запитів цінових пропозицій, постачальникам пального. Замовник визначає очікувану ціну за одиницю, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних з цінових пропозицій. Замовником було отримано 3 комерційні пропозиції з наступними цінами за одиницю товару :
Найменування постачальника Ціна за 1 літр бензину
А-95, грн. Ціна за 1 літр дизпалива,
грн.
ТОВ «Укрнафта-Постач» 54,00 53,00
ПП «Окко-Сервіс» 55,50 54,00
ТОВ «Петрол Партнер» 58,99 57,99
Середньоарифметичні ціни розраховані наступним чином:
- середньоарифметична ціна за 1 літр бензину А-95 становить 56,16 грн. з ПДВ та розрахована за формулою: (54,00 грн.+55,50 грн. + 58,99 грн.) /3 =56,16 грн.
56,16 грн. *47740 літрів= 2681078,40 грн.
- середньоарифметична ціна за 1 літр дизельного палива становить 55,00 грн. з ПДВ та розрахована за формулою: (53,00 грн.+54,00 грн. + 57,99 грн.) /3 =55,00 грн.
55,00 грн. *5000 літрів= 275000 грн.
Таким чином, очікувана вартість закупівлі становить:
2681078,40+275000,00= 2956078,40 грн. з ПДВ .