-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Екскаватор гусеничний з ковшем 1,4-1,6 м.куб., код за ДК 021:2015: 43260000-3 Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка
Завершена
11 600 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 116 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 116 000.00 UAH
Номер:
a233e0ec02084e1a95488356ad5c0d9c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-05-06-000027
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.05.2025 00:00
Період моніторингу:
06.05.2025 14:53 - 28.05.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
06.05.2025 № 29-з
Ужгород
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В. о. начальника Іванна ЙОЛИЧ
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 06.05.2025 № 29-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2025-03-31-003778-a 31.03.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону № 922-VIII, Особливостям № 1275, своєчасності надання відповідей на запитання щодо процедури закупівлі, своєчасності надання відповіді на вимогу учасника процедури закупівлі про усунення порушення, повноти відображення інформації в повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей, наявності підстав для відхилення пропозицій, розгляду пропозицій на відповідність умовам оголошення та вимогам законодавства, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII, – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 травня 2025 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), особливостям здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінетів Міністрів України від 11 листопада 2022 року № 1275 (далі – Особливості № 1275) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції від 12.03.2024, що діяла станом на період проведення процедури закупівлі, далі – Особливості); своєчасності надання відповідей на запитання щодо процедури закупівлі, своєчасності надання відповіді на вимогу учасника процедури закупівлі про усунення порушення, повноти відображення інформації в повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей, наявності підстав для відхилення пропозицій, розгляду пропозицій на відповідність умовам оголошення та вимогам законодавства, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII.
Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної закупівлі, затверджене рішенням уповноваженої особи; відповіді Замовника, надані через електронну систему закупівель на вимогу учасника процедури закупівлі про усунення порушення; пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВА ГРУПА "ПРОМТЕХСЕРВІС», пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «КОНСТРАКШН МАШИНЕРІ», пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВА КОМПАНІЯ «СПЕЦЗАПЧАСТЬ» (далі – ТОВ «ТОРГОВА ГРУПА "ПРОМТЕХСЕРВІС», ТОВ «КОНСТРАКШН МАШИНЕРІ», ТОВ «ТОРГОВА КОМПАНІЯ «СПЕЦЗАПЧАСТЬ»); повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей ТОВ «КОНСТРАКШН МАШИНЕРІ» від 17.04.2025 року; протокольне рішення про відхилення пропозиції ТОВ «КОНСТРАКШН МАШИНЕРІ» від 21.04.2025 року №109; протокольне рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ТОРГОВА КОМПАНІЯ «СПЕЦЗАПЧАСТЬ» від 22.04.2025 року №110; повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей ТОВ «ТОРГОВА ГРУПА "ПРОМТЕХСЕРВІС» від 23.04.2025 року; протокольне рішення уповноваженої особи про визначення переможця та прийняття рішення про намір укласти договір з ТОВ «ТОРГОВА ГРУПА "ПРОМТЕХСЕРВІС» від 24.04.2025 № 120; повідомлення про намір укласти договір від 24.04.2025 року; договір від 12.05.2025 року №298; пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 06 травня 2025 року.
Період усунення порушень:
15.05.2025 11:44 - 21.05.2025 00:00
Дата публікації висновку:
15.05.2025 11:44
Запити/Пояснення
Номер:
bc16b75687fb45469862ffe71f46e619
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
06.05.2025 16:00
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Екскаватор гусеничний з ковшем 1,4-1,6 м.куб., код за ДК 021:2015: 43260000-3 Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-31-003778-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
1) Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
2) Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення, надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
333202743d8143fc9e63704608eed98d
Назва:
У межах проведення моніторингу (наказ Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 06.05.2025 № 29-з) процедури закупівлі «Екскаватор гусеничний з ковшем 1,4-1,6 м.куб., код за ДК 021:2015: 43260000-3 Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-31-003778-a) надаються відповідні пояснення.
Дата опублікування:
07.05.2025 10:18
Опис:
1. Щодо надання інформації на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість, повідомляємо наступне:
Очікувану вартість та обсяг предмета закупівлі, визначено в рамках доведеної розпорядником бюджетних коштів вищого рівня «Зміни до Переліку та обсягів закупівель товарів, робіт і послуг оборонного призначення речового забезпечення військової частини Т0950», доведеної телеграмою НР 518/1.5/110 від 28.02.2025 року. Даний документ є документом службового користування, містить конфіденційну інформацію та не може бути опублікованим через електронну систему закупівель.
2. Щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, повідомляємо наступне:
Згідно з вимогами пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (з урахуванням змін, внесених постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 №1266) головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єкти господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів повинні забезпечити:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Частиною 1 статті 13 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі можуть здійснюватися шляхом застосування однієї з таких конкурентних процедур:
- відкриті торги;
- торги з обмеженою участю;
- конкурентний діалог.
Замовником проводиться спрощена закупівля, яка не є конкурентною процедурою закупівлі.
Отже, оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 є обов’язковим при проведенні процедури відкритих торгів.
З урахуванням викладеного, проведення спрощеної закупівлі не передбачає оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710.