• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Екскаватор гусеничний з ковшем 1,4-1,6 м.куб., код за ДК 021:2015: 43260000-3 Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка

Завершена

11 600 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 116 000.00 UAH
Номер: a233e0ec02084e1a95488356ad5c0d9c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-05-06-000027
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06.05.2025 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40922492
Період моніторингу: 06.05.2025 14:53 - 28.05.2025 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 06.05.2025 № 29-з Ужгород Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В. о. начальника Іванна ЙОЛИЧ Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 06.05.2025 № 29-з Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2025-03-31-003778-a 31.03.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків
Адреса: Ukraine, Ужгород
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 95) 948-00-53, v.yu.vatrala@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону № 922-VIII, Особливостям № 1275, своєчасності надання відповідей на запитання щодо процедури закупівлі, своєчасності надання відповіді на вимогу учасника процедури закупівлі про усунення порушення, повноти відображення інформації в повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей, наявності підстав для відхилення пропозицій, розгляду пропозицій на відповідність умовам оголошення та вимогам законодавства, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII, – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 14 травня 2025 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), особливостям здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінетів Міністрів України від 11 листопада 2022 року № 1275 (далі – Особливості № 1275) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції від 12.03.2024, що діяла станом на період проведення процедури закупівлі, далі – Особливості); своєчасності надання відповідей на запитання щодо процедури закупівлі, своєчасності надання відповіді на вимогу учасника процедури закупівлі про усунення порушення, повноти відображення інформації в повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей, наявності підстав для відхилення пропозицій, розгляду пропозицій на відповідність умовам оголошення та вимогам законодавства, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII. Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної закупівлі, затверджене рішенням уповноваженої особи; відповіді Замовника, надані через електронну систему закупівель на вимогу учасника процедури закупівлі про усунення порушення; пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВА ГРУПА "ПРОМТЕХСЕРВІС», пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «КОНСТРАКШН МАШИНЕРІ», пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВА КОМПАНІЯ «СПЕЦЗАПЧАСТЬ» (далі – ТОВ «ТОРГОВА ГРУПА "ПРОМТЕХСЕРВІС», ТОВ «КОНСТРАКШН МАШИНЕРІ», ТОВ «ТОРГОВА КОМПАНІЯ «СПЕЦЗАПЧАСТЬ»); повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей ТОВ «КОНСТРАКШН МАШИНЕРІ» від 17.04.2025 року; протокольне рішення про відхилення пропозиції ТОВ «КОНСТРАКШН МАШИНЕРІ» від 21.04.2025 року №109; протокольне рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ТОРГОВА КОМПАНІЯ «СПЕЦЗАПЧАСТЬ» від 22.04.2025 року №110; повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей ТОВ «ТОРГОВА ГРУПА "ПРОМТЕХСЕРВІС» від 23.04.2025 року; протокольне рішення уповноваженої особи про визначення переможця та прийняття рішення про намір укласти договір з ТОВ «ТОРГОВА ГРУПА "ПРОМТЕХСЕРВІС» від 24.04.2025 № 120; повідомлення про намір укласти договір від 24.04.2025 року; договір від 12.05.2025 року №298; пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 06 травня 2025 року.
Період усунення порушень: 15.05.2025 11:44 - 21.05.2025 00:00
Дата публікації висновку: 15.05.2025 11:44

Запити/Пояснення