• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Поточний ремонт покрівлі Броварського ліцею № 10 Броварської міської ради Броварського району Київської області за адресою: вулиця Симона Петлюри, 17-Б, м. Бровари, Київська область (ДК 021:2015 – 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи)

Завершена

4 319 134.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 21 595.67 UAH
Номер: 8a8d762664584288b823db84d86d8419
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-05-27-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26.05.2025 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 27.05.2025 10:51 - 18.06.2025 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 26.05.2025 № 217 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Перший заступник начальника Олександр СОМИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. UA-2025-03-28-008660-a 28.03.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 63) 681-46-81, d.y.drachuk@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, розгляді тендерних пропозицій, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 16 червня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції чинній на дату проведення відкритих торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 03.04.2025 б/н зі змінами (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 21.04.2025, тендерні пропозиції ТОВ «ДІОСБУД», ТОВ «ДК «МІДАС» та ТОВ «КИЇВІНЖБУД», вимогу про усунення невідповідностей в документах тендерної пропозиції ТОВ «ДІОСБУД», протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ДІОСБУД» від 30.04.2025 б/н, протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ДК «МІДАС» від 02.05.2025 б/н, рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 14.04.2025 № 5894-р/пк-пз, протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможця торгів ТОВ «КИЇВІНЖБУД» від 08.05.2025 б/н та повідомлення про намір укласти договір від 08.05.2025, договір від 19.05.2025 № 92, пояснення та документи надані Замовником від 02.06.2025, від 06.06.2025 та від 12.06.2025 на запити Північного офісу Держаудитслужби. Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що пропозиції ТОВ «ДІОСБУД» та ТОВ «ДК «МІДАС», відхилені Замовником (протокольні рішення уповноваженої особи від 30.04.2025 б/н та від 02.05.2025 б/н), перевіркою підстав відхилення зазначених в протокольних рішеннях уповноваженої особи, порушень не встановлено. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався. Моніторингом установлено, що Переможцем торгів обрано ТОВ «КИЇВІНЖБУД» та укладено договір від 19.05.2025 № 92 на суму 4 319 045,00 гривень з ПДВ.
Період усунення порушень: 16.06.2025 12:00 - 20.06.2025 00:00
Дата публікації висновку: 16.06.2025 12:00

Запити/Пояснення