-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Автомобільні шини ( ДК 021:2015: 34351100-3 - Автомобільні шини).
Завершена
725 520.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 255.20 UAH
мін. крок: 1% або 7 255.20 UAH
Номер:
1f629e2fd5394b5b873f2bfde4796957
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-06-02-000084
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.06.2025 00:00
Період моніторингу:
02.06.2025 16:44 - 24.06.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
02.06.2025 № 152
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу процедур закупівель/ закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 02.06.2025 № 152
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
5 UA-2025-03-28-006611-a 28.03.2025 КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ АВТОШЛЯХІВ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Дані автоматичних індикаторів ризиків
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТОРГОВА КОМПАНІЯ "ВІКІНГ ОЙЛ УКРАЇНА"», відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, додаткової угоди до Договору та її оприлюднення, відповідності укладеного договору вимогам законодавства надання пояснень (інформації, документів) у випадках, передбачених Законом № 922- порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19 червня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про процедуру закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIIІ у редакції яка діяла на момент проведення закупівлі (далі - Закон №922) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та чинному законодавству.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ АВТОШЛЯХІВ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі Замовник) на 2025 рік (UA-P-2025-03-28-005706-a), оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, яка затверджена протокольним рішенням Уповноваженої особи (протокол від 08 квітня 2025 року № 080425/01), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 14.04.2025, протокол розкриття тендерних пропозицій, вимогу про усунення невідповідностей до 09.05.2025, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 09.05.2025 року №090525/01, тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Сервісно-технічний центр "Укравтозапчастина"», тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОРГОВА КОМПАНІЯ "ВІКІНГ ОЙЛ УКРАЇНА"» (далі - ТОВ «ТОРГОВА КОМПАНІЯ "ВІКІНГ ОЙЛ УКРАЇНА"»), повідомлення про намір укласти договір опубліковане в електронній системі закупівель 09.05.2025, договір на виконання робіт від 15.05.2025 № 13 (далі - Договір) та його оприлюднення, пояснення та документи Замовника надані 12.06.2025 на запити Східного офісу Держаудитслужби від 10.06.2025 через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
19.06.2025 17:09 - 25.06.2025 00:00
Дата публікації висновку:
19.06.2025 17:09
Запити/Пояснення
Номер:
61bf5b76c063493abc005af4a390031d
Назва:
Питання до пояснення
Дата опублікування:
10.06.2025 17:42
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.06.2025 00:00
Опис:
Питання у файлі
Номер:
de5aface56854b1da368bf861e9ff333
Назва:
Відповідь на питання до пояснення
Дата опублікування:
12.06.2025 10:35
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товарів «Автомобільні шини (ДК 021:2015: 34351100-3 - Автомобільні шини).», код за ДК021-2015: 34351100-3 - Автомобільні шини за номером ID: UA-2025-03-28-006611-a) надаємо пояснення з наступних питань:
ПИТАННЯ 1.
В які терміни та на якому веб-сайті оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі, як то вимагається п.4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів»? Для підтвердження факту оприлюднення обґрунтування необхідно надати до моніторингу посилання на веб-сайт, а також скрін-шот з веб-сайту з таким обґрунтуванням.
ПОЯСНЕННЯ:
Щодо здійснення державного фінансового контролю в частині визначення замовником обґрунтувань, як то встановлює пункт 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова №710), слід зауважити, що приписи цієї постанови відносяться до їх виконання головними розпорядниками бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки.
Комунальне підприємство «Управління по ремонту та експлуатації автошляхів» Дніпровської міської ради не є а ні головними розпорядниками бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), а ні суб’єктами господарювання державного сектору економіки. Комунальне підприємство «Управління по ремонту та експлуатації автошляхів» Дніпровської міської ради є унітарним підприємством комунальної форми власності.
Відповідно до наявного в електронній системі закупівель річного плану UA-P-2025-03-28-005706-a джерелом фінансування закупівлі є кошти від здійснення господарської діяльності підприємства (власні кошти).
Отже, приписи Постанови №710 носять для комунального підприємства рекомендаційний характер. Комунальне підприємство «Управління по ремонту та експлуатації автошляхів» Дніпровської міської ради не має веб-сайту, інформація щодо діяльності підприємства розміщується на сайті https://dniprorada.gov.ua/uk/page/komunalne-pidpriemstvo-upravlinnya-po-remontu-ta-ekspluatacii-avtoshlyahiv-dniprovskoi-miskoi-radi.
ПИТАННЯ 2.
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено
розрахунок розміру очікуваної вартості процедури? Розрахунок необхідно підтвердити відповідними документами та інформацією.
ПОЯСНЕННЯ:
Очікувана вартість – розрахункова вартість предмета закупівлі на конкретних умовах поставки із зазначенням інформації про включення до очікуваної вартості податку на додану вартість (ПДВ) та інших податків і зборів.
Процес та особливості визначення очікуваної вартості предмета закупівлі регулюється наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, яким затверджена Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (далі – Методика). Однак враховуючи, що Методика є примірною, її застосування є правом замовника, але не обов’язком.
Законодавство у сфері закупівель регламентує принципи, відповідно яких здійснюються закупівлі. Один з них — принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності.
Джерелом фінансування закупівлі є кошти від господарської діяльності підприємства (власний бюджет). Отже Замовником визначалася очікувана вартість предмета закупівлі, а не розмір бюджетного призначення.
Очікувана вартість – розрахункова вартість предмета закупівлі на конкретних умовах поставки із зазначенням інформації про включення до очікуваної вартості податку на додану вартість (ПДВ) та інших податків і зборів.
Процес та особливості визначення очікуваної вартості предмета закупівлі регулюється наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, яким затверджена Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (далі – Методика). Однак враховуючи, що Методика є примірною, її застосування є правом замовника, але не обов’язком.
Для розрахунку очікуваної вартості застосовувався метод розрахунку очікуваної вартості товарів методом порівняння ринкових цін.
Замовником направлено письмові запити (електронною поштою) до учасників ринку, та відповідно отримано 3-и цінові пропозиції. Очікувану вартість визначено, як середньоарифметичну за такою формулою: Цод = (Ц1 +… + Цк) / К, де Цод - очікувана вартість; Ц1 - ціни, отримані за результатами запитів; К – кількість запитів.
Очікувана вартість закупівлі становила : 725520.00 грн.
ПИТАННЯ 3.
Яким чином та на підставі яких документів Замовником визначено технічні та якісні характеристики предмета закупівлі?
ПОЯСНЕННЯ:
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі визначалися з урахуванням наявного автотранспортного парку Комунального підприємства «Управління по ремонту та експлуатації автошляхів» Дніпровської міської ради.
ПИТАННЯ 4.
Яким чином та на підставі яких документів Замовником обраховано кількісні показники процедури закупівлі товарів?
ПОЯСНЕННЯ:
Кількісні показники предмету закупівлі визначені на підставі обрахування фактичної необхідності згідно з діючими стандартними нормами та визначалися з урахуванням норми експлуатаційного пробігу автомобільних шин, нормативного терміну використання шин наявного автотранспортного парку Комунального підприємства «Управління по ремонту та експлуатації автошляхів» Дніпровської міської ради.