• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Автомобільні шини ( ДК 021:2015: 34351100-3 - Автомобільні шини).

Завершена

725 520.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 255.20 UAH
Номер: 1f629e2fd5394b5b873f2bfde4796957
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-06-02-000084
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02.06.2025 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 02.06.2025 16:44 - 24.06.2025 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: 02.06.2025 № 152 Дніпро Про початок здійснення моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 02.06.2025 № 152 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 5 UA-2025-03-28-006611-a 28.03.2025 КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ АВТОШЛЯХІВ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Дані автоматичних індикаторів ризиків Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 99) 957-91-05, d.d.puhach@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТОРГОВА КОМПАНІЯ "ВІКІНГ ОЙЛ УКРАЇНА"», відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, додаткової угоди до Договору та її оприлюднення, відповідності укладеного договору вимогам законодавства надання пояснень (інформації, документів) у випадках, передбачених Законом № 922- порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 19 червня 2025 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про процедуру закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIIІ у редакції яка діяла на момент проведення закупівлі (далі - Закон №922) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та чинному законодавству. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ АВТОШЛЯХІВ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі Замовник) на 2025 рік (UA-P-2025-03-28-005706-a), оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, яка затверджена протокольним рішенням Уповноваженої особи (протокол від 08 квітня 2025 року № 080425/01), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 14.04.2025, протокол розкриття тендерних пропозицій, вимогу про усунення невідповідностей до 09.05.2025, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 09.05.2025 року №090525/01, тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Сервісно-технічний центр "Укравтозапчастина"», тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОРГОВА КОМПАНІЯ "ВІКІНГ ОЙЛ УКРАЇНА"» (далі - ТОВ «ТОРГОВА КОМПАНІЯ "ВІКІНГ ОЙЛ УКРАЇНА"»), повідомлення про намір укласти договір опубліковане в електронній системі закупівель 09.05.2025, договір на виконання робіт від 15.05.2025 № 13 (далі - Договір) та його оприлюднення, пояснення та документи Замовника надані 12.06.2025 на запити Східного офісу Держаудитслужби від 10.06.2025 через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень: 19.06.2025 17:09 - 25.06.2025 00:00
Дата публікації висновку: 19.06.2025 17:09

Запити/Пояснення