-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Кейтерингові послуги з організації покращеного харчування за нормою № 5- лікувальна, ДК 021: 2015 : 55520000-1 «Кейтерингові послуги» (ДК 021: 2015: 55523000-2 «Кейтерингові послуги для інших підприємств або установ»)
Торги не відбулися
5 949 450.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 29 747.25 UAH
мін. крок: 0.5% або 29 747.25 UAH
Номер:
2eb18ae4a27d4a78a05bec142aeae6f1
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-05-08-000046
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.05.2025 00:00
Період моніторингу:
08.05.2025 16:38 - 30.05.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
08.05.2025 № 119
Дніпро
Про початок здійснення моніторингу процедур закупівель/ закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби від 07.05.2025 №003100-18/5618-2025,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 08.05.2025 № 119
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
11 UA-2025-03-28-000904-a 28.03.2025 КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ МАТЕРІ ТА ДИТИНИ ІМ. ПРОФ. М. Ф. РУДНЄВА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності законодавству оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 травня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі - Закон №922) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922, розгляд тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ МАТЕРІ ТА ДИТИНИ ІМ. ПРОФ. М. Ф. РУДНЄВА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі - Замовник) на 2025 рік, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи зі змінами від « 03 » квітня 2025 р. протокол № 121, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, реєстр отриманих тендерних пропозицій учасників та протокол розкриття тендерних пропозицій ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5", ТОВ "ОЛІМПІУС КОНСАЛТ" та ФОП "ШМАЛЬЧЕНКО ІВАН ВАСИЛЬОВИЧ", протокол уповноваженої особи щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" від 14 квітня 2025 № 28, протокол уповноваженої особи щодо визначення переможцем учасника ТОВ "ОЛІМПІУС КОНСАЛТ" від 14 квітня 2025 № 29, скаргу учасника ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" до АМКУ щодо неправомірності рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів від 18 квітня 2025 року № UA-2025-03-28-000904-a.b1, рішення АМКУ від №6900-р/пк-пз від 30.04.2025, протокол уповноваженої особи щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "ОЛІМПІУС КОНСАЛТ" від 06 травня 2025 № 37, протокол уповноваженої особи щодо відхилення тендерної пропозиції учасника "ШМАЛЬЧЕНКО ІВАН ВАСИЛЬОВИЧ" від 07 травня 2025 № 38.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих питань, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не проводився.
Моніторингом встановлено, відповідно до інформації оприлюдненої в електронній системі закупівель торги відмінено з причини відсутності пропозицій.
Згідно пункту 51 Особливостей відкриті торги автоматично відміняються електронною системою закупівель у разі відхилення всіх тендерних пропозицій.
Період усунення порушень:
28.05.2025 11:43 - 03.06.2025 00:00
Дата публікації висновку:
28.05.2025 11:43