-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Код ДК 021:2015 33160000-9 Устаткування для операційних блоків» Хірургічні інструменти (код НК 024:2023 - 59873 Степлер лінійний ручний для відкритих операцій, одноразового використання, код НК 024:2023 - 61425 Троакар лапароскопічний одноразового використання, код НК 024:2023 - 61844 Тримач/наконечник ультразвукової хірургічної системи для м'яких тканин одноразового використання, код НК 024:2023 - 57944 Ендоскопічний електрохірургічний наконечник/електрод біполярний одноразового використання)»
Завершена
1 007 619.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 038.10 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 038.10 UAH
Номер:
49d9ea671f2a4d94a135a2f883f02f57
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-05-12-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
12.05.2025 00:00
Період моніторингу:
12.05.2025 11:21 - 03.06.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
12.05.2025 №39-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 12.05.2025 № 39-з
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2025-03-26-011252-a 26.03.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Центр Фарм» встановлено порушення вимог абзацу першого пункту 43, абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, виконання Замовником рішень Антимонопольного комітету України – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
-
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 26 травня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, виконання Замовником рішень Антимонопольного комітету України.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Центральна міська клінічна лікарня Івано-Франківської міської ради, (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи від 26.03.2025 №157/2 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Центр Фарм» (далі – ТОВ «Центр Фарм»), протокол/повідомлення продовження строку розгляду тендерної пропозиції від 09.04.2025 року, протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи від 10.04.2025 №157/4 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Центр Фарм», скаргу ТОВ «Центр Фарм» від 15.04.2025 №UA-2025-03-26-011252-a.a1 на неправомірне відхилення пропозиції, рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 25.04.2025 №6619-р/пк-пз, протокольні рішення (протоколи) уповноваженої особи від 30.04.2025 №157/5, від 30.04.2025 №157/6, повідомлення про намір укласти договір від 30.04.2025 року, договір про закупівлю товарів від 09.05.2025 №3316/25, додаткову угоду від 20.05.2025 №1, відповіді Замовника на запити про надання пояснення від 20.05.2025 року, звіт про виконання договору про закупівлю від 20.05.2025 року.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Центр Фарм» встановлено наступне.
У пункті 1.1 Додатку 1 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника» до ТД Замовник для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) вимагає від учасника надати у складі тендерної пропозиції довідку за встановленою формою про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів).
Однак, у складі своєї тендерної пропозиції ТОВ «Центр Фарм» надано файл «Кваліфікаційна частина ТОВ Центр Фарм_.pdf», в якому міститься довідка про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору від 31.03.2025 №474, форма якої не відповідає формі, встановленій Замовником у пункті 1.1 Додатку 1 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника» до ТД. Зокрема, у вищевказаній довідці відсутня інформація про виконання договору та контактні телефони особи контрагента, відповідального за виконання умов договору.
Згідно з Додатком 1 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника» до ТД Замовник вимагає від учасника надати в складі тендерної пропозиції заповнений Додаток 3 «Форма «Тендерна пропозиція», в якому учасник зазначає країну походження товару.
Проте, у складі своєї тендерної пропозиції ТОВ «Центр Фарм» надано заповнений Додаток 3 «Форма «Тендерна пропозиція» (файл «Тендерна пропозиція.pdf»), в якому відсутня інформація про країну походження товару.
Водночас, пунктом 43 Особливостей імперативно визначені наступні умови та зобов’язання: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Отже, на порушення абзацу першого пункту 43 Особливостей Замовник не розмістив в електронній системі повідомлення з вимогою про усунення вищевказаних невідповідностей в інформації та/або документах, які наявні у складі тендерної пропозиції ТОВ «Центр Фарм», тим самим Замовник не надав можливість учаснику усунути такі невідповідності.
Згідно з Додатком 5 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Переможцем процедури закупівлі» до ТД переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей, зокрема, по пунктах 6, 12 пункту 47 Особливостей – Повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі. Документ повинен бути виданим не більше місячної давнини відносно дати оприлюдненого в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Учасником-переможцем торгів ТОВ «Центр Фарм» надано Замовнику повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель на п’ятий день з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Таким чином, у визначений ТД та Особливостями строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, учасником-переможцем ТОВ «Центр Фарм» шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель вищевказаний повний витяг не надано.
Таким чином, на порушення вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Центр Фарм» через те, що переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документ, що підтверджує відсутність підстав, визначених у підпунктах 6, 12 пункту 47 Особливостей, а уклав з ТОВ «Центр Фарм» договір про закупівлю товарів на суму 666 420,61 гривень.
З метою підтвердження або спростування встановленого порушення, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 15.05.2025 року через електронну систему закупівель надано запит Замовнику щодо причин невідхилення тендерної пропозиції учасника-переможця ТОВ «Центр Фарм» за ненадання протягом чотирьох днів з наступного дня після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю документа, що підтверджує відсутність підстав, визначених у підпунктах 6, 12 пункту 47 Особливостей. Замовником 20.05.2025 року в електронній системі закупівель надано відповідь, яка не спростовує факту порушення ним норм чинного законодавства та не обґрунтовує прийняте рішення щодо правомірності визначення переможцем процедури закупівлі учасника ТОВ «Центр Фарм». Зокрема, у відповідь на запит в частині не відхилення тендерної пропозиції учасника-переможця ТОВ «Центр Фарм» відповідно до підпункту 3 пункту 44 Особливостей Замовник повідомив наступне: «Договір № 3316/25 від 09 травня 2025 року припинено (розірвано) на підставі ДУ № 1 від 20 травня 2025 року в період проведення моніторингу закупівлі, а також жодних дій по вищевказаному договору не проводилось в тому числі поставки товару та взаєморозрахунків».
20.05.2025 року Замовником в електронній системі закупівель оприлюднено додаткову угоду від 20.05.2025 №1 про розірвання договору про закупівлю товарів від 09.05.2025 №3316 та звіт про виконання договору про закупівлю (сума оплати за договором відсутня).
Період усунення порушень:
26.05.2025 11:38 - 10.06.2025 00:00
Дата публікації висновку:
26.05.2025 11:38
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Усунуто шляхом розірвання договору.
Дата публікації:
03.06.2025 11:33
Запити/Пояснення
Номер:
ade1510a2c1d4d1081c27701ef7c6299
Назва:
Запит Замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
15.05.2025 10:19
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Код ДК 021:2015 33160000-9 Устаткування для операційних блоків» Хірургічні інструменти (код НК 024:2023 - 59873 Степлер лінійний ручний для відкритих операцій, одноразового використання, код НК 024:2023 - 61425 Троакар лапароскопічний одноразового використання, код НК 024:2023 - 61844 Тримач/наконечник ультразвукової хірургічної системи для м'яких тканин одноразового використання, код НК 024:2023 - 57944 Ендоскопічний електрохірургічний наконечник/електрод біполярний одноразового використання)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-03-26-011252-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: аналіз ринку щодо цін, листування з учасниками ринку тощо)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
c1fa61ae41074cc4ba1717d31b17561a
Назва:
Запит Замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
15.05.2025 10:20
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Код ДК 021:2015 33160000-9 Устаткування для операційних блоків» Хірургічні інструменти (код НК 024:2023 - 59873 Степлер лінійний ручний для відкритих операцій, одноразового використання, код НК 024:2023 - 61425 Троакар лапароскопічний одноразового використання, код НК 024:2023 - 61844 Тримач/наконечник ультразвукової хірургічної системи для м'яких тканин одноразового використання, код НК 024:2023 - 57944 Ендоскопічний електрохірургічний наконечник/електрод біполярний одноразового використання)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-03-26-011252-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
1. Чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію переможця ТОВ «ЦЕНТР ФАРМ» через те, що ним у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю не надано замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 6 та 12 пункту 47 Особливостей?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
08c7c8096be7459d929a205ef162da72
Назва:
Запит Замовнику про наданя пояснення
Дата опублікування:
20.05.2025 10:43
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Код ДК 021:2015 33160000-9 Устаткування для операційних блоків» Хірургічні інструменти (код НК 024:2023 - 59873 Степлер лінійний ручний для відкритих операцій, одноразового використання, код НК 024:2023 - 61425 Троакар лапароскопічний одноразового використання, код НК 024:2023 - 61844 Тримач/наконечник ультразвукової хірургічної системи для м'яких тканин одноразового використання, код НК 024:2023 - 57944 Ендоскопічний електрохірургічний наконечник/електрод біполярний одноразового використання)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-03-26-011252-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступних питань:
1. Згідно з Додатком 1 до ТД учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції заповнений Додаток 3 «Форма «Тендерна пропозиція», в якому учасник зазначає країну походження товару.
Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «Центр Фарм» те, що в наданому ним Додатку 3 «Форма «Тендерна пропозиція» (файл «Тендерна пропозиція.pdf») відсутня інформація про країну походження товару?
2. Відповідно до пункту 1.1 Додатку 1 до ТД для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку за встановленою формою про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів).
Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «Центр Фарм» те, що ТОВ «Центр Фарм» в файлі «Кваліфікаційна частина ТОВ Центр Фарм_.pdf» надано довідку про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору від 31.03.2025 №474 не за встановленою формою, зокрема відсутня інформація про виконання договору, що не відповідає пункту 1.1 Додатку 1 до ТД?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.