• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Код ДК 021:2015 33160000-9 Устаткування для операційних блоків» Хірургічні інструменти (код НК 024:2023 - 59873 Степлер лінійний ручний для відкритих операцій, одноразового використання, код НК 024:2023 - 61425 Троакар лапароскопічний одноразового використання, код НК 024:2023 - 61844 Тримач/наконечник ультразвукової хірургічної системи для м'яких тканин одноразового використання, код НК 024:2023 - 57944 Ендоскопічний електрохірургічний наконечник/електрод біполярний одноразового використання)»

Завершена

1 007 619.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 038.10 UAH
Період оскарження: 26.03.2025 16:11 - 31.03.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на неправомірне відхилення пропозиції скаржника

Номер: c74de469cc43448b825aca8088af626c
Ідентифікатор запиту: UA-2025-03-26-011252-a.a1
Назва: Скарга на неправомірне відхилення пропозиції скаржника
Скарга:
Комунальним некомерційним підприємством «Центральна міська клінічна лікарня Івано-Франківської міської ради» (надалі по тексту - Замовник) 26.03.2025р. в електронній системі закупівель «Прозорро» було оголошено закупівлю товару: код ДК 021:2015 - 33160000-9 «Устаткування для операційних блоків» Хірургічні інструменти (код НК 024:2023 - 59873 Степлер лінійний ручний для відкритих операцій, одноразового використання, код НК 024:2023 - 61425 Троакар лапароскопічний одноразового використання, код НК 024:2023 - 61844 Тримач/наконечник ультразвукової хірургічної системи для м'яких тканин одноразового використання, код НК 024:2023 - 57944 Ендоскопічний електрохірургічний наконечник/електрод біполярний одноразового використання) по процедурі закупівлі у формі відкритих торгів з особливостями, унікальний №UA-2025-03-26-011252-a. Товариство з обмеженою відповідальністю «ЦЕНТР ФАРМ» (надалі – Скаржник), як постійний учасник публічних закупівель, виявив бажання взяти участь у вказаній закупівлі. Відповідно до вимог законодавства, яке регулює порядок проведення публічних закупівель, Скаржник подав свою тендерну пропозицію, яка за результатами аукціону 04.04.2025р. зайняла перше місце. Але Замовник, рішенням уповноваженої особи, яке оформлене протоколом №157/4 від 10.04.2025р., відхилив тендерну пропозицію Скаржника посилаючись на п.п.2 п.44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМ України №1178 від 12.10.2022р.
Дата розгляду скарги: 25.04.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 17.04.2025 17:34
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 30.04.2025 11:01
Дата виконання рішення Замовником: 30.04.2025 13:58
Коментар замовника щодо усунення порушень: Замовником виконано рішення АМКУ від 25.04.2025 №6619-р/пк-пз
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР ФАРМ", ТОВ "ЦЕНТР ФАРМ" ТОВ "ЦЕНТР ФАРМ" 380957137383 storoshenk0ya@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 3d8209ccfb684fc8afb45e8c861e9a6e
Заголовок пункту скарги: Неправомірне відхилення пропозиції скаржника
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Замовник, рішенням уповноваженої особи, яке оформлене протоколом №157/4 від 10.04.2025р., відхилив тендерну пропозицію Скаржника посилаючись на п.п.2 п.44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМ України №1178 від 12.10.2022р. (надалі – Особливості), зазначивши наступні невідповідності:
Учасником в складі тендерної пропозиції подано технічну пропозицію файл «Технічне завдання.pdf» згідно якої по позиціях зазначено:
- № 5 Лінійний ендоскопічний зшиваючоріжучий апарат для накладання шва із титанових скріпок для використання з одноразовими касетами прямими та артикуляційними. Апарат має non-stop (беззупинну) систему артикуляції до 45 градусів. Апарат підходить до змінних касет 30 мм, 45 мм, 60 мм з розміром скоб 2,5 мм,3,5мм, 4,2 мм, 4,8мм, 5,00мм та з різними потрійними рядами скоб . Інструмент можна заряджати і застосовувати до 25 разів в рамках однієї процедури. Довжина штока 16 см, діаметр не більше 12 мм, обертання 360 градусів;
- № 14 "1. Наконечник повинен виконувати розрізання мʼяких тканин, коли потрібне зупинення кровотечі та мінімальне термічне ушкодження. Може використовуватися для загальної хірургії, гінекологічної хірургії та інших відкритих та ендоскопічних операцій. 2. Наконечник повинен мати таки показники продуктивності : 2.1. Резонансна частота: 55,5 кГц#1 кГц:; 2.2 Зміну вібрації основного наконечника можна регулювати в 5 кроків (тобто рівнів) ;Максимум 75 мки з похибкою #10%; Мінімум 45 мкм з похибкою 10%; 2.3. Частота вібрації наконечника різальної головки 55,5 кГц+1 кГц. 2.4.Вторинна вібрація наконечника різальної головки Менше 10 мкм. 3. працювати разом із генератором ультразвукової хірургічної системи 4. мати довжину робочої частини не менше 35 см.;
- № 15 Інструмент для різання/лігування Діаметр штока не більше 5мм, довжина не менше 37см Шток має прокручуватись не менше ніж на 340 градусів Бранші мають бути текстуровані, мати керамічні обмежувачі та покриття для зменшення наліпання тканин; Можливість ручного або педального керування Сумісний з одноканальним хірургічним генератором для герметизації судин Сумісний з енергетичною платформою та одноканальним хірургічним генератором для герметизації судин;

Що не задовільняє вимогу замовника, оскільки не можливо здійснити повноцінну оцінку запропонованого товару в частині технічних, якісних та кількісних характеристик.

Скаржник, як учасник аукціону, ознайомившись з протокольним рішенням (протоколом) №157/4 від 10.04.2025р. вважає, що Замовник дискваліфікував Скаржника через необʼєктивну оцінку тендерної пропозиції Скаржника, прийнятим рішенням порушено права та законні інтереси Скаржника у вигляді неотриманого доходу в результаті порушення Замовником норм законодавства у сфері публічних закупівель, а саме вимог ст. 5 Закону щодо принципів проведення публічних закупівель виходячи з наступного:

По-перше, як зазначено Замовником в протоколі відхилення тендерної пропозиції Скаржника, відхилено тендерну пропозицію на підставі п.п.2 п.44 оскільки вона не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам предмета закупівлі тендерної документації.
Відповідно до викладеного Замовником в частині 6 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної документації», Учасник повинен поставити Замовнику товар, якість якого відповідає затвердженим стандартам України та/або вимогам Замовника, викладеним в тендерної документації.
Тобто, учасник закупівлі має вибір щодо якості пропонованого ним товару: або відповідно до затверджених стандартів України або відповідно вимог Замовника, які, звичайно, не можуть бути вище затверджених стандартів України, поскільки не є закупівлею товару під індивідуальне замовлення.
Стандартом України щодо якості медичних виробів є Технічний регламент щодо медичних виробів, який затверджений 02.10.2013р. постановою №753 КМ України, пунктом 9 якого передбачено, що введення в обіг та/або в експлуатацію медичних виробів дозволяється тільки в разі, коли вони повністю відповідають вимогам цього Технічного регламенту, за умови належного постачання, встановлення, технічного обслуговування та застосування їх за призначенням.
Пунктом 2 Додатку 3 вказаного Технічного регламенту передбачено, що цілковите забезпечення якості є процедурою, за допомогою якої виробник, що виконує вимоги, передбачені в пункті 1 цього додатка, забезпечує і декларує, що відповідні медичні вироби відповідають положенням Технічного регламенту щодо медичних виробів, які на них поширюються.
Виробник зобов’язаний нанести на медичні вироби маркування знак відповідності технічним регламентам згідно з пунктом 18 Технічного регламенту щодо медичних виробів і скласти декларацію про відповідність. До декларації включається інформація про один або кілька виготовлених цим виробником медичних виробів, зокрема назва, код або інші однозначні позначення таких виробів.
Відповідно до викладеного в частині 6 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної документації» Замовником, Скаржником запропоновано товар, якість якого відповідає затвердженим стандартам України, що підтверджується доданими до тендерної пропозиції документами (файл ЦФ_техн.част.pdf ):
- Декларація про відповідність №MDT-018 складеної 26.08.2024р. ТОВ «Медтронік Україна» як уповноваженим представником виробника «Covidien LLC» (США);
- Сертифікат відповідності №PR.1448-24, виданий 26.08.2024р. призначеним органом з оцінки відповідності ТОВ «Український науковий інститут сертифікації» (УНІ-СЕРТ);
- Декларація про відповідність №EES-1-7 складеної 24.10.2024р. ТОВ «Джонсон і Джонсон Україна ІІ» як уповноваженим представником виробника «Ethicon Endo-Surgery LLC» (США), імпортер ТОВ «Екомедіка»;
- Сертифікат відповідності №PR.1496-24, виданий 15.10.2024р. призначеним органом з оцінки відповідності ТОВ «Український науковий інститут сертифікації» (УНІ-СЕРТ);
- Декларація про відповідність №20182407-01 складеної 10.02.2025р. ТОВ «Новомедіка» як уповноваженим представником виробника «Newmed GmbH» (Австрія);
- Сертифікат відповідності №UA.TR.098.0122-17, виданий 10.02.2025р. призначеним органом з оцінки відповідності ТОВ «Український центр медичної сертифікації та прогнозування».
Таким чином, наведені докази документально підтверджують відповідність якості запропонованого Скаржником товару затвердженим стандартам України та дискримінаційність відхилення його тендерної пропозиції.
По-друге. Технічна пропозиція Скаржника на 100% відповідає умовам технічної специфікації Замовника, що підтверджується звичайним порівнянням медико-технічних вимог, викладених Замовником у Додатку №2 «Технічне завдання» до тендерної документації та технічною пропозицією Скаржника.
Даний факт свідчить про необ’єктивну оцінку Замовником пропозиції Скаржника.

По-третє. Як зазначено в протоколі відхилення пропозиції Скаржника, технічна пропозиція не задовільняє вимогу Замовника, оскільки неможливо здійснити повноцінну оцінку запропонованого товару в частині, в т.ч., кількісних характеристик.
Замовник стверджує, що ним запропоновано товар в кількості, яка на 100% відповідає заявленій Замовником, що також підтверджується звичайним порівнянням медико-технічних вимог, викладених Замовником у Додатку №2 «Технічне завдання» до тендерної документації та технічною пропозицією Скаржника.
Даний факт також свідчить про необ’єктивну оцінку Замовником пропозиції Скаржника

Враховуючи вищевикладені докази, які свідчить про дискримінаційність прийнятого Замовником рішення, оформленого Протоколом №157/4 від 10.04.2025р., яким відхилено тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «ЦЕНТР ФАРМ», рішення є таким, що свідчить про необ'єктивне та упереджене здійснення оцінки пропозиції, прийняте всупереч законодавству про публічні закупівлі, безпосередньо порушує права та законні інтереси Скаржника, в зв’язку із чим підлягає скасуванню.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника