-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 – 79710000-4 Охоронні послуги (Охоронні послуги із завданням недопущення крадіжок, грабежу, розбою, знищення або пошкодження майна та матеріальних цінностей приміщень виконавчого комітету Миколаївської міської ради)
Завершена
3 421 288.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 106.44 UAH
мін. крок: 0.5% або 17 106.44 UAH
Номер:
30e3954a3c9e4ed4b8ee1eb630510aea
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-05-19-000108
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.05.2025 00:00
Період моніторингу:
19.05.2025 18:15 - 10.06.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
19.05.2025 № 56-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 19.05.2025.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 19.05.2025 № 56-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ 3 UA-2025-03-26-010584-a 26.03.2025
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, внесення змін до тендерної документації, виконання рішення комісії АМКУ, розгляду тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Гепард Україна», своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 травня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції на дату проведення процедури закупівлі) (далі – Особливості); внесення змін до тендерної документації; виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – комісія АМКУ); розгляду тендерної пропозиції; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця; внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2025 рік Виконавчого комітету Миколаївської міської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи Замовника від 26.03.2025 № 9 зі змінами, затвердженими рішенням уповноваженої особи від 28.03.2025 № 12; рішення комісії АМКУ від 22.04.2025 № 6391-р/пк-пз; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «Гепард Україна»; протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 09.04.2025 № 13 та від 28.04.2025 № 17; повідомлення про намір укласти договір; договір про закупівлю від 05.05.2025 № 219 (далі – Договір про закупівлю); додаткова угода від 06.05.2025 № 1 до Договору про закупівлю; повідомлення про внесення змін до договору, оприлюднене 08.05.2025 в електронній системі закупівель; пояснення, інформація та документи, надані Замовником через електронну систему закупівель.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
29.05.2025 12:22 - 04.06.2025 00:00
Дата публікації висновку:
29.05.2025 12:22
Запити/Пояснення
Номер:
0eadbaf8a01449f5be5fd148a69e5665
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
20.05.2025 09:28
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг за кодом CPV за ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-26-010584-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.
Номер:
bf2c78fdace34a8385f0fbdaf29166da
Назва:
Надання пояснення на запит
Дата опублікування:
20.05.2025 15:54
Опис:
На Ваш запит про надання пояснень від 20.05.2025 року, щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості, повідомляю таке.
• Обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі.
Технічні та якісні характеристики розроблені на підставі потреби у наданні послуг з охорони приміщень у минулих роках, з урахуванням поточних приміщень які перебувають на балансі виконавчого комітету Миколаївської міської ради, що потребують охорони.
• Обґрунтування розміру витрат та очікуваної вартості.
Очікувана вартість предмету закупівель визначена на підставі комерційних пропозицій та кошторису на 2025 рік затвердженого рішенням сесії Миколаївської міської від 19.12.2024 № 39/99 «Про бюджет Миколаївської міської територіальної громади на 2025 рік».
Крім того, надаю посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі - https://mkrada.gov.ua/content/obruntuvannya-harakteristik-zakupivli.html .