«Капітальний ремонт з облаштуванням бруківки внутрішнього дворика в КНЗ Доброгостівського ЗЗСО у с. Доброгостів, вул.Стебницька,18, Львівської області Дрогобицького району». (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад засвідчений уповноваженою особою учасника / або нотаріально / або іншим чином завірений. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни).
Торги відмінено
4 034 169.40UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 20 170.85 UAH
Період моніторингу:29.04.2025 16:13 - 21.05.2025 00:00
Статус:Вирішено
Опис:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.04.2025 №137
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби 29.04.2025 №137.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2025-03-26-004711-a, 26.03.2025. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:Виявлені
Тип порушень:
Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Зубрицького Т.Р. встановлено порушення вимог підпункту 2 пункту 44 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178 – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, а саме передбачені нормами підпункту 2 пункту 50 Особливостей №1178.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:Дата закінчення моніторингу: 14 травня 2025 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій; надання переможцем тендеру документів під час укладання договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти Трускавецької міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік (UA-P-2025-03-26-001454-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника та внесені зміни до неї; опубліковані звернення за роз’ясненням щодо процедури закупівлі та вимоги про усунення порушень при проведенні процедури закупівлі, а також відповіді Замовника на такі звернення та вимоги; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 18.04.2025 №83 та від 23.04.2025 №87; тендерну пропозицію ПП «ТИТАН БУД СЕРВІС» (щодо правомірності її відхилення Замовником); тендерну пропозицію фізичної особи - підприємця Зубрицького Тараса Романовича (далі – ФОП Зубрицький Т.Р.); повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; опубліковані ФОП Зубрицький Т.Р. як переможцем тендеру документи; надані під час моніторингу Замовником пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю.
Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Моніторингом встановлено, що за вимогами пункту 7 розділу 3 Додатку №1 до тендерної документації Замовника ціна тендерної пропозиції учасника повинна бути розрахована відповідно до кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства від 01.11.2021 за №281 (далі – Настанова №281).
Порядок визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) визначено у розділі V Настанови №281 (з врахуванням Змін №1, №2, №3 та №4).
Відповідно до пункту 5.4 Розділу V Настанови №281 вартість експлуатації будівельних машин та механізмів у складі прямих витрат учасник процедури закупівлі (підрядник) визначає виходячи з нормативного часу роботи машин, необхідного для виконання обсягу робіт, що пропонується, та вартості експлуатації машин за одиницю часу їх застосування (машино-година) в поточних цінах з урахуванням положень пунктів 5.5 – 5.9 цієї Настанови.
Також, згідно з пунктом 5.4 Розділу V Настанови №281 загальновиробничі та адміністративні витрати, а також прибуток враховуються в ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) в цілому по об’єкту будівництва і обчислюються з урахуванням трудовитрат робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні власних будівельних машин та механізмів будівельної організації.
Одночасно, за нормами пункту 5.8 Розділу V Настанови №281 вартість експлуатації машино-години будівельних машин та механізмів, що орендуються, приймається за ціною, що склалася в регіоні, яка визначена на підставі аналізу ринку послуг з оренди будівельних машин та механізмів в регіоні. У цьому випадку при обчисленні загальновиробничих та адміністративних витрат, а також прибутку в цілому по будові трудовитрати робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні будівельних машин і механізмів, які орендуються разом із цими робітниками, не враховуються.
Моніторингом встановлено, що учасником ФОП Зубрицьким Т.Р. у складі тендерної пропозиції надано договірну ціну; пояснювальну записку; локальні кошториси; підсумкову відомість ресурсів; розрахунок загальновиробничих витрат.
Аналізом вищевказаних документів встановлено, що у Локальному кошторисі №02-01-01 учасника передбачено, зокрема: улаштування дорожніх корит коритного профілю з застосуванням ескаваторів та котків (КР18-12-8); улаштування нижнього шару двошарових основ товщиною 15 см із щебеню фракції 40-70 мм з межею міцності на стиск понад 98,1 МПа [1000 кг/см2] з застосуванням котків (КР18-23-3); улаштування верхнього шару двошарових основ товщиною 15 см із щебеню фракції 40-70 мм з межею міцності на стиск понад 98,1 МПа [1000 кг/см2] із застосуванням котків (КР18-23-2); розробка грунту в траншеях та котлованах ескаваторами (КР1-8-10) з врахуванням при цьому витрат труда робітників, що обслуговують відповідні машини при виконанні таких робіт, а також в Підсумковій відомості ресурсів - роботи котка Bomag та екскаватора JCB 3CX.
Водночас, у складі тендерної пропозиції ФОП Зубрицького Т.Р. міститься довідка від 07.04.2025 №02/04 про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (файл «Довідка МТБ.docx») та копія договору про надання послуг від 03.04.2025 №03/04/25-2 (файл «Договір оренди техніки Добросгтів.PDF»), відповідно до якого ескаватор JCB 3CX та коток Bomag будуть залучені учасником за договором надання послуг.
При цьому, аналізом наданих ФОП Зубрицьким Т.Р. договірної ціни та розрахунків до неї встановлено, що зазначені у Локальному кошторисі №02-01-01 трудовитрати робітників, що обслуговують машини при виконанні вищевказаних робіт (керування якими здійснюватиметься силами надавача послуг за договором від 03.04.2025 №03/04/25-2), включено до розрахунку загальновиробничих та адміністративних витрат, а також прибутку при визначенні цінової пропозиції (договірної ціни) учасника.
З врахуванням вищенаведеного, ФОП Зубрицьким Т.Р. у наданому у складі тендерної пропозиції розрахунку договірної ціни за відповідними статтями витрат безпідставно враховано трудовитрати робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні відповідних будівельних машин (що будуть залучені за договором надання послуг), чим недотримано вимог пунктів 5.4 та 5.8 Розділу V Настанови №281 та, відповідно, недотримано вимог пункту 7 розділу 3 Додатку №1 до тендерної документації Замовника.
Однак, на порушення вимог підпункту 2 пункту 44 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178, Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП Зубрицького Т.Р., а визначено його переможцем тендеру та оприлюднено повідомлення про намір укласти з ним договір.
Слід зазначити, що відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей №1178 замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Період усунення порушень:14.05.2025 11:46 - 29.05.2025 00:00
Дата публікації висновку:14.05.2025 11:46
Інформація про усунення порушення
Опис звіту: На виконання абзацу 2 частини 8 статті 8 Закону необхідно оприлюднити інформацію та документи (протокол уповноваженої особи № 101 від 20.05.2025 року про відміну торгів) щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у Висновку.
Дата до якої повинна бути надана відповідь:07.05.2025 00:00
Автор:Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
×
Код ЄДРПОУ:
40479801
Контактна особа:
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.) +38 (0 32) 297-02-35 k.t.shot@dasu.gov.ua
Адреса:
Ukraine
Опис:Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2025-03-26-004711-a, яка проводиться Відділом освіти Трускавецької міської ради (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідно до норм пункту 17 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178) переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
3. Надати інформацію (з обов’язковим долученням підтверджуючих документів) щодо виконання переможцем тендеру вимоги пункту 17 Особливостей №1178.
Під час моніторингу встановлено, що тендерну пропозицію учасника ПП «ТИТАН БУД СЕРВІС» було відхилено рішенням уповноваженої особи від 18.04.2025 №83 на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178 (тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації), а саме учасником ПП «ТИТАН БУД СЕРВІС» не надано, зокрема, документа «Пояснювальну записку» та не надано гарантійний лист про те, що: «З метою уникнення закупівлі неякісних товарів (робіт, послуг) та/або порушення чинного законодавства у сфері публічних закупівель, кожен учасник у складі своєї пропозиції подає зобов’язання бути добросовісним, не вчиняти антиконкурентних дій, а під час участі в аукціоні не здійснювати штучне та невиправдане заниження своїх цін».
Згідно пункту 7 розділу 3 Додатку №1 до тендерної документації для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати, зокрема: договірну ціну; пояснювальну записку; локальні кошториси (мають бути складені відповідно до технічної специфікації з урахуванням технологічного процесу); підсумкову відомість ресурсів; розрахунок загальновиробничих витрат, а також ціна тендерної пропозиції Учасника повинна бути розрахована відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства від 01.11.2021 за №281.
Також, згідно пункту 7 розділу 3 Додатку №1 до тендерної документації договірна ціна має бути розрахована у найновішій версії програмного комплексу АВК або іншим програмним комплексом, який взаємодіє в частині передачі (зчитування) кошторисної документації та розрахунків для Замовника, та у примітці вказано, що документи мають бути подані учасником в складі тендерної пропозиції шляхом завантаження в систему у вигляді окремого електронного файлу у форматі Microsoft (Word, Excele) та додатково в програмному забезпечені АВК або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін.
Учасником ПП «ТИТАН БУД СЕРВІС» в складі тендерної пропозиції надано розрахунок договірної ціни у вигляді окремого електронного файлу у форматі Microsoft (Word, Excele) та додатково надано в програмному забезпечені АВК, в якому наявний документ «Пояснювальна записка».
Згідно підпункту 4.4 пункту 4 розділу 3 Додатку №1 до тендерної документації з метою уникнення закупівлі неякісних товарів (робіт, послуг) та/або порушення чинного законодавства у сфері публічних закупівель, кожен учасник у складі своєї пропозиції подає зобов’язання бути добросовісним, не вчиняти антиконкурентних дій, а під час участі в аукціоні не здійснювати штучне та невиправдане заниження своїх цін – надати гарантійний лист.
Учасником ПП «ТИТАН БУД СЕРВІС» не надано вищевказаного гарантійного листа.
Відповідно до норм пункту 43 Особливостей №1178 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
4. Чому Замовником відповідно до пункту 43 Особливостей №1178 не розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією, з урахуванням того, що не надання документа «Пояснювальної записки» у вигляді окремого електронного файлу у форматі Microsoft (Word, Excele) та гарантійного листа не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
p7s
sign.p7s
131252
Номер:8cd4e9a7003441eba9158b39dd2f152e
Назва:Надання пояснень на Запит Держаудитслужби України
82200, Україна, Львівська область, Трускавець, Львівська область, м. Трускавець, вул. Бориславська, 1
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Опис:
ТРУСКАВЕЦЬКА МІСЬКА РАДА
ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВІДДІЛ ОСВІТИ ТРУСКАВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
вул. Бориславська, 1, м. Трускавець, Львівська обл., 82200 тел. факс (03247) 5-17-85
Е-mail: trusk_vo2015@ukr.net Код ЄДРПОУ 02144513
_____________ № ____________
Начальнику
відділу контролю у сфері закупівель
Надії ЯРЕМІ
Відділ освіти Трускавецької міської ради на Ваш запит від 01.05.2025 року щодо надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «Капітальний ремонт з облаштуванням бруківки внутрішнього дворика в КНЗ Доброгостівського ЗЗСО у с. Доброгостів, вул.Стебницька,18, Львівської області Дрогобицького району». (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) надає наступні пояснення та документи, стосовно питань, зазначених у запиті:
1. Предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики визначені відповідно до потреб Замовника у закупівлі з урахуванням вимог законодавства та відображені в проектній документації «Капітальний ремонт з облаштуванням бруківки внутрішнього дворика в КНЗ Доброгостівського ЗЗСО у с. Доброгостів, вул.Стебницька,18, Львівської області Дрогобицького району». (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація), виконаній відповідно до вимог чинних кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281, та інших нормативних документів.
В проектній документації наведений детальний опис робіт, їх обсяги та види, а також технічні вимоги щодо цих робіт. Роботи повинні виконуватись згідно з затвердженим проектом з дотриманням вимог діючих нормативних документів та відповідно до вимог щодо термінів закінчення робіт, технології виконання робіт за проектом, якості будівельно-монтажних робіт, які виконуються з дотриманням діючих норм і правил та безпечних умов праці, з використанням конкретних матеріалів і конструкцій.
Робочий проект пройшов експертизу, в результаті якої було отримано позитивний Експертний звіт Товариства з обмеженою відповідальністю «Київська експертиза» № 1476/25 від 03 березня 2025 року. (Експертний звіт додається).
Розмір бюджетного призначення визначений виходячи з потреб територіальної громади та затверджений рішенням Трускавецької міської ради № 4210 від 18.12.2024 року.
Розмір очікуваної вартості предмета закупівлі визначено згідно із Зведеним кошторисним розрахунком, який знаходиться в складі проектної документації на «Капітальний ремонт з облаштуванням бруківки внутрішнього дворика в КНЗ Доброгостівського ЗЗСО у с. Доброгостів, вул.Стебницька,18, Львівської області Дрогобицького району». (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація). При визначенні очікуваної вартості використовується зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника та інжинірінгові послуги» (кошти на здійснення технічного нагляду) та глави 12 «Проектні, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з урахуванням ПДВ.
2. Посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) – https://osvita-truskavets.gov.ua/obgruntuvannya-tehnichnyh-ta-yakisnyh-harakterystyk-predmeta-zakupivli-kapitalnyj-remont-z-oblashtuvannyam-brukivky-vnutrishnogo-dvoryka-v-knz-dobrogostivskogo-zzso-u-s-dobrogostiv-v/
3. Відповідно до п. 49 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178) Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. У разі подання скарги до органу оскарження після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю перебіг строку для укладення договору про закупівлю зупиняється. На даний момент договір про закупівлю ще не підписаний, очікуються відповідні документи від учасника-переможця тендеру згідно зазначених вище термінів.
4. Під час розгляду тендерної пропозиції ПП "ТИТАН БУД СЕРВІС", що за результатами аукціону визнана найбільш економічно вигідною, встановлено її невідповідність вимогам тендерної документації. У складі пропозиції відсутні пояснювальна записка та гарантійний лист, що передбачені Додатком №1 до тендерної документації у складі «Інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі».
Відповідно до пункту 43 Особливостей, замовник не має права надавати 24 години на усунення невідповідностей у документах, що стосуються технічних характеристик. Тобто, така відсутність не підлягає виправленню.
Пропозиція учасника не відповідає умовам тендерної документації, що є підставою для її відхилення згідно з абзацом першим підпункту 2 пункту 44 Особливостей та абзацом першим пункту 2 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Правомірність відхилення пропозицій у таких випадках підтверджується усталеною практикою Антимонопольного комітету України.
Зокрема, у рішенні №10027-р/пк-пз від 05.07.2023 (UA-2023-05-31-005697-a) АМКУ наголосив, що відсутність передбачених тендерною документацією документів, які містять інформацію щодо предмета закупівлі, є безумовною підставою для відхилення, навіть якщо такі документи не стосуються специфікації в класичному розумінні.
Аналогічна правова позиція міститься у рішенні №15436-р/пк-пз від 27.09.2023 (UA-2023-08-28-012277-a).
Отже, кошторисні документи у разі їх відсутності у складі тендерної пропозиції учасника та за умови, що замовник їх вимагав, не підпадають під виправлення невідповідностей учасником протягом 24 годин та тендерна пропозиція учасника відхиляються замовником»
В.о начальника відділу освіти Руслан ГУНЯК
Вик. Ірина Лотицька
(03247) 5-17-85