-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з топографо-геодезичної зйомки
Торги не відбулися
1 348 900.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 13 489.00 UAH
мін. крок: 1% або 13 489.00 UAH
Номер:
52178eda949c4be79813f2ff223f691e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-05-22-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.05.2025 00:00
Період моніторингу:
22.05.2025 17:49 - 13.06.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
21.05.2025 НАКАЗ№ 24-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» від 21.05.2025 №24-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
10 UA-2025-03-26-000160-a 26.03.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ігор ГІРКО
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі та її розміщення, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, внесення змін до тендерної документації та оголошення про проведення відкритих торгів, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності та повноти надання інформації, документів у випадках передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 червня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), внесення змін до тендерної документації та оголошення про проведення відкритих торгів; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік Філію «Центр управління промисловістю» Акціонерного товариства «УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену рішенням Уповноваженої особи від 26 березня 2025 року, № УО1-1563 (далі – тендерна документація); тендерні пропозиції учасників ТзОВ ГЕОДЕЗИЧНО-ЗЕМЛЕВПОРЯДНА ГРУПА «МІРНИЧИЙ», Консорціум «ЗЕМЛЕВПОРЯДНІ ТА ГЕОДЕЗИЧНІ РІШЕННЯ», ТзОВ «КАЛВЕР АВІЕЙШН», ПП Жовтень-2000; протокольні рішення від 08.04.2025, №УО1-1581, від 10.04.2025, №УО1-1583, від 14.04.2025, №УО1-1593, від 20.05.2025, №УО1-1671; пояснення надані від 27.05.2025 через електронну систему закупівель на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 23.05.2025.
Моніторинг здійснювався в частині, що не була предметом розгляду органом оскарження.
Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, під час здійснення моніторингу 26.05.2025 року були відмінені торги у зв’язку з відхиленням Замовником усіх тендерних пропозицій на підставі підпункту 3 пункту 44 Особливостей.
Період усунення порушень:
11.06.2025 15:37 - 17.06.2025 00:00
Дата публікації висновку:
11.06.2025 15:37
Запити/Пояснення
Номер:
4ff00191353948a69fd2196decc9c471
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
23.05.2025 11:08
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Послуги з топографо-геодезичної зйомки» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-26-000160-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі і визначено його технічні та якісні характеристики?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
a6719c356da247fea20696720b3cbe42
Назва:
Надання відповіді на запит
Дата опублікування:
27.05.2025 10:53
Опис:
1. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені у додатку 1 до тендерної документації та встановлені відповідно до діючих технічних регламентів, вимог та положень нормативних документів АТ "Укрзалізниця".
Очікувана вартість закупівлі визначена в порядку, передбаченому організаційно-розпорядчими документами Замовника та примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою Наказом Мінекономіки №275 від 18.02.2020 р.