-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з топографо-геодезичної зйомки
Торги не відбулися
1 348 900.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 13 489.00 UAH
мін. крок: 1% або 13 489.00 UAH
Період оскарження:
26.03.2025 08:10 - 31.03.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
СКАРГА в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням Особливостей, які затверджені Постановою КМУ 1178 від 12.10.2022
Номер:
7b5060cd51044e7ebfc7193bf6457aeb
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-03-26-000160-a.c1
Назва:
СКАРГА
в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням Особливостей, які затверджені Постановою КМУ 1178 від 12.10.2022
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток №3.pdf 14.04.2025 17:29
- Скарга_АМКУ_УЗ геолого-маркшейдерські.pdf 14.04.2025 17:29
- Додаток №4.pdf 14.04.2025 17:29
- Додаток №2.docx 14.04.2025 17:29
- Додаток №1.pdf 14.04.2025 17:29
- Скарга_АМКУ_УЗ геолого-маркшейдерські.docx 14.04.2025 17:29
- Додаток №5.pdf 14.04.2025 17:29
- Скарга_АМКУ_УЗ геолого-маркшейдерські.docx.asice 14.04.2025 17:29
- sign.p7s 14.04.2025 17:29
- рішення від 16.04.2025 № 5999.pdf 16.04.2025 15:40
- Інформація про резолютивну частину рішення від 24.04.2025 № 6572.pdf 25.04.2025 13:28
- рішення від 24.04.2025 № 6572.pdf 29.04.2025 12:15
- Відповідь АМКУ зйомка.docx 18.04.2025 10:58
- Відповідь АМКУ зйомка.pdf 18.04.2025 10:58
Дата прийняття скарги до розгляду:
14.04.2025 17:34
Дата розгляду скарги:
24.04.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
16.04.2025 15:40
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
29.04.2025 12:15
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
a84fb88186054b7baf5bf2c0be9a2b2a
Заголовок пункту скарги:
№1. ЩОДО НЕПРАВОМІРНОГО ВІДХИЛЕННЯ ПРОПОЗИЦІЇ СКАРЖНИКА
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до Вимоги про усунення невідповідностей від 09.04.2025 (далі – Вимога про усунення невідповідностей) року Скаржник повинен був протягом 24 годин з моменту розміщення вимоги про усунення невідповідностей, завантажити через електронну систему закупівель копію дозволу на право проведення геолого-маркшейдерських робіт виданого консорціуму «ЗЕМЛЕВПОРЯДНІ ТА ГЕОДЕЗИЧНІ РІШЕННЯ» або одному з учасників консорціуму або довідку в довільній формі з посиланням на відкритий реєстр уповноваженого органу з розміщеною інформацією про наявність щодо консорціуму або одного з учасників консорціуму такого дозволу. У відповідь Скаржником було завантажено Лист-пояснення №41 від 09.04.2025 року (Додаток №1 до Скарги) в якому надано роз’яснення щодо надання даного підтвердження в складі тендерної пропозиції та обґрунтування неправомірності даної Вимоги Замовника.
Відповідно до Протокольного рішення № УО1-1583 від 10.04.2025 р. (далі – Рішення про відхилення) (Додаток №2 до Скарги) Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, а саме: протягом 24 годин з моменту розміщення вимоги про усунення невідповідностей Учасник не завантажив через електронну систему закупівель копію дозволу на право проведення геолого-маркшейдерських робіт виданого консорціуму «ЗЕМЛЕВПОРЯДНІ ТА ГЕОДЕЗИЧНІ РІШЕННЯ» або одному з учасників консорціуму або довідку в довільній формі з посиланням на відкритий реєстр уповноваженого органу з розміщеною інформацією про наявність щодо консорціуму або одного з учасників консорціуму такого дозволу.
Повторно повідомляємо про незгоду із рішенням Замовника, що обґрунтовуємо наступним:
Відповідно до пп. 5 п.2 2. «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону.» Додатку 2 до тендерної документації Учасник має надати в складі тендерної пропозиції «Копія чинного документу на право проведення геолого-маркшейдерських робіт: ліцензія, дозвіл або декларація, яка на період дії воєнного стану відповідно до законодавства надає право на проведення геолого-маркшейдерських робіт, або довідка в довільній формі з посиланням на відкритий реєстр уповноваженого органу з розміщеною інформацією про наявність щодо учасника такого документа.».
Відповідно до п.3.5 Тендерної документації під час закупівлі робіт або послуг у разі встановлення кваліфікаційного критерію такого як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/ співвиконавців.
Учасник зазначає, що наявність даної вимоги в Розділі «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону», а також її зміст, правова природа відповідає саме кваліфікаційному критерію, тобто передбачає можливість підтвердження Учасником своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/ співвиконавців. Додатково зазначаємо, що відповідно до абз. 2 пп.5 п.2 2 Додатку 2 до тендерної документації Замовник зазначає, що у разі якщо учасником є об’єднання учасників, такий документ надається таким об’єднанням чи одним з його учасників, тобто, Замовник самостійно передбачив можливість підтвердження відповідності даному критерію як кваліфікаційному.
Також Учасник зазначає, що формулювання вимоги пп. 5 п.2 2. «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону.» Додатку 2 до тендерної документації допускає надання документу «Копія чинного документу на право проведення геолого-маркшейдерських робіт: ліцензія, дозвіл або декларація, яка на період дії воєнного стану відповідно до законодавства надає право на проведення геолого-маркшейдерських робіт, або довідка в довільній формі з посиланням на відкритий реєстр уповноваженого органу з розміщеною інформацією про наявність щодо учасника такого документа.» допускає альтернативні варіанти підтвердження наявності права проведення геолого-маркшейдерських робіт.» передбачає 2 (два) альтернативні варіанти підтвердження своєї відповідності даній вимозі, а саме надання:
1) Копія чинного документу на право проведення геолого-маркшейдерських робіт: ліцензія, дозвіл або декларація, яка на період дії воєнного стану відповідно до законодавства надає право на проведення геолого-маркшейдерських робіт,
АБО
2) довідка в довільній формі з посиланням на відкритий реєстр уповноваженого органу з розміщеною інформацією про наявність щодо учасника такого документа;
Учасник обрав підтвердження своєї відповідності даній вимозі шляхом подання в складі тендерної пропозиції «Копія чинного документу на право проведення геолого-маркшейдерських робіт: ліцензія, дозвіл або декларація, яка на період дії воєнного стану відповідно до законодавства надає право на проведення геолого-маркшейдерських робіт,…». Учасник зазначає, що дана вимога не передбачає необхідності отримання даного документу саме на ім’я Учасника та допускає надання підтвердження даній вимозі за рахунок залучення субпідрядника/співвиконавця.
Дана позиція підтверджується низкою рішень Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме:
1) Рішення №1882-р/пк-пз від 07.02.2025 (ID: UA-2025-01-15-001215-a);
2) Рішення №3826-р/пк-пз від 28.03.2023 (ID: UA-2023-01-20-012322-a);
3) Рішення № 9890-р/пк-пз від 05.06.2024 (ID: UA-2024-04-24-003835-a);
та інші.
Учасником в складі тендерної пропозиції, відповідно до пп.2 п.2 Додатку 2 до тендерної документації надано Інформаційний лист про залучення субпідрядника/співвиконавця в обсязі менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю(Додаток №3 до Скарги). Також, Учасник в складі тендерної пропозиції надав Договір на надання послуг № 01-ГМР від 01.04.2025 року, укладений між Учасником та ТОВ «ЦЕНТР ДОСЛІДЖЕННЯ ПРИЧОРНОМОРСЬКИХ КАТАКОМБ» щодо надання послуг з проведення геолого-маркшейдерських робіт (код за ДК 021:2015 – 71350000-6 Науково-технічні послуги в галузі інженерії) в рамках надання Замовником послуг для АТ «Українська залізниця» за результатами процедури закупівлі ID: UA-2025-03-26-000160-a (Додаток №4 до Скарги). Також в складі тендерної пропозиції надано Дозвіл № 074.22.51 від 14.02.2022 року виконувати геолого-маркшейдерські роботи (Додаток №5 до Скарги).
Скаржник звертає увагу, що відповідно до п.3 Розділу 3 Додатку №1 до тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та їх документальне підтвердження»: «Виконавець послуги повинен мати Дозвіл на роботи підвищеної небезпеки (маркшейдерсько-геологічні), ліцензійне програмне забезпечення для обробки матеріалів аерофотозйомки та сертифікат оператора БПЛА.». Отже, ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ на закупівлю, не містить конкретної вимоги наявності Дозволу на роботи підвищеної небезпеки (маркшейдерсько-геологічні) виданого на ім’я Учасника закупівлі.
З урахуванням вимог ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ на закупівлю, Скаржник, уклав Договір з ТОВ «ЦЕНТР ДОСЛІДЖЕННЯ ПРИЧОРНОМОРСЬКИХ КАТАКОМБ» - компанія яка безпосередньо виконує роботи підвищеної небезпеки. Відповідно до п.1.1 Договору на надання послуг № 01-ГМР від 01.04.2025 року Учасник доручає надання Послуг, що складають Предмет закупівлі ТОВ «ЦЕНТР ДОСЛІДЖЕННЯ ПРИЧОРНОМОРСЬКИХ КАТАКОМБ», як субпідряднику/співвиконавцю. У ТОВ «ЦЕНТР ДОСЛІДЖЕННЯ ПРИЧОРНОМОРСЬКИХ КАТАКОМБ» наявний Дозвіл № 074.22.51 від 14.02.2022 року виконувати геолого-маркшейдерські роботи, відповідно, Скаржником повністю дотримано вимоги Тендерної документації.
Додатково зазначаємо, що підстава зазначена Замовником у Рішенні про відхилення, а саме: «протягом 24 годин з моменту розміщення вимоги про усунення невідповідностей Учасник не завантажив через електронну систему закупівель копію дозволу на право проведення геолого-маркшейдерських робіт виданого консорціуму «ЗЕМЛЕВПОРЯДНІ ТА ГЕОДЕЗИЧНІ РІШЕННЯ» або одному з учасників консорціуму або довідку в довільній формі з посиланням на відкритий реєстр уповноваженого органу з розміщеною інформацією про наявність щодо консорціуму або одного з учасників консорціуму такого дозволу» за змістом та суттю НЕ відповідає змісту вимоги встановленої в пп. 5 п.2 2. «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону.» Додатку 2 до тендерної документації Учасник має надати в складі тендерної пропозиції «Копія чинного документу на право проведення геолого-маркшейдерських робіт: ліцензія, дозвіл або декларація, яка на період дії воєнного стану відповідно до законодавства надає право на проведення геолого-маркшейдерських робіт, або довідка в довільній формі з посиланням на відкритий реєстр уповноваженого органу з розміщеною інформацією про наявність щодо учасника такого документа.» та є самовільним розширенням та упередженим тлумаченням змісту даної вимоги Тендерної документації.
Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються на засадах добросовісної конкуренції, недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, а також відкритості та прозорості на всіх стадіях. Одним із фундаментальних принципів є визначеність вимог: замовник зобов’язаний чітко встановити умови тендерної документації, а учасник — керуватися виключно тими умовами, що прямо передбачені.
Закон не допускає тлумачення вимог у спосіб, що дозволяє замовнику діяти на власний розсуд, у тому числі відносно кожного учасника окремо. У постановах Верховного Суду (наприклад, справа №910/3153/20) підкреслюється, що будь-яке неоднозначне тлумачення умов тендерної документації суперечить засадам рівності та недискримінації учасників.
Частина 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» прямо вказує: у тендерній документації мають бути чітко викладені всі кваліфікаційні критерії, технічні вимоги та умови виконання договору. Будь-яке розширене або довільне тлумачення таких умов є протиправним Всі сумніви щодо змісту умов мають тлумачитися на користь забезпечення рівності прав учасників.
З огляду на вищезазначене, Скаржником повністю виконано вимоги тендерної документації, щодо надання документу на право проведення геолого-маркшейдерських робіт.
Відповідно до Протокольного рішення № УО1-1583 від 10.04.2025 р. (далі – Рішення про відхилення) (Додаток №2 до Скарги) Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, а саме: протягом 24 годин з моменту розміщення вимоги про усунення невідповідностей Учасник не завантажив через електронну систему закупівель копію дозволу на право проведення геолого-маркшейдерських робіт виданого консорціуму «ЗЕМЛЕВПОРЯДНІ ТА ГЕОДЕЗИЧНІ РІШЕННЯ» або одному з учасників консорціуму або довідку в довільній формі з посиланням на відкритий реєстр уповноваженого органу з розміщеною інформацією про наявність щодо консорціуму або одного з учасників консорціуму такого дозволу.
Повторно повідомляємо про незгоду із рішенням Замовника, що обґрунтовуємо наступним:
Відповідно до пп. 5 п.2 2. «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону.» Додатку 2 до тендерної документації Учасник має надати в складі тендерної пропозиції «Копія чинного документу на право проведення геолого-маркшейдерських робіт: ліцензія, дозвіл або декларація, яка на період дії воєнного стану відповідно до законодавства надає право на проведення геолого-маркшейдерських робіт, або довідка в довільній формі з посиланням на відкритий реєстр уповноваженого органу з розміщеною інформацією про наявність щодо учасника такого документа.».
Відповідно до п.3.5 Тендерної документації під час закупівлі робіт або послуг у разі встановлення кваліфікаційного критерію такого як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/ співвиконавців.
Учасник зазначає, що наявність даної вимоги в Розділі «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону», а також її зміст, правова природа відповідає саме кваліфікаційному критерію, тобто передбачає можливість підтвердження Учасником своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/ співвиконавців. Додатково зазначаємо, що відповідно до абз. 2 пп.5 п.2 2 Додатку 2 до тендерної документації Замовник зазначає, що у разі якщо учасником є об’єднання учасників, такий документ надається таким об’єднанням чи одним з його учасників, тобто, Замовник самостійно передбачив можливість підтвердження відповідності даному критерію як кваліфікаційному.
Також Учасник зазначає, що формулювання вимоги пп. 5 п.2 2. «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону.» Додатку 2 до тендерної документації допускає надання документу «Копія чинного документу на право проведення геолого-маркшейдерських робіт: ліцензія, дозвіл або декларація, яка на період дії воєнного стану відповідно до законодавства надає право на проведення геолого-маркшейдерських робіт, або довідка в довільній формі з посиланням на відкритий реєстр уповноваженого органу з розміщеною інформацією про наявність щодо учасника такого документа.» допускає альтернативні варіанти підтвердження наявності права проведення геолого-маркшейдерських робіт.» передбачає 2 (два) альтернативні варіанти підтвердження своєї відповідності даній вимозі, а саме надання:
1) Копія чинного документу на право проведення геолого-маркшейдерських робіт: ліцензія, дозвіл або декларація, яка на період дії воєнного стану відповідно до законодавства надає право на проведення геолого-маркшейдерських робіт,
АБО
2) довідка в довільній формі з посиланням на відкритий реєстр уповноваженого органу з розміщеною інформацією про наявність щодо учасника такого документа;
Учасник обрав підтвердження своєї відповідності даній вимозі шляхом подання в складі тендерної пропозиції «Копія чинного документу на право проведення геолого-маркшейдерських робіт: ліцензія, дозвіл або декларація, яка на період дії воєнного стану відповідно до законодавства надає право на проведення геолого-маркшейдерських робіт,…». Учасник зазначає, що дана вимога не передбачає необхідності отримання даного документу саме на ім’я Учасника та допускає надання підтвердження даній вимозі за рахунок залучення субпідрядника/співвиконавця.
Дана позиція підтверджується низкою рішень Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме:
1) Рішення №1882-р/пк-пз від 07.02.2025 (ID: UA-2025-01-15-001215-a);
2) Рішення №3826-р/пк-пз від 28.03.2023 (ID: UA-2023-01-20-012322-a);
3) Рішення № 9890-р/пк-пз від 05.06.2024 (ID: UA-2024-04-24-003835-a);
та інші.
Учасником в складі тендерної пропозиції, відповідно до пп.2 п.2 Додатку 2 до тендерної документації надано Інформаційний лист про залучення субпідрядника/співвиконавця в обсязі менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю(Додаток №3 до Скарги). Також, Учасник в складі тендерної пропозиції надав Договір на надання послуг № 01-ГМР від 01.04.2025 року, укладений між Учасником та ТОВ «ЦЕНТР ДОСЛІДЖЕННЯ ПРИЧОРНОМОРСЬКИХ КАТАКОМБ» щодо надання послуг з проведення геолого-маркшейдерських робіт (код за ДК 021:2015 – 71350000-6 Науково-технічні послуги в галузі інженерії) в рамках надання Замовником послуг для АТ «Українська залізниця» за результатами процедури закупівлі ID: UA-2025-03-26-000160-a (Додаток №4 до Скарги). Також в складі тендерної пропозиції надано Дозвіл № 074.22.51 від 14.02.2022 року виконувати геолого-маркшейдерські роботи (Додаток №5 до Скарги).
Скаржник звертає увагу, що відповідно до п.3 Розділу 3 Додатку №1 до тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та їх документальне підтвердження»: «Виконавець послуги повинен мати Дозвіл на роботи підвищеної небезпеки (маркшейдерсько-геологічні), ліцензійне програмне забезпечення для обробки матеріалів аерофотозйомки та сертифікат оператора БПЛА.». Отже, ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ на закупівлю, не містить конкретної вимоги наявності Дозволу на роботи підвищеної небезпеки (маркшейдерсько-геологічні) виданого на ім’я Учасника закупівлі.
З урахуванням вимог ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ на закупівлю, Скаржник, уклав Договір з ТОВ «ЦЕНТР ДОСЛІДЖЕННЯ ПРИЧОРНОМОРСЬКИХ КАТАКОМБ» - компанія яка безпосередньо виконує роботи підвищеної небезпеки. Відповідно до п.1.1 Договору на надання послуг № 01-ГМР від 01.04.2025 року Учасник доручає надання Послуг, що складають Предмет закупівлі ТОВ «ЦЕНТР ДОСЛІДЖЕННЯ ПРИЧОРНОМОРСЬКИХ КАТАКОМБ», як субпідряднику/співвиконавцю. У ТОВ «ЦЕНТР ДОСЛІДЖЕННЯ ПРИЧОРНОМОРСЬКИХ КАТАКОМБ» наявний Дозвіл № 074.22.51 від 14.02.2022 року виконувати геолого-маркшейдерські роботи, відповідно, Скаржником повністю дотримано вимоги Тендерної документації.
Додатково зазначаємо, що підстава зазначена Замовником у Рішенні про відхилення, а саме: «протягом 24 годин з моменту розміщення вимоги про усунення невідповідностей Учасник не завантажив через електронну систему закупівель копію дозволу на право проведення геолого-маркшейдерських робіт виданого консорціуму «ЗЕМЛЕВПОРЯДНІ ТА ГЕОДЕЗИЧНІ РІШЕННЯ» або одному з учасників консорціуму або довідку в довільній формі з посиланням на відкритий реєстр уповноваженого органу з розміщеною інформацією про наявність щодо консорціуму або одного з учасників консорціуму такого дозволу» за змістом та суттю НЕ відповідає змісту вимоги встановленої в пп. 5 п.2 2. «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону.» Додатку 2 до тендерної документації Учасник має надати в складі тендерної пропозиції «Копія чинного документу на право проведення геолого-маркшейдерських робіт: ліцензія, дозвіл або декларація, яка на період дії воєнного стану відповідно до законодавства надає право на проведення геолого-маркшейдерських робіт, або довідка в довільній формі з посиланням на відкритий реєстр уповноваженого органу з розміщеною інформацією про наявність щодо учасника такого документа.» та є самовільним розширенням та упередженим тлумаченням змісту даної вимоги Тендерної документації.
Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються на засадах добросовісної конкуренції, недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, а також відкритості та прозорості на всіх стадіях. Одним із фундаментальних принципів є визначеність вимог: замовник зобов’язаний чітко встановити умови тендерної документації, а учасник — керуватися виключно тими умовами, що прямо передбачені.
Закон не допускає тлумачення вимог у спосіб, що дозволяє замовнику діяти на власний розсуд, у тому числі відносно кожного учасника окремо. У постановах Верховного Суду (наприклад, справа №910/3153/20) підкреслюється, що будь-яке неоднозначне тлумачення умов тендерної документації суперечить засадам рівності та недискримінації учасників.
Частина 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» прямо вказує: у тендерній документації мають бути чітко викладені всі кваліфікаційні критерії, технічні вимоги та умови виконання договору. Будь-яке розширене або довільне тлумачення таких умов є протиправним Всі сумніви щодо змісту умов мають тлумачитися на користь забезпечення рівності прав учасників.
З огляду на вищезазначене, Скаржником повністю виконано вимоги тендерної документації, щодо надання документу на право проведення геолого-маркшейдерських робіт.
×
-
Назва доказу:
Дозвіл № 074.22.51 від 14.02.2022 р.
-
Повʼязаний документ:
Додаток №5.pdf
-
-
Назва доказу:
Договір на надання послуг № 01-ГМР від 01.04.2025 р.;
-
Повʼязаний документ:
Додаток №4.pdf
-
-
Назва доказу:
Інформаційний лист про залучення субпідрядника/співвиконавця в обсязі менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю №29 від 03.04.2025 р.;
-
Повʼязаний документ:
Додаток №3.pdf
-
-
Назва доказу:
Протокольне рішення № УО1-1583 від 10.04.2025 р.;
-
Повʼязаний документ:
Додаток №2.docx
-
-
Назва доказу:
Лист-пояснення №41 від 09.04.2025 року;
-
Повʼязаний документ:
Додаток №1.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
1. Прийняти до розгляду Скаргу, що стосується прийнятого рішення Замовника, яке відбулось після оцінки тендерних пропозицій учасників у закупівлі UA-2025-03-26-000160-a, стосовно відхилення тендерної пропозиції учасника – Консорціуму «Землевпорядні та геодезичні рішення». 2. Встановити порушення Замовником порядку проведення процедури закупівлі UA-2025-03-26-000160-a за предметом: «Послуги з топографо-геодезичної зйомки (код за ДК 021:2015 – 71350000-6 Науково-технічні послуги в галузі інженерії)». 3. Зобов’язати Замовника – Акціонерне товариство «Українська залізниця» філія «Центр управління промисловістю» (Код ЄДРПОУ: 40081389) скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Консорціуму «Землевпорядні та геодезичні рішення», у зв’язку із неправомірністю такого рішення.